.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از کاربران تلفن همراه پیش آید مشکل دانلود نکردن فایل ها از فضای مجازی است. این مشکل هیچ ارتباطی به نوع سیستم عامل گوشی شما ندارد و ممکن است در انواع گوشی اندروید و ios اتفاق بیفتد. اما چرا فایلی که تا چندی پیش به راحتی دانلود می شد اکنون دچار مشکل دانلود شده است؟ این مشکل ممکن است به دلیل متفاوتی رخ دهد. در این مقاله قصد داریم این مشکل دانلود نکردن گوشی را ریشه یابی کنیم. مشکل دانلود نشدن فایل ها با گوشی موبایل در اغلب موارد یک مشکل نرم افزاری می باشد و اینکه این مشکل به ایراد در سخت افزار گوشی مربوط باشد بعید است.

اگر در طول استفاده از گوشی خود به مشکلاتی گوناگون مانند دانلود نکردن گوشی برخورده اید می توانید به مراکز مجاز تعمیر موبایل مراجعه کنید. یکی از این مراکز نمایندگی مجاز اچ تی سی می باشد. این نمایندگی با داشتن پیشرفته ترین ابزار های تعمیر قادر به عیب یابی گوشی شما در کمترین زمان است.

مشکل دانلود نکردن گوشی
بررسی مهم ترین دلایل دانلود نکردن گوشی
از مواردی که باید هنگام بروز این مشکل بررسی شود حافظه کش است. پر شدن کش google play میتواند باعث دانلود نشدن برنامه ها شود. اما اگر عملیات دانلود در سایر سایت ها و منابع نیز دچار مشکل بود حافظه دستگاه را بررسی کنید. پر بودن حافظه گوشی مانع از دانلود صحیح فایل ها به درستی می شوند.

از دیگر علل دانلود نکردن گوشی ، مشکلات مربوط به اینترنت است. در این موارد بررسی اتصال اینترنت و سرعت دانلود به رفع مشکل شما کمک خواهد کرد.برای آشنایی با راهکارهای های دانلود نکردن موبایل، به ادامه مطلب توجه کنید.

راه کار های رفع مشکل دانلود نکردن گوشی
خوشبختانه راهکارهای زیادی برای رفع مشکل دانلود نکردن گوشی وجود دارد. اعمال هر یک از این راه کارها می تواند به رفع مشکل شما منجر شود:

فضای خالی حافظه گوشی را بررسی کنید
از ترفندهای کاربردی برای رفع مشکل دانلود نکردن گوشی ، پر بودن فضای حافظه موبایل است بنابراین وجود فضای کافی برای ذخیره کردن برنامه ها وجود ندارد. اگر گوشی شما از کارت حافظه جانبی پشتیبانی می کند و فضای کافی در این کارت وجود دارد، از طریق بخش تنظیمات محل ذخیره فایل های دانلود شده را به کارت حافظه تغییر دهید. برای این کار، وارد بخش تنظیمات شوید. در قسمت Application Manager، برنامه مورد نظرتان را انتخاب نمایید. اکنون در بخش Storage ،CHANGE را باز کنید. برای تغییر محل ذخیره سازی این گزینه باید روی حالت SD card قرار گیرد. در صورتی که گوشی شما امکان پشتیبانی از کارت حافظه را ندارد، برنامه ها و فایل های اضافی را پاک کنید.

مدیریت دانلود گوشی را فعال کنید
مدیریت دانلود با دانلود منیجر از قابلیت های جالب در گوشی های اندرویدی است. با استفاده از این قابلیت قادر به مدیریت فرایند دانلود خواهید بود. اگر بخش مدیریت دانلود به هر دلیلی غیر فعال شود در فرآیند دانلود گوشی به مشکل بر خواهید خورد. برای برطرف کردن این مشکل وارد بخش تنظیمات شوید. سپس گزینه Apps را انتخاب کنید. از طریق سه نقطه بالای صفحه Show system apps را انتخاب کنید. سپس Download Manager را باز کنید. اکنون با انتخاب گزینه Enable دانلود منیجر را فعال کنید. اکنون قادر خواهید بود هرگونه فایل یا برنامه ای را در گوشی اندرویدی خود دانلود نمایید.

حافظه کش را خالی کنید
از مهم ترین دلایل دانلود نکردن گوشی ، پر بودن حافظه کش است. با خالی کردن حافظه کش دانلود منیجر ، می توانید مشکل مذکور را تا حد زیادی برطرف کنید. برای این کار به تنظیمات گوشی خود وارد شوید. گزینه Apps را انتخاب کنید. در بخش بالایی صفحه یک آیکون سه نقطه وجود دارد. گزینه Show system apps را در این آیکون انتخاب انتخاب کنید. سپس گزینه Download Manager را زده و وارد بخش Storage شوید. اکنون با انتخاب گزینه های Clear Cache و Clear Data داده های ذخیره شده درگوشی را پاک کنید. سپس گوشی را ریستارت نمایید. اکنون قادر به دانلود فایل های مورد نظرتان خواهید بود.

گوشی خود را ریست کنید.
شاید بتوان بهترین راه رفع مشکل دانلود نکردن گوشی را ریست تنظیمات گوشی نام برد. گاهی دلیل این مشکل ناهماهنگی های موجود بین بخش های مختلف دستگاه و یا عدم پردازش درست برنامه ها است. شما می توانید با ریستارت کردن، پردازش ها از سر بگیرید و به حالت عادی باز گردید. در این صورت اگر مشکل برطرف نشد، برای دریافت راهنمایی بیشتر از تکنسین های نمایندگی تعمیر موبایل اچ تی سی کمک بگیرید.

 

منبع: چند روش ساده برای رفع مشکل دانلود نکردن گوشی



:: برچسب‌ها: تعمیر موبایل اچ تی سی , دلایل دانلود نکردن گوشی , نمایندگی تعمیرات موبایل HTC , رفع مشکل دانلود نکردن گوشی ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

شرکت اچ تی سی تا همین چند سال پیش از بازیگران اصلی دنیای موبایل بود. اما در سال های اخیر از این میدان عقب ماند. این شرکت تایوانی برای جبران این عقب ماندگی با ارائه گوشی اچ تی سی وان تصمیم به رقابت با شرکت های دیگر همچون سامسونگ و اپل گرفت. اچ تی سی وان با یک دوربین با دوربین ۴ مگاپیکسلی وارد این رقابت شد.
اچ تی سی وان دارای ویژگی های منحصر به فردی بود اما آنچه در این بین بیشتر خودنمایی کرد، دوربین ۴ مگاپیکسلی این گوشی بود. اچ تی سی بر قابلیتی کار کرد که رقبای او از آن غافل بودند یعنی عکاسی در شب. این کمپانی با ایده «اولترا پیکسل» سعی داشت انقلابی در صنعت عکاسی با موبایل ایجاد کند. HTC معتقد بود راه ثبت عکس‌های باکیفیت از پیکسل‌های بزرگ می‌گذرد. این شرکت عقیده‌ای به رزولوشن بیشتر نداشت.

ابعاد پیکسل‌های ۲ میکرونی سنسور HTC وان در مقایسه با سنسور‌های ۱.۴ میکرونی آیفون ۵ و ۱.۱۴ میکرونی گلکسی S4 بسیار بسیار بیشتر بود. این میزان در هر پیکسل این سنسور حتی از غول عکاسی آن زمان یعنی گوشی هایی مانند نوکیا N8 با ۱.۷۵ میکرون نیز بیشتر بود. این کار یعنی جا دادن پیکسل‌های بزرگتر در ابعاد سنسوری قابل تعبیه در گوشی هوشمند، به کاهش رزولوشن منجر شد. در نتیجه این تفاوت به خوبی در عکسی‌های روز نمایان بود.

 

گوشی اچ تی سی وان
زویی ، قابلیت منحصر به فرد گوشی اچ تی سی وان
گشودگی دیافراگم f2 باعث رسیدن نور بیشتری به سنسور ۱/۳ اینچی گوشی اچ تی سی وان شد. برای این کار از یک سنسور ISP یا پردازشگر سیگنال تصویر استفاده شد. این سنسور فشار را از روی اسنپدراگون ۶۰۰ بر می‌داشت و با کاهش بار پردازشی، این چیپ قابلیتی به نام «زویی» را به کاربران ارائه داد. زویی یک حالتی در دوربین اچ تی سی وان بود که همزمان با فشردن شاتر، ۲ عکس به همراه ۳ ثانیه فیلم ثبت می‌کرد. سپس با استفاده از تصاویر و ویدیو‌های به دست آمده ویدیو‌های ۳۰ ثانیه‌ای و اسلایدشو به کاربران ارائه می شد. این برنامه با استفاده از استفاده از ۲۰ تصویر گرفته شده بهترین تصویر ممکن را استخراج می کرد. اگر هیچ عکسی مناسبی هم پیدا نمی‌شد، زویی به صورت خودکار بهترین عکس‌ها را با هم ترکیب می‌کرد و عکس مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌داد.

نمایشگر ۴.۷ اینچی با پنل LCD و رزولوشن 1080P، کنتراست بالا به همراه دقت رنگ مناسب، دو اسپیکر استریو که در بالا و پایین نمایشگر، آمپلی فایر های جداگانه در هر اسپیکر از دیگر ویژگی های این گوشی بود. رئیس بخش موبایل HTC در آمریکای شمالی تعداد تقاضا برای این گوشی را به قدری زیاد دانسته است که آن را پرفروش‌ترین گوشی اچ تی سی وان نامید. با توجه به فروش ۵ میلیونی اچ تی سی وان در ۳ ماهه اول این کمپانی تایوانی به موفقیت آن امیدوار بود اما تصمیمات بلندپروازانه پرچمدار این کمپانی انتظارات را برآورده نکرد. به نظر می‌رسید HTC وان به اندازه کاربردش، تبلیغ نشد و همین یکی از دلایلی بود که کمپانی اچ تی سی را در سراشیبی فروپاشی قرار داد.

شما می توانید دیگر مقالات جذاب را در وب سایت نمایندگی اچ تی سی دنبال کنید. 

منبع: اچ تی سی وان؛ آخرین تلاش کمپانی تایوانی برای ماندن در کورس رقابت



:: برچسب‌ها: نمایندگی اچ تی سی , اچ تی سی وان , نمایندگی تعمیر اچ تی سی , نمایندگی HTC ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.


آیا بعد از تعویض نمایشگر آیفون خود با پیغام پیغام Important Display Message در این دستگاه مواجه شده اید؟ در این صورت پیشنهاد می دهیم ادامه مطلب را دنبال کنید. امروز راجع به دلایل پیغام Important Display Message آیفون و نحوه برطرف کردن این مشکل صحبت می کنیم. کاربران و بعضا تعمیرکاران موبایل اپل بعضا با این پیغام در آیفون های 11، 11 پرو و 11 پرومکس مواجه شده و به دنبال دلایل آن هستند. در ادامه تمامی نکات مربوط به این ارور و دلایل نمایش آن را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین روشهای رفع پیغام Important Display Message آیفون را نیز به شما همراهان گرامی آموزش می دهیم. تیم آموزش تعمیر موبایل در مرکز سخت افزار ایران هم در خدمت شما هستند تا این مشکل را به بهترین شکل برطرف کنند.

رفع پیغام Important Display Message آیفون
دلایل نمایش پیغام Important Display Message آیفون
همانطور که گفتیم، برخی از کاربران و کارشناسان تعمیر گوشی اپل گاها گزارش می دهند که پیغام Important Display Message را در مدل های مختلف این محصول مشاهده می کنند. این پیام گاهی با متن Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display. Learn more به نمایش در می آید. برخی از کاربران هم متوجه شده‌اند که با مراجعه به مسیر Settings > General > About پیغام مذکور روی صفحه گوشی آن ها نمایان می‌شود. البته این پیغام در حال حاضر فقط در iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max مشاهده شده است. اما احتمال نمایش آن در آیفون های جدیدتر هم وجود دارد.

جالب است بدانید که علت اصلی نمایش این پیام، تعمیرات ال سی دی در مراکز غیر مجاز است. اپل در بیانیه رسمی در مورد تعمیرات آیفون های جدیدش اعلام کرده که باید حتما تعمیر آیفون های 11، 11 پرومکس و 11 پرو در نمایندگی های مجاز اپل و به دست تعمیرکاران تایید شده این مرکز انجام گیرد. در غیر این صورت، پیغام خطای Unable to verify this iPhone has a genuine Apple display. Learn more به نمایش در می آید. بنابراین اگر به تازگی موبایل apple خریداری کرده و با پیغام Important Display Message آیفون مواجه شده اید، قطعا ال سی دی آن قبلا در یک تعمیرگاه غیر معتبر تعویض شده است.

نحوه رفع پیغام Important Display Message آیفون
اگر بنا به هر دلیل با پیغام خطای صفحه نمایش آیفون مواجه شدید، در اسرع وقت به یک تعمیرگاه معتبر محصولات اپل مراجعه کنید. بر اساس بیانیه رسمی اپل، تعمیرات گوشی های این برند به خصوص iPhone 11، iPhone 11 Pro و iPhone 11 Pro Max باید در مراکز معتبر و مجاز انجام شود. تعمیرکاران باید مهارت و تجربه کافی در حوزه تعمیرات آیفون داشته باشند و از ابزار و تجهیزات جدیدی استفاده کنند.

از طرفی در صورت نیاز به تعویض ال سی دی گوشی اپل، باید حتما از قطعه اورجینال به جای نمایشگر آسیب دیده استفاده شود. نمایندگی مجاز تعمیرات موبایل در مرکز سخت افزار ایران، تمام ویژگی های مذکور را دارد. از این رو می توانید اطمینان داشته باشید که با مراجعه به این مرکز، ضمن رفع پیغام Important Display Message آیفون ، دیگر با چنین پیامی مواجه نمی شوید.

 

منبع: رفع پیغام Important Display Message آیفون



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر موبایل , آموزش تعمیرات موبایل , رفع پیغام Important Display Message آیفون ,
:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.


همه ما زمانی که تصمیم می‌گیریم یک موبایل بخریم اول از همه به جیبمان نگاه می‌کنیم و یک بودجه مشخصی را برای خرید موبایل تعیین می‌کنیم؛ درواقع درست‌ترین کار هم، همین است چراکه خیلی از کاربران بدون اینکه به جیبشان نگاهی بیاندازند، راهی مغازه‌ موبایل فروشی می‌شوند و تا به خودشان بیایند، می‌بینند که پول زیادی را برای خرید گوشی گران قیمتی که امکاناتش خیلی بیشتر از آن چیزی است که به آن نیاز داشته‌اند، خرج کرده‌اند؛ البته در این مسئله زبان چرب و نرم برخی از فروشنده‌ها و بسته شدن چشمان کاربر با برق گوشی‌های زیبا و غول پیکر بی‌تاثیر نیست.

بنابراین بهتر است به عنوان اولین و مهم‌ترین گام برای خرید موبایل، بودجه مشخصی را برای خرید موبایل در نظر بگیرید در این زمینه به شما پیشنهاد می‌کنیم که مطلب “راهنمای خرید گوشی” را مطالعه کنید. اگر بودجه‌ای که برای خرید موبایل کنار گذاشته‌اید، کمتر از 3 میلیون تومان است و به دنبال بهترین گوشی تا 3 میلیون می‌گردید، ادامه این مطلب از مقالات تعمیر موبایل را از دست ندهید چراکه قرار است بهترین گوشی‌های بازار تا 3 میلیون تومان را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی بهترین گوشی تا 3 میلیون

بهترین گوشی تا 3 میلیون
معرفی بهترین گوشی تا 3 میلیون
موبایل سامسونگ Galaxy A10s
مشخصات کلیدی
تعداد سیم کارت: 2
تراشه پردازنده: Helio P22
رم: 2 گیگابایت
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 6.2 اینچ
دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
حجم باتری: 4000 میلی آمپر
بررسی تخصصی
اولین گوشی در لیست بهترین گوشی تا 3 میلیون، گوشی سامسونگ Galaxy A10s است که سری تولیدات مقرون به صرفه سامسونگ به حساب می‌آید. ویژگی‌های منحصربه‌فرد این گوشی سامسونگ که موجب شده است یکی از بهترین گوشی‌های زیر 3 میلیون تومان باشد، برخوردار بودن از باتری قوی، حسگر اثر انگشت و همچنین دو دوربین به‌روز است.

Galaxy A10s با صفحه نمایش IPS و پنل LCD روانه بازار شده است تا قیمت کمتری داشته باشد. قاب پشتی این گوشی از پلاستیک و قاب جلویی آن از شیشه پوشیده شده است. صفحه نمایش این محصول سامسونگ 6.5 اینچ با رزولوشن +HD است که 16 میلیون رنگ را به نمایش می‌گذارد. Galaxy A10s با برخوردار بودن از تراشه Helio P22 و همچنین 2 گیگابایت رم، توان باز کردن چندین برنامه به صورت هم زمان را دارد البته نمی‌توان از این گوشی انتظار اجرای بازی‌های سنگین را داشت.

موبایل سامسونگ Galaxy A20s
مشخصات کلیدی
تعداد سیم کارت: 2
تراشه پردازنده: اسنپدراگون 450
رم: 3 گیگابایت
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 6.5 اینچ
دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
حجم باتری: 4000 میلی آمپر
بررسی تخصصی
یکی دیگر از گوشی‌های سری A سامسونگ که بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان به حساب می‌آید، گوشی سامسونگ Galaxy A20s است که از صفحه نمایش IPS و ظاهر زیبایی برخوردار می‌باشد. صفحه نمایشی که در این گوشی به کار رفته است 6.5 اینچ می‌باشد که در هر اینچ 264 پیکسل را نمایش می‌دهد. تراشه‌ای که در گوشی Galaxy A20s به کار رفته است، اسنپدراگون 450 کوالکام است؛ علاوه‌بر این گوشی سامسونگ گلکسی A20s از 3 گیگابایت رم برخوردار است از این‌رو توانایی باز کردن چندین برنامه به صورت هم زمان را دارد.

ظرفیت داخلی این گوشی برابر با 32 گیگابایت است که با استفاده از یک کارت حافظه جانبی می‌توان حافظه داخلی این دستگاه را به یک ترابایت نیز رساند. درضمن دوربین اصلی Galaxy A20s دارای سنسور 13 مگاپیکسلی است که از یک فلش LED نیز برخوردار می‌باشد. دوربین سلفی این گوشی سامسونگ نیز 8 مگاپیکسل است.

موبایل هواوی Y6 Prime
مشخصات کلیدی
تعداد سیم کارت: 2
تراشه پردازنده: Helio A22
رم: 2 گیگابایت
حافظه داخلی: 32 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 6.9 اینچ
دوربین اصلی: 13 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 8 مگاپیکسل
حجم باتری: 3020 میلی آمپر
بررسی تخصصی
هواوی Y6 Prime، جدیدترین گوشی هواوی است که در ماه مارس 2019 معرفی شده و به عنوان بهترین گوشی تا 3 میلیون شناخته شده است. این گوشی هواوی در رنگ‌های مشکی، آبی فیروزه‌ای و قهوه‌ای تولید و روانه بازار شده است که رنگ قهوه‌ای و مشکی این گوشی از چرم مصنوعی پوشیده شده‌اند که جلوه خاصی به این گوشی داده‌اند. مهم‌ترین ویژگی این محصول هواوی برخوردار بودن آن از جک 3.5 میلی متری هدفون است از این‌رو بدون نیاز به مبدل می‌توان این گوشی را به انواع هدفون و هندزفری غیر بلوتوثی متصل کرد.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که این گوشی را به یک گوشی ایده‌ال تبدیل کرده است، برخوردار بودن از یک پنل 6.09 اینچی است. جالب است بدانید که هواوی Y6 Prime دارای یک میکروفن اختصاصی است که نویز صدا را به صورت چشم‌گیری کاهش می‌دهد بنابراین کیفیت صدا در این گوشی فوق‌العاده است. دوربین اصلی این گوشی هواوی برابر با 13 مگاپیکسل است و دوربین سلفی آن نیز برابر با 8 مگاپیکسل می‌باشد که عملکرد آن در نور کافی رضایت‌بخش می‌باشد. اگر دوست دارید بیشتر با بهترین گوشی‌های ارزان قیمت بازار آشنا شوید به شما پیشنها می‌کنیم که مطلب “بهترین گوشی‌های ارزان قیمت 2018” را مطالعه کنید.

موبایل هواوی Y9s
مشخصات کلیدی
تعداد سیم کارت: 2
تراشه پردازنده: Hisilicon Kirin 710F
رم: 6 گیگابایت
حافظه داخلی: 128 گیگابایت
سایز صفحه نمایش: 6.59 اینچ
دوربین اصلی: 48 مگاپیکسل
دوربین سلفی: 16 مگاپیکسل
حجم باتری: 4000 میلی آمپر
بررسی تخصصی
گوشی هواوی Y9s با وجود اینکه در رده گوشی‌های بزرگ و مدرن قرار دارد از قیمت چندان بالایی برخوردار نمی‌باشد. نمایشگری که در این محصول مورد استفاده قرار گرفته است دارای رزولوشن بالایی می‌باشد به گونه‌ای که در اندازه 6.59 اینچی‌اش، حدود 391 پیکسل در هر اینچ جای داده است.

گوشی هواوی Y9s به عنوان بهترین گوشی تا 3 میلیون دارای نمایشگری تمام صفحه همراه با لبه‌هایی براق است که با رنگ‌هایی خیره‌کننده از جلوه لوکسی برخوردار می‌باشد. یکی دیگر از ویژگی‌های این گوشی، برخوردار بودن از حسگر اثر انگشت است که با داشتن جدیدترین فناوری شناسایی اثر انگشت، تنها با لمس انگشت کاربر، قفل گوشی را باز می‌کند. قاب پشتی این گوشی میزبان سه دوربین است که یکی از آن‌ها دارای سنسور 48 مگاپیکسل و دو دوربین دیگر دارای سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسل هستند. دوربین سلفی هواوی Y9s نیز دارای سنسور 16 مگاپیکسلی است.

منبع: پیشنهاد بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان



:: برچسب‌ها: بهترین گوشی تا 3 میلیون , پیشنهاد بهترین گوشی تا 3 میلیون تومان , تعمیر موبایل نوکیا , نمایندگی موبایل نوکیا ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چرا پرینتر ریکو نصب نمی شود؟
یکی از مشکلاتی که برخی کاربران پرینتر با آن مواجه می شوند، نصب نشدن دستگاه در رایانه است. این مساله هم در مک ایجاد می شود و هم کاربران ویندوز بعضا از بروز آن شکایت می کنند. در این وضعیت دستگاه سالم است اما توسط سیستم رایانه یا لپ تاپ شناسایی نمی شود. حتی ممکن است فرایند شناسایی هم به درستی انجام شود اما درایورها نصب نشوند.

در نتیجه عملا نمی توان با پرینتر کار کرد و محتوای مورد نظر را به چاپ رساند. در این مقاله، دلایل نصب نشدن پرینتر ریکو را مورد بررسی قرار خواهیم داد. در حالت کلی، ممکن است ایراد از برنامه ها یا نرم افزار رایانه باشد و یا خود پرینتر ایرادی داشته باشد. خوشبختانه همه این مشکلات قابل حل هستند و ما روش های برطرف کردن آنها را در ادامه مطلب ذکر می کنیم. برای آشنایی با دلایل و روش های رفع مشکل نصب نشدن پرینتر Ricoh به ادامه مطلب توجه کنید.

چرا پرینتر ریکو نصب نمی شود؟

نصب نشدن پرینتر ریکو
بررسی دلایل نصب نشدن پرینتر ریکو
عوامل متعددی منجر به شناسایی نشدن پرینتر ریکو یا هر برند دیگری در کامپیوتر می شوند. یکی از مهم ترین علل بروز این اتفاق که بعضا کاربران متوجه آن نیستند، نصب نبودن درایور پرینتر است. یعنی اصلا درایوری در سیستم شما نصب نیست که چاپگر را شناسایی کند. گاهی پس از ارتقا ویندوز یا آپدیت مک، متوجه می شوید که پرینتر شما در سیستم نصب نمی شود.

دلیل این مساله آن است که نسخه جدید سیستم عامل شما درایور چاپگرتان را پشتیبانی نمی کند. به ندرت پیش می آید که نصب نشدن پرینتر ریکو ناشی از مشکلات و ایرادهای سخت افزاری باشد. در این صورت، بهتر است برای عیب یابی و تعمیر پرینتر ریکو خود از تعمیرکاران مجرب نمایندگی ریکو کمک بگیرید.

چگونه مشکل نصب نشدن پرینتر Ricoh را برطرف کنیم؟
اگر دیدید چاپگر ریکو شما در رایانه نصب نمی شود، می توانید با چند اقدام ساده این مشکل را برطرف کنید. یکی از بهترین روش ها برای رفع مشکل نصب نشدن چاپگر ریکو، چک کردن و تعویض کابل USB است. اگر این بخش به درستی نصب نشده و یا ایرادی داشته باشد، ممکن است باعث شناسایی یا نصب نشدن پرینتر ریکو شود. همچنین بد نیست اگر درایور پرینترتان را مجددا نصب کنید.

با این کار، مشکلات یا ناهماهنگی های ارتباطی درایور با سیستم برطرف شده و مشکل نصب نشدن چاپگر حل خواهد شد. بررسی پشتیبانی یا عدم پشتیبانی پرینتر در سیستم عامل مورد نظر هم کار دیگری است که می توانید انجام دهید. البته دو سیستم عامل ویندوز و مک از بیشتر چاپگرهای ریکو پشتیبانی می کنند و احتمال بروز چنین مساله ای بسیار کم است.

آموزش نصب چاپگر ریکو در ویندوز 10
گاهی علت نصب نشدن پرینتر Ricoh این است که مراحل نصب به درستی طی نشده و یا با سیستم عامل مغایرت دارند. در این صورت کافی است چاپگر مورد نظرتان را به ترتیب زیر در سیستم نصب کنید:

1- با استفاده از پورت USB ، پرینتر ریکو را به لپ تاپ یا رایانه وصل کنید.

2- بعد مسیر Start > setting > devices > printers & Scanner > add a printer or scanner را دنبال کنید.

3- پس از شناسایی شدن پرینتر توسط ویندوز، روی اسم دستگاه کلیک کنید و مراحل نصب را دنبال کنید.

4- در صورت عدم شناسایی و نصب پرینتر ریکو، گزینه The printer that I want isn’t listed را انتخاب کرده و در پنجره باز شده، گزینه‘add a local printer or network printer with manual settings را برگزینید. سپس دکمه next را بزنید.

5- در صفحه بعدی، تغییری ایجاد نکنید و next را بزنید.

6- دوباره مدل پرینتر را در صفحه جدید وارد کنید. روی Have Disk کلیک کرده و مسیر اطلاعات درایور را مشخص کنید تا نصب شود.

7- در قسمت printer name ، یک نام برای چاپگر خود انتخاب کنید و مجددا next را بزنید.

8- پنجره جدیدی باز می شود که از شما می خواهد در صورت تمایل به اشتراک گذاری پرینتر بین کاربران، گزینه Share this printer so that others on your network can find and use it را انتخاب کنید.

9- در نهایت، روی گزینه print a test page کرده و پرینتر را تست کنید.

مراحل نصب پرینتر Ricoh در ویندوز 7
1- پرینتر را به سیستم مورد نظرتان وصل کنید.

2- سی دی را داخل دستگاه گذاشته و منتظر شوید تا سیستم آن را شناسایی کند. در صورت نصب نشدن پرینتر و عدم اجرای autorun به ترتیب زیر عمل کنید.

3- مسیر Start > Devices and Printers > add a printer را طی کنید.

4- برای نصب کردن یک پرینتر(غیر شبکه) گزینه Add a local printer و برای نصب پرینتر تحت شبکه، یا نصب از طریق وای فای، بلوتوث و …، گزینه Add a network,wireless or blutooth printer را انتخاب کنید.

5- برای تکمیل فرایند نصب پرینتر ریکو در ویندوز 7، تنظیمات پیش فرض را تغییر نداده و Next را بزنید.

6- در صفحه بعدی مجددا نام برند ( تولید کننده) و مدل پرینتر را انتخاب کنید.

7- بعد از انتخاب اسم برای پرینتر مورد نظرتان، مجددا next را بزنید.

 

منبع: چرا پرینتر ریکو نصب نمی شود؟



:: برچسب‌ها: نمایندگی ریکو , دلایل نصب نشدن پرینتر ریکو , چرا پرینتر ریکو نصب نمی شود , نمایندگی تعمیر ریکو ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

علت چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی چیست؟
یکی از رایج ترین مشکلاتی که کاربران با آن رو به رو می شوند، مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی می باشد. دستگاه های کپی صرف نظر از نوع برندشان از قطعات نسبتا همسانی تشکیل شده اند و کارکرد مشابهی را عرضه می دارند. می توان گفت در تمامی دستگاه های کپی احتمال پیدایش ایراد چروک شدن کاغذ وجود دارد.

ادامه پیدا کردن مشکل چروکی صفحات کاغذ در دستگاه کپی نشان دهنده ی وجود اختلالاتی در یکی از بخش های دستگاه و یا در نوع کاغذ مصرفی است. زمانی این مشکل حادتر می شود که در کلیه ی سری های چاپ، شاهد جمع شدن شدن کاغذ در دستگاه کپی باشیم. این موضوع نمی تواند بی دلیل رخ دهد. عوامل زیادی در ایجاد صفحات خروجی چروک خورده از دستگاه کپی تاثیرگذار است. در ادامه به بررسی علل ایجاد این مشکل و راهکارهای رفع آن می پردازیم.

چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی
علل ایجاد مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی
هیچ عامل واحدی برای پیدایش صفحات خروجی چروک خورده از دستگاه کپی وجود ندارد، اما مسلما استهلاک و فرسودگی قطعات داخلی همچون غلطک ها، سینی های کاغذ و مجموعه ی فیوزینگ دستگاه می تواند مسبب هر مشکلی از جمله چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی شوند. در این راستا سایز کاغذ وارد شده به کپی هم امر مهمی است.

دقت کنید که همواره از کاغذهای استاندارد استفاده کنید. البته علاوه بر ابعاد کاغذ، ضخامت آن نیز حائز اهمیت است که باید کاملا با نوع دستگاه کپی مورد استفاده هماهنگ باشد. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی می توان به رطوبت و دمای محیط اشاره کرد. رطوبت بالا موجب انعطاف بیش از حد کاغذ شده و آن را چروک خواهد کرد.

رفع مشکل چروکی صفحات کاغذ در دستگاه کپی
گاهی می توان با چند راهکار ابتدایی معضل صفحات خروجی چروک خورده از دستگاه کپی را از بین برد. توجه داشته باشید که به هنگام بروز اختلال چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی، پس از آزمایش راهکارهای ساده ی این بخش، از وارد کردن مداوم کاغذ خودداری کرده و از هرگونه دستکاری سیستم بپرهیزید. زیرا با این کار ممکن است شدت خرابی دستگاه گسترش یابد. نمایندگی رسمی تعمیر کپی زیراکس مرکزی تخصصی است که با استفاده از دانش به روز کارشناسان خود قادر به رفع کلیه ی اختلالات دستگاه های کپی زیراکس می باشد.

در مرحله ی اول از قرار دادن درست برگه در دستگاه اطمینان حاصل کنید.
ابعاد و ضخامت کاغذ وارد شده به دستگاه کپی را متناسب با توان دستگاه انتخاب نمایید.
کیفیت برگه را بررسی کنید. بی کیفیت بودن کاغذ مورد استفاده از عواملی است که منجر به چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی می شود.
کاغذ های موجود در دستگاه را برگردانید (پشت و رو کنید).
کاغذ های موجود در دستگاه کپی را ۱۸۰ درجه بچرخانید تا شاهد کارکرد صحیح بخش ورودی کاغذ دستگاه باشید.

 

منبع: علت چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی چیست؟



:: برچسب‌ها: علل ایجاد مشکل چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی , علت چروک شدن کاغذ در دستگاه کپی , تعمیر کپی زیراکس , تعمیرات کپی زیراکس در محل ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

حافظه رم یکی از حیاتی ‌ترین و اساسی ‌ترین بخش های سخت‌افزاری هر سیستم رایانه ای می باشد. در نتیجه درک ماهیت و عملکرد آن بسیار سودمند و کاربردی است. ‌داشتن آگاهی از نحوه عملکرد رم می‌تواند به خوبی برای شما مشخص کند که سیستم شما چه کاری را می‌تواند به خوبی انجام دهد و از پس چه کاری بر‌نمی‌آید.

اغلب تصور می‌کنیم که رم بیشتر به معنی سرعت بیشتر در سیستم است و در نتیجه همه ما خواهان رم بیشتر در سیستم های رایانه ای هستیم؛ اما سوال اینجاست که فرق رم RAM لپ تاپ و رم کامپیوتر در چیست؟ آیا می توان رم لپ تاپ را بر روی مادربرد کامپیوتری جا زد؟ با همراه باشید تا در ادامه ی این مقاله از مقالات نمایندگی تعمیرات لپ تاپ ایسر به بررسی اجمالی تفاوت رم لپ تاپ و رم کامپیوتر بپردازیم.

فرق رم RAM لپ تاپ و رم کامپیوتر چیست؟

فرق رم RAM لپ تاپ و رم کامپیوتر
رم RAM چیست؟
فرق رم لپ تاپ و رم کامپیوتر براساس ساختار فنی هر یک شکل می گیرد. به طور کلی حافظه ی رم در لپ تاپ و یا کامپیوتر دارای یک وظیفه ی واحد است، اما آنچه که در این بین متفاوت است، چگونگی انجام کار با ساختاری منحصر به فرد است. تمام داده های کامپیوتر در هارد ذخیره می شوند. پردازنده برای پردازش این اطلاعات باید به هارد دسترسی بیابد.

برای اینکه سرعت دسترسی به اطلاعات بالا برود، دیتاها باید ابتدا به رم منتقل شوند و سپس توسط پردازنده بردازش شوند. در این بین رم لپ تاپ نیز مانند رم کامپیوتر داخل اسلات قرار گرفته و توسط ضامنی داخل اسلات چفت می گردد. عموما رم لپ تاپ دم دست تر از رم های کامپیوتر در مادربرد تعبیه می شود. این رم ها مانند رم های کامپیوتر دارای ورژن های DDR ، DDR2 ، DDR3 می باشند با این تفاوت که برق مصرفی کمتری دارند.

آیا فرق رم RAM لپ تاپ و رم کامپیوتر در نحوه ی کار آن هاست؟
از آنجایی که تکنولوژی ساخت رم در هر سیستم دیجیتالی مشابه است، نمی توان فرق رم لپ تاپ و رم کامپیوتر را در نحوه ی کار آن ها دانست. تمامی رم ها براساس تکنولوژی DRAM ساخته می شوند. البته تکنولوژی SRAM هم وجود دارد که سرعتش بیشتر از DRAM است و دارای قیمت بسیار بالاییست. به طور کلی تفاوت اساسی خاصی بین رم لپ تاپ و کامپیوتر وجود ندارد و تنها در یک سری مسائل جزیی تفاوت احساس می شود. اما این تفاوت های جزیی باعث می شود که نتوان این دو رم را به جای یکدیگر استفاده کرد. فناوری کار هر رم در انواع دستگاه های دیجیتال چون موبایل، لپ تاپ، کامپیوتر و تبلت یکسان است. در گذشته ماژول رم های کامپیوتر تنها در یک سمت خود پین داشتند و با نام های SIMM یا Single In-line Memory Module عرضه می شدند.

این پین های یک طرفه باعث می شد رم ها باس 32 بیتی داشته باشند که برای افزایش پهنای باند، سیستم را مجبور به استفاده از چندین رم می نمود. برای رفع این مشکل ماژول رم های جدید دوطرفه شدند. اگر به رم کامپیوتر نگاه کنید می توانید ببینید که در دوطرفش دارای پین های طلایی رنگیست. این تکنولوژی DIMM نام دارد که مخصوص رم های کامپیوتر است. رم لپ تاپ نیز همین مسیر را طی کرده است؛ اما این بار با ظاهری کوچک تر. در واقع اساسی ترین فرق رم RAM لپ تاپ و رم کامپیوتر در شکل ظاهر و توان مصرفی آن ها خلاصه می شود. طول رم کامپیوتر 12 سانتی متر و رم لپ تاپ 6.5 سانتی متر است. بنابراین تعداد پین های هریک نیز باهم تفاوت داشته و نمی توان آن ها را با یکدیگر جایگزین کرد.

منبع: فرق رم RAM لپ تاپ و رم کامپیوتر چیست؟



:: برچسب‌ها: تعمیرات لپ تاپ ایسر , فرق رم RAM لپ تاپ و رم کامپیوتر , رم RAM چیست , تعمیر لپ تاپ ایسر ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

بایوس (BIOS) مخفف عبارت basic input/output system است. این میان‌افزار بر عملکرد تمامی عناصر موجود در مادربرد نظارت دارد و فرآیند بوت BOOTING را در سیستم های رایانه ای از جمله لپ تاپ انجام می‌دهد. بایوس در واقع یک تراشه الکترونیکی است که بر روی مادربرد قرار می گیرد و توسط یک نرم افزار مدیریت می‌شود. بایوس‌های امروزی از نوع UEFI هستند که بسیاری از محدودیت های گذشته را از سر راه برداشته و با محیطی گرافیکی و قابل استفاده با موس، بسیار ساده‌تر از قبل در اختیار کاربر قرار می گیرند. اولین کدی که با روشن کردن کامپیوتر اجرا می‌شود، بایوس است. پس از اجرا شدن بایوس بارگذاری سیستم عامل شکل می گیرد. از وظایف بایوس تشخیص قطعاتی مانند کارت گرافیکی، صفحه کلید، پردازنده، رم و سایر سخت افزارهای سیستم است.

بایوس در ابتدا توسط خود شرکت سازنده برنامه ریزی می شود، اما در مواردی ممکن است نیاز به تنظیم مجدد آن وجود داشته باشد. لپ تاپ های دل نیز از این قاعده مستثنی نیستند. تنظیمات بایوس لپ تاپ دل و یا هر برند دیگری عملیاتی تخصصی است که بهتر است آن را به دست کارشناسان مجرب IT بسپارید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی دل تنظیمات و به روزرسانی های بایوس را برای عملکرد بهتر سیستم های رایانه ای با صرف مدت زمان کوتاهی انجام می دهند. اگر بنابر هر دلیلی قادر به مراجعه به مراکز تعمیراتی نمی باشید، این مقاله برای شماست. ورود به تنظیمات بایوس لپ تاپ جزئیاتی دارد که در این مطلب به بررسی آن ها می پردازیم.

 

تنظیمات بایوس لپ تاپ دل

تنظیمات بایوس لپ تاپ دل
تنظیمات بایوس لپ تاپ دل بدون نیاز به UEFI
تنظیمات بایوس لپ تاپ دل در برخی از مدل های این محصول به گونه ای است که برای نصب ویندوز و استفاده از برنامه های کاربردی تحت بوت، نیاز به استفاده از یک دیسک یا فلش مموری حاوی فایل های UEFI دارد. در این بخش قصد داریم ترفندی را شرح دهیم که بتوانید که با استفاده از آن بدون نیاز به UEFI به راحتی سیستم عامل ویندوز را نصب کنید و یا از برنامه های کاربردی تحت بوت استفاده نمایید. برای این منظور باید وارد بخش تنظیمات بایوس لپ تاپ دل شوید که در ادامه به بررسی این مرحله می پردازیم.

ورود به تنظیمات بایوس لپ تاپ دل
همان طور که گفته شد برای انجام تغییرات در تنظیمات بایوس لپ تاپ دل باید به پنل تنظیمات آن وارد شوید. برای این کار پس از روشن کردن لپ تاپ کلید Esc موجود در کیبورد را فشار دهید. دقت کنید که زمان فشردن این کلید باید به هنگام نمایش لوگو در صفحه ی نمایش لپ تاپ باشد. پس از فشردن Esc صفحه ای برای شما باز خواهد شد که می توانید با استفاده از کلید های جهت نمای لپ تاپ تنظیمات را شکل دهید. گزینه ی Enter Setup را در این میان بیابید، توسط کلیدهای جهت نما بر روی آن بروید و کلید Enter را بزنید. به این ترتیب به راحتی به بخش تنظیم بایوس لپ تاپ دل وارد می شوید.

نحوه ی تنظیمات بوت
پس از ورود به بخش تنظیمات بایوس لپ تاپ دل باید نحوه ی عملکرد بایوس را تنظیم کنید. برای انجام این امر گزینه Securit را انتخاب کنید و زیر منو Secure Boot Menu را بیابید. در این قسمت شما امکان غیر فعال سازی Secure Boot Control را دارید. بنابراین برای غیر فعال سازیSecure Boot Control گزینه Disabled را برگزینید. سپس با استفاده از منوی Boot، قسمت Launch CSM را فعال نمایید.

پس از اتمام این کار تنظیمات لازمه بر روی بایوس صورت گرفته است. اما این به معنای پایان کار نبوده و شما باید این تنظیمات را نهایی کنید. از این رو به منوی Save & Exit رفته و با کلیک بر روی گزینه Save Changes and Exit، تنظیمات انجام شده را ذخیره کنید. سپس از محیط بایوس خارج شده و وقتی آرم دستگاه را مشاهده کردید، جهت انتخاب و بوت کردن دیسک و یا فلش مموری مورد نظر، مجددا کلید Esc را فشار دهید. در صورت بروز هرگونه مشکل در هریک از مراحل تنظیمات بایوس لپ تاپ دل می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی دل تماس حاصل فرمایید.

به روزرسانی بایوس لپ تاپ دل
پس از شکل گیری تنظیمات بایوس لپ تاپ دل می توانید این بخش از سیستم رایانه ای لپ تاپ را به روز رسانی نمایید. برای این کار باید مراحل زیر را انجام دهید:

با مراجعه به وب سایت شرکت سازنده لپ تاپ، وارد بخش پشتیبانی شوید.
مدل اصلی لپ تاپ مورد نظر را در قسمت جستجو وارد کنید.
پس از پیدا شدن مدل لپ تاپ، به بخش “Driver & Tools” وارد شده و سیستم عامل دستگاه را انتخاب کنید.
در صورت وجود نسخه ی جدید برای بایوس، آن را دانلود کنید.
فایل دانلود شده را از حالت فشرده خارج نمایید.
در این مرحله دکمه F2 را فشار داده و وارد تنظیمات بایوس لپ تاپ دل شوید.
به قسمت Advanced وارد شوید و گزینه Start Easy Flash را انتخاب کنید.
درایو فلش دیسک را انتخاب کنید.
فایل بایوس را انتخاب کرده،Enter را فشار داده و گزینه Yes را انتخاب نمایید.
در این بخش فرآیند آپدیت بایوس شروع شده و چند ثانیه ای طول می کشد تا به اتمام برسد.
پس از تکمیل مرحله ی آپدیت، لپ تاپ را ریست کنید.

 

منبع: تنظیمات بایوس لپ تاپ دل

 



:: برچسب‌ها: تنظیمات بایوس لپ تاپ دل , نمایندگی رسمی دل , نمایندگی دل در تهران , تنظیمات بایوس لپ تاپ دل بدون نیاز به UEFI ,
:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

در فرآیند خرید پرینتر به چه نکاتی توجه کنیم ؟
پرینتر ها یکی از اصلی ترین تجهیزات اداری هر سازمانی به شمار می روند که در انواع و اقسام گوناگونی تولید می شوند. هر یک از پرینترهای موجود در بازار دارای ساختار منحصر به فردی می باشند که می توانند قابلیت ها و کاربردهای مختلفی داشته باشند. این که در فرآیند خرید پرینتر کدام دستگاه را باید انتخاب کرد و کدام برند نسبت به باقی برندهای سازنده ی پرینتر برتری دارد، ممکن است با وجود گستردگی تولیدات پرینترها دردسرساز گردد.

اما مهم ترین عامل که می تواند مسیر خرید شما را به سمت درستی هدایت کند، شناسایی نیاز کاری و انتظارات شما در روند چاپ است. این مسئله باید از جنبه های بسیاری چون سایز چاپ، تعداد شبکه های اتصالی ، حافظه ی داخلی سیستم، سرعت موتور و کیفیت چاپ پرینتر مورد بررسی قرار گیرد. در ادامه به معرفی هر یک از این عوامل موثر در انتخاب پرینتر می پردازیم.

در فرآیند خرید پرینتر به چه نکاتی توجه کنیم ؟

خرید پرینتر
فاکتورهای اصلی خرید پرینتر
انتخاب بهترین پرینتر به فاکتور های مختلفی بستگی دارد. با وجود ویژگی های زیادی که در انتخاب پرینتر وجود دارد، پیدا کردن مناسب ترین گزینه که درست مورد نیاز شما باشد، مشکل است، زیرا تقریبا با هر ترکیبی از ویژگی‌ها، پرینتری در بازار موجود است. همان طور که گفته شد برای تجربه ی یک خرید موفقیت آمیز در انتخاب پرینتر جدید باید بدانید که دقیقا چه می خواهید. آیا خرید پرینتر تنها برای مصارف خانگیست یا برای سازمان بزرگی به دنبال چاپگر مناسبی هستید؟

پس از پاسخ به این سوال فاکتورهای زیر را نیز مد نظر قرار دهید تا خریدی رضایتبخش داشته باشید.

کیفیت چاپ پرینتر
باید مشخص کنید دقیقا دنبال چه نوع کیفیت چاپی می باشید. البته از طرفی باید بدانید که آیا چاپ تصاویر رنگی نیز برایتان حائز اهمیت است یا خیر. به طور کلی پرینترهای به دو دسته ی لیزری و جوهرافشان تقسیم می شوند. هزینه ی خرید چاپگرهای لیزری چندین برابر گران تر از چاپگرهای جوهرافشان است، شاید چیزی حدود ۱۰ برابر بیش تر از مدل جوهر افشان. بنابراین لازم است تعیین کنید چه کیفیت چاپی را از پرینتر انتظار دارید. در حالی که چاپگرهای لیزری میان کاربران اداری با استقبال بی نظیری مواجه شده اند، چاپگرهای جوهرافشان نیز هنوز می توانند مفید و کارآمد باشند. به کاربران خانگی یا کاربران اداره های کوچک توصیه می شود از چاپگرهای جوهرافشان جدید استفاده کنند؛ زیرا نه تنها قیمتشان مناسب است، بلکه همان کارایی و ویژگی هایی چاپگرهای لیزری را هم خواهند داشت.

سرعت موتور پرینتر
سرعت چاپ یکی از اصلی ترین عوامل تعیین کننده ی انتخاب مناسب در خرید پرینتر است. این فاکتور علاوه بر نوع و برند پرینتر مورد نظر براساس پيچيدگي پروسه ی چاپ نيز متغير می گردد. چاپ تصاوير زیاد رنگی و يا چاپ بر روي هر دو طرف كاغذ سرعت پرينتر را كند خواهد كرد.

حافظه ی داخلی چاپگر
يك پرينتر اداري قدیمی ممكن است از 32 تا 128 مگابايت حافظه رم داشته باشد، در حالي كه مدل‌هاي رده بالا 256 مگابايت حافظه رم دارند. حافظه ی پرينترهاي گرافيك محور نیز ممكن است از يك گيگابايت آغاز شود. در صورتي كه فايل‌هاي پيچيده يا فشرده ی گرافيكي چاپ مي‌كنيد، نياز به حافظه بيش‌تري خواهید داشت. به هنگام خرید پرینتر بايد حداكثر حافظه ی پرینتر را بررسي كنيد تا مطمئن شويد حافظه ی مدل مورد نظر مي‌تواند براساس نيازتان کارایی داشته باشد.

اتصالات سیستم پرینتر
اتصلات موجود در پرینتر از دیگر عواملیست که باید به هنگام خرید پرینتر مورد بررسی قرار گیرد. يك پرينتر همواره يك اتصال USB براي استفاده در رايانه دارد؛ شمار رو به افزايشي از پرينترها داراي اتصال بي‌سيم توكار براي استفاده در ميان رايانه‌هاي متعدد هستند كه در يك شبكه به‌صورت بي‌سيم به يكديگر اتصال دارند. اتصال به وای فای و صفحات اينترنتي يكپارچه يا ابزارهاي ديگر براي مديريت راحت‌تر سیستم پرینتر یک ویژگی مدرن است که می تواند در سازمان های بسیاری مورد استفاده قرار گیرد و به انجام کارهای اداری سرعت بخشد.

قابلیت گرفتن کپی و اسکن
مدت زیادیست که پرینترهای چندکاره به بازار عرضه شده‌اند و فرآیند خرید پرینتر را با ارائه ی قابلیت هایی چون گرفتن فتوکپی و اسکن اسناد متحول ساخته اند. با خرید چنین تجهیزاتی، کاربر دیگر مستلزم تهیه ی جداگانه ی دستگاه اسکنر، فتوکپی و حتی فکس نمی باشد. قیمت تمام شده پرینترهای چندکاره نسبت به خرید هر دستگاه به صورت جدا اقتصادی تر است. پس اگر به فرآیندهایی چون اسکن و فتوکپی هم نیاز دارید دستگاه چندکاره انتخاب بهتری خواهد بود.

آیا پرینتر توشیبا انتخاب مناسبی است ؟
توشیبا برندی قدرتمند و مطرح است که با سال های سابقه در تولید و عرضه ی پرینترهای باکیفیت فعالیت حرفه ای دارد. این کمپانی انواع مختلفی از پرینترها را روانه ی بازار می کند که می توانند به راحتی هر گونه چاپی را در بالاترین سطح کیفی ممکن به بار آورند. سرعت چاپ بالا، تکنولوژی نوین صفحه ی نمایشگر، قدرت اتصالات مدرن، چاپ عکس های باکیفیت و وضوح متون چاپی از ویژگی های بارز پرینتر های توشیبا می باشند. بنابراین یکی از بهترین گزینه های پیش روی شما در فرآیند خرید پرینتر جدید مطمئنا کمپانی نام آشنای توشیبا خواهد بود. در این راستا لازم به ذکر است که نمایندگی رسمی تعمیر پرینتر توشیبا همواره آماده ی خدمت رسانی بوده و به روزترین پرینترهای این برند را با مناسب ترین تعرفه ی قیمتی به فروش می رساند.

 

منبع: در فرآیند خرید پرینتر به چه نکاتی توجه کنیم ؟



:: برچسب‌ها: فاکتورهای اصلی خرید پرینتر , در فرآیند خرید پرینتر به چه نکاتی توجه کنیم , تعمیر پرینتر توشیبا , نمایندگی پرینتر توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟
روشن نشدن دستگاه کپی از جمله مشکلاتی است که برخی از کاربران هنگام مراجعه به نمایندگی فتوکپی شارپ آن را عنوان کرده اند. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی اتفاق افتاده باشد. زمانی که دستگاه کپی روشن نمی شود باید موارد مختلفی از جمله اتصالات برق، پاور دستگاه، سالم بودن دکمه پاور و غیره را مورد بررسی قرار داد. تمامی این موارد را در ادامه توضیح خواهیم داد. به طور کلی همیشه روشن نشدن فتوکپی نگران کننده نیست و گاهی یک مشکل حاد محسوب نمی شود.

اما برخی از مواقع نیز ممکن است به دلیل خرابی یکی از قطعات سخت افزاری دستگاه باشد و تعمیرات هزینه بری به دنبال داشته باشد. نظر به اهمیت دستگاه های کپی در ادارات، دفاتر فنی و حتی در برخی از منازل، قطعاً اگر دستگاه روشن نشود برخی از کارها مختل شده و مشکلاتی به همراه خواهند داشت. از این رو در این مطلب سعی داریم مهترین دلایلی را که باعث روشن نشدن فتوکپی می شوند را بررسی کنیم تا در صورت مواجه با این مشکل راه کار مناسب را انتخاب کنید.

چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟

روشن نشدن دستگاه کپی
دلایل روشن نشدن دستگاه کپی چیست؟
ابتدایی ترین دلایل روشن نشدن دستگاه می تواند به عدم اتصال به برق و یا وجود اختلال در مسیر انتقال برق به دستگاه مرتبط باشد. با یک بررسی چشمی و یا استفاده از یک پریز دیگر، می توان از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد. در مراحل بعد، از مهمترین دلایل روشن نشدن دستگاه کپی را باید خرابی برد فرمتر دانست. این قطعه به مین برد دستگاه کپی نیز شهرت دارد. وظیفه اصلی برد فرمتر کنترل تمام اجزای الکترونیکی و مکانیکی دستگاه کپی است.

چنانچه این برد خراب شده و دچار نقص فنی شده باشد، یکی از نشانه های آن روشن نشدن دستگاه است. استفاده بیش از اندازه از فتوکپی و گرم شدن دستگاه نیز دلیل دیگری برای روشن نشدن فتوکپی است. چنانچه بیش از ظرفیت دستگاه از آن کار کشیده شود، دمای آن افزایش یافته و پس از خاموش کردن احتمال روشن نشدن آن وجود دارد. خرابی دکمه پاور و قطع اتصالات نیز از دیگر عواملی است که باعث روشن نشدن دستگاه می شود.

رفع مشکل روشن نشدن دستگاه کپی
اگر با مشکل روشن نشدن فتوکپی مواجه شده اید می توانید از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ، راهنمایی های لازم را برای رفع مشکل دریافت کنید. چنانچه از طریق اقدامات اولیه مشکل برطرف نشود، نیاز به بررسی دستگاه و تعمیر آن خواهد بود. مین برد، پاور دستگاه کپی و اتصالات دستگاه از جمله بخش هایی هستند که برای رفع مشکل روشن نشدن دستگاه کپی بررسی شده و در صورت لزوم مورد تعمیر قرار می گیرند. توصیه می شود در صورت مواجه با چنین مشکلاتی شخصاً اقدام به باز کردن دستگاه و بررسی قطعات آن نکنید. در صورت عدم آشنایی با دستگاه و تخصص نداشتن در این زمینه، ممکن است به سایر قسمت های سالم دستگاه آسیب وارد کنید.

 

منبع: چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟



:: برچسب‌ها: نمایندگی فتوکپی شارپ , دلایل روشن نشدن دستگاه کپی , چرا دستگاه کپی روشن نمی شود , نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ
همانطور که می‌دانید لپ تاپ به صورت کاملاً فشرده طراحی شده است به گونه‌ای که هم مانند یک کامپیوتر قدرتمند است و هم اینکه قابل حمل می‌باشد. به همین دلیل برای جلوگیری از افزایش سایز لپ تاپ، کلیدهای تنظیمات مانند: تنظیمات نور، صدا و … در طراحی لپ تاپ با کلیدهای تابعی ادغام شده‌اند چراکه کلیدهای تابعی می‌توانند به جای انجام یک کار، دو کار انجام دهند.

برای استفاده از هر کدام از کلیدهای ادغام شده باید از کلید ترکیبی FN نیز استفاده کرد. گاهی اوقات کلید FN قفل می‌شود و دردسرهایی را برای استفاده از کلیدهای ادغام شده به وجود می‌آورد اما از کجا باید بفهمیم کلید FN قفل شده است و نحوه فعال کردن کلید FN چگونه است؟ برای پاسخ به این سوالات ادامه این مطلب، که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ دل تهیه شده است را از دست ندهید..

آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ

فعال کردن کلید fn
از کجا بفهمیم کلید FN قفل شده است؟
قبل از آموزش نحوه فعال کردن کلید FN باید بتوانید تشخیص دهید که آیا کلید FN قفل شده است یا خیر؟ اما چطور؟ منظور از قفل شدن کلید FN یعنی فعال شدن این کلید به صورت ثابت از این‌رو برای استفاده از کلید مورد نظر مجبورید به صورت معکوس عمل کنید. برای مثال فرض کنید کلید F1 در لپ تاپ با قطع و وصل شدن صدای لپ تاپ ادغام شده است. البته وظیفه کلید F1 به تنهایی، نمایش راهنمای برنامه‌ها است.

درصورتی که کلید FN قفل شود به جای اینکه با زدن کلید F1 راهنمای برنامه‌ای که داخل آن هستید نمایش داده شود، صدای سیستم قطع می‌شود. در این حالت اگر بخواهید راهنمای برنامه‌ای که داخل آن هستید را ببینید باید به جای استفاده از کلید F1 به تنهایی از کلید F1 به همراه FN استفاده کنید یعنی دقیقاً برعکس. بنابراین هر زمانی که عملکرد کلیدهای تابعی برعکس شد، مطمئن باشید که کلید FN قفل شده است.

نحوه فعال کردن کلید FN و دلایل بروز این مشکل
گاهی اوقات استفاده از کلیدهای FN و Number Lock با یکدیگر موجب غیرفعال شدن کلید FN می‌شود. در این حالت باید برای رفع مشکل قفل شدن کلید FN در لپ تاپ، مجددا از کلیدهای FN و Number Lock با یکدیگر استفاده کنید.
برخی مواقع نیز استفاده از کلیدهای FN + Shift + Number Lock موجب غیر فعال شدن کلید FN می‌شود که با فشردن مجدد تمامی این کلیدها می‌توانید این کلید را فعال کنید.
یکی دیگر از دلایلی که موجب غیرفعال شدن کلید FN در لپ تاپ می‌شود، فعال شدن کلیدهای عملیاتی در تنظیمات بایوس است. نحوه فعال کردن کلید FN در این حالت، رفتن به تنظیمات بایوس، انتخاب گزینه System Configuration و Disable کردن گزینه Action Keys Mode است.

 

منبع: آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ

 



:: برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ دل , آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ , تعمیرات لپ تاپ دل ,
:: بازدید از این مطلب : 49
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ
همانطور که می‌دانید لپ تاپ به صورت کاملاً فشرده طراحی شده است به گونه‌ای که هم مانند یک کامپیوتر قدرتمند است و هم اینکه قابل حمل می‌باشد. به همین دلیل برای جلوگیری از افزایش سایز لپ تاپ، کلیدهای تنظیمات مانند: تنظیمات نور، صدا و … در طراحی لپ تاپ با کلیدهای تابعی ادغام شده‌اند چراکه کلیدهای تابعی می‌توانند به جای انجام یک کار، دو کار انجام دهند.

برای استفاده از هر کدام از کلیدهای ادغام شده باید از کلید ترکیبی FN نیز استفاده کرد. گاهی اوقات کلید FN قفل می‌شود و دردسرهایی را برای استفاده از کلیدهای ادغام شده به وجود می‌آورد اما از کجا باید بفهمیم کلید FN قفل شده است و نحوه فعال کردن کلید FN چگونه است؟ برای پاسخ به این سوالات ادامه این مطلب، که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ دل تهیه شده است را از دست ندهید..

آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ

فعال کردن کلید fn
از کجا بفهمیم کلید FN قفل شده است؟
قبل از آموزش نحوه فعال کردن کلید FN باید بتوانید تشخیص دهید که آیا کلید FN قفل شده است یا خیر؟ اما چطور؟ منظور از قفل شدن کلید FN یعنی فعال شدن این کلید به صورت ثابت از این‌رو برای استفاده از کلید مورد نظر مجبورید به صورت معکوس عمل کنید. برای مثال فرض کنید کلید F1 در لپ تاپ با قطع و وصل شدن صدای لپ تاپ ادغام شده است. البته وظیفه کلید F1 به تنهایی، نمایش راهنمای برنامه‌ها است.

درصورتی که کلید FN قفل شود به جای اینکه با زدن کلید F1 راهنمای برنامه‌ای که داخل آن هستید نمایش داده شود، صدای سیستم قطع می‌شود. در این حالت اگر بخواهید راهنمای برنامه‌ای که داخل آن هستید را ببینید باید به جای استفاده از کلید F1 به تنهایی از کلید F1 به همراه FN استفاده کنید یعنی دقیقاً برعکس. بنابراین هر زمانی که عملکرد کلیدهای تابعی برعکس شد، مطمئن باشید که کلید FN قفل شده است.

نحوه فعال کردن کلید FN و دلایل بروز این مشکل
گاهی اوقات استفاده از کلیدهای FN و Number Lock با یکدیگر موجب غیرفعال شدن کلید FN می‌شود. در این حالت باید برای رفع مشکل قفل شدن کلید FN در لپ تاپ، مجددا از کلیدهای FN و Number Lock با یکدیگر استفاده کنید.
برخی مواقع نیز استفاده از کلیدهای FN + Shift + Number Lock موجب غیر فعال شدن کلید FN می‌شود که با فشردن مجدد تمامی این کلیدها می‌توانید این کلید را فعال کنید.
یکی دیگر از دلایلی که موجب غیرفعال شدن کلید FN در لپ تاپ می‌شود، فعال شدن کلیدهای عملیاتی در تنظیمات بایوس است. نحوه فعال کردن کلید FN در این حالت، رفتن به تنظیمات بایوس، انتخاب گزینه System Configuration و Disable کردن گزینه Action Keys Mode است.

 

منبع: آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ

 



:: برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ دل , آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ , تعمیرات لپ تاپ دل ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ
همانطور که می‌دانید لپ تاپ به صورت کاملاً فشرده طراحی شده است به گونه‌ای که هم مانند یک کامپیوتر قدرتمند است و هم اینکه قابل حمل می‌باشد. به همین دلیل برای جلوگیری از افزایش سایز لپ تاپ، کلیدهای تنظیمات مانند: تنظیمات نور، صدا و … در طراحی لپ تاپ با کلیدهای تابعی ادغام شده‌اند چراکه کلیدهای تابعی می‌توانند به جای انجام یک کار، دو کار انجام دهند.

برای استفاده از هر کدام از کلیدهای ادغام شده باید از کلید ترکیبی FN نیز استفاده کرد. گاهی اوقات کلید FN قفل می‌شود و دردسرهایی را برای استفاده از کلیدهای ادغام شده به وجود می‌آورد اما از کجا باید بفهمیم کلید FN قفل شده است و نحوه فعال کردن کلید FN چگونه است؟ برای پاسخ به این سوالات ادامه این مطلب، که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ دل تهیه شده است را از دست ندهید..

آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ

فعال کردن کلید fn
از کجا بفهمیم کلید FN قفل شده است؟
قبل از آموزش نحوه فعال کردن کلید FN باید بتوانید تشخیص دهید که آیا کلید FN قفل شده است یا خیر؟ اما چطور؟ منظور از قفل شدن کلید FN یعنی فعال شدن این کلید به صورت ثابت از این‌رو برای استفاده از کلید مورد نظر مجبورید به صورت معکوس عمل کنید. برای مثال فرض کنید کلید F1 در لپ تاپ با قطع و وصل شدن صدای لپ تاپ ادغام شده است. البته وظیفه کلید F1 به تنهایی، نمایش راهنمای برنامه‌ها است.

درصورتی که کلید FN قفل شود به جای اینکه با زدن کلید F1 راهنمای برنامه‌ای که داخل آن هستید نمایش داده شود، صدای سیستم قطع می‌شود. در این حالت اگر بخواهید راهنمای برنامه‌ای که داخل آن هستید را ببینید باید به جای استفاده از کلید F1 به تنهایی از کلید F1 به همراه FN استفاده کنید یعنی دقیقاً برعکس. بنابراین هر زمانی که عملکرد کلیدهای تابعی برعکس شد، مطمئن باشید که کلید FN قفل شده است.

نحوه فعال کردن کلید FN و دلایل بروز این مشکل
گاهی اوقات استفاده از کلیدهای FN و Number Lock با یکدیگر موجب غیرفعال شدن کلید FN می‌شود. در این حالت باید برای رفع مشکل قفل شدن کلید FN در لپ تاپ، مجددا از کلیدهای FN و Number Lock با یکدیگر استفاده کنید.
برخی مواقع نیز استفاده از کلیدهای FN + Shift + Number Lock موجب غیر فعال شدن کلید FN می‌شود که با فشردن مجدد تمامی این کلیدها می‌توانید این کلید را فعال کنید.
یکی دیگر از دلایلی که موجب غیرفعال شدن کلید FN در لپ تاپ می‌شود، فعال شدن کلیدهای عملیاتی در تنظیمات بایوس است. نحوه فعال کردن کلید FN در این حالت، رفتن به تنظیمات بایوس، انتخاب گزینه System Configuration و Disable کردن گزینه Action Keys Mode است.

 

منبع: آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ

 



:: برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ دل , آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ , تعمیرات لپ تاپ دل ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ
همانطور که می‌دانید لپ تاپ به صورت کاملاً فشرده طراحی شده است به گونه‌ای که هم مانند یک کامپیوتر قدرتمند است و هم اینکه قابل حمل می‌باشد. به همین دلیل برای جلوگیری از افزایش سایز لپ تاپ، کلیدهای تنظیمات مانند: تنظیمات نور، صدا و … در طراحی لپ تاپ با کلیدهای تابعی ادغام شده‌اند چراکه کلیدهای تابعی می‌توانند به جای انجام یک کار، دو کار انجام دهند.

برای استفاده از هر کدام از کلیدهای ادغام شده باید از کلید ترکیبی FN نیز استفاده کرد. گاهی اوقات کلید FN قفل می‌شود و دردسرهایی را برای استفاده از کلیدهای ادغام شده به وجود می‌آورد اما از کجا باید بفهمیم کلید FN قفل شده است و نحوه فعال کردن کلید FN چگونه است؟ برای پاسخ به این سوالات ادامه این مطلب، که توسط کارشناسان مرکز تعمیر لپ تاپ دل تهیه شده است را از دست ندهید..

آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ

فعال کردن کلید fn
از کجا بفهمیم کلید FN قفل شده است؟
قبل از آموزش نحوه فعال کردن کلید FN باید بتوانید تشخیص دهید که آیا کلید FN قفل شده است یا خیر؟ اما چطور؟ منظور از قفل شدن کلید FN یعنی فعال شدن این کلید به صورت ثابت از این‌رو برای استفاده از کلید مورد نظر مجبورید به صورت معکوس عمل کنید. برای مثال فرض کنید کلید F1 در لپ تاپ با قطع و وصل شدن صدای لپ تاپ ادغام شده است. البته وظیفه کلید F1 به تنهایی، نمایش راهنمای برنامه‌ها است.

درصورتی که کلید FN قفل شود به جای اینکه با زدن کلید F1 راهنمای برنامه‌ای که داخل آن هستید نمایش داده شود، صدای سیستم قطع می‌شود. در این حالت اگر بخواهید راهنمای برنامه‌ای که داخل آن هستید را ببینید باید به جای استفاده از کلید F1 به تنهایی از کلید F1 به همراه FN استفاده کنید یعنی دقیقاً برعکس. بنابراین هر زمانی که عملکرد کلیدهای تابعی برعکس شد، مطمئن باشید که کلید FN قفل شده است.

نحوه فعال کردن کلید FN و دلایل بروز این مشکل
گاهی اوقات استفاده از کلیدهای FN و Number Lock با یکدیگر موجب غیرفعال شدن کلید FN می‌شود. در این حالت باید برای رفع مشکل قفل شدن کلید FN در لپ تاپ، مجددا از کلیدهای FN و Number Lock با یکدیگر استفاده کنید.
برخی مواقع نیز استفاده از کلیدهای FN + Shift + Number Lock موجب غیر فعال شدن کلید FN می‌شود که با فشردن مجدد تمامی این کلیدها می‌توانید این کلید را فعال کنید.
یکی دیگر از دلایلی که موجب غیرفعال شدن کلید FN در لپ تاپ می‌شود، فعال شدن کلیدهای عملیاتی در تنظیمات بایوس است. نحوه فعال کردن کلید FN در این حالت، رفتن به تنظیمات بایوس، انتخاب گزینه System Configuration و Disable کردن گزینه Action Keys Mode است.

 

منبع: آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ

 



:: برچسب‌ها: تعمیر لپ تاپ دل , آموزش فعال کردن کلید FN در لپ تاپ , تعمیرات لپ تاپ دل ,
:: بازدید از این مطلب : 64
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

کار نکردن فتوکپی
یکی از اشکالات مشاهده شده در دستگاه‌های کپی، مشکل کار نکردن این دستگاه‌هاست. بروز این اشکال به دلایل متعددی اتفاق می‌افتد که در بخش‌های آتی برخی از این دلایل توضیح و شیوه رفع آنها شرح داده خواهد شد. در صورت مواجهه با این اشکال – یعنی کار نکردن فتوکپی توشیبا – می‌توانید موارد درج شده در بخش‌های آتی را بررسی کرده و ایراد پیش آمده در دستگاه کپی خود را مرتفع سازید. در صورت تداوم مشکل پیش آمده در دستگاه کپی می‌توانید با کارشناسان ما در مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

علل و راه‌حل کار نکردن فتوکپی
در این بخش برخی از شایع‌ترین علل ایجاد کننده‌ی مشکل کار نکردن فتوکپی بررسی شده و کارامدترین روش‌های موجود جهت رفع این اشکال شرح داده خواهد شد. در صورت استفاده از راه‌حل‌های ارائه شده در بخش زیر و عدم رفع مشکل پیش آمده می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات کپی توشیبا تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

کار نکردن فتوکپی

کار نکردن فتوکپی
یکسان نبودن تنظیمات اندازه کاغذ سینی
یکسان نبودن تنظیمات اندازه کاغذ سینی در دستگاه و درایور چاپگر؛ یکی از اشکالاتی که ممکن است سبب کار نکردن فتوکپی گردد، یکسان نبودن تنظیمات اندازه کاغذ سینی در دستگاه و درایور چاپگر است. در صورت وجود این اشکال، دستگاه قادر به چاپ نخواهد بود و نشانگر ONLINE نیز چشمک نخواهد زد. در صورت وجود چنین اشکالی در دستگاه می‌بایست از یکسان بودن تنظیمات اندازه کاغذ سینی در دستگاه و درایور چاپگر مطمئن گردید. در صورت تنظیم نبودن به بخش تنظیمات دستگاه بروید و اندازه‌ها را یکسان کنید.

تغذیه شدن یک کاغذ با اندازه‌ی مشخص شده:
برای رفع این اشکال می‌توانید کاغذی با اندازه مشخض شده در سینی یا همان کشو تغذیه نمایید.

چشمک زدن نشانگر محل تغذیه کاغذ:
کار نکردن فتوکپی ممکن است علامتی نظیر چشمک زدن نشانگر محل تغذیه کاغذ داشته باشد. علت این چشمک زدن، غیرفعال بودن ویژگیِ «انتخاب کاغذ نزدیک به اندازه‌ی سند اصلی –که از برنامه‌های خاص کاربر است» می‌باشد. غیرفعال بودن این ویژگی سبب چشم زدن نشانگر PAPER SIZE خواهد شد. در این شرایط برای رفع اشکال پیش آمده کلید را فشار دهید و به طور دستی کشو کاغذی را انتخاب نمایید تا دستگاه کار چاپ را شروع کند. علاوه بر این می‌توانید کاغذ را در سینی جانبی تغذیه کرده و کلید ONLINE را فشار دهید تا دستگاه شروع به کار کند. با این کار احتمالا مشکل کار نکردن فتوکپی رفع گردد.

نکته: در صورت فعال بودن آیکون «انتخاب کاغذ نزدیک به اندازه اصلی»، با تمام شدن کاغذ، دستگاه کپی به صورت خودکار اقدام به انتخاب کاغذی نزدیک به اندازه‌ی تنظیم شده و بسته به اندازه تصویر چاپی خواهد کرد و کار چاپ را انجام خواهد داد.

 

منبع: کار نکردن فتوکپی



:: برچسب‌ها: راه‌حل کار نکردن فتوکپی , علل کار نکردن دستگاه کپی , تعمیر دستگاه کپی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر برد لباسشویی توشیبا
لباسشویی یکی از لوازم خانگی پر استفاده در هر خانه ایست. این ماشین ها هر چه قدر هم که مدرن و پیشرفته باشند پس از استفاده ی چند ساله به تعمیرات و سرویس های دوره ای نیاز می یابند. یکی از اختلالاتی که ممکن است لباسشویی های برندهای مختلفی چون توشیبا را از کارکرد اصلی خود دور کند، خرابی برد لباسشویی می باشد. برد قلب هر ماشین لباسشویی است؛ این قطعه عملکرد تمامی اجزا و قطعات یک لباسشویی را تحت کنترل خود دارد.

به تعویق انداختن تعمیر برد لباسشویی توشیبا و نیز تعمیرات ناشیانه ی تعمیرکاران مبتدی می تواند کارایی کل سیستم را از بین ببرد. نمایندگی لباسشویی توشیبا ضمن به کارگیری دانش به روز کارشناسان مجرب خود همواره آماده ی خدمت رسانی در راستای تعمیر برد ماشین لباسشویی و رفع ارورهای لباسشویی Toshiba به بهترین شیوه ی کاری امکان پذیر می باشد.

 

تعمیر برد لباسشویی توشیبا

تعمیر برد لباسشویی توشیبا
چه زمانی به تعمیر برد لباسشویی توشیبا نیاز داریم؟
ضرورت تعمیر برد لباسشویی توشیبا بر اساس علائم و نشانه های مختلفی نمایان می گردد. یکی از اصلی ترین اختلالاتی که در اثر خرابی برد ماشین لباسشویی ظهور پیدا می کند، مختل شدن فرآیند اجرای برنامه های سیستماتیک لباسشویی است. در چنین شرایطی دیگر لباسشویی قادر به اجرای صحیح برنامه های شست و شوی تنظیم شده نمی باشد. به این معنا که دستگاه برنامه های تنظیماتی را به درستی اجرا نمی کند. خاموش شدن ناگهانی ماشین لباسشویی در حین کار نیز از جمله مواردیست که تعمیر برد لباسشویی توشیبا را واجب می سازد. توصیه می شود در صورت بروز چنین مشکلاتی از روشن کردن دوباره ی لباسشویی خودداری کرده و در اسرع وقت به مراکز تعمیراتی معتبر لباسشویی مراجعه نمایید.

تعمیر یا تعویض برد لباسشویی توشیبا
عوامل مختلفی پدیدآورنده ی نیاز تعمیر برد لباسشویی توشیبا هستند. اگر خازن ها و فیوزهای روی برد لباسشویی با نوسان برق مواجه شوند، به سرعت آسیب می بینند. در چنین مواقعی ممکن است برد به طور کامل سوخته و ماشین لباسشویی از کار بیفتد. دلیل دیگر خرابی برد، نفوذ آب به سیستم های داخلی ماشین لباسشویی در اثر ناکارآمدی قطعات مختلف آن است. در نتیجه ی بروز این وضعیت، سیم پیچی داخلی درگیر شده و برد دچار اختلالات فنی خواهد شد.

توجه کنید که در چنین شرایطی، خطر برق گرفتی نیز برای کاربران وجود داشته و ممکن است بدنه ی فلزی دستگاه حاوی برق گردد. متاسفانه سوختن برد بر اثر عوامل ذکر شده قابل تعمیر نیست و برای بازیابی کارایی لباسشویی باید فرآیند تعویض برد شکل گیرد. خاطرنشان می نماییم که نمایندگی تعمیرات لباسشویی توشیبا برای عدم افت کیفیت اولیه ی دستگاه عملیات تعویض برد را با نمونه اورجینال مشابه انجام می دهد.

 

منبع: تعمیر برد لباسشویی توشیبا



:: برچسب‌ها: تعمیر برد لباسشویی توشیبا , تعمیرات لباسشویی توشیبا , تعمیر لباسشویی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

جراحی هارد دیسک توشیبا
به طور کلی هارد می تواند بخشی از سیستم های دیجیتالی و یا یکی از تجهیزات جانبی آن ها باشد. این قطعه وسیله ایست که حضورش برای ذخیره سازی و تبادل اطلاعات سیستم هایی چون کامپیوتر، لپ تاپ ضروریست. هارد مانند هر دستگاه دیجیتال دیگری ممکن است بر اثر عوامل مخربی چون ضربه و یا هجوم ویروس های گوناگون دچار اختلال گردد. در این بین آن چه که حائز اهمیت است، مراجعه به مراکز تعمیراتی معتبر جهت بازیابی صحیح عملکرد هارد آسیب دیده می باشد.

تعمیرات هارد یکی از تخصصی‌ترین خدمات قابل ارائه در نمایندگی رسمی توشیبا است که ضمن به کارگیری دانش به روز کارشناسان و متخصصین ماهر حوزه ی IT شکل می گیرد. اصطلاح جراحی هارد دیسک توشیبا زمانی به کار گرفته می شود که آسیب وارده، سخت افزار هارد دیسک مورد نظر را دچار اختلال کرده باشد و در واقع تعمیرات سخت افزاری ضرورت یابد. برای مثال زمانی که هد، موتور، مدیا یا سیلندر هارد بر اثر ضربه یا نوسان برق آسیب دیده باشد.

جراحی هارد دیسک توشیبا

جراحی هارد دیسک
چه زمانی نیاز به جراحی هارد دیسک داریم؟
از مهم ترین نشانه های پیدایش نیاز به جراحی هارد دیسک می توان به بروز صداهای غیر عادی نظیر تق تق اشاره کرد. گاهی از هارد صداهای ناهنجاری پخش می شود که ممکن است با لرزش سیستم همراه شود. این حالت زنگ هشداری برای اعلام حضور خرابی و اختلالات سخت افزاری در هارد می باشد. در برخی مواقع نیز احتمال دارد به صورت ناگهانی بخشی از هارد دیسک غیر قابل استفاده شود و به هنگام کلیک بر روی پارتیشن های مختلف، هارد به صدا بیفتد.

فرآیند جراحی هارد دیسک توشیبا چگونه انجام می شود؟
همان طور که اشاره شد جراحی هارد دیسک، بازکردن هارد جهت تعویض و یا تعمیر قطعات داخلی آن در فضایی عاری از هر گونه گرد و غبار است. در صورتی که باز کردن هارد در محیطی خارج از کلین روم انجام شود، احتمال زیادی وجود دارد که قطعات این دستگاه آسیب دیده و اطلاعات هارد برای همیشه از بین بروند. بدین دلیل توصیه می‌شود برای دریافت سرویس‌های تخصصی مرتبط با جراحی هارد به مراکز مجهز و پیشرفته این کار مراجعه نمایید.

از طرفی این عملیات نیازمند یک هارد کاملا مشابه هستند تا پس از جا به جایی قطعات آسیب دیده کیفیت اولیه سیستم بازیابی شود. نمایندگی مجاز توشیبا مرکزی تخصصی است که کلیه ی هاردهای ساخت کمپانی توشیبا را با نمونه ی اورجینال مشابه در کلین روم های استاندارد جراحی می نماید. این مجموعه ضمن به کارگیری تجربه و مهارت بالای کارشناسان و تکنسین های خود، پروسه ی جراحی هارد دیسک توشیبا را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد.

ابزار جراحی هارد دیسک
یکی از دلایل تأکید بر مراجعه به مراکز پیشرفته بازیابی اطلاعات هارد و همچنین جراحی هارد دیسک، جدا از مهارت بالای کارشناسان مجرب و استفاده از هارد مشابه و باکیفیت، به کارگیری ابزارآلات تخصصی است. جهت بازیابی سخت افزاری هارد دیسک استفاده از ابزار پیشرفته و مدرن نیازی غیرقابل چشم پوشیست. عدم بهره گیری از ابزارآلات استاندارد در راستای جراحی هارد دیسک می تواند سبب آسیب همه جانبه به هارد و از دست رفتن اطلاعات آن گردد.

شانه هد Head Comb، نگهدارنده پلاتر Platter Holderو کلین روم شماری از مهم ترین تجهیزات کاری این فرآیند می باشند. خاطرنشان می نماییم که بهره گیری از تجهیزات فنی سازگار با انواع هاردهای معیوب برند توشیبا یکی از اولویت های کاری نمایندگی رسمی توشیبا است که بازیابی هارد دیسک توشیبا را در سطح کیفی بی نظیری امکان پذیر می نماید.

 

منبع: جراحی هارد دیسک توشیبا



:: برچسب‌ها: جراحی هارد دیسک توشیبا , تعمیرات هارد , تعمیر هارد توسیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
یکی از مواردی که کاربران باید با آن آشنایی داشته باشند، تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ است. به عبارت دیگر، کاربران فتوکپی شارپ برای پرینت و کپی اسناد در سایزهای مختلف لازم است تا اندازه کاغذ را در کاست دستگاه کپی تغییر دهند. این امر به آنها کمک می کند تا سند را با هر اندازه‌ای که نیاز دارند کپی گرفته و یا چاپ کنند. در بسیاری از دستگاه های کپی، سایزهای کاغذ به صورت پیش‌فرض مشخص بوده و کاربر با توجه به نیاز خود می تواند یکی از آنها را انتخاب کند.

البته برخی از دستگاه ها در تعیین سایز محدودیت‌هایی دارند که باید به آن‌ها توجه کرد. (این موضوع بستگی به اندازه سینی دستگاه دارد). با این حال در هر اندازه‌ای که شما بخواهید سند مورد نظر را پرینت بگیرید و یا کپی کنید باید سایز کاغذ را متناسب با آن انتخاب کنید. امروز در این مطلب برای کسانی که با نحوه تنظیم سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ آشنایی ندارند، نحوه انجام این کار را آموزش می دهیم.

در این صفحه، فیلم آموزش تغییر سایز در فتوکپی شارپ نیز قرار داده شده است و شما می‌توانید در صورت نیاز آن را دانلود کرده و مشاهده نمایید. در ادامه توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه می شود. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر در این باره می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی فتوکپی شارپ تماس گرفته و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ

تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
فیلم آموزش تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
در این بخش، فیلم آموزشی در خصوص تغییر اندازه کاغذ در فتوکپی شارپ قرار داده شده است. شما می‌توانید با دانلود این فیلم یا تماشای آنلاین آن، با نحوه تغییر دادن سایز کاغذ آشنا شوید. در فیلم، نحوه کار با دکمه های پنل دستگاه برای تغییر دادن اندازه کاغذ را فرا می‌گیرید. البته توجه داشته باشید، تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ باید متناسب با نوع دستگاه شما انجام شود. شما می توانید با توجه به نوع کاست انتخابی خود از هر سایزی که برای دستگاه شما تعریف شده است استفاده کنید. تغییر سایز کاغذ دستگاه کپی کار دشواری نبوده و شما با یک بار انجام دادن تنظیمات می توانید به راحتی برای دفعات بعدی، سایز کاغذ را تغییر دهید.

نحوه تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ
برای تغییر سایز کاغذ می‌توانید از دو طریق عمل کنید. اگر می خواهید سایز کاغذ را برای پرینت تغییر دهید، این کار از طریق سیستمی که دستگاه به آن متصل است قابل انجام است. از طریق تنظیمات درایور می‌توانید سایز کاغذ را تعیین کنید. اما اگر می‌خواهید از دستگاه برای کپی گرفتن استفاده کنید، باید این کار را از طریق پنل و منوی دستگاه انجام دهید. اولین کار برای تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ این است که دکمه منوی آن را فشار دهید و وارد زبانه تنظیمات سایز کاغذ شوید. در این بخش شما می‌توانید تمامی اندازه های قابل استفاده در هر کاست را مشاهده کنید. با استفاده از دکمه ENTER می‌توانید بین سایزها حرکت کرده و اندازه مورد نظر را تعیین کنید. پس از ست کردن اندازه کاغذ با کاست مورد نظرتان با فشردن دکمه OK تنظیمات را ذخیره کنید.

 

منبع: تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ



:: برچسب‌ها: تغییر سایز کاغذ در دستگاه کپی شارپ , نمایندگی فتوکپی شارپ , نمایندگی تعمیر کپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

روشن نشدن دستگاه کپی از جمله مشکلاتی است که برخی از کاربران هنگام مراجعه به نمایندگی فتوکپی شارپ آن را عنوان کرده اند. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی اتفاق افتاده باشد. زمانی که دستگاه کپی روشن نمی شود باید موارد مختلفی از جمله اتصالات برق، پاور دستگاه، سالم بودن دکمه پاور و غیره را مورد بررسی قرار داد. تمامی این موارد را در ادامه توضیح خواهیم داد. به طور کلی همیشه روشن نشدن فتوکپی نگران کننده نیست و گاهی یک مشکل حاد محسوب نمی شود.

اما برخی از مواقع نیز ممکن است به دلیل خرابی یکی از قطعات سخت افزاری دستگاه باشد و تعمیرات هزینه بری به دنبال داشته باشد. نظر به اهمیت دستگاه های کپی در ادارات، دفاتر فنی و حتی در برخی از منازل، قطعاً اگر دستگاه روشن نشود برخی از کارها مختل شده و مشکلاتی به همراه خواهند داشت. از این رو در این مطلب سعی داریم مهترین دلایلی را که باعث روشن نشدن فتوکپی می شوند را بررسی کنیم تا در صورت مواجه با این مشکل راه کار مناسب را انتخاب کنید.

 

چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟

روشن نشدن دستگاه کپی
دلایل روشن نشدن دستگاه کپی چیست؟
ابتدایی ترین دلایل روشن نشدن دستگاه می تواند به عدم اتصال به برق و یا وجود اختلال در مسیر انتقال برق به دستگاه مرتبط باشد. با یک بررسی چشمی و یا استفاده از یک پریز دیگر، می توان از سالم بودن آن اطمینان حاصل کرد. در مراحل بعد، از مهمترین دلایل روشن نشدن دستگاه کپی را باید خرابی برد فرمتر دانست. این قطعه به مین برد دستگاه کپی نیز شهرت دارد. وظیفه اصلی برد فرمتر کنترل تمام اجزای الکترونیکی و مکانیکی دستگاه کپی است.

چنانچه این برد خراب شده و دچار نقص فنی شده باشد، یکی از نشانه های آن روشن نشدن دستگاه است. استفاده بیش از اندازه از فتوکپی و گرم شدن دستگاه نیز دلیل دیگری برای روشن نشدن فتوکپی است. چنانچه بیش از ظرفیت دستگاه از آن کار کشیده شود، دمای آن افزایش یافته و پس از خاموش کردن احتمال روشن نشدن آن وجود دارد. خرابی دکمه پاور و قطع اتصالات نیز از دیگر عواملی است که باعث روشن نشدن دستگاه می شود.

رفع مشکل روشن نشدن دستگاه کپی
اگر با مشکل روشن نشدن فتوکپی مواجه شده اید می توانید از طریق تماس با نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی شارپ، راهنمایی های لازم را برای رفع مشکل دریافت کنید. چنانچه از طریق اقدامات اولیه مشکل برطرف نشود، نیاز به بررسی دستگاه و تعمیر آن خواهد بود. مین برد، پاور دستگاه کپی و اتصالات دستگاه از جمله بخش هایی هستند که برای رفع مشکل روشن نشدن دستگاه کپی بررسی شده و در صورت لزوم مورد تعمیر قرار می گیرند. توصیه می شود در صورت مواجه با چنین مشکلاتی شخصاً اقدام به باز کردن دستگاه و بررسی قطعات آن نکنید. در صورت عدم آشنایی با دستگاه و تخصص نداشتن در این زمینه، ممکن است به سایر قسمت های سالم دستگاه آسیب وارد کنید.

 

منبع: چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟



:: برچسب‌ها: تعمیرات دستگاه کپی شارپ , تعمیر کپی شارپ , چرا دستگاه کپی روشن نمی شود؟ , روشن نشدن دستگاه کپی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

خاموش شدن خود به خود تلویزیون
تلویزیون ها به سبب پیچیدگی فوق العاده ی خود در بخش های سخت افزاری و نرم افزاری ممکن است با اشکالاتی جزیی یا کلی روبرو شوند. در همین زمینه میتوان به خاموش شدن خود به خود تلویزیون اشاره کرد. این اختلال اگر چه مشکلی متداول نیست اما ممکن است به دلایلی که در ادامه به آن ها پرداخته میشود، هر دستگاه تلویزیونی را به خود درگیر کند. از تلویزیون های ال سی دی گرفته تا نمونه های ال ای دی و او ال ای دی.

اصلی ترین و مهم ترین دلیلی که میتواند به خاموشی خود به خود تلویزیون ها منجر شود، خرابی یا استهلاک برد دستگاه است. این مشکل معمولا پس از گذشت چند سال از کارکرد تلویزیون به وجود می آید و امری اجتناب ناپذیر تلقی میشود. از آن جا که بسیاری از کاربران سوالاتی را مبنی بر دلایل رخ دادن این اختلال پرسیده اند، در ادامه مقالات تعمیر تلویزیون شارپ به بررسی دقیق علل خاموشی دستگاه تلویزیون خواهیم پرداخت.

 

خاموش شدن خود به خود تلویزیون

خاموش شدن خود به خود تلویزیون
علت خاموش شدن خود به خود تلویزیون
از آن جا که تلویزیون ها از قطعات سخت افزاری بسیاری تشکیل شده اند و تولید تصویر و صدا از کنار هم قرار گرفتن اجزای پیچیده ی داخلی این دستگاه حاصل میشود، خاموش شدن خود به خود تلویزیون میتواند دلایل مختلفی داشته باشد. همانطور که در مقدمه نیز اشاره شد، یکی از اصلی ترین دلایل خاموشی خودکار دستگاه ، به برد اصلی قرار گرفته در آن مرتبط است. چنانچه به هر دلیل قطعات نصب شده در این برد با مشکل مواجه شوند، عملکرد کلی برد و در نهایت تلویزیون با مشکل مواجه میشود.

علاوه بر مورد مذکور، بروز اشکال در پاور یا تغذیه ی تلویزیون نیز میتواند به خاموش شدن خودکار آن منجر شود. چرا که پاور یکی از مهم ترین قطعات قرار گرفته در تلویزیون است و وظیفه ی تامین انرژی و توان مورد نیاز دستگاه را به عهده دارد. ورود ولتاژ نامناسب و نوسانات آن میتواند برد پاور را با استهلاک و خرابی روبرو کند. علاوه بر خرابی برد اصلی و پاور، میتوان سوختن سی پی یو را از دیگر دلایل خاموشی خود به خود تلویزیون دانست. این مشکل معمولا در تلویزیون های ال ای دی رخ میدهد. از آن جا که عیب یابی و رفع مشکل مذکور نیازمند تخصص، مهارت، تجربه و ابزار و امکانات به روز است، توصیه میشود تعمیر آن را به مراکز معتبر و کارشناسان دوره دیده و زبده بسپارید.

جلوگیری از خاموش شدن خود به خود تلویزیون
عدم استفاده از فلش مموری های ویروسی
وارد کردن فلش مموری های ویروسی به تلویزیون میتواند یکی دیگر از دلایل خاموش شدن خود به خود تلویزیون باشد. از این رو توصیه میشود برای جلوگیری از بروز چنین مشکلی از وارد کردن فلش های مشکوک به ویروس خود داری کنید.

استفاده از کابل HDMI مرغوب
از آن جا که استفاده از کابل های اچ دی ام آی نامرغوب و غیر اصلی میتواند سلامت دستگاه را با مشکل روبرو کند، توصیه میشود برای جلوگیری از بروز مشکلی نظیر خاموش شدن خود به خود تلویزیون از کابل و سیم های مرغوب و اورجینال استفاده کنید.

استفاده از محافظ برق مرغوب
محافظ برق نقش بسیار موثری در خنثی سازی نوسانات موجود در برق شهر دارد. از آن جا که این نوسانات میتواند برد پاور را با استهلاک و خرابی همراه سازد، توصیه میشود از محافظ های مرغوب برای تلویزیون خود استفاده کنید. این تجهیزات میتوانند از احتمال خاموش شدن خود به خود تلویزیون بکاهند.

 

منبع: خاموش شدن خود به خود تلویزیون



:: برچسب‌ها: تعمیر تلویزیون شارپ , خاموش شدن خود به خود تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چرا تلویزیون به اینترنت وصل نمی شود؟
سال هاست که تلویزیون به یکی از اجزای اصلی خانه ها در سراسر دنیا تبدیل شده است. این وسیله مانند دیگر لوازم زندگی بشر همواره در حال تغییر و ارتقاست. این تغییر و ارتقا با همگام شدن عصر اینترنت شکل می گیرد. امروزه قابلیت اتصال به وای فای یکی از ویژگی های بارز تلویزیون های هوشمند برندهای مطرحی چون شارپ می باشد.

با اتصال تلویزیون خود به اینترنت می‌توانید تمامی فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های آنلاین را به راحتی دنبال کنید. علاوه‌ بر این می‌توان با استفاده از مرورگر تلویزیون به جستجو پرداخت. مسلما برای استفاده از چنین قابلیت هایی ابتدا باید دستگاه تلویزیون را به اینترنت متصل نمایید. در این میان ممکن است مشکل وصل نشدن اینترنت تلویزیون براساس دلایل مختلفی به وجود آمده و دردسرساز شود. با همراه باشید تا با راهکارهای رفع این مشکل آشنا شوید.

وصل نشدن اینترنت تلویزیون
رفع مشکل وصل نشدن اینترنت تلویزیون
گاهی می توان با چند راهکار ساده مشکل وصل نشدن اینترنت تلویزیون را مرتفع ساخت. توصیه می شود پیش از مراجعه به مراکز تعمیراتی راهکارهای زیر را امتحان نمایید.

شبکه ی اتصالی را بررسی کنید
به طور کلی دو حالت برای برقراری اینترنت تلویزیون های هوشمندی چون تلویزیون های کمپانی باکیفیت شارپ وجود دارد: 1- استفاده از کابل اینترنت و شبکه ی LAN 2- استفاده از فناوری وای فای

به هنگام بروز مشکل وصل نشدن اینترنت تلویزیون لازم است از سلامت کابل مصرفی و یا صحت سیستم کاری وای فای اطمینان حاصل نمایید. فراموش نکنید که سرعت اینترنت در دیگر دستگاه های متصل شده به نت را بررسی نمایید. برای افزایش سرعت اینترنت و آنتن دهی قوی مودم سعی کنید فاصله ی مودم از تلویزیون را کاهش دهید. دقت کنید که این فاصله برای داشتن کیفیت مناسب اینترنت نباید بیش از 7 متر باشد.

قدرت ری استارت در رفع مشکل وصل نشدن اینترنت تلویزیون
ری استارت کردن مودم و تلویزیون هر دو می توانند موجب حل معضل وصل نشدن اینترنت تلویزیون شوند. در واقع با ری استارت دستگاه های دیجیتال می توانید ارتباط های ضعیف و یا قطع شده را دوباره بازسازی کنید. جهت ری استارت تلویزیون، دستگاه را از برق جدا کرده و 20 دقیقه صبر کنید. سپس تلویزیون را روشن سازید. در فرآیند ری استارت مودم نیز لازم است به مدت 10 دقیقه صبور باشید و مجددا مودم را روشن ساخته و قدرت اینترنت تلویزیون را بررسی کنید.

آپدیت تلویزیون را امتحان کنید
چنانچه نسخه ی آپدیت جدیدی برای سیستم داخلی تلویزیون شما منتشر شده است، تلویزیون خود را آپدیت نمایید. بروزسانی یکی از کارهاییست که می‌تواند عملکرد تلویزیون های برندهای مختلفی چون شارپ را بهبود ببخشد. این فرآیند علاوه بر ارتقا عملکرد تلویزیون می‌تواند قابلیت هایی را به این دستگاه اضافه کند و مشکلات مرتبط با وصل نشدن اینترنت تلویزیون را برطرف سازد. جهت کسب راهنمایی در نحوه ی انجام مراحل آپدیت تلویزیون با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی شارپ تماس حاصل فرمایید.

جداکردن ابزارهای ذخیره ساز از سیستم تلویزیون
به توصیه ی کارشناسان تعمیرات تلویزیون های هوشمند در صورت پیدایش مشکل وصل نشدن اینترنت تلویزیون، رسانه های ذخیره سازی مانند فلش مموری، مموری کارت، هارد اکسترنال و.. را جدا سازید. توجه کنید که متصل ماندن همیشگی این دستگاه ها باعث بروز اختلالات مختلفی در دستگاه تلویزیون می شود. بنابراین جهت جلوگیری از ظهور خرابی های متعدد در سیستم تلویزیون، پس از استفاده از ابزارهای ذخیره سازی، آن ها را از دستگاه جدا سازید.

تنظیم صحیح زمان و ساعت تلویزیون
وارد بخش تنظیمات تلویزیون شوید و در بخش Time & Date اقدام به انتخاب صحیح منطقه ی زمانی کنید. تاریخ و زمان اشتباه می تواند مشکلات مختلفی را چون عدم وصل شدن تلویزیون به اینترنت ایجاد کند.

 

منبع: چرا تلویزیون به اینترنت وصل نمی شود؟



:: برچسب‌ها: تعمیرات تلویزیون , تعمیر تلویزیون شارپ , وصل نشدن اینترنت تلویزیون ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

علت قفل شدن درب لباسشویی چیست؟
چرا درب لباسشویی باز نمی‌شود؟ علت قفل شدن درب لباسشویی چیست؟ چگونه می‌توان مشکل باز نشدن درب لباسشویی را برطرف کرد؟ اگر شما هم با مشکل باز نشدن درب لباسشویی روبه‌رو شده باشید، مطمئناً تمامی این سوالات در ذهنتان رژه می‌روند اما جای نگرانی نیست چراکه قصد داریم در ادامه این مطلب با بررسی تمامی علل بروز این مشکل و راهکارهای برطرف کردن آن به تمامی این سوالات پاسخ دهیم. پس ادامه این مقاله را از دست ندهید.

علت قفل شدن درب لباسشویی چیست؟

علت قفل شدن درب لباسشویی
بررسی علت قفل شدن درب لباسشویی و راهکارهای رفع این مشکل
آب ماشین لباسشویی تخلیه نشده است
طبیعتاً پس از یک الی دو دقیقه بعد از اتمام کار شستشو لباسشویی باید بتوانید به راحتی درب آن را باز کنید اما گاهی اوقات به دلیل بروز مشکلات متعددی امکان باز کردن درب لباسشویی وجود ندارد. اگر چنین مشکلی برای لباسشویی شما رخ داد، ابتدا مخزن آن را بررسی کنید. درصورتی که داخل مخزن لباسشویی هنوز هم آب وجود داشت به احتمال زیاد علت قفل شدن درب لباسشویی، تخلیه نشدن آب مخزن لباسشویی است.

راهکار:
بهتر است یک بار دیگر تنظیمات آبکشی لباسشویی را انجام دهید تا ماشین لباسشویی پروسه آبکشی را از سر بگیرد. این بار لباسشویی باید پس از پایان پروسه آبکشی، آب داخل مخزن را تخلیه کند تا قفل درب آن باز شود. اگر این راهکار را امتحان کردید اما لباسشویی باز هم مخزن آب را تخلیه نکرد به این معناست که مسیر تخلیه آب لباسشویی مسدود شده است. برای رفع این مشکل باید فیلترها یا مسیر تخلیه آب لباسشویی شسته شوند که این پروسه به تخصص بالایی نیاز دارد. بنابراین بهتر است با نمایندگی لباسشویی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز جهت رفع مشکل لباسشویی به محل مورد نظر اعزام شوند.

قفل درب لباسشویی خراب شده است
تمامی لباسشویی‌ها دارای قطعه‌ای به نام میکروسوئیچ یا همان قفل درب هستند. وظیفه میکروسوئیچ، بسته نگه داشتن درب لباسشویی در حین کار کردن دستگاه است. بنابراین اگر زمانی که لباسشویی را روشن می‌کنید، درب آن را به طور کامل نبسته باشید، میکروسوئیچ اجازه روشن شدن لباسشویی را نخواهد داد. حتی برخی از لباسشویی‌های پیشرفته و مدرن درصورتی که درب آن‌ها باز باشد، پیغام خطایی را به کاربر نمایش می‌دهند. ولی گاهی اوقات درب لباسشویی را به طور کامل بسته‌اید اما لباسشویی هیچ کاری انجام نمی‌دهد یا اینکه پروسه شستشو و آبکشی لباس‌ها به پایان رسیده است اما نمی‌توانید درب لباسشویی را باز کنید. در این صورت به احتمال زیاد علت قفل شدن درب لباسشویی ، خرابی میکروسوئیچ است.

راهکار:
در این حالت جهت خارج کردن لباس‌ها از ماشین لباسشویی می‌توانید از ضامن دستی برای غیر فعال کردن میکروسوئیچ استفاده کنید. این ضامن یا زیر قفل لباسشویی قرار گرفته است یا در بخش مواد شوینده. بنابراین باید ضامن دستی میکروسوئیچ را پیدا کنید تا با استفاده از آن بتوانید لباس‌ها را از لباسشویی خارج کنید. سپس با نمایندگی تعمیر لباسشویی شارپ تماس بگیرید تا تکنسین‌های این مرکز پس از حاضر شدن در محل، میکروسوئیچ را به صورت تخصصی تعمیر یا تعویض کنند.

زبانه و لولا درب لباسشویی خراب شده است
درب همه ماشین‌های لباسشویی دارای زبانه و لولا است. درواقع کاربرد زبانه و لولا در لباسشویی، قفل شدن و چفت شدن درب این دستگاه است. بنابراین خرابی زبانه و لولا درب لباسشویی نیز می‌تواند، علت قفل شدن درب لباسشویی باشد.

دستگیره درب لباسشویی خراب شده است
خرابی دستگیره درب لباسشویی، رایج‌ترین علت قفل شدن درب لباسشویی است. اگر دستگیره لباسشویی شما شل شده است، احتمال اینکه شکسته باشد وجود دارد.

راهکار:
زبانه و لولا درب لباسشویی را مورد بررسی قرار دهید درصورتی که یکی از این دو قطعه یا هر دوی آن‌ها خراب شده بودند، تعمیر یا تعویض آن‌ها را به تکنسین‌های متخصص نمایندگی تعمیر لباسشویی شارپ بسپارید.

راهکار:
بهتر است تعمیر فلاپی یا دستگیره درب لباسشویی را به کارشناسان نمایندگی شارپ بسپارید. تعمیرکاران متخصص نمایندگی لباسشویی شارپ با بررسی نوع مشکلی که برای فلاپی لباسشویی رخ داده است، درصورت امکان آن را تعمیر می‌کنند. در غیر این صورت نیز به صورت تخصصی دستگیره درب لباسشویی را تعویض می‌کنند.

رفع مشکل قفل شدن درب لباسشویی شارپ
اگر درب لباسشویی شما به هر دلیلی قفل شده است و باز نمی‌شود، بهتر است از خدمات تعمیر لباسشویی شارپ در منزل توسط نمایندگی شارپ استفاده کنید. تکنسین‌های نمایندگی لباسشویی شارپ پس از تماس شما با این مرکز به آدرس مورد نظر شما اعزام می‌شوند. سپس با عیب‌یابی دقیق لباسشویی، دلیل قفل شدن درب لباسشویی را پیدا می‌کنند و با آغاز پروسه تعمیرات تخصصی، مشکل درب لباسشویی را به صورت حرفه‌ای برطرف می‌کنند.

 

منبع: علت قفل شدن درب لباسشویی چیست؟



:: برچسب‌ها: علت قفل شدن درب لباسشویی , تعمیر لباسشویی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چرا تلویزیون فلش را نمی خواند؟
فلش مموری ها حافظه های کوچک قابل حملی می باشند که با اتصال به انواع دستگاه های دیجیتال از جمله تلویزیون های هوشمند فرآیند تبادل اطلاعات را شکل می دهند. خوانده نشدن فلش در تلویزیون یکی از اتفاقات رایجیست که حین استفاده از تلویزیون های امروزی ممکن است دردسرساز شود. مواردی چون پورت صدمه دیده ی تلویزیون، رمز دار بودن فلش، فرمت ناگهانی یو اس بی و … می توانند موجب پیدایش مشکل شناخته نشدن فلش مموری توسط تلویزیون گردند. با ما همراه باشید تا به شناسایی هر یک از دلایل خوانده نشدن فلش در تلویزیون بپردازیم.

 

چرا تلویزیون فلش را نمی خواند؟

خوانده نشدن فلش در تلویزیون
دلایل پیدایش مشکل خوانده نشدن فلش در تلویزیون
فرمت نامناسب فلش مموری
یکی از مهم ترین دلایل خوانده نشدن فلش در تلویزیون فرمت غیر استاندارد USB مورد نظر است. اگر فرمت فلش چیزی غیر از FAT32 باشد، احتمال دارد تلویزیون قادر به تشخیص مموری اتصالی نباشد. برخی از تلویزیون های هوشمند با قابلیت خواندن انواع مدل های مختلف مموری طراحی شده اند، اما گاهی نیز مشاهده شده که فرمت های نامتداولی مانند NTFS در هیچ دستگاهی شناسایی نمی شوند. مناسب ترین راه حل در صورت بروز چنین مشکلاتی، تغییر فرمت فلش است. تهیه ی بک آپ از اطلاعات موجود در فلش را نیز پیش انجام فرآیند تغییر فرمت فراموش نکنید.

پورت صدمه دیده ی تلویزیون
گاهی اوقات امکان دارد پورت تلویزیون بر اثر اصابت ضربه دچار آسیب شود و با وجود فرمت مناسب فلش و ساختار سالم آن، مشکل خوانده نشدن فلش در تلویزیون پدیدار شود. در این حالت می توان از پورت دیگر دستگاه تلویزیون استفاده کرد، اما همواره می توانید با مراجعه به نمایندگی تعمیر تلویزیون شارپ چنین اختلالاتی را در کوتاه ترین زمان ممکن مرتفع سازید.

ساختار ناکارآمد فلش مموری
اصلی ترین عامل در خوانش صحیح فلش توسط تلویزیون، سلامت ساختار فلش مموری است. وجود مشکلاتی چون شکستگی و خمیدگی فلش می توانند باعث شناخته نشدن فلش مموری توسط تلویزیون گردند. اگر به هر دلیلی فلش معیوب باشد، نه تنها فلش شناسایی نمی شود، بلکه دستگاه تلویزیون هیچ گونه واکنشی در خصوص حضور فلش نشان نخواهد داد.

جلوگیری از بروز مشکل خوانده نشدن فلش در تلویزیون شارپ
از میان بردن اختلالات نرم افزاری مرتبط با فلش مموری و تعمیر پورت های آسیب دیده ی تلویزیون های مختلف از اقدامات تخصصی نمایندگی رسمی شارپ هستند که با صرف مدت زمان کوتاهی انجام می شوند. البته از آنجا که همواره پیش گیری بر درمان تقدم دارد، توجه به باید و نباید های نحوه ی اتصال یو اس بی به دستگاه تلویزیون برای جلوگیری از پیدایش مشکلاتی چون خوانده نشدن فلش در تلویزیون حائز اهمیت است. مسلما در صورتی که قصد وصل کردن فلش به تلویزیون را دارید، بهتر است با نحوه ی صحیح انجام این کار آشنا باشید.

فراموش نکنید که در حین برقراری اتصال فلش به تلویزیون به یکباره دستگاه تلویزیون را خاموش نکنید تا ساختار داخلی فلش دچار آسیب نگردد. از طرفی اکیدا توصیه می شود پس از استفاده از فلش آن را از تلویزیون جدا نمایید. متصل ماندن همیشگی این مموری ها به تلویزیون، جدا از آنکه می تواند موجب بروز اختلالاتی در کارایی فلش شود به مرور زمان باعث ظهور انواع ایرادات فنی در دستگاه تلویزیون نیز خواهد شد.

 

منبع: چرا تلویزیون فلش را نمی خواند؟



:: برچسب‌ها: خوانده نشدن فلش در تلویزیون , چرا تلویزیون فلش را نمی خواند؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

کالبد شکافی صفحه نمایش موبایل سامسونگ
امروزه قابلیت های تلفن همراه سامسونگ بسیار زیاد شده است و علاوه برامکان ایجاد ارتباط از طریق پیامک و برقراری تماس، زندگی شخصی و کاری کاربران را تحت تاثیر قرار می دهد. با توجه به ظرافت دیوایس های هوشمند امروزی، آسیب پذیری در قسمت صفحه نمایش موبایل سامسونگ بیشتر است. لازم به ذکر است که، همه ی شکستگی های صفحه نمایش الزاماً به تعویض تاچ و ال سی دی که هزینه های بالایی دارد ختم نمی شود.

ال سی دی های پیشرفته معمولاً از چهار قسمت تشکیل می شوند که بسته به نوع ایراد رخ داده قابل تعویض یا تعمیر هستند. در صورتی که با ساختار صفحه نمایش گوشی سامسونگ آشنایی دارید با انجام عملیات که در زیر توضیح داده شده قادر به حل اختلال عملکرد دستگاه خود می باشید، در غیر این صورت بهتر است امر را به تعمیرکاران موبایل بسپارید.

صفحه نمایش موبایل سامسونگ
معرفی اجزای صفحه نمایش موبایل سامسونگ
شیشه یا گلس
به شیشه ی روی ال سی دی گفته می شود که مسئولیت محافظت از صفحه ی گوشی را به عهده دارد و گاهی به اشتباه با لیبل محافظ صفحه که توسط فروشندگان موبایل روی گوشی گلس قرار داده شده است اشتباه گرفته می شود.

صفحه نمایش
به قطعه ای که عمل نمایش وضعیت کاری موبایل، نمایش فیلم، پخش صدا و … را انجام می دهد ال سی دی گفته می شود. در مدل های جدید صفحه نمایش موبایل سامسونگ و آیفون تاچ و ال سی دی با هم ادغام شده است و چنانچه قطعه ی تاچ و ال سی دی این برند ها آسیب ببیند، بهتر است راه تعویض کل قطعه می باشد.

بک لایت
این قطعه وظیفه ی تامین نور صفحه نماشی گوشی سامسونگ را بر عهده دارد.

تاچ اسکرین یا صفحه تاچ
به لایه نازک بین گلس و صفحه نمایش تاچ گفته می شود این قطعه از طریق حسگر های لمسی دستتان شما را تشخیص می دهد و بعد از انتقال آن به پردازنده فرمان شما را اجرا می نماید.

روش عیب یابی صفحه نمایش موبایل سامسونگ
تشخیص خرابی گلس : اگر گلس شکسته باشد هیچ ایرادی در صفحه نمایش موبایل سامسونگ از جمله: لکه و هاله در تصویر و کارنکردن تاچ نباید مشاهد کنید. صرفاً شیشۀ بیرونی دستگاه دچار شکستگی و ترک خوردگی می شود اما قادر به کار کردن با دستگاه خواهید بود. تعویض گلس هزینه بسیار کمتری نسبت به تعویض ال سی دی خواهد داشت.
تشیخص خرابی تاچ : تاچ لایه شفافی است که فرمان را از طریق لمس دریافت کرده و بعد از طی فرآیندی مشخص اجرا می نماید. در صورتی که تاچ خراب شده و یا شکسته باشد، با ایراداتی مثل خط زد ، کند بودن و یا خود به خود کار کردن مواجه خواهید شد. در بیشتر موارد قدیمی تر تاچ از ال سی دی جدا بوده و به صورت جداگانه تعویض خواهد شد که هزینه کمتری در بر خواهد داشت.
تشخیص خرابی ال سی دی : از نشانه های خرابی ال سی دی می توان به وجود لکه های تیره و یا ترک به صورتی که قسمتی از تصویر را در برگرفته اشاره کرد. همچنین گاهی دستگاه روشن می شود ولی تصویری مشاهده نمی کنید و یا تصاویر بسیار تاریک می باشد. یکی از اختلالات شایع حالت جوهر پخش شده روی تصویر است، چنانچه این حالت را تجربه کرده اید سریعا برای تعویض قطعه اقدام نمایید.
تشخیص خراببی بک لایت: گاهی ال سی دی تصویر دارد ولی نور ندارد و صفحه تاریک می باشد که این ایراد به خاطر خرابی بک لایت است. بعضی از دستگاه ها ی جدید قابلیت تعویض بک لایت را دارند از جمله گوشی ها و تبلت های سامسونگ.
راهنمای تعویض صفحه نمایش موبایل سامسونگ
تاچ و ال سی دی های موجود در بازار از نظر کیفیت به دو دسته تقسیم می شود.

تاچ وال سی درجه 2: به این تاچ و ال سی دی ها( کپی، های کپی، فیک) هم گفته می شود که از کیفیت و حساسیت پایین برخوردار هستند و بالطبع هزینه های کمتری برای تعویض دارند. عمر مفید قطعه درجه دو معمولاً بین 2 تا 3 ماه است.
تاچ ال سی دی 1: این قطعه به نام اورجینال، شرکتی و اصلی در بین عموم مردم شناخته شده است که خود به چند دسته تقسم می شود:
اصلی یا a : مرغوب ترین نوع ال سی دی با بالا ترین کیفیت می باشد.
گلس تعویض یا aa: همان نوع اصلی می باشد که گلس آن یکبار تعویض شده است.
فلت یا بک لایت تعویضر: گاهی موقع ساخت، نصب و باز کردن ال سی دی فلت یا بک لایت آن دچار ایراد شده که بعد از تعویض مجدد به فروش می رسد.
نمایندگی سامسونگ
در کل تشخیص فنی این نوع قطعات گاهی بسیار سخت و پیچیده می باشد و چنانچه تجربه و مهارت در این زمینه نداشته باشید گاهی امکان پذیر نخواهد بود. بهتر است برای تعویض و یا تعمیر ایرادات صفحه نمایش موبایل سامسونگ حتماً به مراکز معتبر و افراد ذیصلاح مراجعه فرمایید. تا با توجه به هزینه های گاهاً بالای تعمیر و تعویض متضرر نشوید.

همان طور که گفته شد کیفیت قطعات از اهمیت زیادی برخودار است با مراجعه به مراکز نمایندگی موبایل سامسونگ، از اصل بودن قطعه به کار رفته در دستگاه خود مطممئن شوید. شعب نمایندگی سامسونگِ مرکز سخت افزار ایران در تهران و کرج از تعمیرکاران و کارشناسان فروش حرفه ای تشکیل شده است که بزرگترین هدف خود را ارتقاء سطح رضایتمندی شما طرفداران برند سامسونگ قرار داده اند.

منبع: کالبد شکافی صفحه نمایش موبایل سامسونگ



:: برچسب‌ها: کالبد شکافی صفحه نمایش موبایل سامسونگ , اجزای صفحه نمایش موبایل , نمایندگی موبایل سامسونگ , نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چرا موبایل سامسونگ هنگ می کند؟
یکی از مشکلات رایج در گوشی های هوشمند موبایل عملکرد کند و گیر کردن بر روی صفحه یا همان هنگ کردن است که علل مختلفی دارد. اغلب کاربران بعد از هنگ کردن موبایل سامسونگ شرکت سازنده اسمارت فون موردنظر را مقصر می دانند. اما در نظر داشته باشید که استفاده بیش از ظرفیت و قابلیت هایی که شرکت سازنده برای گوشی های هوشمند سامسونگ در نظر گرفته است می تواند یکی از دلایل اصلی و اساسی هنگ کردن گوشی سامسونگ باشد.

گاهی اوقات هنگ کردن یا لگ (Lag) درست زمانی اتفاق می افتد که ما قصد برقراری تماس یا ارسال پیام فوری و اضطراری را داریم. در این زمان بهتر است روش ریستارت و یا خاموش کردن را امتحان کنیم. در صورتی که مشکل مرتفع نشد بهتر است با مراکز تخصصی و نمایندگی موبایل سامسونگ تماس بگیریم تا با عیب یابی دقیق در کوتاه ترین زمان و بالاترین کیفیت گوشی سامسونگ مورد نظر را تعمیر کنند.

هنگ کردن گوشی سامسونگ
راه حل برای هنگ کردن موبایل سامسونگ
هنگ کردن گوشی های سامسونگ یکی از مشکلات آزار دهنده برای کاربران این گوشی ها است و یکی از بزرگترین دلایل هنگ کردن گوشی های سامسونگ استفاده بیش ازحد ظرفیت دستگاه مورد نظر است. برای جلوگیری از مشکل پیش آمده بهترین راه حل در نظر گرفتن حافظه گوشی سامسونگ است. به همین منظور بهتر است برنامه و نرم افزار متناسب با اندازه ی رم گوشی را مد نظر داشته باشید.

برای جلوگیری از هنگ کردن بهتر است برنامه های فعال در پس زمینه را ببندید و همچنین حداقل 40 درصد از حافظه دستگاه را خالی نگهدارید. در صورتی که راه های ارائه شده را امتحان کردید و مشکل همچنان ادامه داشت ممکن است مشکل سخت افزاری باشد که دیگر از دست ما کاری بر نمی آید. مد گوشی سامسونگ خود را به متخصصین با تجربه تعمیرات در نمایندگی سامسونگ بسپاریم.

خداحافظی با هنگ کردن گوشی سامسونگ
همان طور که در بخش ها دیگر گفته شده اصلی ترین دلیل هنگ کردن گوشی پر بودن حافظه و وجود بد افزارها در سیستم گوشی سامسونگ هوشمند شما است. برای جلوگیری از هنگ کردن گوشی سامسونگ خود با یک گشت و گذار سریع می توانید بد افزار ها را شناسایی و آنها را از گوشی هوشمند خود حذف کنید و این امر در بهینه سازی گوشی، افزایش سرعت گوشی و افزایش امنیت گوشی سامسونگ شما تأثیر مثبتی دارد.

برای خداحافظی با هنگ کردن گوشی سامسونگ، بهترین این است که با استفاده از یک کابل USB برنامه ها، دفترچه تلفن، موزیک ها، تصاویر و ویدئوهای موجود در گوشی را درون کامپیوتر مدیریت کنید و از همه اطلاعات موجود در گوشی پشتیبان گیری کنید. تا حافظه ی گوشی شما ظرفیت بیشتری داشته باشد و کمتر دچار کندی و گیر کردن شود.

نمایندگی سامسونگ
مرکز نمایندگی سامسونگ در دو بخش عمده فروش و تعمیر تمام محصولات سامسونگ در تهران و کرج فعالیت می کنند. در بخش فروش شعب نمایندگی خدمات عرضه ی محصولات اورجینال سامسونگ و خدمات پس از فروش ارائه می گردد، این خدمات توسط کارشناس فروش حرفه ای در زمینه اطلاع رسانی مشخصات فنی و کارآیی دستگاه مورد نظر انجام می شود و شما عزیزان با دریافت این خدمات می توانید با اطمینان خاطر و رضایتمندی خرید کنید.

بخش دیگر مربوط به خدمات تعمیر و پس از فروش محصولات می باشد که این بخش از متخصصین و تعمیرکاران حرفه ای تشکیل شده است. تیم تخصصی نمایندگی ما استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات و به کار گیری جدید ترین روش های تعمیر با بالاترین کیفیت خدمات تعمیر را به شما کاربران گرامی ارائه می کنند. کلیه خدمات این مرکز همراه با ضمانت نامه ی مدت دار می باشد.

منبع: چرا موبایل سامسونگ هنگ می کند؟



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل سامسونگ , چرا موبایل سامسونگ هنگ می کند؟ , علت هنگ کردن گوشی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر آیفون 6s
یکی از خدمات نمایندگی تعمیرات آیفون، به عیب یابی و تعمیر آیفون 6s اختصاص دارد. این گوشی ها، به دلایل مختلفی از قبیل ضربه خوردن، آب خوردگی، اتصال به شارژر های غیر مجاز و تقلبی، دچار مشکلات متعدد میشوند. این گجت ها پس از گذشت مدت ها از تولید خود، هنوز کاربران بسیار زیادی در بین ایرانیان به خود اختصاص داده اند. این کاربران نیز ممکن است با مشکلات مختلفی در عملکرد دستگاه خود روبرو شوند. اما به هنگام دریافت خدمات پس از فروش، با نگرانی های مختلفی مواجه اند، چرا که کمپانی اپل، هیچ نمایندگی رسمی ای در کشورمان ندارد. اما این مجموعه توانسته است، بخش اعظمی از این نگرانی ها را از میان بردارد.

متخصصان و کارشناسان نمایندگی آیفون، با بهره مندی از تجربه ی بسیار بالا در خصوص شناسایی مشکلات مختلف سخت افزاری و نرم افزاری، قادر است هر گونه ناکارآمدی در عملکرد این تجهیزات را برطرف نماید. اگر از کاربران آیفون های 6s و سایر محصولات آیفون هستید، میتوانید از خدمات مختلف نمایندگی تعمیرات آیفون که برای شما در نظر گرفته شده است، استفاده کنید. در ادامه به بررسی برخی از خدمات ارائه شده از سوی این مرکز خواهیم پرداخت.


تعمیر آیفون 6s
آیفون های 6s با چه خرابی هایی روبرو میشوند ؟
خرابی تاچ آیفون
خرابی گلس آیفون
فوکوس نداشتن دوربین پشت ایفون 6
خاموش شدن آیفون 6s
آنتن نداشتن
خرابی اسپیکر
متوقف شدن آیفون روی لوگوی اپل
مشکل داشتن صدا در رفت و برگشت
خرابی باتری آیفون 6s
آبخوردگی آیفون 6s
خرابی میکروفن
نداشتن تصویر آیفون 6s
ریست شدن مدام روی لوگو آیفون 6s
فراموش کردن رمز اپل آیدی
مشکلات آنتن دهی آیفون
خرابی میکروفن ثانویه دوربین جلو
هزینه ی تعمیر آیفون 6S چقدر است ؟
نمایندگی تعمیر آیفون 6S یکی از اصلی ترین اولویت های خود را به کسب رضایت و اطمینان کاربران قرار داده است. یکی از مهم ترین مواردی که در این خصوص، همواره مورد توجه کارشناسان و متخصصان قرار دارد، مقرون به صرفه تمام شدن هزینه ی تعمیر آیفون 6s است. این خدمات با بالاترین کیفیت و در عین حال منصفانه ترین قیمت، در اختیار کاربران عزیز قرار میگیرد. این مجموعه، با نظر به افزایش قیمت ارز و روند سعوی قیمت تجهیزات و قطعات داخلی آیفون، با ثابت نگه داشتن هزینه های اجرت و سرویس، توانسته است، رضایت بسیاری از کاربران را مشابه قبل حفظ نماید. از این رو کاربران و مراجعین به هر یک از شعب نمایندگی تعمیرات آیفون، میتوانند از نرخ مناسب خدمات عیب یابی و تعمیر دستگاه خود، اطمینان کافی داشته باشند. همچنین این عزیزان میتوانند با تماس با مشاورین نمایندگی تعمیر آیفون، از قیمت دقیق خدمات اطلاع لازم را کسب نمایند.

شعب تعمیر آیفون 6s
نمایندگی تعمیر آیفون 6s پس از کسب تجربیات فراوان در زمینه ی خدمات پشتیبانی از این گوشی های محبوب و جذاب، اکنون در شعب مختلفی فعالیت خود را دنبال میکند. یکی از اولویت های این مجموعه، خدمات رسانی بهتر و جامع تر به شهروندان مختلف در سطح کشور است. به دنبال رعایت اصول مشتری مداری، نمایندگی تعمیرات آیفون، در حال حاضر در شش شعبه در سطح شهر تهران، یک شعبه در کرج و شعب مختلفی در شهرستان ها، خدمات پشتیبانی خود را با بالاترین دقت و امنیت، ارائه میدهد.

نمایندگی اپل
نمایندگی اپل ِمرکز سخت افزار ایران و زیر نظر اعتبار و نام این مجموعه، بهترین و با کیفیت ترین خدمات پشتیبانی را در خصوص انواع محصولات اپل، ارائه میدهد. خدمات این نمایندگی تنها به تعمیر آیفون 6S اختصاص ندارد. این مجموعه به طور ویژه ، در بخش فروش، پس از فروش و تعمیرات اپل، خدمات رسانی ویژه به کاربران را در برنامه ی خود دارد. برای کسب رضایت هر چه بیشتر کاربران، تمامی امکانات و تسهیلات نمایندگی موبایل اپل همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی مدت دار، ارائه خواهد شد. همچنین این خدمات به تمامی محصولات تولیدی کمپانی اپل اختصاص دارد و تنها شامل گوشی های موبایل اپل نمیشود. شما عزیزان نیز میتوانید اطلاعات شعب مختلف این نمایندگی را در همین سایت ملاحظه بفرمایید.

منبع: تعمیر آیفون 6s



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل اپل , تعمیر آیفون 6s , نمایندگی تعمیر موبایل اپل , تعمیرات موبایل آیفون 6s ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر آیفون 7 در نمایندگی تعمیرات موبایل
گوشی های هوشمند یکی از کالاهای گرانقیمتی هستند که به دلیل جذابیت های ویژه ای که دارند، نمی توان از کنار آن به سادگی عبور کرد. یکی از این مدل های جذاب، آیفون 7 است. این گوشی موبایل همچون دیگر مدل های آیفون قیمت بالایی دارد. از این رو طبیعی است که دارندگان این گوشی نسبت به سالم ماندن و طول عمر آن نگرانی هایی داشته باشند. حال باید بدانیم در صورت بروز مشکل برای این یاران همیشه همراه، چه باید کرد. طبیعی است در طول گذشت زمان و یا در اثر اتفاقات مختلف گوشی موبایل دچار اشکالات جزئی و یا کلی شود. برای تعمیر آیفون 7 و رفع این اشکالات میبایستی دستگاه موبایل خود را به متخصصان این زمینه واگذار کنید.

تعمیر آیفون 7
خدمات تخصصی تعمیر آیفون 7
تعمیر آیفون 7 به دلیل پیچیدگی های خاصی که دارد، حتما باید توسط متخصصان با تجربه و دوره دیده انجام شود. چرا که در صورت آسیب رسیدن در حین تعمیر، دستگاه موبایل خود را از دست خواهید داد. از سوی دیگر قطعات بکار رفته در آیفون 7 دارای حساسیت و قیمت بالایی هستند. بطوریکه جابجایی و یا هرگونه اشتباه کوچکی منجر به تحمیل ضررهای بیشتر به صاحب دستگاه شود. بنابراین حساسیت در زمینه انتخاب تعمیرکار متخصص کاملا طبیعی است. در این بخش به تعمیر آیفون 7 و رایج ترین تعمیراتی که ممکن است بر روی این دستگاه انجام شود، می پردازیم.

تعویض ال سی دی آیفون 7
بسیار پیش آمده است که بر اثر سر خوردن یا وارد شدن ضربات مختلف، ال سی دی گوشی آیفون 7 دچار ترک خوردگی و شکست شود. در این شرایط بصورت اورژانسی گوشی خود را به نمایندگی تعمیرات آیفون برده و درخواست کمک کنید! در این مواقع صفحه نمایش توسط متخصص و با استفاده از تجهیزات ویژه تعویض می شود.

تعویض باتری آیفون 7
یکی از ایراداتی که همواره به آیفون وارد می کنند عمر کوتاه باتری های آن است. در واقع تنها ایراد این مجموعه در مقابل همه فضیلت های آن، مشکل باتری آن است. البته تعویض باتری برای همه برندهای گوشی موبایل کاملا طبیعی است. آیفون 7 هم از این قاعده مستثنی نیست و طبیعی است که باتری آن دچار مشکل شود. در این مواقع با مراجعه به نمایندگی های معتبر آیفون می توانید نسبت به تعویض باتری موبایل اپل خود اقدام کنید.

تعویض فلت وای فای موبایل اپل ایفون 7
ممکن است در برخی مواقع تلفن همراه شما آنتن دهی خوبی نداشته باشد. یا در مکان هایی که سایر گوشی های موبایل آنتن دهی خوبی دارند، آیفون شما بدون آنتن باشد. این مشکل بسیار کلافه کننده خواهد بود. درصورتی که این اتفاق مداوم برای گوشی شما رخ داد، نیاز است از کارشناسان تعمیر آیفون کمک بخواهید. چنان چه که فلت وای فای آیفون شما آسیب دیده باشد، اقدام به تعویض آن می کنند و به این صورت مشکل آنتن دهی آیفون شما حل می شود.

این سه مورد از شایع ترین تعمیراتی هستند که توسط متخصصان تعمیر آیفون گزارش شده اند. سایر توضیحات در مورد تعمیر آیفون 7 تخصصی تر خواهند شد که از حوصله این متن خارج است.

نمایندگی تعمیرات آیفون
بخش نمایندگی تعمیرات آیفون یکی از بخش های فعال و پیشرفته در زمینه تعمیر گوشی های موبایل است. این مرکز از وجود متخصصان حرفه ای و با تجربه در زمینه تعمیرات تخصصی گوشی موبایل بهره برده است. تمامی کارشناسان فعال در نمایندگی موبایل اپل دارای مدارک معتبر بین المللی در زمینه ی تعمیرات تخصصی موبایل هستند. شما مشتری گرامی در جریان تمامی مراحل تعمیر و یا تعویض قطعات قرار خواهید گرفت و با خیالی آسوده می توانید منتظر تحویل گرفتن دستگاه سالم خود باشید.

منبع: تعمیر آیفون 7 در نمایندگی تعمیرات موبایل



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل اپل , تعمیر آیفون 7 , نمایندگی تعمیرات موبایل اپل , تعمیرات موبایل آیفون 7 اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نمایندگی سونی در تهران
نمایندگی سونی در تهران با همکاری مهندسان و متخصصان زبده ی این امر، با هدف ارائه ی سرویس های فروش و پس ار فروش به صورت جامع، احداث گردیده است. نمایندگی سونی در تهران ، به صورت فعال در دو حوزه ی اصلی فروش موبایل و تبلت سونی و ارائه ی خدمات پس از فروش این محصولات، در خدمت تمامی کاربران و مشتریان گرامی تهرانی خود میباشد. نمایندگی سونی در تهران ، پس از سال ها تجربه ی موفق فروش و تعمیر این محصولات، حالا با افتخار به یکی از کارآمد ترین نمایندگی های فروش، پشتیبانی و خدمات پس از فروش در سطح کشور بدل شده است.

همانطور که میدانید کمپانی سونی هر ساله محصولات بسیار متنوع و گسترده ای از گوشی های موبایل و تبلت و سایر تجهیزات را طراحی و روانه ی بازار میکند. گستردگی دامنه ی تولیدات این برند بسیار متنوع است و به همین خاطر، با تنوع سرویس و خدمات نیز روبرو هست. از همین رو مهندسان ومتخصصان فراوانی درمرکز نمایندگی رسمی سونی ، مشغول به کار هستند و این مرکز از بخش های زیادی تشکیل شده است.


آدرس نمایندگی سونی در تهران
نمایندگی سونی در چندین شعبه فعالیت خود را ادامه میدهد و در تمام این شعبه ها خدمات پشتیبانی از محصولات سونی در مدل ها و نسخه های مختلف را ارائه میدهد. خدمات نمایندگی سونی در شعب متعدد در مناطق مختلف تهران ارائه می گردد. در صورتی که مایل هستید از خدمات ما در شعب نمایندگی سونی بهره مند شوید ، وارد صفحه ی تماس با نمایندگی سونی شده و اطلاعات مربوط را دریافت نمایید.

لازم به ذکر است خدمات نمایندگی مجاز سونی در تهران محدود به مناطق ذکر شده در صفحه ی تماس با نمایندگی سونی نبوده و خدمات ما در سراسر تهران و حومه ی تهران می باشد. همچنین امکان ارائه ی خدمات در محل مورد نظر مشتری وجود دارد و کادر تعمیرات سونی به محل مورد نظر شما اعزام می شوند.

نمایندگی سونی در تهران
شعب نمایندگی سونی در تهران
نمایندگی سونی در تهران در شعب مختلف آماده ارائه انواع خدمات تعمیرات، فروش، مشاوره و تعویض قطعات می باشد. به منظور رفاه حال مشتریان، شعب مختلفی در سطح شهر تهران افتتاح شده اند و مشتریان می توانند در صورت بروز نقص در عملکرد دستگاه خود، به نزدیک ترین شعبه مراجعه نمایند.

خدمات تعمیر در محل یکی از مزایایی است که مرکز سخت افزار ایران به آن توجه ویژه ای دارد. اگر دستگاه سونی شما دچار مشکل است و امکان فرستادن آن برای تعمیرکاران حاضر در نمایندگی سونی وجود ندارد، می توانید از خدمات تعمیر در محل استفاده کنید. متخصصان حرفه ای با تجهیزات پیشرفته همراه خود، در کوتاه ترین زمان با حضور در محل، اقدام به رفع عیب می نمایند. همکاران حاضر در هر یک از این شعب در تلاشند تا بالاترین سطح امکانات را در اختیار عزیزان مراجعه کننده قرار دهند. اگر از محصولات سونی استفاده می کنید و به مرور شاهد افت کیفیت عملکرد آن ها هستید، با متخصصان نمایندگی سونیِ مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرید. همکاران ما در تمامی مراحل رفع عیب دستگاه، شما را همراهی خواهند کرد.

نمایندگی سونی در ولیعصر
ارائه خدمات پس از فروش و مشاوره های پیش از خرید کالا از جمله اقداماتی است که از سوی نمایندگی سونی در ولیعصر انجام می شود. اگر ساکن تهران هستید، برای دریافت مستقیم خدمات به یکی از شعب فعال مرکز سخت افزار ایران مراجعه کنید. شعبه خیابان ولیعصر یکی از این مراکزی است که همچون شعب مشابه در سایر مناطق تهران، اقدام به ارائه خدمات تعمیراتی محصولات سونی می نماید.

چنانچه قصد خرید محصولات سونی را دارید، همکاران ما آماده مشاوره در زمینه خرید محصولات سونی و ارائه دقیق ترین اطلاعات در این زمین هستند. هریک از کاربرانی که این محصولات نام آشنا را داشته باشند، میتوانند علاوه بر خدمات فروش، از جلسات مشاوره پیش از فروش نیز استفاده کنند. در این جلسات، اطلاعات لازم به مشتریان در خصوص انتخاب و خرید محصول سونی مورد نظرشان ارائه می‌گردد.

نمایندگی سونی در سعادت آباد
شعبه مرکز سخت افزار ایران واقع در سعادت آباد از مرکزی است که سال های طولانیست که در حال فعالیت است. این مجموعه از شعب فعال ارائه دهنده ی خدمات مختلفی همچون پشتیبانی و فروش محصولات سونی در تهران است. شعبه سعادت آباد مفتخر است به این مهم که سال های طولانیست در تعامل با مشتریان عزیز است.

تخصص مثال زدنی کارشناسان در کنار بهره گیری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر تا به امروز و تجربه کاری طولانی مدت هر کدام به نوبه خود سهم عظیمی در پیشرفت روز افزون مرکز سخت افزار ایران داشته است. اگر در سیستم سونی خود نقص و یا از کار افتادگی مشاهده می کنید، تفاوتی ندارد به کدام شعبه مراجعه می کنید. از این رو نزدیک ترین شعبه به محل زندگی خود را انتخاب کنید.

نمایندگی sony در رسالت
شعبه رسالت از دیگر شعب دارای قدمت و سابقه در امر تعمیرات است. این شعبه نه تنها مجوز تعمیر انواع دستگاه های مختلف سونی را دارد، بلکه بسیاری از برندهای دیگر را هم حمایت می کند. دلیل توانایی و اعتماد بنفس بجای این مجموعه، بهره برداری از پیشرفته ترین تجهیزات تعمیراتی و نیز سعادت حضور متخصصانی کاربلد و متمرکز است. اگر در نزدیکی میدان رسالت سکونت دارید، این می تواند خبر خوبی برای شما باشد که مرکز سخت افزار ایران در این منطقه دارای یک نمایندگی فعال می باشد.

خدمات نمایندگی سونی در ستارخان
اولین و قدیمی ترین شعبه مرکز سخت افزار ایران شعبه ستارخان است. این شعبه با ارائه مجموعه ای از خدمات تعمیر و تعویض قطعات سونی در میدان ولیعصر خدمت رسان مشتریان گرامی است. پشتیبانی و مشاوره در حوزه فروش و مسائل مربوط به وجود نقص در دستگاه های مختلف برند سونی از دیگر خدمات ارائه شده ادر این مرکز است.

نمایندگی سونی تنها یکی از نمایندگی های تعمیراتی تحت نظارت این مرکز است. با مراجعه به نمایندگی واقع در خیابان ستارخان، از سایر خدماتی که در این مرکز ارائه می گردد، اطلاع کسب کنید.

نمایندگی سونی در میرداماد
تعمیر و بازیابی دستگاه آسیب دیده سونی از جمله نگرانی هایی است که صاحبان این سیستم ها را درگیر می کند. برای رفع عیب و حل مشکل پیش آمده در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه ها از متخصصان ما در مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید. این مجموعه به صورت همه روز در شعب مختلف در سطح شهر تهران در حال خدمت رسانی به مشتریان عزیز است.

شعبه میرداماد از جمله این شعب است که همچون سایر بخش های نمایندگی سونی ، اقدام به حل انواع مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری و انواع تعمیرات تخصصی محصولات سونی می نماید.

نمایندگی سونی خیابان پیروزی
مرکز سخت افزار ایران با توجه به وسعت و گستردگی شهر تهران، برای عزیزان ساکن در مناطق مختلف شعب مختلفی در نظر گرفته است. امکانات و خدمات ارائه شده در تمامی این شعب یکسان است و قوانین و اصولی که همکاران ما در مرکز سخت افزار باید برآن پایبند باشند، شامل حال تمامی افراد عضو این مجموعه می شود.

در تمامی شعب از افراد متخصص و دوره دیده استفاده می شود. بنابراین در انتخاب نوع شعبه شک و شبهه ای نداشته باشید. تنها نام مرکز سخت افزار ایران ضامن سلامت و طول عمر قطعه تعمیر شده شما خواهد بود.

نمایندگی موبایل سونی در تهران
همانطور که گفته شد نمایندگی موبایل سونی در تهران فعالیت اصلی خود را در حوزه ی فروش و پشتیبانی از محصولات موبایل سونی، در اختیار کاربران عزیز تهرانی قرار میدهد. واحد فروش موبایل سونی با همکاری کارشناسان و مشاوران فروش مجرب و با حوصله آماده ی پاسخگویی همه روزه به سوالات متداول متقاضیان و مشتریان در مورد تمامی مدل های گوشی های موبایل سونی میباشد.

همچنین مشاوره هایی در زمینه ی ویژگی های مختلف، مقایسه ی مدل ها، بررسی قیمت ها نیز در اختیار مشتریان عزیز قرار میگیرد که انتخاب گوشی مورد نظرشان را ساده تر میکند. بخش تعمیر گوشی های موبایل سونی هم به کمک متخصصان و مهندسان زبده ی این حوزه، آماده ی شناسایی و برطرف سازی تمامی مشکلات احتمالی این گوشی های موبایل میباشد.

نمایندگی تبلت سونی در تهران
یکی دیگر از مهم ترین واحد های مرکز نمایندگی سونی در تهران ، به ارائه و پشتیبانی جامع تبلت سونی اختصاص دارد. این مرکز نیز مانند نمایندگی موبایل سونی، خدمات فروش و پس از فروش را با استفاده از امکانات ویژه ای که دراختیار دارد و همچنین با همکاری متخصصان و کارمندان مجرب در اختیار کاربران و متقاضیان خرید تبلت های سونی، قرار میدهد.

شما عزیزان نیز در صورت تمایل به خرید انواع تبلت های سونی و یا مواجه با انواع مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری، با مراجعه به نمایندگی مجاز سونی، به راحتی از امکانات بالای در نظر گرفته شده، استفاده کنید.

 

منبع: نمایندگی سونی در تهران



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل سونی , نمایندگی سونی در تهران , نمایندگی مجاز سونی در تهران , نمایندگی تعمیر موبایل سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چطور باتری گوشی را کالیبره کنم ؟
یکی از سوالات متداولی که دارندگان گوشی های سونی، از کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیر موبایل سونی، به کرات می‌پرسند، دلایل و نحوه ی کالیبره کردن باتری موبایل سونی است. از همین رو در این مقاله بر آن شده‌ایم تا اطلاعاتی را در این باره با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم.

برای شروع بد نیست بدانیم که کالیبره کردن خاص گوشی های سونی نبوده و در سایر گوشی‌ها نیز قابل انجام است. سیستم عامل اندروید دارای یک ویژگی به نام Battery Stats است که ردیابی ظرفیت باتری در زمانی که شارژ باتری کامل و یا خالی است را انجام می‌دهد. البته در برخی شرایط امکان استفاده از چنین آپشنی، وجود ندارد. در این وضعیت، اطلاعات نمایش داده شده توسط دستگاه، اطلاعاتی واقعی نیستند. نمایش اطلاعات غیرواقعی باعث میشود، کاربر نتواند میزان صحیح شارژ باتری را مشاهده کند. در این شرایط کالیبره کردن دستگاه کمک می‌کند اختلال پیش آمده تا حد زیادی برطرف شود.

کالیبره کردن باتری موبایل سونی
نحوه ی کالیبره کردن باتری موبایل سونی
1- شارژ باتری گوشی موبایل سونی خود را کاملا خالی کنید تا دستگاه، خودش خاموش شود.

2-گوشی خود را را دوباره روشن و خاموش کنید.

3- بدون این که گوشی سونی خود را روشن کنید، آن را به شارژر وصل کنید. چون در این حالت حرارت کمتری تولید می شود و گوشی سریعتر شارژ می شود. دیوایس را تا زمانی که روی صفحه ۱۰۰ درصد شارژ نشان داده شود شارژ کنید.

4- در نهایت شارژ را جدا کنید.

5- پس از جدا نمودن شارژ، لازم است مجددا گوشی خود را روشن کنید. حواستان باشد، این احتمال وجود دارد که نشانگر باتری ۱۰۰ درصد نباشد. پس دستگاه را خاموش کنید و شارژر را دوباره وصل کنید. برای کالیبره کردن باتری گوشی سونی خود، این کار را ادامه دهید تا روی صفحه ۱۰۰ درصد نمایش داده شود.

6- اگر گوشی سونی خود را روشن کردید و باز ۱۰۰ درصد شارژ نشده بود مراحل بالا را تکرار کنید. وقتی که باتری ۱۰۰ درصد شارژ شد، بدون وقفه با گوشی کار کنید تا شارژ تخلیه و ۰ درصد شود. گوشی خود را دوباره خاموش کنید.

انتظارمان از کالیبره کردن باتری موبایل سونی
ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که کالیبره کردن باتری موبایل سونی، فقط و فقط به منظور محاسبه‌ی دقیق عمر باتری انجام می‌شود. بنابراین نباید از این ترفند انتظار افزایش عمر باتری را داشته باشید. این یک افسانه قدیمی است که سال‌هاست میان مردم رد و بدل می‌شده، بدون آنکه اکثر این افراد دلیلی منطقی برای بازگو کردن چنین جمله‌ای داشته باشند.

همچنین کالیبراسیون باتری شاخصی برای نمایش سلامت باتری دیوایس شما نیست. استهلاک باتری روی کالیبراسیون آن تأثیر می‌گذارد، بنابراین می‌تواند نشانه‌ای از میزان استفاده‌تان از آن باتری باشد. اما باید توجه داشته باشید که میزان استفاده از یک باتری، تنها شاخص سنجش سلامتی آن نیست.

نمایندگی موبایل سونی
نمایندگی موبایل سونی، پیوسته در تلاش است تا با تمرکز بیشتر بر ارائه ی خدمات عیب یابی و تعمیر، پشتیبانی از کاربران عزیز خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این مجموعه ی بزرگ، ضمن برخورداری از امکانات ویژه و ابزار جدید، قادر است هر گونه مشکل در عملکرد نرم افزار و سخت افزاری انواع گوشی های موبایل سونی را شناسایی و برطرف کند. نمایندگی موبایل سونی، با ارائه ی خدمات تعمیر، در شعب مختلف تهران و شهرستان، نگرانی بسیاری از کاربران را در خصوص رعایت استانداردهای تعمیر این تجهیزات، برطرف کرده است. شما عزیزان نیز میتوانید برای بهره مندی از انواع سرویس های پشتیبانی با شعب مختلف این نمایندگی در ارتباط باشید.

منبع: چطور باتری گوشی را کالیبره کنم ؟



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل سونی , چطور باتری گوشی را کالیبره کنم ؟ , نحوه ی کالیبره کردن باتری موبایل سونی , نمایندگی تعمیر موبایل سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چطور باتری گوشی را کالیبره کنم ؟
یکی از سوالات متداولی که دارندگان گوشی های سونی، از کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیر موبایل سونی، به کرات می‌پرسند، دلایل و نحوه ی کالیبره کردن باتری موبایل سونی است. از همین رو در این مقاله بر آن شده‌ایم تا اطلاعاتی را در این باره با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذاریم.

برای شروع بد نیست بدانیم که کالیبره کردن خاص گوشی های سونی نبوده و در سایر گوشی‌ها نیز قابل انجام است. سیستم عامل اندروید دارای یک ویژگی به نام Battery Stats است که ردیابی ظرفیت باتری در زمانی که شارژ باتری کامل و یا خالی است را انجام می‌دهد. البته در برخی شرایط امکان استفاده از چنین آپشنی، وجود ندارد. در این وضعیت، اطلاعات نمایش داده شده توسط دستگاه، اطلاعاتی واقعی نیستند. نمایش اطلاعات غیرواقعی باعث میشود، کاربر نتواند میزان صحیح شارژ باتری را مشاهده کند. در این شرایط کالیبره کردن دستگاه کمک می‌کند اختلال پیش آمده تا حد زیادی برطرف شود.

کالیبره کردن باتری موبایل سونی
نحوه ی کالیبره کردن باتری موبایل سونی
1- شارژ باتری گوشی موبایل سونی خود را کاملا خالی کنید تا دستگاه، خودش خاموش شود.

2-گوشی خود را را دوباره روشن و خاموش کنید.

3- بدون این که گوشی سونی خود را روشن کنید، آن را به شارژر وصل کنید. چون در این حالت حرارت کمتری تولید می شود و گوشی سریعتر شارژ می شود. دیوایس را تا زمانی که روی صفحه ۱۰۰ درصد شارژ نشان داده شود شارژ کنید.

4- در نهایت شارژ را جدا کنید.

5- پس از جدا نمودن شارژ، لازم است مجددا گوشی خود را روشن کنید. حواستان باشد، این احتمال وجود دارد که نشانگر باتری ۱۰۰ درصد نباشد. پس دستگاه را خاموش کنید و شارژر را دوباره وصل کنید. برای کالیبره کردن باتری گوشی سونی خود، این کار را ادامه دهید تا روی صفحه ۱۰۰ درصد نمایش داده شود.

6- اگر گوشی سونی خود را روشن کردید و باز ۱۰۰ درصد شارژ نشده بود مراحل بالا را تکرار کنید. وقتی که باتری ۱۰۰ درصد شارژ شد، بدون وقفه با گوشی کار کنید تا شارژ تخلیه و ۰ درصد شود. گوشی خود را دوباره خاموش کنید.

انتظارمان از کالیبره کردن باتری موبایل سونی
ذکر این نکته ضروری به نظر می‌رسد که کالیبره کردن باتری موبایل سونی، فقط و فقط به منظور محاسبه‌ی دقیق عمر باتری انجام می‌شود. بنابراین نباید از این ترفند انتظار افزایش عمر باتری را داشته باشید. این یک افسانه قدیمی است که سال‌هاست میان مردم رد و بدل می‌شده، بدون آنکه اکثر این افراد دلیلی منطقی برای بازگو کردن چنین جمله‌ای داشته باشند.

همچنین کالیبراسیون باتری شاخصی برای نمایش سلامت باتری دیوایس شما نیست. استهلاک باتری روی کالیبراسیون آن تأثیر می‌گذارد، بنابراین می‌تواند نشانه‌ای از میزان استفاده‌تان از آن باتری باشد. اما باید توجه داشته باشید که میزان استفاده از یک باتری، تنها شاخص سنجش سلامتی آن نیست.

نمایندگی موبایل سونی
نمایندگی موبایل سونی، پیوسته در تلاش است تا با تمرکز بیشتر بر ارائه ی خدمات عیب یابی و تعمیر، پشتیبانی از کاربران عزیز خود را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این مجموعه ی بزرگ، ضمن برخورداری از امکانات ویژه و ابزار جدید، قادر است هر گونه مشکل در عملکرد نرم افزار و سخت افزاری انواع گوشی های موبایل سونی را شناسایی و برطرف کند. نمایندگی موبایل سونی، با ارائه ی خدمات تعمیر، در شعب مختلف تهران و شهرستان، نگرانی بسیاری از کاربران را در خصوص رعایت استانداردهای تعمیر این تجهیزات، برطرف کرده است. شما عزیزان نیز میتوانید برای بهره مندی از انواع سرویس های پشتیبانی با شعب مختلف این نمایندگی در ارتباط باشید.

منبع: چطور باتری گوشی را کالیبره کنم ؟



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل سونی , چطور باتری گوشی را کالیبره کنم ؟ , نحوه ی کالیبره کردن باتری موبایل سونی , نمایندگی تعمیر موبایل سونی ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نمایندگی ایسوس در تهران
با توجه به خدمات گسترده نمایندگی ایسوس در تهران این نمایندگی به انتخاب اول کاربران محصولات ایسوس تبدیل شده است. این نمایندگی خدمات فروش و تعمیر را به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. این نمایندگی تمام محصولات ایسوس را با ضمانت معتبر به شما هموطنان عزیز ارائه می دهد. بنابراین می توانید محصول مورد نظر خود را با خیالی آسوده از این نمایندگی خریداری کنید.

از دیگر ویژگی های مهم این نمایندگی خدمات پس از فروش مناسب این نمایندگی است. خدمات پس از فروش منحصر به فرد این نمایندگی باعث شده است که خریداران محصولات ایسوس این نمایندگی را به عنوان انتخاب اول خود هنگام خرید در نظر بگیرند. کلیه وسایل جانبی موبایل و تبلت در این نمایندگی موجود است. با مراجعه به نمایندگی ایسوس در تهران محصول مورد نظر خود را تهیه نمایید.

از دیگر بخش های مهم نمایندگی ایسوس در تهران بخش تعمیرات این نمایندگی است. این بخش دارای واحد های مجزا برای هر تعمیر هر یک از محصولات ایسوس است. تمامی این واحد ها مجهز به ابزارهای پیشرفته ای می باشند که برای حل انواع محصولات این شرکت مناسب هستند. بنابراین واحد تعمیر تبلت و موبایل ایسوس قادر به حل مشکل تمامی موبایل و تبلت است که دیگر مراکز تعمیرات قادر به حل آن نیستند. این مرکز دارای کارشناسان متبحری می باشد. این کارشناسان به وسیله مدیریت این نمایندگی و با توجه به فاکتورهای زیادی که یک تعمیرکار خبره به آن نیاز دارد، انتخاب شده اند.


نمایندگی ایسوس در تهران
نمایندگی مجاز ایسوس در تهران
نمایندگی مجاز ایسوس در تهران به منظور ارائه ی هر چه بهتر خدمات فروش و پشتیبانی از محصولات پرفروش ایسوس به همشهریان عزیز تهرانی، احداث گردیده و در همین راستا با کمک با تجربه ترین و حرفه ای ترین کارشناسان و به کارگیری از بالاترین سطح کیفی امکانات در زمینه ی فروش و ارائه ی تجهیزات فنی، قادر به کسب رضایت کاربران و مشتریان عزیز تهرانی خود در سطح بالایی، بوده است.

خدمات ارائه شده در نمایندگی ایسوس در تهران ، تنوع بسیار بالایی دارند که شامل ارائه ی مشاورات قبل و بعد از فروش، فروش مطمئن و ارائه ی خدمات، تشخیص، تعمیر و بازیابی تمامی محصولات ایسوس میباشد و این خدمات شامل، سرویس محصولاتی از قبیل موبایل و تبلت ایسوس، تعمیر و تعویض کلیه قطعات معیوب تجهیزات ایسوس، به روزرسانی تمامی نرم افزارهای مربوط به آن ها، عیب یابی و تشخیص دقیق، دریافت هزینه مناسب تعمیر، ارائه ی خدمات سخت افزاری و بسیاری دیگر از این قبیل خدمات در تهران میباشد.

نمایندگی موبایل ایسوس
در حالی هر روز بر کیفیت و تنوع انواع گوشی های موبایل اضافه میشود که تقریبا زندگی بدون این تجهیزات غیر ممکن شده است. یکی از کمپانی های فعال که همواره در این زمینه حرفی برای گفتن دارد، ایسوس میباشد. از همین رو نیاز به احداث مراکز معتبر نمایندگی موبایل ایسوس زیر نظر نمایندگی ایسوس در تهران ، بیش از قبل احساس میشود. چرا که بسیاری از کاربران در مواقع بروز مشکل و یا به هنگام خرید گوشی های ایسوس، ناچارا به مراکز تعمیر موبایل غیر مجاز و فاقد استاندارد مراجعه میکنند و متحمل هزینه های اضافی در مقابل سرویس های بی کیفیت میشوند.

یکی از مطرح ترین گوشی های تلفن همراه، ایسوس میباشد. اگر چه گوشی های موبایل ایسوس از کیفیت بالایی درساخت برخوردارند اما نیاز به مراکز امداد رسانی و نمایندگی موبایل ایسوس امری ست مهم. مرکز نمایندگی تعمیرات موبایل ایسوس با کمک گیری از کارشناسان زبده و متخصصان با تجربه، قادر به تشخیص و رفع مشکلات گوشی های ایسوس در تمامی زمینه های سخت افزاری و نرم افزاری، میباشد.

نمایندگی تبلت ایسوس
چند سالی ست که کمپانی ایسوس اقدام به طراحی و تولید تبلت های ایسوس در مدل های متنوعی کرده است. کمپانی ایسوس در این مدت، با طراحی و تولید تبلت های با کیفیت خود، توانست جایگاه سومین تولید کننده ی تبلت های اندرویدی در جهان را به خود اختصاص دهد. با توجه به فروش بالای این محصول در کشورمان، تصمیم گرفتیم بخش پیشرفته ای از نمایندگی ایسوس در تهران را به نمایندگی تبلت ایسوس اختصاص دهیم. بخش نمایندگی تعمیر تبلت ایسوس متشکل از واحدهای کوچک تر میباشد که هر کدام در حیطه ای جداگانه مشغول فعالیت هستند.

به طور کلی نمایندگی تبلت ایسوس در دو حوزه ی فروش تبلت ایسوس و خدمات پس از فروش این محصولات فعالیت میکند. نمایندگی تبلت ایسوس با گرد آوری پیشرفته ترین تجهیزات را برای تعمیرات صحیح تبلت های خود، توانسته تمامی نیاز های کاربران را در زمینه های سرویس های پس از فروش حل و مرتفع سازد. این نیاز ها شامل تشخیص خرابی، تعمیر آن، تهیه ی لوازم جانبی اورجینال و لوازم یدکی مرتبط میباشد.

 

منبع: نمایندگی ایسوس در تهران



:: برچسب‌ها: نمایندگی ایسوس در تهران , نمایندگی موبایل ایسوس , نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس
داغ شدن گوشی ایسوس دلایل مختلفی دارد. اما در واقع علت اصلی گرم شدن این گوشی های هوشمند پیچیدگی سخت افزار این دستگاه ها می باشد. گوشی های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که تمام اجزاء آن با هم در ارتباط می باشند. به عنوان مثال خرابی باتری گوشی ایسوس ممکن است به قطعه ی دیگر موجود در این دستگاه آسیب وارد کند. معمولاً داغ شدن گوشی موجب کند شدن عملکرد دستگاه می شود.

ازدلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس می توان به استفاده زیاد از گوشی، متصل ماندن طولانی به اسپیکر بلوتوثی، اتصال به وای فای برای مدت طولانی و بازی کردن زیاد با گوشی اشاره کنیم. در برخی موارد داغ شدن گوشی ایسوس بدلیل استفاده زیاد کاربر از موبایل و یا زمانی که آن را برای اولین بار روشن می کنیم اتفاق میافتد که این امر اجتناب ناپذیر و طبیعی است. اما داغ شدن بیش از اندازه موبایل ایسوس غیر طبیعی است و در طولانی مدت بر عملکرد گوشی ما تاثیر گذار می باشد.

داغ کردن گوشی ایسوس
داغ شدن گوشی ایسوس باعث خراب شدن چه قطعاتی می‌شود؟
داغ شدن گوشی ایسوس باعث آسیب به قطعات دیگر موبایل شما می شود. زمانی که گوشی ایسوس داغ می شود بر روی تراشه SoC اثر می گذارد. تاثیر گذاری دستگاه به گونه ای است که SOC را وادار می کند تا برای جلوگیری از داغ شدن سرعت پردازش خود را کم کند و به همین جهت زمانی که گوشی داغ می کند عملکرد دستگاه مختل شده و به اصطلاح موبایل ایسوس شما هنگ می کند.

اگر این داغ شدن دائما ادامه دار باشد و یا اگر داغی گوشی بیش از حد طولانی شود، امکان از کار افتادن کامل تراشه وجود دارد. البته احتمال سوختن کامل تراشه کم است. زیرا گوشی های هوشمند ایسوس به گونه ای طراحی شده که از این اتفاق جلوگیری می کند. در هر صورت بهتر است این اختلال عملکرد را جدی بگیرید. اگر گوشی ایسوس شما دائما داغ می کند و عملکرد آن کند شده است. بهتر است برای تعمیر به مراکز مجاز نمایندگی ایسوس مراجعه کنید.

ترفندهای خنک کردن گوشی
اتفاقی که در زمان داغ شدن گوشی رخ می دهد این است که وقتی مصرف بالا می رود، پردازنده ها از تمام قدرت خود استفاده می کنند، که همین امر باعث داغ شدن گوشی می شود. یکی از عمده ترین دلایل داغ شدن گوشی ایسوس، برنامه های بکگراند آن است. داغ شدن و پردازش گرهای گوشی های هوشمند ایسوس باهم رابطه ی مستقیم دارند.

یکی از راه حل های اساسی که باعث جلوگیری از داغ شدن دستگاه می شود. کنترل برنامه ها یا اپلیکیشن های پر مصرف است. این بد افزارها به مرور زمان به تمام قطعات گوشی هوشمند شما آسیب وارد می کنند. اگر از ترفنده خنک کردن گوشی استفاده کردید و جواب مثبتی دریافت نکردید به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز نمایندگی موبایل ایسوس مراجعه کنید، تا تعمیرکاران ما با استفاده از جدیدترین متد عیب یابی در سریع ترین زمان اقدام به حل مشکل شما کاربران عزیز نمایند.

نمایندگی ایسوس
ایسوس یکی از برندهای معروف است که طرفداران زیادی در ایران دارد و همین امر باعث شد تا ما شعب نمایندگی ایسوس را جهت رفاه حال شما عزیزان در سراسر ایران تاسیس کنیم. مرکز نمایندگی ایسوس در دو بخش عمده ی فروش و خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. متخصصین ما در بخش فروش، با دو زیر مجموعه ی خدمات پیش از فروش و فروش محصولات فعالیت می کنند.

تیم کارشناسان فروش نمایندگی مجاز ایسوس تمامی دوره های تخصصی ارتباط با مشتری را گذرانده اند و اماده پاسخگویی به تمام سوالات فنی شما مراجعه کنندگان می باشند و اما در بخش خدمات پس از فروش خدماتی مانند: تعمیر، تعویض و ترمیم قطعات انجام می شود. تمامی این خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای ارائه میگردد که مدارک بین المللی تعمیرات را از مراکز تخصصی اخذ کرده اند. در صورتی که قطعه مورد نظر به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد در مرکز ما قطعه اصلی را جایگزین می کنند.

منبع: دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل ایسوس , دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس , نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس
داغ شدن گوشی ایسوس دلایل مختلفی دارد. اما در واقع علت اصلی گرم شدن این گوشی های هوشمند پیچیدگی سخت افزار این دستگاه ها می باشد. گوشی های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که تمام اجزاء آن با هم در ارتباط می باشند. به عنوان مثال خرابی باتری گوشی ایسوس ممکن است به قطعه ی دیگر موجود در این دستگاه آسیب وارد کند. معمولاً داغ شدن گوشی موجب کند شدن عملکرد دستگاه می شود.

ازدلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس می توان به استفاده زیاد از گوشی، متصل ماندن طولانی به اسپیکر بلوتوثی، اتصال به وای فای برای مدت طولانی و بازی کردن زیاد با گوشی اشاره کنیم. در برخی موارد داغ شدن گوشی ایسوس بدلیل استفاده زیاد کاربر از موبایل و یا زمانی که آن را برای اولین بار روشن می کنیم اتفاق میافتد که این امر اجتناب ناپذیر و طبیعی است. اما داغ شدن بیش از اندازه موبایل ایسوس غیر طبیعی است و در طولانی مدت بر عملکرد گوشی ما تاثیر گذار می باشد.

داغ کردن گوشی ایسوس
داغ شدن گوشی ایسوس باعث خراب شدن چه قطعاتی می‌شود؟
داغ شدن گوشی ایسوس باعث آسیب به قطعات دیگر موبایل شما می شود. زمانی که گوشی ایسوس داغ می شود بر روی تراشه SoC اثر می گذارد. تاثیر گذاری دستگاه به گونه ای است که SOC را وادار می کند تا برای جلوگیری از داغ شدن سرعت پردازش خود را کم کند و به همین جهت زمانی که گوشی داغ می کند عملکرد دستگاه مختل شده و به اصطلاح موبایل ایسوس شما هنگ می کند.

اگر این داغ شدن دائما ادامه دار باشد و یا اگر داغی گوشی بیش از حد طولانی شود، امکان از کار افتادن کامل تراشه وجود دارد. البته احتمال سوختن کامل تراشه کم است. زیرا گوشی های هوشمند ایسوس به گونه ای طراحی شده که از این اتفاق جلوگیری می کند. در هر صورت بهتر است این اختلال عملکرد را جدی بگیرید. اگر گوشی ایسوس شما دائما داغ می کند و عملکرد آن کند شده است. بهتر است برای تعمیر به مراکز مجاز نمایندگی ایسوس مراجعه کنید.

ترفندهای خنک کردن گوشی
اتفاقی که در زمان داغ شدن گوشی رخ می دهد این است که وقتی مصرف بالا می رود، پردازنده ها از تمام قدرت خود استفاده می کنند، که همین امر باعث داغ شدن گوشی می شود. یکی از عمده ترین دلایل داغ شدن گوشی ایسوس، برنامه های بکگراند آن است. داغ شدن و پردازش گرهای گوشی های هوشمند ایسوس باهم رابطه ی مستقیم دارند.

یکی از راه حل های اساسی که باعث جلوگیری از داغ شدن دستگاه می شود. کنترل برنامه ها یا اپلیکیشن های پر مصرف است. این بد افزارها به مرور زمان به تمام قطعات گوشی هوشمند شما آسیب وارد می کنند. اگر از ترفنده خنک کردن گوشی استفاده کردید و جواب مثبتی دریافت نکردید به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز نمایندگی موبایل ایسوس مراجعه کنید، تا تعمیرکاران ما با استفاده از جدیدترین متد عیب یابی در سریع ترین زمان اقدام به حل مشکل شما کاربران عزیز نمایند.

نمایندگی ایسوس
ایسوس یکی از برندهای معروف است که طرفداران زیادی در ایران دارد و همین امر باعث شد تا ما شعب نمایندگی ایسوس را جهت رفاه حال شما عزیزان در سراسر ایران تاسیس کنیم. مرکز نمایندگی ایسوس در دو بخش عمده ی فروش و خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. متخصصین ما در بخش فروش، با دو زیر مجموعه ی خدمات پیش از فروش و فروش محصولات فعالیت می کنند.

تیم کارشناسان فروش نمایندگی مجاز ایسوس تمامی دوره های تخصصی ارتباط با مشتری را گذرانده اند و اماده پاسخگویی به تمام سوالات فنی شما مراجعه کنندگان می باشند و اما در بخش خدمات پس از فروش خدماتی مانند: تعمیر، تعویض و ترمیم قطعات انجام می شود. تمامی این خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای ارائه میگردد که مدارک بین المللی تعمیرات را از مراکز تخصصی اخذ کرده اند. در صورتی که قطعه مورد نظر به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد در مرکز ما قطعه اصلی را جایگزین می کنند.

منبع: دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل ایسوس , دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس , نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس
داغ شدن گوشی ایسوس دلایل مختلفی دارد. اما در واقع علت اصلی گرم شدن این گوشی های هوشمند پیچیدگی سخت افزار این دستگاه ها می باشد. گوشی های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که تمام اجزاء آن با هم در ارتباط می باشند. به عنوان مثال خرابی باتری گوشی ایسوس ممکن است به قطعه ی دیگر موجود در این دستگاه آسیب وارد کند. معمولاً داغ شدن گوشی موجب کند شدن عملکرد دستگاه می شود.

ازدلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس می توان به استفاده زیاد از گوشی، متصل ماندن طولانی به اسپیکر بلوتوثی، اتصال به وای فای برای مدت طولانی و بازی کردن زیاد با گوشی اشاره کنیم. در برخی موارد داغ شدن گوشی ایسوس بدلیل استفاده زیاد کاربر از موبایل و یا زمانی که آن را برای اولین بار روشن می کنیم اتفاق میافتد که این امر اجتناب ناپذیر و طبیعی است. اما داغ شدن بیش از اندازه موبایل ایسوس غیر طبیعی است و در طولانی مدت بر عملکرد گوشی ما تاثیر گذار می باشد.

داغ کردن گوشی ایسوس
داغ شدن گوشی ایسوس باعث خراب شدن چه قطعاتی می‌شود؟
داغ شدن گوشی ایسوس باعث آسیب به قطعات دیگر موبایل شما می شود. زمانی که گوشی ایسوس داغ می شود بر روی تراشه SoC اثر می گذارد. تاثیر گذاری دستگاه به گونه ای است که SOC را وادار می کند تا برای جلوگیری از داغ شدن سرعت پردازش خود را کم کند و به همین جهت زمانی که گوشی داغ می کند عملکرد دستگاه مختل شده و به اصطلاح موبایل ایسوس شما هنگ می کند.

اگر این داغ شدن دائما ادامه دار باشد و یا اگر داغی گوشی بیش از حد طولانی شود، امکان از کار افتادن کامل تراشه وجود دارد. البته احتمال سوختن کامل تراشه کم است. زیرا گوشی های هوشمند ایسوس به گونه ای طراحی شده که از این اتفاق جلوگیری می کند. در هر صورت بهتر است این اختلال عملکرد را جدی بگیرید. اگر گوشی ایسوس شما دائما داغ می کند و عملکرد آن کند شده است. بهتر است برای تعمیر به مراکز مجاز نمایندگی ایسوس مراجعه کنید.

ترفندهای خنک کردن گوشی
اتفاقی که در زمان داغ شدن گوشی رخ می دهد این است که وقتی مصرف بالا می رود، پردازنده ها از تمام قدرت خود استفاده می کنند، که همین امر باعث داغ شدن گوشی می شود. یکی از عمده ترین دلایل داغ شدن گوشی ایسوس، برنامه های بکگراند آن است. داغ شدن و پردازش گرهای گوشی های هوشمند ایسوس باهم رابطه ی مستقیم دارند.

یکی از راه حل های اساسی که باعث جلوگیری از داغ شدن دستگاه می شود. کنترل برنامه ها یا اپلیکیشن های پر مصرف است. این بد افزارها به مرور زمان به تمام قطعات گوشی هوشمند شما آسیب وارد می کنند. اگر از ترفنده خنک کردن گوشی استفاده کردید و جواب مثبتی دریافت نکردید به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز نمایندگی موبایل ایسوس مراجعه کنید، تا تعمیرکاران ما با استفاده از جدیدترین متد عیب یابی در سریع ترین زمان اقدام به حل مشکل شما کاربران عزیز نمایند.

نمایندگی ایسوس
ایسوس یکی از برندهای معروف است که طرفداران زیادی در ایران دارد و همین امر باعث شد تا ما شعب نمایندگی ایسوس را جهت رفاه حال شما عزیزان در سراسر ایران تاسیس کنیم. مرکز نمایندگی ایسوس در دو بخش عمده ی فروش و خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. متخصصین ما در بخش فروش، با دو زیر مجموعه ی خدمات پیش از فروش و فروش محصولات فعالیت می کنند.

تیم کارشناسان فروش نمایندگی مجاز ایسوس تمامی دوره های تخصصی ارتباط با مشتری را گذرانده اند و اماده پاسخگویی به تمام سوالات فنی شما مراجعه کنندگان می باشند و اما در بخش خدمات پس از فروش خدماتی مانند: تعمیر، تعویض و ترمیم قطعات انجام می شود. تمامی این خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای ارائه میگردد که مدارک بین المللی تعمیرات را از مراکز تخصصی اخذ کرده اند. در صورتی که قطعه مورد نظر به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد در مرکز ما قطعه اصلی را جایگزین می کنند.

منبع: دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل ایسوس , دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس , نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس
داغ شدن گوشی ایسوس دلایل مختلفی دارد. اما در واقع علت اصلی گرم شدن این گوشی های هوشمند پیچیدگی سخت افزار این دستگاه ها می باشد. گوشی های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که تمام اجزاء آن با هم در ارتباط می باشند. به عنوان مثال خرابی باتری گوشی ایسوس ممکن است به قطعه ی دیگر موجود در این دستگاه آسیب وارد کند. معمولاً داغ شدن گوشی موجب کند شدن عملکرد دستگاه می شود.

ازدلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس می توان به استفاده زیاد از گوشی، متصل ماندن طولانی به اسپیکر بلوتوثی، اتصال به وای فای برای مدت طولانی و بازی کردن زیاد با گوشی اشاره کنیم. در برخی موارد داغ شدن گوشی ایسوس بدلیل استفاده زیاد کاربر از موبایل و یا زمانی که آن را برای اولین بار روشن می کنیم اتفاق میافتد که این امر اجتناب ناپذیر و طبیعی است. اما داغ شدن بیش از اندازه موبایل ایسوس غیر طبیعی است و در طولانی مدت بر عملکرد گوشی ما تاثیر گذار می باشد.

داغ کردن گوشی ایسوس
داغ شدن گوشی ایسوس باعث خراب شدن چه قطعاتی می‌شود؟
داغ شدن گوشی ایسوس باعث آسیب به قطعات دیگر موبایل شما می شود. زمانی که گوشی ایسوس داغ می شود بر روی تراشه SoC اثر می گذارد. تاثیر گذاری دستگاه به گونه ای است که SOC را وادار می کند تا برای جلوگیری از داغ شدن سرعت پردازش خود را کم کند و به همین جهت زمانی که گوشی داغ می کند عملکرد دستگاه مختل شده و به اصطلاح موبایل ایسوس شما هنگ می کند.

اگر این داغ شدن دائما ادامه دار باشد و یا اگر داغی گوشی بیش از حد طولانی شود، امکان از کار افتادن کامل تراشه وجود دارد. البته احتمال سوختن کامل تراشه کم است. زیرا گوشی های هوشمند ایسوس به گونه ای طراحی شده که از این اتفاق جلوگیری می کند. در هر صورت بهتر است این اختلال عملکرد را جدی بگیرید. اگر گوشی ایسوس شما دائما داغ می کند و عملکرد آن کند شده است. بهتر است برای تعمیر به مراکز مجاز نمایندگی ایسوس مراجعه کنید.

ترفندهای خنک کردن گوشی
اتفاقی که در زمان داغ شدن گوشی رخ می دهد این است که وقتی مصرف بالا می رود، پردازنده ها از تمام قدرت خود استفاده می کنند، که همین امر باعث داغ شدن گوشی می شود. یکی از عمده ترین دلایل داغ شدن گوشی ایسوس، برنامه های بکگراند آن است. داغ شدن و پردازش گرهای گوشی های هوشمند ایسوس باهم رابطه ی مستقیم دارند.

یکی از راه حل های اساسی که باعث جلوگیری از داغ شدن دستگاه می شود. کنترل برنامه ها یا اپلیکیشن های پر مصرف است. این بد افزارها به مرور زمان به تمام قطعات گوشی هوشمند شما آسیب وارد می کنند. اگر از ترفنده خنک کردن گوشی استفاده کردید و جواب مثبتی دریافت نکردید به شما پیشنهاد می کنیم به مراکز نمایندگی موبایل ایسوس مراجعه کنید، تا تعمیرکاران ما با استفاده از جدیدترین متد عیب یابی در سریع ترین زمان اقدام به حل مشکل شما کاربران عزیز نمایند.

نمایندگی ایسوس
ایسوس یکی از برندهای معروف است که طرفداران زیادی در ایران دارد و همین امر باعث شد تا ما شعب نمایندگی ایسوس را جهت رفاه حال شما عزیزان در سراسر ایران تاسیس کنیم. مرکز نمایندگی ایسوس در دو بخش عمده ی فروش و خدمات پس از فروش آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. متخصصین ما در بخش فروش، با دو زیر مجموعه ی خدمات پیش از فروش و فروش محصولات فعالیت می کنند.

تیم کارشناسان فروش نمایندگی مجاز ایسوس تمامی دوره های تخصصی ارتباط با مشتری را گذرانده اند و اماده پاسخگویی به تمام سوالات فنی شما مراجعه کنندگان می باشند و اما در بخش خدمات پس از فروش خدماتی مانند: تعمیر، تعویض و ترمیم قطعات انجام می شود. تمامی این خدمات توسط تعمیرکاران حرفه ای ارائه میگردد که مدارک بین المللی تعمیرات را از مراکز تخصصی اخذ کرده اند. در صورتی که قطعه مورد نظر به هیچ عنوان قابل تعمیر نباشد در مرکز ما قطعه اصلی را جایگزین می کنند.

منبع: دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل ایسوس , دلایل رایج داغ شدن گوشی ایسوس , نمایندگی تعمیر موبایل ایسوس ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر باتری موبایل ال جی
باتری موبایل جز آن دسته از قطعات موبایل است که احتمال آسیب و خرابی در آن زیاد است. دلیل این مشکل نیز استفاده مکرر از باتری توسط گوشی و شارژ و دشارژ دائم این قطعه است. از مشکلاتی که برای این قطعه پیش می آید تخلیه شارژ در مدت کوتاه و فاسد شدن این قطعه است. مشکل تخیله سریع شارژ بدین صورت است که دستگاه شما به صورت کامل شارژ می شود و میزان صد درصد رانشان می دهد اما با گذشت زمان کمی شارژ تخلیه می شود و باتری خالی می شود. در هنگام بروزچنین مشکلی راه حل های متفاوتی وجود دارد. یکی از این راه ها تعمیر باتری موبایل ال جی در واحد تعمیرات موبایل ال جی است. این کار با یکی از روش های تعمیر نرم افزاری و سخت افزاری صورت می گیرد.

روش دیگر در برخورد با این مشکل تعویض باتری است. شما با مراجعه به نمایندگی تعمیرات ال جی می توانید به تعویض باتری خود و دریافت باتری اورجینال گوشی خود اقدام کنید.

تعمیر باتری موبایل ال جی
تعویض یا تعمیر باتری موبایل ال جی
در صورت مشکل در باتری گوشی شما این قطعه توسط کارشناسان ما مورد بررسی و ارزیابی قرار می گیرد. اگر خرابی باتری شما به صورتی است که دیگر امکان تعمیر باتری موبایل ال جی وجود نداشته باشد گزینه تعویض این قطعه با یک قطعه جدید رو به روی شما است. در این صورت کارشناسان ما با ارائه اطلاعات به شما کاربر محترم این قطعه را با نمونه اصل تعویض خواهند کرد. بنابراین در صورت بروز مشکل در گوشی خود به نمایندگی تعمیرات ال جی و واحد تعمیرات موبایل ال جی مراجعه کنید. واحد تعمیرات موبایل ال جی خدمات تخصصی را در زمینه تعویض موبایل ارائه می کند.

از دیگر خدمات واحد تعمیر موبایل ال جی تعمیر باتری موبایل ال جی است. این خدمت هم می تواند از نوع خدمات نرم افزاری این واحد باشد و هم از نوع سخت افزاری. در بخش نرم افزاری شما نکات نگهداری از باتری و روش های بهینه سازی این قطعه را دریافت می کنید. در بخش سخت افزاری نیز شما خدمات مربوط به احیا این قطعه با استفاده از ابزارها و روش های نوین و کارآمد را دریافت می کنید.

انواع مشکلات باتری موبایل ال جی
باتری در حال شارژ شدن است اما نمی تواند گوشی را روشن کند
باتری موبایل به صورت کامل شارژ نمی شود
باتری موبایل به سرعت تخلیه می شود
باتری موبایل توسط دستگاه شناسایی نمی شود
موبایل روشن است اما باتری شارژ نمی شود
تعمیر باتری موبایل ال جی
چگونه باتری موبایل ال جی را درست شارژ کنیم
وقتی میزان شارژ به 10 یا 20 درصد رسید گوشی را شارژ کنید

به خنک نگه داشتن گوشی توجه کنید و توجه داشته باشید گوشی در هنگام شارژ خنک باشد

هنگام شارژ از گوشی استفاده نکنید

وقتی باتری شارژ شد آن را از برق جدا کنید

باتری خود را تا 100 درصد شارژ نکنید و وقبل از رسیدن به این میزان از شارژ جدا کنید

نمایندگی مجاز ال جی
نمایندگی ال جی توانسته است همگام با بروز رسانی های اخیر شرکت ال جی به ارائه محصولات ال جی در ایران بپردازد. اگر قصد خرید یکی از گوشی های این شرکت را دارید می توانید به نمایندگی موبایل ال جی مراجعه کنید. شما با ارائه خواسته های خود از گوشی مورد نظر خود به کارشناسان ما بهترین مشاوره و پیشنهاد را از آنها دریافت خواهید کرد. این نمایندگی با ارائه بهترین خدمات توانسته است رضایت شما مشتریان عزیز را به دنبال داشته باشد و به اولین گزینه شما هنگام خرید گوشی تبدیل شود.

نمایندگی مجاز ال جی علاوه بر فروش محصولات این کمپانی به تعمیر محصولات این شرکت نیز مشغول به فعالیت است. تعمیرات محصولات ال جی که از مهمترین وظایف نمایندگی ال جی است با استفاده از پیشرفته ترین ابزار تعمیر و کارآمدترین روش های تعمیر انجام می شود. باز خوردهای مثبت شما مشتریان عزیز از نمایندگی تعمیرات ال جی نشانه موفقیت ما در تعمیر گوشی هوشمند و تبلت و لوازم جانبی آن ها است.

منبع: تعمیر باتری موبایل ال جی



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل ال جی , تعمیر باتری موبایل ال جی , نمایندگی تعمیر موبایل ال جی , تعمیرات باتری موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

داغ شدن موبایل ال جی
داغ شدن موبایل ال جی یکی از مشکلات موبایل ال جی است که شاهد سرچ بالای آن در اینترنت هستیم. مطالب موجود در سایت های معتبر بتواند می تواند شما را در اقدامات اولیه برای جلوگیری از داغ شدن موبایل ال جی کمک کند اما بهتر است برای بررسی دقیق‌تر این موضوع از کارشناسان نمایندگی تعمیر موبایل ال جی کمک بگیرید. گاهی ممکن است گرم شدن بیش از حد موبایل به دلیل مشکلات سخت افزاری باشد.

در این صورت اوضاع کمی متفاوت‌تر بوده و باید برای تعمیر موبایل اقدام مناسب را انجام داد. توجه داشته باشید گرم شدن گوشی در برخی مواقع -مانند زمانی که مشغول وب گردی هستید- تا حدودی طبیعی است اما اگر گرما بیش از حد باشد؛ احتمالاً یک مشکل جدی در گوشی وجود دارد. برای این منظور در این مقاله تلاش داریم علت های داغ شدن گوشی ال جی را بررسی کنیم تا شما با مطالعه آن نسبت به مهمترین علت گرم شدن گوشیتان آشنا شوید.


داغ شدن موبایل ال جی
دلایل داغ شدن موبایل ال جی چیست؟
برای این سئوال که چه عواملی موجب داغ شدن گوشی ال جی می شوند پاسخ های متفاوتی ارائه شده است. برخی به دلایل نرم افزاری اشاره کرده و عده ای نیز مشکلات سخت افزاری را بیان می کنند. در این میان نقش کاربران نیز در استفاده از گوشی در تولید گرمای بیش از حد بی تأثیر نیست. به طور کلی اگر گوشی شما مکرراً داغ می شود به احتمال زیاد یک مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری دارد که باید برای رفع اشکال نسبت به تعمیر گوشی lg اقدام کنید. در اینجا برخی از مهمترین دلایل داغ شدن موبایل ال جی را مرور می کنیم.

کار کردن با گوشی هنگامی که در شارژ است
از دلایل رایج داغ شدن موبایل ال جی، کار کردن با آن هنگام شارژ است. زمانی که گوشی را به شارژ متصل می کنید زمان مشخصی برای پر شدن کامل باطری تعریف شده است. حال اگر در حین شارژ از گوشی استفاده کنید مدت زمان شارژ شدن گوشی بیشتر می شود و در نتیجه دمای باطری افزایش می یابد. در صورت تداوم این کار حتی ممکن است خرابی باتری موبایل در آینده را برای شما رقم بزند.

قرار گرفتن در محیط نامناسب و داغ شدن موبایل ال جی
قرار دادن گوشی ال جی در مکان های گرم باعث افزایش دمای قطعات درونی آن می شود. اگر گوشی در معرض نور مستقیم خورشید باشد و یا اینکه در نزدیکی فر و اجاق گاز قرار گیرد، دمای آن افزایش یافته و داغ می شود. حتی پس از جا به جایی گوشی، تا چند دقیقه همچنان گرمای آن وجود دارد. قرار دادن گوشی در محیط های گرم می تواند به تدریج باعث خرابی قطعات الکترونیکی آن شود.

ویروسی شدن تلفن همراه
ویروسی شدن موبایل ال جی نیز می تواند یکی از عوامل مؤثر بر داغ شدن آن باشد. ویروس‌ها معمولاً موجب فشار بیش از حد به پردازنده می شوند که در نتیجه گرم شدن دستگاه را به همراه دارند. اگر داغ شدن موبایل ال جی به دلیل عوامل گفته شده نباشد احتمالاً وجود ویروس و بدافزار باعث افزایش دمای آن می شود.

فشار بیش از حد به CPU
کار کشیدن زیاد از CPU و اجرای برنامه های سنگین، اتصال وای فای و بلوتوث و کار کردن زیاد با گوشی، سرعت پردازش بیشتری را از سی پی یو طلب می کند. در مدل گوشی های الجی که از CPU ضعیف‌تری برخوردار هستند، انجام این اقدامات باعث می شود پردازشگر نتواند همه خواسته ها را برآورده کند. برای این منظور سی پی یو، انرژی بیشتری را از دستگاه طلب می کند که هم منجر به داغ شدن خود و هم گرم شدن قطعات دیگر از جمله باطری می شود.

تبلت G Pad IV 8.0 FHD ال جی
واحد تعمیرات تبلت ال جی
تعمیرات موبایل سامسونگ
واحد تعمیرات موبایل ال جی
نمایندگی تعمیر موبایل ال جی
برای تعمیر موبایل ال جی سه پارامتر مهم مورد نیاز است: تکنسین ماهر، تجهیزات پیشرفته و قطعات اصلی و اورجینال. ما در نمایندگی موبایل ال جی با فراهم آوردن تمام این ویژگی ها، خدمات بهینه و باکیفیتی را به شما ارائه می کنیم. کارشناسان ما در تمامی ایام هفته آمادگی پاسخگویی به شما هموطنان عزیز بوده و اگر برای شما مشکلی در رابطه با گوشی ال جی پیش آمده می توانید روی این مرکز حساب باز کنید.

«عیب یابی دقیق»، «تعمیر به موقع» و «قیمت مناسب» از جمله مهمترین ویژگی های نمایندگی تعمیر موبایل ال جی می باشد که سال‌های متمادی اعتماد مشتریان را به دنبال داشته است. چنانچه می خواهید از خدمات تعمیر موبایل بهره مند شوید به آدرس شعب نمایندگی ال جی مراجعه کرده و یا با شماره تلفن آن تماس بگیرید و از خدمات سرویس در محل استفاده کنید. (نام شعب و نشانی آنها در پایین این صفحه درج شده است)

منبع: داغ شدن موبایل ال جی



:: برچسب‌ها: نمایندگی موبایل ال جی , دلایل داغ شدن موبایل ال جی چیست؟ , علت داغ شدن موبایل ال جی , نمایندگی تعمیر موبایل ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چرا تاچ گوشی htc کار نمیکند؟
سال های زیادی نیست که گوشی های لمسی بازار را تحت سلطه ی خود در آورده اند. این گوشی ها جایگزین محکمی برای گوشی های کیبورد دار محسوب میشوند و این صنعت را دچار تحولات بسیار زیادی کردند. چرا که استفاده از این گوشی ها بسیار آسان تر است و مزیت های زیادی در مقابل سری های کیبورد دار دارد. اما این تکنولوژی هم مثل دیگر موارد با احتمال خرابی و اختلالات خاص به خودش روبرو هست. لازم است بدانیم گوشی های تاچ از حساسیت بیشتری نسبت به سایر گوشی ها برخوردارند و مشکلات عدیده ای ممکن است برایشان ایجاد شود. از سوالاتی که بسیاری کاربران تمامی گوشی های تاچ اسکرین دار دنیا از جمله طرفداران برند مشهور htc هم ممکن است با آن روبرو شوند این است که چرا تاچ گوشی htc کار نمیکند؟ و یا مشکلات تاچ را چگونه میتوان برطرف کرد؟

وقتی از خرابی تاچ گوشی صحبت میکنیم در واقع به مشکلاتی از قبیل واکنش نشان ندادن صفحه نمایش نسبت به ضربات انگشت یا واکنش با تاخیر آن وهمچنین از کار افتادن قسمتی از تاچ اسکرین اشاره داریم .پیشنهاد ما به شما این است که در صورت بروز مشکلاتی از این قبیل در گوشی خود حتما به مراکز نمایندگی معتبر htc و کارشناسان مجرب تعمیرات آن مراجعه کنید.

چرا تاچ گوشی htc کار نمیکند؟
چرا تاچ گوشی htc کار نمیکند؟
در پاسخ به این سوال متداول کاربران که چرا تاچ گوشی htc کار نمیکند؟ میتوان گفت تاچ گوشی به دلایل بسیاری ممکن است با مشکل روبرو شود گاهی این دلایل ممکن است نامشخص هم باشند که در ادامه به ذکر آن ها میپردازیم :

کثیف شدن پوشش یا محافظ صفحه ی گوشی اچ تی سی

گرم شدن بیش از حد پوشش یا محافظ صفحه ی گوشی اچ تی سی

استفاده نکردن از شارژر اصلی گوشی اچ تی سی

آسیب دیدن کارت حافظه ی گوشی اچ تی سی

دانلود و استفاده از برنامه های ناسازگار با گوشی اچ تی سی

گرم شدن بیش از حد خود گوشی اچ تی سی

وارد شدن ضربه به گوشی اچ تی سی

استفاده از دستکش

راه حل مشکل کار نکردن تاچ گوشی htc
در ادامه به برخی از راه حل کارها و پاسخ های متداول اینکه چرا تاچ گوشی htc کار نمیکند؟ در راستای حل مشکلات تاچ گوشی های اچ تی سی میپردازیم که توسط متخصصان مربوطه گردآوری و انجام میشود.

اولین و ساده ترین راه حل مشکلات تاچ اسکرین، بررسی مصرف رم گوشی اچ تی سی میباشد.
گاهی کالیبره کردن صفحه نمایش اچ تی سی میتواند مشکلات تاچ آن را برطرف نماید.
همچنین بررسی شارژر گوشی لمسی اچ تی سی میتواند به حل مشکلات آن کمک کند.
غیر فعال سازی Rendering نیز در برخی موارد میتواند مشکل تاچ گوشی اچ تی سی را حل کند.
انجام تست مولتی تاچ در مراکز نمایندگی اچ تی سی
فعال سازی GPU 2D هم توسط متخصص میتواند به حل مشکل تاچ کمک کند.
بوت کردن گوشی های اچ تی سی از دیگر کارهایی ست که توسط متخصصین انجام میگیرد.
همه چیز در مورد خدمات ارائه شده در مرکز نمایندگی گوشی ها ی اچ تی سی
مرکز نمایندگی تعمیرات گوشی اچ تی سی، با حضور کارشناسان و مهندسان با تجربه ی این حوزه و با بهره مندی از پیشرفته ترین ابزار و تجهیزات در راستای هر گونه شناسایی و تشخیص خرابی و تعمیرات تاچ اسکرین گوشی های اچ تی سی در سری های و مدل های مختلف این کمپانی در خدمت شما کاربران گرامی میباشند. تیم مجرب و متخصص حاضر در این مرکز با در اختیار داشتن واحد های مجزا و داشتن آرشیوی جامع و کامل از تمامی قطعات جانبی اورجینال گوش های اچ تی سی، قادر به مرتفع ساختن تمام مشکلات و عیوب ایجاد شده در گوشی های تلفن همراه شما میباشند. رکن اساسی این مرکز نمایندگی تجهیزات پیشرفته تعمیر مبتنی بر جدیدترین استاندارد های معرفی شده در بازار های جهانی است که به دلیل هوشمند بودن امکان رفع تمامی اختلالات سخت افزاری و نرم افزاری موبایل های مختلف را فراهم آورده اند. لازم به ذکر است که تمامی هزینه های اخذ شده جهت تعمیر در این مرکز براساس نرخنامه ی مصوب بوده که در صورت نیاز، پیش از اقدام به تعمیرات موبایل، به صاحب دستگاه اعلام خواهد شد.

منبع: چرا تاچ گوشی htc کار نمیکند؟



:: برچسب‌ها: نمایندگی معتبر htc , نمایندگی اچ تی سی , چرا تاچ گوشی htc کار نمیکند؟ , راه حل مشکل کار نکردن تاچ گوشی htc ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

آموزش اتصال تبلت به تلویزیون
امروزه به لطف اسمارت فون ها و تبلت های هوشمند این امکان برای ما فراهم شده تا بتوانیم، فیلم و عکس ها را در هر لحظه و هر کجا که باشیم مشاهده کنیم و از دیدن آن ها لذت ببریم. اما شاید بسیاری از ما تمایل داشته باشیم، فیلم و تصاویر جذاب را در نمایشگرهای بزرگی مثل تلویزیون تماشا کنیم. چرا که کوچک بودن صفحه نمایش و کم بودن صدا در تبلت یا گوشی، از لذت و هیجان بسیاری از فیلم ها، کم میکند. این دلیلی ست که باعث میشود بسیاری از ما بخواهیم، تبلت خود را به تلویزیون متصل کنیم. از آن جا که بسیاری از کاربران با طریقه ی انجام این کار آشنایی ندارند، تصمیم گرفتیم این مقاله را به آموزش اتصال تبلت به تلویزیون ، اختصاص دهیم.

با مطالعه ی این بخش به راحتی می توانید هر فیلم و عکسی که با تبلت خود دانلود می کنید را در تلویزیون های هوشمند و عریض نگاه کنید. همچنین شما میتوانید از طریق صفحه ی بزرگ تلویزیونتان، به فضای تبلت خود دسترسی داشته باشید. در ادامه با ما همراه باشید تا با هم سری به این فضا زده باشیم.

5.0
01
اتصال تبلت به تلویزیون
روش های اتصال تبلت به تلویزیون
لازم است پیش از هر چیز بدانید علم و تکنولوژی ، امکان اتصال تبلت به تلویزیون را برای ما از سه طریق اصلی فراهم ساخته است. اسلیم پورت یا MHL ، کابل HDMI یا اتصال به صورت وایرلس گزینه های موجود برای اتصال آسان تبلت شما به تلویزیون هستند. با استفاده از این روش ها میتوانید به سادگی به تلویزیون خود متصل شوید و لذت تماشای فیلم و تصاویر با کیفیت را در صفحه نمایشی بزرگ تر بچشید. در ادامه آموزش اتصال از هر سه طریق را به شما آموزش خواهیم داد.

اتصال تبلت به تلویزیون از طریق MHL
MHL یکی از متداول‌ترین راهکارها به منظور وصل کردن گوشی یا تبلت به تلویزیون با استفاده از کابل یو اس بی است. این تکنولوژی به تعداد زیادی از گوشی ها و تبلت های هوشمند اجازه می‌دهد به تلویزیون‌ها و یا پروژکتورها متصل شوند. برای این کار نیاز به کابل و یا آداپتور یو اس بی به اچ دی ام آی MHL، کابل اچ دی ام آی، نمایشگری دارای درگاه ورودی اچ دی ام آی و یک کابل پاور دارید.

اتصال تبلت به تلویزیون به صورت وایرلس
اگر استفاده از کابل برای شما مقدور نیست روش میراکست بهترین و آسان ترین روش برای استریم کردن ویدیو و عکس از تبلت به تلویزیون است. برای استریم کردن محتوا از کروم کست گوگل استفاده کنید. انتقال دهنده صوت و تصویری که به واسطه آن و به جای استفاده از کابل HDMI می توان توسط نرم افزار تبلت، تصاویر و فیلم را روی تلویزیون کنترل نمود.

اتصال تبلت به تلویزیون از طریق کابل HDMI
اگر از تاریخ ساخت تلویزیون شما کمتر از ده سال میگذرد، حتما به پورت HDMI مجهز است. HDMI رابط همزمان صدا و تصویر دیجیتال است و کاربر به واسطه آن می تواند محتوا را با بهترین کیفیت مشاهده کند. از آن جا که تبلت های جدید بسیاری به پورت HDMI مجهز هستند، اتصال تبلت به تلویزیون به راحتی انجام میشود. برای این کار به کابل احتیاج دارید. کابل HDMI را میتوانید از تمامی فروشگاه های لوازم جانبی گوشی و تبلت معتبر تهیه کنید.

چرا تلویزیون تبلت را شناسایی نمیکند
ممکن است بسیاری از کاربران پس از استفاده از هر سه روش اتصال تبلت به تلویزیون با مشکل عدم شناسایی تبلت توسط تلویزیون روبرو باشند. در چنین مواقعی، پیش از هر چیز اتصال و سلامت کابل های مربوطه را هم از جانب تبلت و هم تلویزیون تان، مورد بررسی قرار دهید. اگر در این قسمت ها مشکلی مشاهده نشد، لازم است به تنظیمات تبلت و تلویزیون خود دست ببرید. اگر در چنین مواردی به اشکال برخوردید، لازم است، از کارشناسان و متخصصان نمایندگی تعمیر تبلت کمک بگیرید. این نمایندگی با برخورداری از امکانات ویژه، قادر است هر گونه مشکل در این خصوص را در کمترین زمان ممکن مرتفع سازد.

نمایندگی تعمیرات تبلت
تعمیر تبلت های هوشمند تخصصی ترین خدماتی ست که این نمایندگی به مشتریان و کاربران خود اختصاص میدهد. در این مجموعه تمرکز بر حوزه ی خدمات پس از فروش، با جدیت بیشتری نسبت به گذشته دنبال میشود. فراموش نکنید چنین خدماتی تنها با تکیه بر دانش و تجربه ی بالای متخصصین و برخورداری از لوازم و قطعات اورجینال امکان پذیر است. متاسفانه مراجعه به مراکز غیر مجاز و فاقد استاندارد های لازم، میتواند مشکلات جدیدی را به تبلت های مختلف موجود در بازار اضافه کند و در این بین علاوه بر اتلاف وقت، کاربر مجبور به پرداخت هزینه های اضافی بسیاری میشود. برای جلوگیری از چنین خساراتی، پیشنهاد میشود در مواقع بروز مشکل، با برقراری اولین تماس با شعب نمایندگی تعمیرات تبلت ، از راهکارهای تخصصی و در عین حال مقرون به صرفه ی تیم مشاوره ی این مرکز، بهره مند شوید.

منبع: آموزش اتصال تبلت به تلویزیون



:: برچسب‌ها: تعمیر تبلت , آموزش اتصال تبلت به تلویزیون , تعمیرات تبلت در تهران , تعمیر تبلت در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

شارژ نشدن گوشی شیائومی
گاهی کاربران گوشی هوشمند با مشکل شارژ نشدن موبایل خود مواجه می شوند. این موضوع ممکن است موجب ایجاد نگرانی در کاربران شود. گوشی های هوشمند شیائومی از این ماجرا مستثنی نیستند بنابراین قبل از انجام هر اقدامی لازم است عوامل جانبی تاثیر گذار در شارژ نشدن و یاعدم شارژ کامل گوشی را مورد بررسی قرار دهید. یکی از موارد ساده و شایع که در شارژ نشدن موبایل شیائومی تاثیر گذار است، پریز برقی که شارژ خود را به آن متصل کرده اید می باشد. در واقع این امکان وجود دارد که پریز دچار نوسان برق باشد و یا شارژر خود را به جای پریز برق به پریز تلفن متصل کرده باشید.

از دیگر عواملی که در شارژ نشدن موبایل شیائومی موثراست شارژر می باشد و باید به دقت آن را بررسی کنید در صورتی که ایراد از پریز برق کابل شارژ نبود عوامل که در زیر توضیح داده می شود را بررسی کنید. در صورتی که تخصصی در زمینه ی تعمیرات ندارید به شما پیشنهاد می کنیم حتما به مراکز نمایندگی شیائومی مراجعه کنید.

شارژ نشدن موبایل شیائومی
علت شارژ نشدن موبایل شیائومی
شارژ نشدن موبایل شیائومی باعث نگرانی و به زحمت انداختن کاربران می شود. بهتر است قبل از اینکه از کوره در بروید و از گوشی شیائومی خود نا امید شوید، کلیه پروسه ی شارژ گوشی را مورد بررسی قرار دهید. همان طور که قبلاً گفته شد کابل برق و خرابی شارژر از علل شارژ نشدن گوشی موبایل شیائومی هستند. بنابراین قبل از هر اقدام این دو مورد به ویژه شارژر خود را با دقت مورد بررسی قرار دهید درصورتی که آداپتور و یا کابل usb خراب بود، شارژر اورجینال را جایگزین کنید. در غیر این صورت به عواملی که در زیر توضیح داده شده توجه کنید.

بررسی پورت شارژر گوشی
تنها زمانی عملیات شارژ شدن باتری انجام می شود که کانکتورهای پورت شارژ گوشی یا نرینه انتقال دهنده شارژ موجود، با پورت شارژ اتصال مستقیم داشته باشد. لق بودن و جمع شدن گرد وغبار در پورت شارژ مانع از عملکرد صحیح دستگاه می شود. اگر شاهد گرد وغبار در پورت شارژ بود، با دقت اقدام به رفع آن نماید. در غیر این صورت بهتر است دستگاه خود را برای تعمیر به نمایندگی شیائومی بسپارید.

آپدیت یا دانگرید سیستم عامل
ممکن است، شارژ نشدن گوشی ناشی از یک باگ نرم افزاری باشد. اگر زمان طولانی سیستم عامل گوشی خود را به آپدیت نکرده اید، حتما جهت اپدیت کردن آن اقدام کنید. زیرا یکی ازعوامل مهم که منجربه شارژ نشدن گوشی شیائومی می شود آپدیت یا دانگرید سیستم عامل است. اگر به تازگی سیستم عامل گوشی خود را اپدیت کرده اید، نیاز به انجام اپدیت مجدد نیست.

باتری دستگاه
بد شارژ شدن و عدم شارژ کافی دستگاه ممکن به دلیل عملکرد ضعیف باتری باشد. علت خرابی باتری موبایل شیائومی معمولاً پایان عمر مفید این باتری هاست. چنانچه تمام عوامل موثر در شارژ نشدن موبایل شیائومی را بررسی کردید و مطمئن شدید مشکل از باتری موبایل است اقدام به تعویض آن نمایید. اغلب باتری های موبایل شیائومی به دستگاه متصل است و قابل جدا شدن نیست به همین منظور برای تعویض باتری موبایل شیائومی خود بهتر است به نمایندگی تعمیر موبایل شیائومی مراجعه نمایید.

چند راه حل ساده برای حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی
با وجود وابستگی های زیاد کاربران به گوشی های هوشمند، هرگونه نقصی در این دستگاه ها باعث ایجاد نگرانی در کاربران می گردد. یکی از مشکلاتی که گاهاً برای کاربران شیائومی به وجود می آید، شارژ نشدن موبایل شیائومی می باشد. طبق نظر کارشناسان چند راه حل ساده برای حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی وجود دارد که ما در این متن بطور خلاصه به شرح آنها می پردازیم.

گوشی خود را خاموش کنید
یکی دیگر از راه حل های موثر در رفع مشکل شارژ نشدن موبایل شیائومی، خاموش کردن گوشی و شارژ کردن آن در حال خاموش است. در این حالت یک دقیقه منتظر بمانید و مجددا گوشی را روشن کنید. این روش بیشتر در گوشی های که علامت شارژ دارد اما شارژ نمی شود، اثر گذار است.

دستگاه را فورس ریستارت کنید
Force Restart از اقداماتی است که به راحتی توسط کاربر قابل اجراء می باشد و به حل مشکل شارژ نشدن گوشی شیائومی کمک زیادی می کند. برای انجام این عملیات فورس ریستارت عموما از دکمه‌های تنظیم صدا (Volume ) و پاور( Power ) استفاده می شود. این روش در دستگاه های مختلف متفاوت است.

برنامه های اضافه را حذف کنید
از دلایل خالی شدن باتری موبایل شیائومی، اتصالات اضافی و برنامه های پرمصرف است برای حل این مشکل، برنامه های اضافه را شناسایی و حذف کنید. همچنین بلوتوث، وای فای، اینترنت سیمکارت را در مواقع غیر ضروری خاموش کنید.

نمایندگی شیائومی
نمایندگی شیائومی از معتبرترین مرکز جهت خرید و دریافت خدمات پس از فروش محصولات شیائومی می باشد. این مجموعه از کادر مجرب بهره مند است. متخصصین تعمیر موبایل شیائومی با بکارگیری علم و تجربه ی خود، خدمات با کیفیت را جهت ارتقاء سطح رضایتمندی طرفداران این برند ارائه می دهند. نمایندگی شیائومی در مرکز سخت افزار ایران، از پیشرفته ترین تجهیزات بهره مند است.

بخش فروش این مجموعه از تیم کارشناسانی تشکیل شده که با جدیدترین مدل محصولات شیائومی موجود در بازار اشنا هستند و به شما مراجعه کنندگان کمک می کنند تا با توجه به بودجه و نیاز خود محصول شیائومی مورد نیاز را انتخاب کنید. در بخش تعمیرات نیز کلیه مختصصان و مهندسان دوره های بین المللی تعمیرات را گذرانده و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند. روش کار تعمیرکاران نمایندگی شیائومی طبق اصول بین المللی است و کمترین نقصی در انجام پروسه ی تعمیر دیده نمی شود.

 

منبع: شارژ نشدن گوشی شیائومی



:: برچسب‌ها: نمایندگی شیائومی , شارژ نشدن گوشی شیائومی , علت شارژ نشدن موبایل شیائومی , نمایندگی مجاز شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 53
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 87 صفحه بعد

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی