.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی نیز، همانند تمامی دستگاه های مکانیکی دیگر، متشکل از اجزا متعددی است که امکان بروز خرابی در هر یک از آنها وجود دارد. در میان اجزا دستگاه کپی، فیوزینگ از آن دست قطعاتی است که بروز خرابی در آن، افت کیفیت چاپ را به طور چشمگیری در پی خواهد داشت. از این رو خرابی های فیوزینگ می بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردد. تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده به دست کارشناسان حاضر در نمایندگی شارپ است که با استفاده از نوین ترین متدهای حوزه تعمیر و بهسازی این دستگاه انجام می پذیرد. تعمیرات انجام شده در مرکز تعمیرات دستگاه کپی پس از عیب یابی صحیح دستگاه آغاز شده و تا سرویس و بهسازی کامل دستگاه ادامه دارد. شایان ذکر است تمامی خدمات ارائه شده در مرکز تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی مشمول گارانتی و ضمانت است.

 

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی

روند تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی

در صورتی که امکان تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی وجود نداشته باشد تعمیرکاران ما در نمایندگی شارپ اقدام به تعویض آن با یک نمونه نو و اورجینال می نمایند. نیاز به تعویض فیوزینگ کپی شارپ، گاه توسط هشدارهایی از سوی دستگاه به کاربر اعلام می گردد. برای مثال بعضی از دستگاه های پرینتر و کپی، با بروز اختلال در عملکرد فیوزینگ، بصورت اتوماتیک و با کدهای مخصوص هشدارهایی مبنی بر نیاز به تعویض فیوزینگ را به کاربر اعلام می دارند. وجود خطوطی بر روی کاغذ چاپ شده نیز میتواند نشانه ای برای تعویض فیوزینگ و یا یکی از قطعات آن باشد. در چنین مواقعی بهتر است پیش از اقدام به تعویض و تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی با یکی از کارشناسان ما در نمایندگی رسمی شارپ مشورت نمایید. قطعات قابل تعویض فیوزینگ دستگاه کپی عبارتند از: هاترولر، بوش هاترولر، بلبرینگ هاترولر و پرس، ترمیستور، لامپ فیوزینگ، ناخنک هاترولر و پرس، پوسته فیوزینگ، پاک کننده پرس، ابری هاترولر، پرس.

 

آشنایی با کارکرد فیوزینگ دستگاه کپی شارپ

اگر با دستگاه های کپی کار کرده باشید حتما متوجه شده اید که کاغذ کپی گرفته شده در ثانیه های نخست گرم است. علت این گرما وجود قطعه ای به نام فیوزینگ است که کاغذ در حین کپی شدن می بایست از زیر آن عبور کند. فیوزینگ ها در گذشته از یک لامپ گرم کننده درون هات رولر تفلون شده و پرس رولر تشکیل شده بودند، اما امروزه جای لامپ را یک المنت گرم کننده و جای هات رولر را هم فیوزر فیلم در فیوزینگ گرفته اند که کار آن را آسانتر و بهتر کرده اند اما پرس رولر مثل همان مدل قدیم است. درام که اندازه دقیق تونر مورد نیاز برای هر تصویر را در خود دارد آنرا بر روی کاغذ پاشیده و پس از آن بوسیله فیوزینگ حرارت دیده و پخته شده و بر روی کاغذ حک میشوند و در آخر کاغذ بوسیله غلطکی خروجی خارج میشود. اما علت آنکه کاغذ بر اثر گرمای فیوزینگ آتش نمیگیرد در واقع سرعت موجود در این بخش از دستگاه است. سرعتی که فیوزینگ دستگاه کپی دارد، مانع از ایجاد فرصتی برای ایجاد جرقه و سوختن کاغذ می شود. قطعه فیوزینگِ موجود در درون دستگاه پرینتر و کپی قابل تعویض و تعمیر است و اجزا آن را می توان بصورت جداگانه خریداری و بازسازی کرد. شما کاربران گرامی خدمات و سرویس های مرتبط با این بخش را می توانید با حضور در مرکز تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی دریافت نمایید. در صورت عدم امکان جابجایی و جداسازی این بخش از دستگاه می توانید از سیستم سرویس در محل کپی شارپ استفاده نمایید.

 

تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی در محل

اگر دستگاه کپی مورد استفاده شما در طول روزهای اخیر دچار اختلال در عملکرد گشته است، پیشنهاد ما به شما استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی شارپ است. در این سرویس کلیه خدمات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی نظیر تعویض و تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی در محل انجام می پذیرد و نیازی به جابجایی دستگاه نیست. جهت استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی می‌بایست از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت این مرکز با کارشناسان ما تماس بگیرید و درخواست خود –مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر در محل فتوکپی – را ثبت نمایید.

 

نمایندگی شارپ

نمایندگی شارپ در راستای ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات، تمامی تلاش و امکانات خویش را در زمینه فروش و تعمیر محصولات شارپ به کار بسته است. این مرکز در تلاش است تا با همکاری نیروهای متخصص و مجرب، روز به‌روز خود را به استانداردهای جهانی این حوزه نزدیک‌تر سازد و بالاترین سطح کیفی خدمات را در زمینۀ فروش و سرویس‌های پس از آن به هموطنان گرامی ارائه نماید. ویژگی قابل توجه نمایندگی شارپ ضمانت و گارانتی تمامی خدماتی است که توسط کارشناسان این مجموعه ارائه می‌گردد.

 

تعمیر دستگاه کپی شارپ

تعمیرات فتوکپی شارپ در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می‌پذیرد که ضمن دارا بودن مدارک تخصصی و آکادمیک، به دلیل حضور در دوره‌های آموزشی-تخصصی قادر به رفع و حل غالب عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه کپی شارپ –اعم از اختلالات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری- گشته‌اند. گزینش کارشناسان این مجموعه پس از آنالیزهای بسیار صورت گرفته و متخصصان این حوزه پس از طی دوره‌های علمی و عملی به همکاری فراخوانده شدند. کارشناسان این مرکز ارائه‌دهندۀ خدمات تعمیر فتوکپی شارپ به دو شیوه «تعمیر در محل» و «تعمیر در مرکز» هستند و شما می‌توانید بسته به شرایط خود، درخواست انجام سرویسهای تخصصی تعمیر کپی شارپ –نظیر تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی – به یکی از دوشیوه را داشته باشید.

 

تعمیرات شارپ

نمایندگی شارپ با فضایی مجهز به زبده ترین کارشناسان و پیشرفته ترین تجهیزات، ارائه دهنده تخصصی ترین عملیات مرتبط با تعمیرات دستگاه های شارپ است. هر یک از واحدهای تعمیراتی موجود در مرکز تعمیرات شارپ مجهز به جدیدترین امکانات و تجهیزات روز دنیا هستند و غالب عملیات انجام شده در آنها توسط دستگاه های اتوماتیک عیب یابی و تعمیر صورت می پذیرد. وجود آرشیوی جامع از تمامی قطعات ضروری و قابل تعویض در این مرکز سبب گشته تا ضمن سرعت بخشی به عملیات تعمیر، دغدغه ای بابت عدم دسترسی به اجزا و قطعات مورد نیاز وجود نداشته باشد. شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی بیشتر با این مرکز و واحدهای تخصصی تعمیرات شارپ به بخش زیر مراجعه نمایید.

 منبع: تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی

 



:: برچسب‌ها: روند تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی , تعمیر فتوکپی شارپ در ایران , نمایندگی تعمیرات فتوکپی شارپ در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

کمپانی توشیبا یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده ی دستگاه کپی می باشد. اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه کپی شامل : یونیت ترانسفر، درام، یوینت شارژ، اپتیک، هیتر یا فیوزینگ و کاغذ کش می باشد. وظیفه ی کاغذکش در دستگاه کپی انتقال کاغذ به دستگاه می باشدکه شامل کاغذکش ورودی ، کاغذکش داخلی و کاغذکش خروجی است.

 

 به طور کلی اگر این قطعه دچار مشکل بشود دستگاه امکان انتقال کاغذ را نخواهد داشت و عملیات کپی انجام نمی شود. لازم به ذکر است که دستگاه های ککپی مانند سایر ماشین های اداری نیاز به سرویس به موقع دارند، این کار از خرابی های پی در پی دستگاه کپی جلوگیری می کند.در ادامه ی این مطلب به وظایف این قطعه، مشکلات و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا می پردازیم.

 

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

وظایف و اهمیت تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

کاغذکش ورودی:

این قطعه وظیفه به داخل کشیدن برگه را به عهده دارد. اگر این قطعه دچار اختلال بشود این عمل انجام نشده و دستگاه قادر به انجام عملیات کپی نیست.  به دلیل پیچیدگی و حساسیت دستگاه تعمیر کاغذکش کپی توشیبا حتما باید توسط متخصصان انجام شود.

 

کاغذ کش خروجی:

عملکرد کاغذکش خروجی به این صورت است که برگه ی چاپ شده را از دستگاه خارج می کند. آسیب دیدگی و عدم عملکرد این قطعه منجر ماندن کاغذ در دستگاه می شود. بنابراین تعمیر آن بسیار حائز اهمیت است.

 

کاغذکش داخلی:

کاغذکش داخلی وظیفه ی انتقال برگه میان قطعات داخلی دستگاه کپی را به عهده دارد. نام دیگر این قطعه کاغذکش میانی است. اختلال در کارکرد این قطعه باعث می شود که برگه در دستگاه گیر کند و یا کامل وارد دستگاه نشود.

 

نکته ی مهم در خصوص تعمیر کاغذکش کپی توشیبا این است که تعمیر آن به دانش و مهارت نیاز دارد. به همین منظور برای تعمیرات آن از یک متخصص و کارشناس کمک بگیرید.

 

تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

تشخیص تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا تنها باید توسط کارشناسان انجام شود. عیب یابی دقیق از دستگاه اولویت اول در انجام این کار می باشد. اگر عیب یابی به درستی انجام نشود تعمیرات بی فایده بوده و نتیجه ی مورد نیاز حاصل نمی شود. برای تشخیص این موضوع می توانید به نمایندگی رسمی توشیبا مراجعه کنید.

 

کادر فنی این مجموعه در تلاش هستند در مرحله ی اول قطعه ی معیوب را تعمیر کنند. اگر تعمیرات تاثیری در کارکرد قطعه نداشت ناچار به تعویض آن قطعه هستند. به یاد داشته باشید تنها با مراجعه به یک مرکز رسمی می توانید به تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا بپردازید.زیرا ممکن است مراکز غیر رسمی از قطعات تقلبی استفاده کنند که باعث می شود دستگاه شما دچار آسیب دیدگی بسیاری بشود.

 

 

سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا

با استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به نمایندگی نیست. سرویس در محل توشیبا این امکان را به شما می دهد تا در وقت خود صرفه جویی کنید و در کمترین زمان دستگاه خود را تعمیر کنید. به همراه داشتن آرشیو ابزارآلات امکان دیگری است که تعمیر در محل دستگاه کپی توشیبا برای شما فراهم کرده است.

 

نظارت شما بر تمام مراحل تعمیر کپی توشیبا از مزیت های آن است. همچنین حضور تکنسین در محل مورد نظر شما این امکان را به شما می دهد تمام سوالات خود در خصوص دستگاه کپی را از تعمیرکار بپرسید و در زمینه ی نگهداری بهتر از دستگاه راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

 

واحد تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی روند تعمیرات این دستگاه را سرعت بخشیده است. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی با ضمانت انجام می شود.

 

شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات کاربردی آن بهره مند شوید. دستگاه کپی دارای قطعات داخلی بسیاری است و تعمیرات آن نیازمند تخصص بسیار است. به همین منظور تعمیرات دستگاه کپی را به دست افراد متخصص بسپارید.

 

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با سالها سابقه ی درخشان همچنان اولویت اول کاربران است. تحقق شعار مشتری مداری و تضمین کیفیت به اعتبار نمایندگی رسمی توشیبا افزوده است. خدمات این نمانیدگی در بخش های فروش، تعمیرات و پس از فروش تقسیم بندی شده است. حضور مشاوران نمونه زمینه ی خریدی آگاهانه را برای مشتریان فراهم کرده است. نمایندگی رسمی توشیبا قادر است تمام این خدمات را در مدت زماین کوتاه و بالاترین سطح کیفی ارائه کند.

 

منبع: تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر کاغذکش کپی توشیبا , تعمیر کپی توشیبا در تهران , نمایندگی تعمیرات کپی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

مانیتور Dell SE2717H ، یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مانیتورهای این کمپانی است که با سایز 27 اینچ و فناوری LED روانه بازارهای جهانی شده است. نسبت تصویر در این محصول 16:9 و روشنایی تصویر آن 300 کاندلا بر مترمربع است.  این مدل از مانیتور دل به دلیل برخورداری از یک صفحه‌ی عریض برای تماشای فیلم‌های واید و انجام بازی‌های کامپیوتری بسیار مناسب است.

 

کاربران با استفاده از این محصول می‌توانند لذت داشتن یک مانیتور خوب و باکیفیت را تجربه کنند. روشنایی 300 کاندلا بر مترمربع این محصول سبب افزایش سازگاری این دستگاه با شرایط نوری مختلف گشته است. این محصول قادر است تحت هر شرایطی تصویری شفاف و براق را برای کاربر به نمایش بگذارد. برای انتقال تصویر به مانیتور Dell SE2717H، می‌توان از پورت VGA تعبیه شده در این دستگاه و پورت HDMI استفاده کرد.

 

وجود این دو پورت در مانتیور Dell SE2717H سبب گشته تا این محصول هم با کامپیوترهای قدیمی و هم با کامپیوترهای جدید سازگاری داشته باشد. این مانیتور با استفاده از براکت VESA به راحتی روی دیوار هم نصب می‌شود. پنل LED به کار رفته در مانیتور SE2717H، زاویه دید بالایی دارد و حتی از زاویه‌های تند هم می‌توان تصویر واضحی را از این مانیتور چه در زوایای افقی و چه عمودی مشاهده کرد.

 

Dell SE2717H

مشخصات کلی مانیتور Dell SE2717H

مشخصات ظاهری:

ابعاد: 185 × 459 × 622 میلی‌متر میلی‌متر

وزن: 1 کیلوگرم

سایز صفحه نمایش: 27 اینچ

نوع پنل: IPS

نور پس‌زمینه: LED

رزولوشن: 1080 × 1920 پیکسل – Full HD

نسبت تصویر: 16:9

محدوده زمان پاسخ‌گویی: 6 میلی‌ثانیه و بیشتر

نوع سیگنال ویدئویی: دیجیتال

نوع مانیتور: اداری، طراحی و ادیت، کاربری عمومی

سایر مشخصات:

بلندگو (اسپیکر): ندارد

وب کم: ندارد

منبع تغذیه: برق شهری

اقلام همراه: پایه مانیتور، کابل برق، کابل VGA، درایور و دفترچه راهنما

مشخصات اتصال:

پورت VGA یا D-Sub: دارد

تعداد پورت VGA یا D-Sub: یک عدد

پورت USB: ندارد

پورت HDMI: دارد

تعداد پورت HDMI: یک عدد

پورت DVI: ندارد

Display Port: ندارد

Mini DisplayPort: ندارد

کامپوزیت: ندارد

کامپوننت: ندارد

ورودی صدا: ندارد

Wireless Display: ندارد

خروجی هدفون: ندارد

قیمت و فروش مانیتور Dell SE2717H

نمایندگی مجاز دل در تهران به دلیل عرضه کلیه محصولات این برند (اعم از پرینتر، لپ تاپ، آل این وان، مانیتور و …) در یک فضای حرفه‌ای و تخصصی، بدل به انتخاب نخست تمامی افرادی گشته است که قصد خرید یکی از این دستگاه ها را دارند. متقاضیان خرید هر یک از دستگاه های دل از جمله مانیتور Dell SE2717H می‌توانند پس از مراجعه به فروشگاه مرکزی دل و دریافت تخصصی ترین مشاوره ها و راهنمایی های بایسته، کالای مورد نیاز خویش را تهیه و دریافت نمایند. جهت اطلاع از قیمت مانیتور دل  SE2717H با کارشناسان ما در نمایندگی دل تماس حاصل فرمایید. قیمت مانیتور Dell SE2717Hدر دی ماه 1397 چیزی حدود ۲,۷۹۰,۰۰۰ تومان است.

 

تعمیرات مانیتور Dell SE2717H

تعمیرات مانیتور دل یکی از خدمات تخصصی ارائه شده در نمایندگی دل است که به پشتوانه مهارت و تخصص کارشناسان حاضر در این مرکز در بالاترین سطح کیفی انجام می پذیرد. با وجود تجهیزات پیشرفته و هوشمند در مرکز تعمیرات مانیتور دل امکان تعمیر، ترمیم و تعویض تمامی قطعات مانیتورهای دل از جمله مانیتور دل  SE2717H فراهم شده است. مهندسان و کارشناسان نمایندگی دل با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته، قادر به رفع و حل تمامی مشکلات و نواقص ایجاد شده در تمامی مانیتورهای دل هستند. کاربران این گروه از محصولات می‌توانند به نمایندگی تعمیر مانیتور دل مراجعه کرده و سرویس‌های تخصصی مورد نیاز را دریافت نمایند.

 

سرویس در محل مانیتور Dell SE2717H

در صورتی که مانیتور Dell SE2717H مورد استفاده شما دچار اشکال شده است اما امکان مراجعه به تعمیرگاه و تعمیر آن را ندارید می توانید از «سرویس در محل دل» استفاده نمایید. در این روش، کارشناسان تعمیر، خود به محل مورد نظر کاربر مراجعه کرده و تعمیرات دستگاه معیوب را به سرانجام می رسانند.

 

سرعت، کیفیت، دقت، مقرون به صرفه بودن و صرفه جویی در زمان با استفاده از سیستم سرویس در محل دل سبب گشته تا بسیاری از کاربران تمایل به استفاده از این سرویس داشته باشند. شما کاربران گرامی نیز می توانید جهت استفاده از این سیستم از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید و راهنمایی ها، مشاوره ها و سرویس های مورد نظر را دریافت نمایید.

 

منبع: مانیتور Dell SE2717H

 



:: برچسب‌ها: قیمت و مشخصات مانیتور Dell SE2717H , نمایندگی تعمیر مانیتور دل در ایران , تعمیرات مانیتور دل با گارانتی , نمایندگی مانیتور دل ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی