.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

راه اندازی ویپ سیسکو

راه اندازی ویپ سیسکو با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و مرسوم شدن استفاده از این سیستم ها در ادارات و سازمان‌ها، امری ضروری به نظر می رسد. شبكه های كامپیوتری علاوه بر اینكه در سرعت ارتباطات داده ای نقش اساسی دارند می توانند ارتباطات ویدئویی و صوتی را نیز تسهیل کنند. مرکز سخت افزار ایران به عنوان یکی از معتبرترین مراکز نصب و راه اندازی ویپ سیسکو در این مطلب قصد دارد شما را با این سرویس بیشتر آشنا کند.

 

ویپ سیسکو سرویسی است که توسط آن صدا، فیلم، تصاویر و اسناد بر روی بستر شبکه انتقال می یابند. ویپ سیسکو همچنین قابلیت مدیریت تماس ها را نیز دارد و جایگزین بسیار مناسبی برای سیستم های سانترال قدیمی به حساب می آیند. برای آنکه درک بهتری از VoIP سیسکو داشته باشید در ادامه مطلب توضیحات بیشتری در این خصوص ارائه می شود. پس اگر قصد راه اندازی ویپ سیسکو را دارید مقاله را تا انتها مطالعه کرده و سپس براساس نیاز خود با کارشناسان شبکه در مرکز سخت افزار ایران تماس بگیرد و از مشاوره های رایگان آنها نیز بهره مند شوید.

 

راه اندازی ویپ سیسکو

پیاده سازی voip در سیسکو

در واقع ویپ و سیسکو دو مقوله هستند که یکپارچه سازی آنها می تواند در عملکردهای سازمان تحولات جدیدی ایجاد کند. ویپ سیسکو از جمله خدمات سفارشی سازی VoIP است و توسط متخصصان مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود. ویپ در واقع سیستم تلفنی تحت بستر شبکه و جایگزینی برای سانترال های قدیمی است.

 

ویپ نیاز به دستگاهی دارد که برای آن نقش سانترال را ایفا کند. به این دستگاه در اصطلاح Call Manager گفته می شود. کال منیجرهای مختلفی وجود دارد که سیسکو دو Call Manager به نام های (Cisco Unified Communications Manager Express (CME و (Cisco Unified Communications Manager (CUCM ارائه کرده است. کال منیجر CME برای سازمان کوچک (حداکثر تا 450 تلفن) و CUCM نیز برای سازمان های بزرگ ساخته شده است. حال کاری که با راه اندازی ویپ سیسکو انجام می شود این است که بدون نیاز به تغییر تلفن ها و فکس های معمولی، امکان تبدیل مکالمات آنالوگ به دیجیتال وجود دارد. سپس می توان آنها را از طریق بستر شبکه آن ها را به صورت داده انتقال داد.

 

مزیت های قابل توجه راه اندازی ویپ سیسکو

ویپ سیسکو هزینه های ناشی از تماس های راه دور و یا تماس های شهری را حذف کرده است. در واقع از هر نقطه برای برقراری تماس بین مراکز، نیازی به پرداخت هزینه متفاوت نیست.

هزینه ناشی از سیم کشی سانترال های قدیمی با راه اندازی ویپ سیسکو حذف می شوند.

سطح امنیت درVoIP  سیسکو به دلیل اینکه یک بستر خصوصی است، بیش از سطح امنیت تلفنی سانترال های قدیمی است.

سفارشی کردن ویپ سیسکو امکان تعریف و یا انتقال شماره تلفن را به صورت دلخواه فراهم می کند.

ویپ سیسکو بستر تلفنی را با بستر داده یکپارچه می کند.

از مزایای قابل توجه ویپ سیسکو امکان دستیابی به شبکه در هر نقطه از کشور و یا خارج از کشور است. به عبارتی چون این سیستم تحت وب عمل می کند، محدودیتی در برقراری ارتباط از هیچ مکانی ندارد.

انجام ارتباطات ویدئویی و ویدئو کنفرانس تحت سرویس ویپ سیسکو انجام می شود.

فروش و نصب ویپ سیسکو

مرکز سخت افزار ایران، پس از سال ها تجربه در زمینه طراحی و نصب انواع سیستم های تحت شبکه، سرویس های جدیدی را به مشتریان عرضه می کند. در این زمینه سفارشی سازی بسترهای تحت شبکه با سیستم VoIP یکی از مهمترین خدمات این مرکز به شمار می رود. راه اندازی ویپ سیسکو و راه اندازی ویپ مایکروسافت توسط متخصصان و کارشناسانی صورت می گیرد که از کم و کیف این سیستم ها و نیازهای مشتری به خوبی آگاه بوده و تجربه بالایی در طراحی و راه اندازی این سیستم ها دارند.

 

چنانچه قصد دارید ویپ سیسکو را در شرکت خود پیاده سازی کنید، همین الان با شماره تلفن این مرکز تماس گرفته و با کارشناسان شبکه صحبت کنید. آنها ابتدا مشاوره های لازم را در خصوص خرید و نصب VoIP Cisco به شما ارائه کرده و سپس جهت عقد قرارداد و آغاز مراحل راه اندازی، شما را راهنمایی می کنند.

 

منبع: راه اندازی ویپ سیسکو

 



:: برچسب‌ها: راه اندازی ویپ سیسکو , نصب ویپ سیسکو , نصب مرکز تماس ویپ , راه اندازی مرکز تماس ویپ ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

اسپیکر لپ تاپ توشیبا

اسپیکر لپ تاپ توشیبا از جمله قطعات مهم در لپ تاپ می باشد که وظیفه پخش صدا را بر عهده دارد. اسپیکر در لپ تاپ باعث می شود شما صدای موزیک و ویدئو را دریافت کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. در مقابل خرابی بلندگوی لپ تاپ می تواند احساس ناخوشایندی به کاربر بدهد. صدا نداشتن، خز خز کردن، خش داشتن و ضعیف بودن صدای اسپیکر از نشانه های خرابی آن است. برای رفع خرابی بلندگو باید لپ تاپ خود را به یک تعمیرکار حرفه ای بسپارید.

 

نمایندگی توشیبا با تجربه ای چندین ساله و با دارا بودن کادری متخصص و مجرب، آماده است هرگونه مشکل در سیستم صوتی لپ تاپ توشیبای شما را شناسایی و برطرف کند. برای این کار می توانید با شماره تلفن این مرکز تماس گرفته و با کارشناسان مربوطه در ارتباط باشید. اما برای آنکه بدانید چرا اسپیکر شما خراب شده و نیاز به تعمیر دارد و اینکه چگونه لپ تاپ خود را تعمیر کنید، در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا پاسخ سؤالات خود را در زمینه تعمیر و تعویض اسپیکر لپ تاپ توشیبا پیدا کنید.

 

اسپیکر لپ تاپ توشیبا

عوامل مؤثر بر خرابی اسپیکر لپ تاپ توشیبا

از نشانه‌های خرابی بلندگوی لپ تاپ، خز خز کردن اسپیکر می‌باشد. در این شرایط صدای خروجی از اسپیکر لپ تاپ توشیبا، خش دار بوده و معمولاً آزاردهنده است. گاهی نیز اسپیکر به طور کلی صدا ندارد. در این شرایط احتمال خرابی اسپیکر زیاد می باشد. عوامل مختلفی بر از کار افتادن اسپیکر نقش دارند. یکی از این عوامل پایان عمر قطعه می باشد. باتوجه به مصرف و کارکرد شما از لپ تاپ، شاید اسپیکر عملکرد خود را از دست داده و فرسوده شده باشد.

 

در این شرایط باید نسبت به تعویض اسپیکر لپ تاپ توشیبا اقدام کرد. نفوذ آب و رطوبت نیز می تواند از دلایل خرابی اسپیکر باشد. نفوذ آب به لپ تاپ نه تنها اسپیکر بلکه به دیگر قطعات نیز آسیب می رساند. علاوه بر این موارد، خرابی سوکت و سیم کشی بلندگو نیز می تواند از عوامل خرابی اسپیکر باشد. برای اینکه مطمئن شوید اسپیکر شما خراب شده و مشکل از کارت صدا نیست، بهتر است با یک هدفون به صدای لپ تاپ گوش دهید. اگر صدا در هدفون شنیده شود به معنی از کار افتادن اسپیکر لپ تاپ توشیبا می باشد.

 

تعمیر اسپیکر لپ تاپ

خرابی بلندگو می‌تواند به دلیل عوامل سخت افزاری و یا نرم افزاری باشد. برای تشخیص این موضوع باید لپ تاپ را به تعمیرگاه برده تا متخصصان با روش‌های مخصوص مشکل اصلی را شناسایی کنند. تعمیر اسپیکر لپ تاپ در صورتی که مشکل آن سخت افزاری باشد کمی دشوار و در برخی مواقع غیر ممکن است. در واقع اسپیکر لپ تاپ توشیبا را تنها در صورت خرابی سوکت ها، سیم کشی یا موارد جزیی می توان تعمیر کرد. در غیر این صورت، بهترین راه تعویض بلندگو می‌باشد. در نمایندگی تعمیر لپ تاپ توشیبا تلاش می‌شود با عیب یابی دقیق اسپیکر، در صورت امکان، آن را تعمیر و مرمت کرد. البته با توجه به هزینه اندک تعویض، بهتر است اسپیکر را تعویض کنید.

 

تعویض اسپیکر لپ تاپ توشیبا

در صورتی که امکان تعمیر اسپیکر لپ تاپ وجود نداشته باشد بهترین راه برای رفع مشکل قطع صدای لپ تاپ، تعویض آن است. از مزیت های تعویض بلندگو این است که یک اسپیکر نو را جایگزین اسپیکر فرسوده می کنید و برای سال ها مشکلی در صدای لپ تاپ خود نخواهید داشت. نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که تعویض اسپیکر باید به دست متخصصان باتجربه صورت گیرد چراکه برای تعویض آن باید لپ تاپ باز شده و بدون آسیب به اجزای دیگر، اسپیکر را خارج و قطعه جدید را جایگزین کرد. بدین منظور می توانید برای تعویض اسپیکر به واحد تعمیرات نمایندگی توشیبا مراجعه کنید.

 

تعمیرات تخصصی لپ تاپ توشیبا

با فراگیرشدن استفاده از لپتاپ های توشیبا در فعالیت های روزمره ی کاربران و امکان آسیب پذیری این دستگاه ها، مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ توشیبا با کادری مجرب در زمینه تعمیر و سرویس لپ تاپ، در تمام روزهای هفته آماده پاسخگویی به شما عزیزان است. تعمیرکار فنی و متخصص، ابزار مدرن وحرفه ای ،اطلاع رسانی دقیق از وضعیت دستگاه و گارانتی قطعات تعویض شده از جمله خدمات مرکز تعمیرات تخصصی توشیبا می باشد. شایان توجه است که تعمیرات لپ تاپ در این مرکز در سریع ترین زمان ممکن صورت گرفته و کاربران می توانند از خدمات سرویس در محل توشیبا نیز استفاده کنند. با این سرویس، لپ تاپ در محل مشتری تعمیر می شود.

 

منبع: اسپیکر لپ تاپ توشیبا

 



:: برچسب‌ها: تعمیر اسپیکر لپ تاپ توشیبا , تعمیرات اسپیکر لپ تاپ توشیبا , نمایندگی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N

از مهمترین خدماتی که در نمایندگی دستگاه کپی شارپ به کاربران ارائه می شود تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N می باشد. این دستگاه از جمله دستگاه های رنگی است که دارای فتوکپی، چاپگر و اسکنر تمام رنگی A3 است. دستگاه کپی شارپ AR-X231N مجهز به دوپلكس داخلی و امكان نصب RSPF بوده و از قابلیت های مختلف كپی برداری از دو طرف کارت شناسایی روی یک سمت کاغذ برخوردار می باشد.

 

این دستگاه 27 کیلو وزن داشته و ظرفیت سینی آن نیز برابر با 350 برگ کاغذ است. سرعت چاپ در  دستگاه کپی شارپ 23 برگ در دقیقه بوده و میتواند 999 برگ متوالی را پرینت بگیرد. اگر از کاربرانی هستید که قصد تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N را دارند، در این مطلب ما را همراهی کنید تا در این خصوص اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار دهیم. همچنین در این مقاله از انواع خدمات تعمیر پرینتر شارپ و نحوه بهره مندی از آنها مطلع خواهید شد.

 

تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N

چند عامل که عمر دستگاه کپی شارپ AR-X231N را کاهش می دهد

عوامل مختلفی ممکن است عمر دستگاه کپی را کاهش داده و تعمیر دستگاه کپی را به دنبال داشته باشد. یکی از این عوامل، استفاده غیراصولی از دستگاه و غفلت از شرایط نگهداری آن می باشد. دستگاه کپی از جمله لوازم اداری است که درصورت عدم مراقبت صحیح از آن، مشکلات متنوعی را برای کاربران ایجاد می کند. قرار دادن دستگاه در مکان نامناسب، تمیز نکردن دستگاه، انجام ندادن سرویس های دوره‌ای، سپردن دستگاه به تعمیرکاران مبتدی و استفاده از کاغذ نامرغوب از جمله عوامل انسانی مؤثر بر خرابی دستگاه است که در نهایت تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N را به دنبال دارد.

 

نوسانات برقی، خالی شدن تونر، خراب شدن کاغذ کش دستگاه ، نفوذ رطوبت به داخل دستگاه کپی، خرابی غلطک و عواملی از این دست نیز، می توانند تعمیر دستگاه کپی شارپ را به دنبال داشته باشند. در هر صورت با مشاهده هریک از نشانه های خرابی دستگاه، باید فوراً تعمیرکاران مرکز سخت افزار ایران را در جریان مشکل به وجود آمده قرار داد تا در صورت تشخیص آنها، دستگاه کپی شما تعمیر شود.

 

برای تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N چه کار کنیم؟

این سؤال بسیاری از کاربران محصولات شارپ می باشد. برای تعمیر این دستگاه یا باید به تعمیرکاران مستقر در سطح شهر مراجعه کرد و یا باید با نمایندگی مجاز شارپ تماس گرفت. در صورت مراجعه به تعمیرکاران مبتدی، احتمال اینکه دستگاه شما به طور کامل رفع ایراد نشود وجود دارد. تعمیر دستگاه های شارپ نیاز به تخصص و مهارت متناسب با این محصولات دارد و هر تعمیرکاری نمی تواند این کار را انجام دهد.

 

پس بهترین کار برای تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N  مراجعه به تعمیرکار نمایندگی شارپ می باشد که هم تخصص لازم را در این زمینه دارد و هم اینکه ابزار و تجهیزات ویژه این کار را در انحصار خود دارد. علاوه براین، برای استفاده از خدمات نمایندگی دستگاه کپی شارپ، نیازی به مراجعه حضوری نیست و می توان از خدمات سرویس در محل نمایندگی شارپ استفاده کرد. با این سرویس، تعمیرکاران ما به محل شما اعزام شده و در همانجا تعمیر دستگاه را انجام می دهند.

 

نمایندگی فتوکپی شارپ

فروش، خدمات پس از فروش و تعمیر دستگاه کپی شارپ، اصلی ترین فعالیت های نمایندگی فتوکپی شارپ می باشند. با توجه به استقبال زیاد هموطنان از دستگاه های کپی شارپ، این نمایندگی تصمیم به گسترش حوزه فعالیت و ارتقای کیفیت خدمات کرده است. در این راستا به کارگیری تکنسین بیشتر، تأسیس شعبه های جدید، واردات قطعات اصلی و اورجینال و خرید تجهیزات و ابزارآلات پیشرفته در دستورکار نمایندگی فتوکپی شارپ قرار گرفت و با عنایت از خداوند امروزه توانسته است در ارائه خدمات باکیفیت به هموطنان، جایگاه بالاتری را نسبت به رقبای خود کسب کند.

 

تعمیر انواع دستگاه کپی شارپ، از مهمترین خدمات این نمایندگی است که در آن تیمی از مجرب ترین و کارآمدترین تکنسین فنی به عیب یابی و تعمیر دستگاه های کپی اقدام می کنند. چنانچه برای تعمیر دستگاه به این نمایندگی مراجعه کنید علاوه بر اینکه از خدمات باکیفیتی برخوردار می شوید، از گارانتی خدمات صورت گرفته نیز بهره مند می شوید.

 

منبع: تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N



:: برچسب‌ها: تعمیر دستگاه کپی شارپ AR-X231N , تعمیر دستگاه کپی شارپ , تعمیرات دستگاه کپی شارپ , نمایندگی کپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی