.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه کپی توشیبا 355 با پیشرفته ترین امکانات برای محیط های کاری طراحی شده است. این دستگاه مجهز به یک پرینتر و اسکنر رنگی تا سایز A3 با قابلیت اتصال به شبکه نیز هست. Toshiba studio 355 یک چاپگر سریع است و می تواند 17×11 سند را در خود جای دهد و چاپ کند. به کمک این دستگاه می توانید با سرعت یک اسکن در ثانیه اسناد خود را اسکن کنید؛ این سرعت فوق العاده و بی نظیر است. دستگاه کپی توشیبا 355 تا 100 برگ را در فیدر اتوماتیک سند نگه می دارد و به کمک سیستم دوبلکس آن می توان به راحتی چاپ و اسکن های دورو را انجام داد. قابلیت نصب فکس دارد و به این ترتیب می توان گفت که امکانات جانبی آن فوق العاده  است. Toshiba studio 355 مصرف انرژی کمی دارد و بسیار مقرون به صرفه است. برای تعمیر این دستگاه قطعا وحتما از مرکز فوق تخصصی تعمیرات دستگاه کپی کمک بگیرید.

 

فروش دستگاه کپی توشیبا 355

به کمک فروشگاه مرکزی توشیبا می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات خرید و فروش را اختصاصا در مورد دستگاه کپی توشیبا 355 دریافت کنید. این دستگاه در حال حاضر با حدود قیمت 5 میلون تومان( کمی کمتر) در دسترس است. البته قیمت استوک Toshiba studio 355 چیزی حدود سه و نیم میلون تومان است. با این حال در حال حاضر خیلی نمی توان به این اعداد و ارقام تکیه کرد، زیرا با توجه به نوسانات شدید بازار، احتمال افزایش قیمت همیشه وجود دارد. آنچه که مسلم است این است که برای خرید دستگاه کپی توشیبا 355 می توانید از این درگاه امن وارد عمل شوید.

 

دستگاه کپی توشیبا 355

مشخصات کلی Toshiba studio 355

سیاه و سفید

اندازه کاغذ : A3

سرعت چاپ : 35 برگ در دقیقه

کیفیت چاپ : dpi 600*2400

سرعت کپی :35 برگ در دقیقه

حافظه داخلی : 1GB

درگاه اتصال : USB 2.0

دورو زن : دارد

شبکه : دارد

ورودی استاندارد کاغذ 1200 برگ

حداکثر ورودی کاغذ 3200 برگ

وزن دستگاه : kg8

دارای حافظه : 60GB

قابلیت کپی متوالی تا 999 برگ

قابلیت پرینت و اسکن از طریق پورت USB

تعمیر Toshiba studio 355

برای دریافت بهترین و با کیفیت ترین خدمات در حوزه تعمیر دستگاه کپی توشیبا 355 به راحتی به واحد فوق تخصصی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا اطمینان کنید. این واحد در بخش های مستقل و مجزا راه اندازی شده است. هر بخش مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که مسیر عیب یابی و تعمیر و احیانا تعویض را امن و ایمن می سازد. به علاوه می توانید بهترین مواد مصرفی را نیز از این درگاه امن و مطمئن دریافت کنید.

 

تعمیر دستگاه کپی توشیبا در کرج

اگر ساکن کرج هستید و از یک نمونه از دستگاه های کپی توشیبا استفاده می کنید و هم اکنون با مشکلاتی روبه رو شده اید، می توانید از واحد تخصصی تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا در کرج کمک بگیرید. این مرکز به صورت تخصصی و اختصاصی تنها در حوزه عیب یابی و تعمیر و ترمیم دستگاه کپی توشیبا ارائه خدمت می کند.  همواره دستگاه های کپی در ساده ترین نوع خود به دلیل کارایی بالایی که دارند، استهلاک شدیدی را متحمل می شوند، به همین دلیل همیشه نیازمند سرویس های دوره ای هستند.

 

در واحد تخصصی تعمیر دستگاه کپی توشیبا در کرج می توانید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را در زمینه تعمیر انواع و اقسام دستگاه های کپی توشیبا دریافت کنید. علاوه بر دریافت خدمات تعمیر و تعویض، می توانید مواد مصرفی اولیه مرغوب و سازگار با دستگاه خود را نیز از این مرکز تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا به کمک مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. مسئولیت فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات انواع و اقسام محصولات توشیبا بر عهده دارد. تعمیرات توشیبا در حوزه های مختلفی از فناوری و تکنولوژی فعالیت دارد و به دنبال آن طیف وسیعی از محصولات را طراحی و تولید و روانه بازار می کند. انواع و اقسام لوازم خانگی، ماشین های اداری، کالاهای هوشمند و لوازم صوتی و تصویری، حوزه های اصلی فعالیت کمپانی توشیبا است که هر کدام زیر مجموعه های بسیار گسترده و متنوعی دارند.

 

در نمایندگی رسمی توشیبا می توانید با استفاده از امکانات و تسهیلات بسیار متنوع و گسترده ، هر آنچه را که نیاز دارید، دریافت کنید. این نمایندگی با رعایت اصل کامل مشتری مداری، همواره در تلاش است که در هر حوزه ای تامین کننده تقاضاهای کاربران توشیبا باشد. نمایندگی توشیبا در راستای ارائه خدماتی بهتر، سرویس های متعددی را در واحد های گوناگون ارائه می دهد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و اطلاع از جزئیات طرح های مختلف این نمایندگی تعمیرات تماس بگیرید و به کمک کارشناس مربوطه اطلاعات لازم را به دست آورید.

 منبع: دستگاه کپی توشیبا 355

 



:: برچسب‌ها: تعمیر دستگاه کپی توشیبا , تعمیر کپی توشیبا , تعمیر فتوکپی توشیبا , آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا 355 ,
:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تاچ تبلت ایسر

تاچ چیست؟

تاچ معروف ترین و در دسترس ترین تکنولوژی است که در انواع دیوایس های هوشمند از جمله تبلت ایسر استفاده می شود.

 

این فناوری با دو نوع تکنولوژی مشهور و شناخته شده طراحی می شود؛ تاچ های مقاومتی که بر اساس تغییرات مقاومت نقطه فشار طراحی شده اند و صفحه لمسی خازنی تکنولوژی تاچ مقاومتی، همان فناوری است که در تاچ گوشی های لمسی قدیمی از آن استفاده می شود و امروزه جای خود را به صفحه لمسی خازنی داده است.

 

البته نمونه ای بر اساس اشعه مادون قرمز نیز تولید می شود که هر کدام توسط کمپانی خاصی و در طراحی های مربوطه مورد استفاده قرار می گیرند.

 

تاچ تبلت ایسر

اهمیت تعمیر تاچ تبلت ایسر

تاچ تبلت ایسر بخشی از دستگاه است که بر اثر زمین خوردن یا ورود ضربه های سنگین به دستگاه، نفوذ آب و سایر مایعات، ویروسی شدن و از این گونه موارد، دچار اختلالات و ایراداتی می شود. این ایرادات و اختلالات می تواند جنبه نرم افزاری و سخت افزاری داشته باشد.

 

تشخیص و ریشه یابی دقیق اختلال و بررسی مشکلات موجود و پیدا کردن راه حل اساسی برای تعمیر تاچ تبلت ایسر بر عهده یک تعمیرکار ماهر و با تجربه است. خرابی این قطعه عملا کار با دستگاه را غیر ممکن می سازد و کاربر را وادار می کند تا برای تعمیر تاچ تبلت ایسر به یک مرکز مجاز و معتبر مراجعه کند.

 

چگونگی تعمیر تاچ تبلت ایسر

تعویض یا تعمیر تاچ تبلت ایسر یک موضوع اساسی است که تنها یک متخصص مجرب می توان تشخیص دهد کدام گزینه برای بهبود وضعیت تبلت ایسر مناسب است. معمولا مشکلات سخت افزاری تاچ تبلت ایسر تنها از مسیر تعویض حل خواهد شد.

 

برای این کار لازم است حتما به یک مرکز معتبر و متخصص مراجعه کنید تا مطمئن شوید که تعمیرکار یک قطعه ای اورجینال و اصل را جایگزین  می کند و با یک قطعه نا مناسب و غیر استاندارد دستگاه را به طوری کلی از کار بی کار نمی کند.

 

لوازم مورد نیاز برای تعمیر و تعویض تاچ تبلت ایسر( سخت افزاری)

تاچ و ال سی دی سالم

ناخنک یا کارت پلاستیکی جهت جدا کردن تاچ

کاتر

پنس

هیتر هوای گرم

راه حل هایی برای رفع مشکلات نرم افزاری تاچ تبلت ایسر

برطرف کردن مشکلات صفحه لمسی و تاچ تبلت ایسر با تست مولتی تاچ

حل مشکل تاچ تبلت ایسر با بوت اندروید در حالت امن

حل مشکل کار نکردن تاچ تاچ تبلت ایسر با بررسی شارژر

رفع مشکل لمس اندروید و تاچ تبلت ایسر با بررسی مصرف رم

رفع مشکل از کار افتادن تاچ تبلت ایسر با فعالسازی GPU 2D Rendering

رفع مشکل کار نکردن تاچ تبلت ایسر با غیرفعالسازی Ambient Display

رفع مشکل تاچ تبلت ایسر با کالیبره کردن صفحه نمایش

تعمیر تبلت ایسر

تبلت یکی از محصولاتی است که کمپانی ایسر برای تولید و عرضه آن به صورت اختصاصی و منحصر وارد عمل شده است. این دستگاه یکی از دستگاه های محبوب در بین کاربران است که با توجه با سایز و امکانات بیشتری که نسبت به گوشی تلفن همراه دارد، برای اهداف ویژه تر انتخاب می شود.

 

تبلت ایسر هم می تواند درگیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری متعددی شود. برای تعمیر تبلت ایسر، می توانید به نمایندگی ایسر مراجعه کنید تا به تعمیرگاه تخصصی تبلت ایسر ارجاع داده شوید و مشکلتان حل شود.

 

واحد های تعمیرات ایسر

کمپانی چینی ایسر در زمینه در فناوری رایانه و الکترونیک، تولید رایانه‌های رومیزی، لپ‌تاپ و سرور فعال است. هر یک از این محصولات در واحد های تعمیرات تبلت ایسر در فضایی مجزا و مستقل تعمیر و ترمیم می شود. این محصولات با همه کیفیت و کارایی بالایی که دارند، باز هم امکان اختلال و مشکل در آنها وجود دارد.

 

می توانید با مراجعه به واحد های تعمیرات ایسر، به کمک تعمیرکاران و متخصصان برتر و با استفاده از تجهیزات مطمئن و به روز بهترین و با کیفیت ترین خدمات و سرویس ها را دریافت کنید.

 منبع: تاچ تبلت ایسر

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات تبلت ایسر , تعمیر تبلت ایسر , نمایندگی تبلت ایسر , تعمیرات تبلت ایسر در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیرات مانیتور دل

به عنوان اصلی ترین قطعه در تعمیرات مانیتور دل، باید به پنل این بخش اشاره نمود. این قطعه، ممکن است به دلایل مختلف دچار مشکل شده و باعث بروز اختلالاتی در عملکرد مانیتور گردد. نکته ی حائز اهمیت در این خصوص، گرانبها بودن پنل است. به عبارت دیگر، پنل به عنوان پربها ترین قطعه در انواع تلویزیون شناخته شده و بیشتر بار ارزش دستگاه بر دوش این قطعه می باشد. همچنین از آنجا که تاثیرگذارترین بخش مانیتور نیز همین پنل است، در تعمیرات مانیتور اهمیت ویژه ای دارد. توجه داشته باشید که ترمیم و یا تعویض پنل در فرآیند تعمیرات مانیتور دل، نیازمند مهارت بسیار بالایی بوده و به هیچ عنوان نباید توسط افراد مبتدی انجام گردد. بنابراین در ص.رت بروز مشکل به نمایندگی مجاز دل مراجعه نمایید.

 

تعمیر کلید پاور مانیتور دل:

یکی از خدمات مرتبط با مانیتورهای دل که با حضور در این مرکز قابل دریافت است، خدمات مرتبط با تعمیر کلید پاور مانیتور دل است. در فرایند تعمیر این بخش از دستگاه، اولاً روشن شدن یا نشدن چراغ پاور مانیتور مورد بررسی قرار می‌گیرد؛ درصورتی که مانیتور روشن شد اما تصویر نداشت، نور چراغ قوه‌ای به صفحه تابانده می‌شود تا نوع اشکال پیش آمده در دستگاه شناسایی گردد.

 

اگر تصویری مشاهده شد احتمالا مشکل ایجاد شده مربوط به نور پس‌زمینه مانیتور است. اما اگر چراغ پاور روشن نمی‌شد، احتمالا مشکل مربوط به منبع تغذیه دستگاه است و اشکالی در یکی از خازن‌‌ها ایجاد شده است.

 

تعمیر خرابی خازن مانیتور دل:

تعمیر خرابی خازن مانیتور دل یکی دیگر از سرویس‌های تخصصی قابل دریافت در این مرکز است. همانگونه که می‌دانید خازن قطعه‌ای براي ذخيره انرژي الکتريکي (ولتاژ) در مدار است که از آن برای ایجاد میدان الکتریکی یکنواخت استفاده می‌گردد. از خازن‌ها برای صاف کردن سطح ولتاژ مستقیم و به عنوان فیلتر نیز استفاده می‌شود چرا که سیگنال‌های متناوب را به راحتی عبور می دهند و مانع عبور سیگنال های مستقیم می‌شوند.

 

توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای این قطعه، تعمیرات مرتبط با این بخش از دستگاه به متخصصان این حوزه سپرده شود. برای کسب اطمینان از وجود خرابی در خازن می توان به نشانه های زیر دقت کرد: ویز ویز کردن مانیتور و یا خط خطی شدن صفحه نمایشگر.

 

تعمیر مشکلات تصویر مانتیور دل:

با وجود جدی بودن غالب اشکالات پیش آمده در مانیتور گاه این امکان هنوز وجود دارد که اقداماتی بر روی دستگاه اِعمال گردد و دستگاه کیفیت نخستین خود را بازیابد و مجدداً شروع به کار نماید.

 

اگرچه در برخی دیگر از موارد نیز تعمیر مشکلات تصویر مانیتور دل دیگر ممکن نیست و تنها راه باقی مانده تعویض مانیتور است. در هر حال تشخیص این وضعیت نیاز به بررسی دقیق دستگاه و طی فرآیندهای عیب یابی است. تعمیر مشکلات تصویر مانیتور دل یکی از تخصصی ترین سرویس های ارائه شده در نمایندگی تعمیرات مانیتور دل است که در پارت مجزای خویش و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می‌پذیرد.

 

تعمیر کم نور شدن لامپ تصویر مانیتور دل:

کم نور شدن لامپ تصویر مانیتور دل از آن دست اشکالاتی است که تأثیر بسزایی در کاهش کیفیت و وضوح تصویر صفحه نمایش دارد. دلیل این اتفاق عمدتا ناشی از دو مسئله است. یک آنکه لامپ نئون مورد استفاده در دستگاه، خود ضعیف شده و نیازمند تعمیر است.

 

دوم آنکه مدار تغذیه دستگاه دچار اشکال شده و کار برق‌رسانی را به درستی انجام نمی دهد. در صورت بروز این اشکال در دستگاه می توان به یکی از مراکز مجاز و استاندارد مراجعه کرد و سرویس های مرتبط با تعمیرات مانیتور دل را دریافت نمود.

 

تعمیر پاور مانیتور دل:

سرویس دیگر مرتبط با این دستگاه که با حضور در مرکز تعمیرات مانیتور دل قابل دریافت است، سرویسِ تعمیر پاور مانیتور دل است.

 

اگر در حین کار با دستگاه، مانیتور به یکباره خاموش و روشن شدن‌ شود و یا تصویر آن دچار مشکل به اصطلاح رفت و برگشتی گردد، احتمالا بخش پاور آن آسیب دیده و نیازمند تعمیر است؛ به ویژه اگر اتصال کابل برق، کابل تصویر مانیتور و نیز عملکرد کارت گرافیک مشکلی نداشته باشد. توصیه می شود به دلیل حساسیت بالای این قطعه، تعمیرات مرتبط با این بخش از دستگاه به متخصصان این حوزه سپرده شود.

 

تعمیر پنل مانیتور دل:

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با انواع پنل دل –اعم از LED، LCD و… – با حضور در مرکز تعمیرات مانیتور دل قابل دریافت است.

 

در ارتباط با خدمات این بخش از دستگاه می‌توان به مواردی چون تعمیر آبخوردگی پنل مانیتور، تعمیر مشکل وجود خطوط افقی در تصویر، تعمیر بهم‌ریختگی رنگهای مانیتور، تعمیر پیکسل‌های سوخته مانیتور، تعمیر مشکل تاریکی تصویر، تعمیر مشکل کند شدن تصاویر مانیتور، تعمیر مشکل به‌هم ریختگی تصاویر مانیتور و مواردی از این دست اشاره کرد.

 

تعمیر ترانزیستور مانیتور دل:

آنچه که تعمیر ترانزیستور مانیتور دل را حساس می سازد ارتباط ویژۀ این قطعه با منبع تغذیه و جریان های ورودی به دستگاه است. این موضوع سبب شده تا تعمیر ترانزیستور حساسیت ویژه‌ای پیدا کند و بهسازی آن صرفاً توسط افرادی امکان‌پذیر شود که مهارت و تخصص این کار را داشته باشند. یکی از نکات مهم در زمان انتخاب روش تعمیر ترانزیستور مانیتور دل، توجه به مدل این قطعه است.

 

ترانزیستورها به دو نوع کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: ترانزیستورهای اتصال دوقطبی یا BJT و ترانزیستورهای اثر میدانی یا FET. توجه به نوع ترانزیستور در زمان تعمیر ترانزیستور سوخته مانیتور دل از ان روست که هر مدل از این قطعه، دارای مشخصات متفاوتی است. تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این بخش از دستگاه نیز با حضور در مرکز تعمیرات مانیتور دل قابل دریافت است.

 

منبع: تعمیرات مانیتور دل

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی مجاز دل , نمایندگی رسمی دل , نمایندگی دل در کرج , نمایندگی دل در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

22 می 2018مرکز سخت افزار ایرانتعمیرات کپی توشیبا, مقالات

کمپانی توشیبا یکی از معروف ترین شرکت های تولید کننده ی دستگاه کپی می باشد. اجزای تشکیل دهنده ی دستگاه کپی شامل : یونیت ترانسفر، درام، یوینت شارژ، اپتیک، هیتر یا فیوزینگ و کاغذ کش می باشد. وظیفه ی کاغذکش در دستگاه کپی انتقال کاغذ به دستگاه می باشدکه شامل کاغذکش ورودی ، کاغذکش داخلی و کاغذکش خروجی است.

 

 به طور کلی اگر این قطعه دچار مشکل بشود دستگاه امکان انتقال کاغذ را نخواهد داشت و عملیات کپی انجام نمی شود. لازم به ذکر است که دستگاه های کپی مانند سایر ماشین های اداری نیاز به سرویس به موقع دارند، این کار از خرابی های پی در پی دستگاه کپی جلوگیری می کند.در ادامه ی این مطلب به وظایف این قطعه، مشکلات و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا می پردازیم.

 

تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

وظایف و اهمیت تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

کاغذکش ورودی:

این قطعه وظیفه به داخل کشیدن برگه را به عهده دارد. اگر این قطعه دچار اختلال بشود این عمل انجام نشده و دستگاه قادر به انجام عملیات کپی نیست.  به دلیل پیچیدگی و حساسیت دستگاه تعمیر کاغذکش کپی توشیبا حتما باید توسط متخصصان نمایندگی کپی توشیبا انجام شود.

 

کاغذ کش خروجی:

عملکرد کاغذکش خروجی به این صورت است که برگه ی چاپ شده را از دستگاه خارج می کند. آسیب دیدگی و عدم عملکرد این قطعه منجر ماندن کاغذ در دستگاه می شود. بنابراین تعمیر آن بسیار حائز اهمیت است.

 

کاغذکش داخلی:

کاغذکش داخلی وظیفه ی انتقال برگه میان قطعات داخلی دستگاه کپی را به عهده دارد. نام دیگر این قطعه کاغذکش میانی است. اختلال در کارکرد این قطعه باعث می شود که برگه در دستگاه گیر کند و یا کامل وارد دستگاه نشود.

 

نکته ی مهم در خصوص تعمیر کاغذکش کپی توشیبا این است که تعمیر آن به دانش و مهارت نیاز دارد. به همین منظور برای تعمیرات آن از یک متخصص و کارشناس کمک بگیرید.

 

تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

تشخیص تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا تنها باید توسط کارشناسان انجام شود. عیب یابی دقیق از دستگاه اولویت اول در انجام این کار می باشد. اگر عیب یابی به درستی انجام نشود تعمیرات بی فایده بوده و نتیجه ی مورد نیاز حاصل نمی شود. برای تشخیص این موضوع می توانید به نمایندگی رسمی توشیبا مراجعه کنید.

 

کادر فنی این مجموعه در تلاش هستند در مرحله ی اول قطعه ی معیوب را تعمیر کنند. اگر تعمیرات تاثیری در کارکرد قطعه نداشت ناچار به تعویض آن قطعه هستند. به یاد داشته باشید تنها با مراجعه به یک مرکز رسمی می توانید به تعویض و تعمیر کاغذکش کپی توشیبا بپردازید.زیرا ممکن است مراکز غیر رسمی از قطعات تقلبی استفاده کنند که باعث می شود دستگاه شما دچار آسیب دیدگی بسیاری بشود.

 

سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا

با استفاده از سرویس در محل دستگاه کپی توشیبا دیگر نیازی به مراجعه ی حضوری به نمایندگی کپی توشیبا نیست. سرویس در محل توشیبا این امکان را به شما می دهد تا در وقت خود صرفه جویی کنید و در کمترین زمان دستگاه خود را تعمیر کنید. به همراه داشتن آرشیو ابزارآلات امکان دیگری است که تعمیر در محل دستگاه کپی توشیبا برای شما فراهم کرده است.

 

نظارت شما بر تمام مراحل تعمیرات از مزیت های آن است. همچنین حضور تکنسین در محل مورد نظر شما این امکان را به شما می دهد تمام سوالات خود در خصوص دستگاه کپی را از تعمیرکار بپرسید و در زمینه ی نگهداری بهتر از دستگاه راهنمایی مورد نیاز خود را دریافت کنید.

 

واحد تعمیرات دستگاه کپی

تعمیرات دستگاه کپی در این نمایندگی به صورت کاملا تخصصی ارائه می شود. بهره مندی از به روز ترین تجهیزات و امکانات مرتبط با تعمیر دستگاه کپی روند تعمیرات این دستگاه را سرعت بخشیده است. در این مرکز تعمیر و تعویض قطعات دستگاه کپی با ضمانت انجام می شود.

 

شما کاربران گرامی می توانید در صورت بروز هرگونه اختلال در عملکرد دستگاه کپی به این واحد مراجعه کرده و از خدمات کاربردی آن بهره مند شوید. دستگاه کپی دارای قطعات داخلی بسیاری است و تعمیرات آن نیازمند تخصص بسیار است. به همین منظور تعمیرات دستگاه کپی را به دست افراد متخصص بسپارید.

 

نمایندگی توشیبا

نمایندگی توشیبا با سالها سابقه ی درخشان همچنان اولویت اول کاربران است. تحقق شعار مشتری مداری و تضمین کیفیت به اعتبار نمایندگی رسمی توشیبا افزوده است. خدمات این نمانیدگی در بخش های فروش، تعمیرات و پس از فروش تقسیم بندی شده است. حضور مشاوران نمونه زمینه ی خریدی آگاهانه را برای مشتریان فراهم کرده است. نمایندگی رسمی توشیبا قادر است تمام این خدمات را در مدت زماین کوتاه و بالاترین سطح کیفی ارائه کند.

 

منبع: تعمیر کاغذکش کپی توشیبا

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی کپی توشیبا , نمایندگی فتوکپی توشیبا , نمایندگی دستگاه کپی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 67
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دلایل بسیاری ممکن است کاربران لپ تاپ های دل را ناچار به ریست دستگاه کند. پایین آمدن سرعت لپ تاپ و کند شدن آن، درست عمل نکردن برنامه‌ها، نفوذ ویروس به دستگاه، نصب ناخواسته بدافزار و مواردی از این دست برخی از دلایلی هستند که ممکن است کاربران را ناچار به ریست کردن لپ تاپ دل نمایند. فرآیندی که می‌بایست جهت بازگرداندن لپ تاپ دل به تنظیمات کارخانه یا همان ریست فکتوری (factory reset) انجام شود چندان پیچیده نیست و با اندک تغییراتی در تنظیمات دستگاه قابل انجام است. باید توجه داشت که ریست کردن لپ تاپ دل در هر مدل ممکن است با مدل دیگر متفاوت باشد اما به طور کلی این کار در تمامی لپ تاپ ها مراحل مشابهی را نیاز دارد. در صورتی که شما نیز از کاربران لپ تاپ های دل هستید و به هر دلیل تصمیم به ریست کردن لپ تاپ دل خود گرفته‌اید می‌توانید با دنبال کردن مراحل درج شده در بخش‌های آتی این کار را انجام دهید.

 

ریست کردن لپ تاپ دل

پیش از ریست کردن لپ تاپ دل به این نکته توجه نمایید

ریست کردن لپ تاپ دل نیز همچون ریست سایر دستگاه‌های الکترونیکی سبب از دست رفتن پاره‌ای از اطلاعات و داده‌های ذخیره شده در دستگاه می‌گردد. از این رو اکیداً توصیه می‌شود که پیش از اقدام به این کار از داده‌های مهم موجود در دستگاه خود یک نسخه پشتیبان تهیه کرده و آنها را در دستگاه دیگری ذخیره نمایید. این کار به ویژه می‌بایست در مورد اطلاعاتی که در درایو C لپ تاپ تان ذخیره شده‌اند، انجام شود. بی‌توجهی به این مسئله سبب از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده در درایو C خواهد شد.

 

آموزش ریست کردن لپ تاپ دل

شما کاربران گرامی می‌توانید با اجراب دستورالعمل های ارائه شده در بخش زیر فرآیند ریست کردن لپ تاپ دل خود را به انجام برسانید در صورت مواجهه با هر گونه اشکال می‌توانید به مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ دل مراجعه کرده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. (نکته: پیش از اقدام به این کار از داده ها و اطلاعات ذخیره شده در دستگاه خود بکاپ و نسخه پشتیبان تهیه نمایید).

 

سیستم خود را Restart یا همان روشن و خاموش نمایید.

پس از بعد از روشن شدن دستگاه و به محض نمایش لوگوی Dell، کلید F8 را فشار دهید. این کار را آنقدر ادامه دهید تا به منوی Boot انتقال داده شوید.

در این مرحله از ریست کردن لپ تاپ دل نیاز است تا با استفاده از کلید‌های جهت‌نما، Selection را روی گزینه Repair Your Computer واقع در منوی Advanced Boot Options هدایت کنید.

پس از انجام مرحله فوق کلید Enter را فشار دهید و زبان موردنظرتان را انتخاب کنید و روی Next کلیک نمایید.

در این مرحله وارد بخش Administrative User شوید و روی Ok کلیک نمایید.

در ادامه روی گزینه Dell Factory Image Restore کلیک نمایید.

در پنجره Dell Factory Image Restore، گزینه Next را انتخاب کنید و پس از فعال کردن تیک گزینه Yes, reformat the hard drive and restore system software to factory conditions، مجدداً Next را انتخاب کنید.

با طی مرحله فوق ریست کردن لپ تاپ دل شما انجام خواهد شد و دستگاه شما به تنظیمات اولیه و کارخانه‌ای خود بازخواهد گشت. در پایان گزینه Finish را انتخاب کنید و کامپیوتر را مجدداً ریستارت (روشن و خاموش) نمایید.

تعمیر لپ تاپ در تهران

خدمات ارائه شده در نمایندگی dell منحصر به سرویسی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری، نرم افزاری، ریکاوری اطلاعات، ارتقاء لپ تاپ و … را شامل می‌گردد. سرویس لپ تاپ و انواع بوردهای الکترونیکی در نمایندگی تعمیرات لپ تاپ با تجهیزاتی پیشرفته و مدرن چون  BGA Machine Ersa 550، Clean Room، PC3000،TEXAS INSTRUMENTS EV 2300  و دیگر تجهیزات تعمیر و لحیم‌کاری روز جهان به صورت تخصصی و صد در صد تضمینی انجام می‌گیرد. مهندسان حاضر در مرکز تعمیر لپ تاپ در تهران، عیوب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لپ‌تاپ‌ها را به گونه‌ای رفع می‌سازند که احتمال بازگشت عیب پس از تعمیر به حداقل میزان ممکن می‌رسد. برخی از تخصصی ترین سرویس های تعمیر و تعویض قطعات که توسط کارشناسان مرکز تعمیرات لپ تاپ در تهران انجام می پذیرد عبارت است از: تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ ، تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر هارد لپ تاپ، تعمیر فن لپ تاپ، تعمیر قاب لپ تاپ، تعمیر بلندگوی لپ تاپ، تعمیرات دیسک لپ تاپ، تعمیرات باتری لپ تاپ، سرویس های مرتبط با ریست کردن لپ تاپ دل، تعمیرات کارت گرافیک لپ تاپ  و … .

 

 منبع:ریست کردن لپ تاپ دل

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی dell , نمایندگی تعمیرات dell , نمایندگی dell در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

خرابی تصویر فتوکپی توشیبا عمدتاً به دلیل وجود اختلال در عملکرد یک یا چند قطعه از این دستگاه اتفاق می‌افتد. از این‌رو تشخیص صحیح علت این اشکال نیاز به طی مراحل عیب‌یابی و بررسی عملکرد قطعات دستگاه کپی دارد. خرابی تصویر برگه‌های کپی شده همیشه به یک شکل اتفاق نمی‌افتد؛ ظهور خطوط مشکی یا سفید در تصویر چاپ شده، کمرنگ شدن تصویر چاپ شده و یا تکرار تصویر، اشکالاتی هستند که گاه در تصویر چاپ شده توسط دستگاه کپی ظاهر می شوند و عملکرد دستگاه را از وضعیت عادی خارج می‌سازند.

 

در بخش‌های آتی علل بروز این اشکال یعنی خرابی تصویر فتوکپی توشیبا– شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد. شایان ذکر است سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال از طریق تماس با نمایندگی توشیبا و به صورت سرویس در محل دستگاه کپی قابل دریافت است.

 

جهت ثبت درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا ، از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیرات توشیبا تماس بگیرید).

 

خرابی تصویر فتوکپی توشیبا

بررسی علل خرابی تصویر فتوکپی توشیبا

کمرنگ بودن تصویر فتوکپی توشیبا

به دو دلیل این امکان وجود دارد که تصویر فتوکپی توشیبا کم رنگ گردد؛ احتمال نخست آن است که پودر دولوپر کارکرد زیادی داشته است و عمرش تمام شده است؛ احتمال دوم آن است که درام دستگاه کپی ضعیف شده است. در هر دو حالت جهت رفع این مشکل نیاز است بصورت همزمان هر دو آنها –یعنی پودر دولوپر و درام دستگاه کپی- تعویص گردند. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا ارائه می‌گردد.

 

ظاهر شدن خطوط سفید در تصویر چاپ شده فتوکپی توشیبا

در صورتی که خط های سفید در تصویر چاپ شدۀ ظاهر شود در وهله نخست می‌بایست سیم شارژهای MC و TC را عوض نماییم. در مرحله بعد دولوپر حتما چک شود تا کم نشده باشد. گام بعدی جهت رفع مشکل خرابی تصویر فتوکپی توشیبا چک کردن درام و رفع ایراد احتمالی در آن است.

 

ظاهر شدن خطوط مشکی در تصویر فتوکپی توشیبا

خط مشکی در تصویر فتوکپی توشیبا می تواند به علل مختلفی ایجاد شود که مهمترین آنها عبارتند از: لکه در اپتیک کپی، لنز کپی، آینه لیزر شماره ۱، شماره۲ و شماره ۳، خط بر روی درام و در آخر خرابی تیغه بلید کپی.

 

تکرار تصویر توسط دستگاه کپی توشیبا

تکرار شدن تصویر در کپی توشیبا معمولا به دلیل خرابی تفلون هیتر اتفاق می‌افتد. که در اینصورت جهت تعمیر مشکل خرابی تصویر فتوکپی توشیبا می بایست درام و بلید چک شود. در صورت خرابی بهتر است هر دوی آنها تعویض گردند تا تکرار تصویر بصورت کلی برطرف گردد.

 

چسبیدن کاغذ به درام و گیر کردن آن

مهمترین علت چسبیدن کاغذ به درام و گیر کردن آن خرابی ناخنک های درام و مشکل در عملکرد آن است. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا ارائه می‌گردد.

 

خرابی درام

گاهی در اثر استفاده از درام و بلید غیر اورجینال در دستگاه فتوکپی توشیبا صدا ایجاد می شود که باید درام و بلید پاک کننده کپی توشیبا را عوض نمود و یا صدا را بر طرف نمود.

 

خارج شدن پودر دولوپر (پودر سنگین) فتوکپی توشیبا

مورد دیگری که می‌تواند سبب خرابی تصویر فتوکپی توشیبا گردد، ریخته شدن پودر دولوپر (پودر سنگین) به بیرون است. بروز این اشکال معمولا به دو دلیل اتفاق می‌افتد. یک آنکه سیم شارژ MC و یا TC کپی خراب و یا پاره شده است. دوم آنکه درب کپی اتصال مناسبی ندارد و یا اتصالات شارژرهای درام جرقه می زند. در هر دو این موارد راه حل آن است که دستگاه به تکنیسین تعمیر فتوکپی توشیبا سپرده شود.

 

افتادن لکه های سیاه پودری شکل روی کاغذ کپی

در صورت ظاهر شدن لکه های سیاه پودری شکل روی کاغذ فتوکپی توشیبا بهترین کار چک کردن سیم شارژهای MC و TC و یا بررسی کردن است. (گرید بررسی شود که جرقه نزده باشد).

 

روشن شدن چراغ درام و نمایش Error Drum

زمانیکه چراغ هشدار درام روشن شده باشد ممکن است کارکرد کپی از ۳۰ هزار برگ عبور کرده باشد که در اینصورت می بایست درام تعویض شود. در این وضعیت بهتر است که دولوپر و بلید نیز تعویض شود. عدم توجه به این موارد سبب خرابی تصویر فتوکپی توشیبا می‌گردد.

 

چاپ سفیدی در زمان کپی گرفتن

چاپ سفیدی در زمان کپی گرفتن به چند دلیل اتفاق می افتد. اولین و محتمل‌ترین دلیل می تواند عدم اتصال درام به کپی باشد. دلیل بعدی اینست که در مخزن یونیت دولوپر مشکلی بوجود آمده است. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا ارائه می‌گردد.

منبع: خرابی تصویر فتوکپی توشیبا



:: برچسب‌ها: تعمیر دستگاه فتوکپی توشیبا , تعمیر فتوکپی توشیبا , تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دستگاه فتوکپی رنگی toshiba یکی از انواع تولیدات این کمپانی در حوزه ماشین های اداری و دفتری است. این مدل از دستگاه های کپی توشیبا، رنگ را به زندگی و فضای کاری شما هدیه می دهند. وقتی از رنگ در کار خود بهره می برید، بدون شک خواهید توانست میزان بهره وری را بالا برده و از آن استفاده بی نهایت کنید. با استفاده از یک دستگاه کپی رنگی، کارهای شما بهتری دیده می شوند.

 

حرفه ای تر ظاهر می شوید و جذابیت بیشتری خواهید داشت. استفاده از رنگ در کپی در حقیقت به معنای استفاده از روشی ضمنی برای نشان دادن تاکید شما روی موضوع مورد نظرتان است. به همین دلیل است که می گوییم اگر دستگاه فتوکپی رنگی toshiba را بر اساس شرایط کاری و اختصاصی خود انتخاب کرده اید، انتخابی درست و بهینه است. البته به یاد داشته باشید در حوزه تعمیر دستگاه کپی توشیبا ، تعمیر کپی رنگی به حساسیت به مراتب بیشتری  از کپی تک رنگ نیاز دارد.

 

دستگاه فتوکپی رنگی

تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی toshiba

همان طور که گفتیم تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی toshiba کمی حساس تر از کپی های تک رنگ است. در این دستگاه بخشی که رنگ را تولید می کند، باید با حساسیت بیشتری مدیریت شود. همواره باید متوجه خالی شدن مخزن رنگ های مختلف در این دستگاه باشیم تا در روند کپی رنگی گرفتن تاثیر منفی ایجاد نکند.

 

برای تهیه مواد اولیه و مصرفی دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا  به هر مرکز و مغازه ای اعتماد نکنید، زیرا مواد نامرغوب نه تنها کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار می دهند و آن را بی کیفیت می کنند، بلکه به سایر اجزای دستگاه نیز آسیب می رسانند. در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی Toshiba از تعمیرکاران و تکنسین هایی کمک گرفته ایم که به خوبی ساختار این دستگاه ها را می شناسند و می دانند که چگونه و از کجا عیب یابی و تعمیر را آغاز کنند.

 

سرویس در محل دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا

وقتی دستگاه فتوکپی  با مشکلات و اختلالاتی روبه رو می شود، سوای نگرانی برای تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی toshiba ، اکثر کاربران در زمینه حمل و جابه جایی این دستگاه نیز نگران هستند. این دستگاه به خصوص اگر از نوع ایستاده و کنسولی باشد، جابه جایی سختی دارد؛ این مسئله همواره همه کاربران را نگران و مضطرب می کند.

 

به همین دلیل است که سرویس تعمیرات کپی در محل را به کمک نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا راه اندازی کرده ایم. به کمک این سرویس تعمیرکار مربوطه در محل حاضر می شود و هر آنچه را که لازم باشد، برای بهبود وضعیت دستگاه انجام می دهد.

 

به این ترتیب دیگر دغدغه حمل و جابه جایی ندارید، در زمان و هزینه های خود صرف جویی قابل توجهی کرده اید و در نهایت می توانید بر روند تعمیرات دستگاه خود نیز نظارت داشته باشید. در هنگام تماس، تمایل خود را مبنی بر استفاده از از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی قید کنید و منتظر انجام هماهنگی های اولیه بمانید.

 

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

دستگاه کپی یکی از دستگاه های پر کاربرد در ادارات و سازمان های مختلف است. این دستگاه در مدل های مختلفی توسط کمپانی های گوناگون طراحی و تولید می شود. در نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه کپی همه برند های تولید کننده این دستگاه و همه مدل های موجود را بررسی و ارزیابی می کنیم. این مرکز مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که در مسیر عیب یابی و تعمیر از آنها استفاده می شود.

 

به علاوه آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال نیز در این نمایندگی فراهم است که مسیر تعویض را نیز برای تعمیرکاران هموار ساخته است. شما کاربر عزیز می توانید به کمک نمایندگی تعمیر کپی توشیبا بهترین، مرغوب ترین و سازگارترین مواد مصرفی اولیه را نیز برای دستگاه خود تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

 نمایندگی toshiba

نمایندگی مجاز toshiba را به عنوان مرکزی استاندارد و حرفه ای هرگز از یاد نبرید. این مرکز در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات توشیبا به طور گسترده و برنامه ریزی شده فعالیت دارد. کمپانی توشیبا در زمینه تولید لوازم خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و ماشین های اداری و تجهیزات هوشمند فعالیت دارد.

 

در تنها نمایندگی توشیبا در ایران، می توانید تمامی محصولات این حوزه های متنوع را با برخورداری از بهترین و مفیدترین خدمات پس از فروش تهیه کنید. در این مرکز امکانات و تسهیلات بسیار مفید و متنوعی فراهم شده است. هر یک از این امکانات و تسهیلات تامین کننده رفاه و آسایش خیال کاربران است.

 

در این نمایندگی استاندارد و مجاز اصل مشتری مداری، مهمترین و اولین فاکتوری است که تمامی پرسنل آن را رعایت می کنند. نمایندگی toshiba تمام همت و تلاش خود را صرف جلب رضایت کاربران و مشتریان خود می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انواع و اقسام خدمات این نمایندگی تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را جویا شوید.

 منبع: دستگاه فتوکپی رنگی

 



:: برچسب‌ها: تعمیر کپی توشیبا , تعمیرات کپی توشیبا , تعمیر فتوکپی توشیبا , تعمیرات فتوکپی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دستگاه فتوکپی رنگی toshiba یکی از انواع تولیدات این کمپانی در حوزه ماشین های اداری و دفتری است. این مدل از دستگاه های کپی توشیبا، رنگ را به زندگی و فضای کاری شما هدیه می دهند. وقتی از رنگ در کار خود بهره می برید، بدون شک خواهید توانست میزان بهره وری را بالا برده و از آن استفاده بی نهایت کنید. با استفاده از یک دستگاه کپی رنگی، کارهای شما بهتری دیده می شوند.

 

حرفه ای تر ظاهر می شوید و جذابیت بیشتری خواهید داشت. استفاده از رنگ در کپی در حقیقت به معنای استفاده از روشی ضمنی برای نشان دادن تاکید شما روی موضوع مورد نظرتان است. به همین دلیل است که می گوییم اگر دستگاه فتوکپی رنگی toshiba را بر اساس شرایط کاری و اختصاصی خود انتخاب کرده اید، انتخابی درست و بهینه است. البته به یاد داشته باشید در حوزه تعمیر دستگاه کپی، تعمیر کپی رنگی به حساسیت به مراتب بیشتری  از کپی تک رنگ نیاز دارد.

 

دستگاه فتوکپی رنگی

تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی toshiba

همان طور که گفتیم تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی toshiba کمی حساس تر از کپی های تک رنگ است. در این دستگاه بخشی که رنگ را تولید می کند، باید با حساسیت بیشتری مدیریت شود. همواره باید متوجه خالی شدن مخزن رنگ های مختلف در این دستگاه باشیم تا در روند کپی رنگی گرفتن تاثیر منفی ایجاد نکند.

 

برای تهیه مواد اولیه و مصرفی دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا  به هر مرکز و مغازه ای اعتماد نکنید، زیرا مواد نامرغوب نه تنها کیفیت چاپ را تحت تاثیر قرار می دهند و آن را بی کیفیت می کنند، بلکه به سایر اجزای دستگاه نیز آسیب می رسانند. در مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی Toshiba از تعمیرکاران و تکنسین هایی کمک گرفته ایم که به خوبی ساختار این دستگاه ها را می شناسند و می دانند که چگونه و از کجا عیب یابی و تعمیر را آغاز کنند.

 

سرویس در محل دستگاه فتوکپی رنگی توشیبا

وقتی دستگاه فتوکپی  با مشکلات و اختلالاتی روبه رو می شود، سوای نگرانی برای تعمیر دستگاه فتوکپی رنگی toshiba ، اکثر کاربران در زمینه حمل و جابه جایی این دستگاه نیز نگران هستند. این دستگاه به خصوص اگر از نوع ایستاده و کنسولی باشد، جابه جایی سختی دارد؛ این مسئله همواره همه کاربران را نگران و مضطرب می کند.

 

به همین دلیل است که سرویس تعمیرات کپی در محل را به کمک نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی توشیبا راه اندازی کرده ایم. به کمک این سرویس تعمیرکار مربوطه در محل حاضر می شود و هر آنچه را که لازم باشد، برای بهبود وضعیت دستگاه انجام می دهد.

 

به این ترتیب دیگر دغدغه حمل و جابه جایی ندارید، در زمان و هزینه های خود صرف جویی قابل توجهی کرده اید و در نهایت می توانید بر روند تعمیرات دستگاه خود نیز نظارت داشته باشید. در هنگام تماس، تمایل خود را مبنی بر استفاده از از خدمات سرویس در محل دستگاه کپی قید کنید و منتظر انجام هماهنگی های اولیه بمانید.

 

نمایندگی تعمیرات دستگاه کپی

دستگاه کپی یکی از دستگاه های پر کاربرد در ادارات و سازمان های مختلف است. این دستگاه در مدل های مختلفی توسط کمپانی های گوناگون طراحی و تولید می شود. در نمایندگی اصلی تعمیرات دستگاه کپی همه برند های تولید کننده این دستگاه و همه مدل های موجود را بررسی و ارزیابی می کنیم. این مرکز مجهز به ابزار و تجهیزات مدرن و پیشرفته است که در مسیر عیب یابی و تعمیر از آنها استفاده می شود.

 

به علاوه آرشیوی مجهز از قطعات جانبی اصل و اورجینال نیز در این نمایندگی فراهم است که مسیر تعویض را نیز برای تعمیرکاران هموار ساخته است. شما کاربر عزیز می توانید به کمک نمایندگی تعمیر کپی توشیبا بهترین، مرغوب ترین و سازگارترین مواد مصرفی اولیه را نیز برای دستگاه خود تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

 

 نمایندگی toshiba

نمایندگی مجاز toshiba را به عنوان مرکزی استاندارد و حرفه ای هرگز از یاد نبرید. این مرکز در حوزه فروش، خدمات پس از فروش و تعمیرات توشیبا به طور گسترده و برنامه ریزی شده فعالیت دارد. کمپانی توشیبا در زمینه تولید لوازم خانگی ، لوازم صوتی و تصویری و ماشین های اداری و تجهیزات هوشمند فعالیت دارد.

 

در تنها نمایندگی توشیبا در ایران، می توانید تمامی محصولات این حوزه های متنوع را با برخورداری از بهترین و مفیدترین خدمات پس از فروش تهیه کنید. در این مرکز امکانات و تسهیلات بسیار مفید و متنوعی فراهم شده است. هر یک از این امکانات و تسهیلات تامین کننده رفاه و آسایش خیال کاربران است.

 

در این نمایندگی استاندارد و مجاز اصل مشتری مداری، مهمترین و اولین فاکتوری است که تمامی پرسنل آن را رعایت می کنند. نمایندگی toshiba تمام همت و تلاش خود را صرف جلب رضایت کاربران و مشتریان خود می کند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه انواع و اقسام خدمات این نمایندگی تماس بگیرید و اطلاعات بیشتر را جویا شوید.

 منبع: دستگاه فتوکپی رنگی

 



:: برچسب‌ها: تعمیر کپی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ در این مرکز با بررسی و آنالیز قطعات معیوب و اختلالات پیش آمده در مکانیزم دستگاه آغاز می‌گردد و با ورود مهندسان و اِعمال تمامی تعمیرات مورد نیاز پایان می‌پذیرد. تسلط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری این دستگاه به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند.

 

سرویس های مرتبط با این دستگاه، در این مرکز، به دو شیوه «سرویس در محل فتوکپی شارپ» و «تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ در نمایندگی» انجام می پذیرد که شیوه دوم، به دلیل وزن بالای دستگاه های فتوکپی و دشواری های حمل و جایجایی آنها، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد و غالب کاربران شیوه نخست یا همان تعمیر در محل فتوکپی را ترجیح می دهند.

 

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دستگاه نظیر تعمیر فیوزینگ دستگاه کپی، تعمیر مین برد، شارژ کارتریج دستگاه کپی شارپ، تعمیر کاغذکش، تعمیر درام، تعمیر دولوپر، تعمیرات هارد دیسک دستگاه کپی، تعمیر برد پاور دستگاه کپی، تعمیر بلید دستگاه کپی sharp و …. به متقاضیان است.

 

کاربران دستگاه‌های کپی شارپ می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال و ناکارامدی در دستگاه خویش به نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر فتوکپی را ثبت نمایند. سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان این مرکز به دلیل رعایت ضوابط و استانداردهای جهانی برخوردار از بالاترین سطح کیفی می‌باشند. جهت آسودگی خیال مراجعان، کلیه سرویس‌های ارائه شده توسط کارشناسان مرکز تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ مشمول گارانتی و ضمانت گشته است.

 

واحد تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ در این مرکز نه تنها باعث رفع اختلالات و اشکالات ایجاد شده در دستگاه می گردد بلکه به دلیل اِعمال پاره ای تنظیمات حرفه ای و گردگیری های بجا، ارتقاء و بهبود سطح کیفی و عملکرد دستگاه را سبب می گردد و برای کاربر لذت کار با یک دستگاه نو و بی عیب و نقص را فراهم می سازد.

 

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ در این مرکز به دو شیوه «تعمیر در مرکز» و «تعمیر در محل» انجام می پذیرد و صاحب دستگاه می تواند بسته به شرایط خویش، یکی از دو شیوه مذکور را برگزیند. کارشناسان اعزامی جهت « تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ در محل» از میان باتجربه‌ترین و متخصص ترین مهندسان حوزه تعمیر گزینش و اعزام می‌گردند تا حتی‌الامکان، در یک جلسه، نتیجه مطلوب و رضایت‌بخش حاصل گردد و از تأخیر در بازیابی و تعمیرات فتوکپی شارپ پیشگیری شود.

 

نمایندگی شارپ سرویس مفتخر است با بهرمندی از تجهیزات و متد های روز دنیا و نیروهای متخصص  و متعهد در زمینه تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ ، مشکلات شما را با بهترین راه حل فنی ، کوتاهترین زمان ممکن و کمترین هزینه مرتفع سازد.

 

نمایندگی شارپ سرویس  یکی از مجهزترین و تخصصی ترین مراکز تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ با بیش از ۲۰ سال سابقه، خدمات خود را در زمینه تعمیرات تخصصی کلیه پرینترهای لیزری ، سوزنی ، جوهر افشان شارپ چند کاره و هد انواع پرینتر در کوتاهترین زمان و با مناسب ترین هزینه  ارائه می دهد.

 

تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ

تعمیر دستگاه کپی شارپ به صورت فوق تخصصی

عیب یابی و تعمیر MC Charger دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض MC Charger دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Scan Unit دستگاه کپی شارپ/ تعویض Scan Unit دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Transporter Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Transporter Unit دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Paper Stop Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Paper Stop Unit دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Optical Unit دستگاه کپی شارپ/ تعویض Optical Unit دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر SPF دستگاه کپی شارپ / تعویض SPF دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر ADF دستگاه کپی شارپ / تعویض ADF دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Duplex دستگاه کپی شارپ / تعویض Duplex دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Sorter دستگاه کپی شارپ / تعویض Sorter دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Finisher دستگاه کپی شارپ / تعویض Finisher دستگاه کپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Main Board دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض Main Board دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر AC Power دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض AC power دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر DC Power دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض DC Power دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Discharge دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض Discharge دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Blank Lamp دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض Blank Lamp دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر DEVELOPER Unit دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض DEVELOPER Unit دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Dram Unit دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض Dram Unit دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Paper Feed Unit دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض Paper Feed Unit دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Fusing Unit دستگاه فتوکپی شارپ / تعویض Fusing Unit دستگاه فتوکپی شارپ

عیب یابی و تعمیر Stapler Unit دستگاه کپی شارپ / تعویض Stapler Unit دستگاه کپی شارپ

 

منبع: تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ

 



:: برچسب‌ها: تعمیر دستگاه کپی شارپ , تعمیرات دستگاه کپی شارپ , تعمیر فتوکپی شارپ , تعمیر کپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دستگاه فتوکپی شارپ x201 دستگاهی مناسب برای محیط های اداری و دفاتر فنی است. در سایز A3 چاپ می کند و اسکن  می گیرد. سرعت چاپ آن معادل 20 صفحه در دقیقه با وضوح 600 dpi است. از لحاظ رده بندی در رده متوسطِ مناسب قرار دارد. AR-X201 شارپ، کیفیت همیشگی کمپانی شارپ را همراه خود دارد.

 

این دستگاه فتوکپی، با مجهز شدن به اسکنر و قابلیت پرینت، در حقیقت یک دستگاه چندکاره محسوب می شود و برای محیط هایی با حجم کاری متوسط طراحی و معرفی شده است. از نقاط ضعف این دستگاه می توان به نبود اتصال بی سیم و شبکه اشاره کرد که سهولت استفاده بین چند کاربر را منتفی می کند.

 

دستگاه فتوکپی شارپ x201 در دو رنگ خاکستری و نقره‌ای عرضه شده است، این دو رنگ خاص، ظاهری مدرن و ایده آل به آن بخشیده است. مواد درجه ‌یک و کیفیت AR-X201 شارپ تضمین‌شده است و بدون شک همکار چنیدن ساله شما خواهد شد. اگر در نحوه استفاده خود از این دستگاه اصول اولیه را رعایت کنید، قطعا نیاز شما به تعمیر دستگاه کپی محدود تر خواهد بود.

 

دستگاه فتوکپی شارپ x201

تعمیر AR-X201 شارپ

تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ x201  را به هر مرکزی مدعی واگذار نکنید. این دستگاه کپی رومیزی شارپ پیچیدگی های منحصر به فرد خود را دارد. لذا واگذاری آن به مراکز غیر استاندارد و غیر مجاز ، به معنای خداحافظی همیشگی با کیفیت اصلی و اولیه دستگاه است. تنها از مراکز معتبر و تعمیرکاران مجرب و متعهد کمک بگیرید.

 

در واحد اختصاصی تعمیر دستگاه کپی شارپ، همه امکانات لازم برای اجرای یک تعمیر اساسی و اصولی فراهم است. تعمیرکاران به دلیل آنالیز و واکاوی مدل های مختلفی از دستگاه های کپی شارپ به خوبی با ساختار درونی آن آشنایی دارند و می توانند بهترین سرویس ها را ارائه دهند. تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ x201 نیز از این قاعده مستثنی نیست.

 

خدمات واحد تعمیرات دستگاه فتوکپی شارپ x201

بررسی کدهای خطای دستگاه فتوکپی شارپ x201

بررسی عملکرد دستگاه فتوکپی از لحاظ کیفی و عملکرد

تعویض قطعات دستگاه کپی شارپ

بررسی تخصصی علائم هشدار دهنده AR-X201 شارپ

عیب یابی الکترونیکی

عیب یابی مکانیکی AR-X201 شارپ

شارژ کارتریج دستگاه کپی

عیب یابی و تعمیرات سیستم هیتر دستگاه کپی

سرویس در محل دستگاه کپی شارپ مدل AR-X201

با استفاده از سرویس تعمیر در محل دستگاه فتوکپی شارپ x201 می توانید تمامی سرویس های لازم در حوزه تعمیرات را در محل مورد نظر خود دریافت کنید. این سرویس به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به حمل و جابه جایی دستگاه با صرف هزینه کمتر و با سرعت بیشتر، صفر تا صد خدمات حوزه تعمیرات کپی شارپ را در اختیار بگیرید.

 

نمایندگی تعمیر دستگاه کپی

دستگاه کپی مورد استفاده ادارات و سازمان های مختلف است و حتی در منازل نیز کاربرد دارد. این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد و استهلاک شدیدی را تحمل می کند، لذا نیاز آن به دریافت سرویس های تعمیراتی دو چندان است. در نمایندگی تعمیر دستگاه کپی همه مشکلات این دستگاه پر کاربرد بررسی و ارزیابی می شود.

 

در این مرکز برند دستگاه و مدل دستگاه کپی به هیچ وجه مطرح نیست. همه تعمیرکاران در حوزه کاری خود تخصص و مهارت بالایی دارند و صفر تا صد خدمات این حوزه را حمایت و پشیبانی می کنند. همه سرویس ها تعمیراتی نمایندگی تعمیر دستگاه کپی شارپ، همراه با گارانتی و ضمانت نامه رسمی و کتبی است.

 

از طریق این درگاه امن و ایمن تمامی لوازم مصرفی اولیه و سازگار با دستگاه کپی خود را نیز می توانید تهیه کنید. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق تماس امکان پذیر است.

 

 نمایندگی مجاز شارپ

نمایندگی مجاز شارپ در بخش های اختصاصی خدمات حرفه ای خود را ارائه می دهد. این نمایندگی مجاز و رسمی یکی از قدرتمندترین و تخصصی ترین مراکز سرویس دهی در حوزه فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم، بازیابی و ارتقاء تمامی محصولات شارپ است. امکانات و تسهیلات متنوع و مفیدی را در اختیار کاربران قرار می دهد. با حضور در نمایندگی مجاز شارپ ، تخصصی ترین خدمات را دریافت خواهید کرد.

 

گارانتی و ضمانت خدمات تعمیرات شارپ ، تماما اصل و با مهر و امضای شرکتی خواهد بود. نمایندگی مجاز شارپ امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرنی را در اختیار دارد که با به کمک آنها و به مدد کارشناسان زبده از عهده تعمیر و ترمیم هر یک از تولیدات این کمپانی به خوبی بر می آید. تمامی این امکانات تنها برای تامین رفاه و آسایش کاربران تدارک دیده شده است. برای اطلاع از آنها تماس بگیرید.

منبع: دستگاه فتوکپی شارپ x201

 



:: برچسب‌ها: تعمیر دستگاه کپی شارپ , تعمیر دستگاه فتوکپی شارپ , تعمیر کپی شارپ , تعمیر فتوکپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 14
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی