.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

اگر شما نیز جزو کاربران همیشگی پرینترها هستید، و در طول روزهای اخیر متوجه سفید پرینت گرفتن پرینتر خود شده‌اید، می‌توانید با مطالعه‌ی مقاله‌ی پیش رو، این مشکل را مرتفع سازید. در این مقاله برآنیم تا به مشکل چاپ کردن برگه‌های سفید توسط پرینتر و نیز مشکل بیرون دادن یک صفحه‌ی سفید توسط پرینتر، پس از چاپ هر یک برگه، بپردازیم.

 

پیش از این و در بخش مقالات همین وبسایت، به مشکلات دیگری در باب پرینتر ریکو، از جمله  علت گیر کردن برگه در پرینتر ریکو ،مشکل دیر پرینت گرفتن پرینتر و عیب یابی پرینتر ریکو نیز پرداخته‌ایم. توصیه می‌شود در صورت مواجهه با چنین اشکالاتی در چاپگر خود، به بخش مقالات مراجعه کرده و مطالب تخصصی کارشناسان ما در باب تعمیر پرینتر ریکو را مطالعه بفرمایید.

 

سفید پرینت گرفتن

رفع مشکل سفید پرینت گرفتن

مشکل سفید پرینت گرفتن پرینتر دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد که در این بین برخی از آنها، نظیر وجود اشکال در لیزر، وجود اشکال در سنسور پرینتر و نیز وجود اشکال در نقاط اتصال کارتریج، شایع‌تر و رایج‌ترند. بنابراین در صورت مواجهه با چنین ایرادی در پرینتر خود، توصیه می‌شود ابتدا بخش‌های مذکور بررسی شده و اشکالات احتمالی پیش آمده در آنها رفع گردند. در این بخش، با توجه به مشکلات ذکر شده، راه‌حل هایی جهت رفع مشکل سفید پرینت گرفتن پرینتر ارائه می‌شود.

 

روش اول

اشکال سفید پرینت شدن برگه ها، تنها مختص پرینت سیاه و سفید نیست. در برخی از پرینت‌های رنگی انجام شده نیز مشاهده شده که دستگاه در صورت تمام شدن و خشک شدن جوهر کارتریج، دیگر قادر به پرینت گرفتن نیست. در این شرایط ابتدا کارتریج را در آورده و آنرا به آرامی تکان دهید. پس از این کار، کارتریج را در جای خود قرار داده و مجدداً پرینت بگیرید.

 

در صورتی که مقدار کمی از جوهر باقی مانده باشد، می‌بایست تکان دادن کارتریج، اثراتی روی کاغذ گذاشته باشد، در غیر این صورت احتمالاً مشکل سفید پرینت گرفتن پرینتر به دلیل تمام شدن جوهر است که در این صورت می‌بایست جهت تعویض کارتریج و یا شارژ جوهر کارتریج ادقام نمایید. در حال حاضر غالب پرینترها، در صورت تمام شدن کارتریج، پیغامی دال بر همین موضوع را برای کاربر به نمایش در می‌آورند.

 

روش سوم

روش دیگر پیشنهادی برای رفع مشکل سفید پرینت گرفتن پرینتر، تمیز کردن جوهر کارتریج است. برای این کار کافی است تا مراحل درج شده در این بخش را دنبال نمایید. برای شروع مسیر

 

Start > Control Panel > Devices and Printers  > کلیک راست روی  Printer > Printer Preferences  > زبانه Services را دنبال کنید. پس از باز شدن زبانه Services روی گزینه Clean Ink Cartridges  کلیک کنید.

 

روش دوم

مورد دیگری که ممکن است سبب بروز مشکل سفید پرینت گرفتن پرینتر شود، انسداد و گرفتگی هد پرینتر است. در این صورت نیاز است تا هد پرینتر تمیز شود. در صورت عدم آشنایی با شیوه این کار، می‌توان مراحل آن را با یک جستجوی ساده اینترنتی فرا گرفت.

 

سرویس‌های تخصصی مرتبط با این کار از طریق تماس با مرکز تعمیر پرینتر ریکو نیز قابل دریافت است.  در این صورت لازم است هد پرینتر را تمیز کنید.

 

حل مشکل پرینت گرفتن صفحه سفید بعد از چاپ هر برگه

علاوه بر مشکل سفید پرینت گرفتن، مشکل دیگر مشابهی که کاربران در حین کار با پرینترها با آن مواجه می‌شوند این است که هر بار پس از پرینت یک برگه، برگه ای سفید توسط دستگاه پرینت گرفته می‌شود. در صورت مواجهه با چنین اشکالی است می‌توانید از راهکارهای درج شده در این بخش استفاده نمایید. برای رفع این مشکل دو روش پیشنهاد می‌شود.

 

روش اول:

روش نخست آن است که مسیر Start > Control Panel > Devices and Printers را دنبال کنید. سپس پرینتر روشن و مورد استفاده‌ان را انتخاب کرده، روی آن راست کلیک کرده و از لیست گزینه Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده در زبانه Advanced روی دکمه “Separator Page” کلیک کنید. فایل مورد نظر را مسیردهی کنید و Ok  کنید.

 

روش دوم:

برای روش دوم نیز نیاز است که ابتدا مسیر Start > Control Panel > Devices and Printers را انتخاب کنید. سپس پرینتر مورد استفاده‌تان را انتخاب کرده، روی آن راست کلیک کرده و از لیست گزینه Properties را انتخاب کنید. در پنجره باز شده در زبانه Layout، روی Skip Blank Pages کلیک کنید. طی کردن این مراحل سبب می‌گردد تا از پرینت گرفتن صفحات خالی توسط دستگاه جلوگیری شود.

 

نمایندگی پرینتر ریکو

بهره‌مندی کارشناسان نمایندگی پرینتر ریکو از جدیدترین و پیشرفته‌ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند. دارندگان پرینترهای ریکو می‌توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات پرینتر ریکو سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.

 

در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر در محل پرینتر ریکو استفاده کرد. تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با فروش پرینتر ریکو نیز با حضور در نمایندگی پرینتر ریکو و مراجعه به فروشگاه مرکزی نمایندگی ریکو در تهران قابل دریافت است.

 

منبع: سفید پرینت گرفتن

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی ریکو در تهران , نمایندگی رسمی ریکو در تهران , سفید پرینت گرفتن ,
:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

تخصصی‌ترین سرویس‌های سخت افزاری، نرم افزاری، تعویض قطعات، تعمیر، بهسازی، ارتقا و فروش لپ تاپ E5-571 اسپایر ایسر با حضور در نمایندگی این دستگاه قابل دریافت است. نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 تیمی از خبره‌ترین کارشناسان تعمیر و فروش لپ تاپ را به همکاری فراخوانده تا قادر به ارائه‌ تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با این دو حوزه به مراجعان باشد. متقاضیان سرویس‌های مذکور می‌توانند به نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 مراجعه کرده و پس از حضور در پارت مربوطه خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

 

برخی از خدمات قابل دریافت در نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 عبارت است از: تعمیر قطعات لپ تاپ ایسر (تعمیر صفحه نمایش لپ تاپ، تعمیر لولای لپ تاپ، تعمیر کیبورد لپ تاپ، تعمیر تاچ پد لپ تاپ و …)، تعمیر قطعات تخصصی لپ تاپ ایسر (تعمیر مادربرد لپ تاپ، تعمیر فلت لپ تاپ، تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ و… )، سرویس‌های نرم افزاری لپ تاپ (نظیر نصب و ارائه تمامی درایورهای لپ تاپ، نصب و فروش انواع آنتی ویروس و فایروال اورجینال با قابلیت آپدیت از اینترنت، نصب انواع نرم افزارهای جانبی (تخصصی و غیر تخصصی)، بکاپ گیری از اطلاعات دستگاه و ذخیره آن و …)، عیب‌یابی و شناسایی اشکالات پیش آمده در لپ تاپ و …. .

 

لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 با توجه به ساختار نرم افزاری و سخت افزاری‌ای که دارد مناسب برای کاربران عادی با کاربری‌های روزمره و اداری است. لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 از نظر پورت و اتصالات غنی است و از این نظر دستگاهی کامل به شمار می‌آید. صفحه کلید این دستگاه نیز بهینه است و کار با آن به سبب گستردگی مناسب بسیار آسان و خوشایند است. تاچ پد بکاررفته در لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 نیز نسبتاً بزرگ است و جنسی از پلاستیک مرغوب دارد. (تاچ پد این لپ تاپ یکی از بهترین تاچ پدهای استفاده شده بر روی لپ تاپ‌های میان رده محسوب می‌شود).

 

به طور کلی این لپ تاپ اقتصادی مناسب برای کاربرانی نظیر کارمندان، دانشجویان و دانش آموزانی است که به دستگاهی برای ذخیره اطلاعات و یا جابجایی آن‌ها نیاز دارند و نمی‌خواهند هزینه زیادی را صرف تهیه لپ تاپ کنند. کاربران این دستگاه می‌توانند سرویس‌های تخصصی مورد نیاز خود را با حضور در نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 دریافت نمایند.

 

نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

کاربران لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال سخت افزاری و یا نرم افزاری در این دستگاه به نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 مراجعه کرده و پس ازحضور در پارت مربوطه خدمات مرتبط با دستگاه خویش را دریافت نمایند. در صورتی که به هر دلیل امکان مراجعه به این مرکز وجود نداشته باشد، این امکان فراهم شده تا خدمات مورد نیاز به صورت سرویس در محل ارائه گردد. در سرویس در محل لپ تاپ کارشناس مربوطه خود در محل حضور یافته و خدمات مورد نیاز جهت تعمیر لپ تاپ را بر روی دستگاه پیاده می‌سازد. برخی از سرویسهای تخصصی ارائه شده توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 عبارت است از:

 

تعویض قاب و لولا لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

خرابی و شکستگی قاب و لولا نیز اشکال شایع دیگری است که بسیاری از کاربران این لپ تاپ را ناچار به حضور در نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 می‌سازد. به وجود امدن اشکال و شکستگی در این بخش از دستگاه عمدتاً به دلیل وارد شدن فشارهای بیش از اندازه و ضربه‌های سنگین به دستگاه اتفاق می‌افتد. تجربه نشان داده در غالب موارد امکان تعمیر قاب و لولای لپ تاپ وجود ندارد و اشکالات پیش آمده در این بخش صرفا با تعویض برطرف می‌گردند. در صورتی که قاب لپ تاپ ایسر شما نیز به هر دلیل –ریختن مایعات بر روی آن، افتادن شی سنگین و … – دچار خرابی و شکستگی شده است، می توانید با حضور در مرکز تعمیرات لپ تاپ ایسر تخصصی ترین سرویس های مرتبط با بهسازی و تعمیر این بخش از دستگاه را دریافت نمایید.

 

تعویض مادر برد لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

کارشناسان نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 زمانی تصمیم به تعویض مادربرد می‌گیرند که دیگر امکان تعمیر آن وجود نداشته باشد. در صورتی که تشخیص کارشناسان این مرکز مبنی بر عدم امکان بهسازی و تعمیر مادربرد لپ تاپ باشد، این قطعه پس از انجام هماهنگی‌های لازم با صاحب دستگاه تعویض می‌گردد. به طور کلی تجربه نشان داده که آنچه سبب خرابی مادربرد لپ تاپ می‌گردد مواردی چون انباشت گرد و غبار، وجود ایراد در شیارهای گسترش گرافیک (PCI-ESlot ,AGT Slot)، آبخوردگی، وجود ایراد در شیارهای گسترش PCI، استهلاک قطعات مادربرد، نوسانات منبع ولتاژ، وجود Virus یا ویروس ها، ایرادات صوتی  و مواردی از این دست است.

 

تعمیر کیبورد لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

به طور کلی کار نکردن صفحه کلید لپ تاپ می‌تواند به دلیل وجود اشکالات نرم افزاری و سخت افزاری در دستگاه اتفاق افتد. تشخیص اینکه چه اشکالی سبب بروز این ایراد شده است نیاز به بررسی تخصصی دستگاه دارد. تجربه نشان داده، در میان عللی که سبب کار نکردن کیبورد لپ تاپ می‌گردند، عللی چون بد بودن درایو مربوط به سخت افزار، انباشت گردوغبار، اتصال بد کیبورد و خرابی فیزیکی صفحه کلید شایع‌تر و رایج‌ترند. در صورت نیاز به سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال می‌توانید به نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 مراجعه نمایید.

 

تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

در صورتی که میزان خرابی و شکستگی ایجاد شده در صفحه نمایش لپ تاپ باشد چاره‌ای جز تعویض صفحه نمایش نخواهد بود. در این شرایط تنها دشواری موجود تهیه‌ی یک صفحه نمایش اورجینال و سازگار با لپ تاپ است. عموماً تشخیص اینکه صفحه نمایش نیاز به تعویض کامل یا تعمیر جزیی دارد با استفاده از یک مانیتور خارجی صورت می گیرد. برای این کار می توان لپتاپ را به یک مانیتور خارجی از طریق پورت VGA لپتاپ متصل کرد و کار کردن یا نکردن آن را بررسی کرد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با این بخش از دستگاه با حضور در نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 قابل دریافت است.

 

گارانتی خدمات در نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 مشمول گارانتی و ضمانت است. گارانتی خدمات این مرکز به دلیل اطمینان از بالا بودن سطح کیفی خدمات و اعتماد به دانش کارشناسان این مرکز صورت گرفته است. بازه زمانی گارانتی و شکل آن معمولا پس از اتمام تعمیر به صاحب دستگاه اعلام می‌شود. این زمان بسته به نظر کارشناس تعمیر و تشخیص وی می‌باشد. شایان ذکر است، در ارتباط با برخی از خدمات نظیر بازیابی و ریکاوری اطلاعات امکان گارانتی خدمات و ضمانت آنها وجود ندارد. در صورت وجود هر گونه ابهام و پرسش در رابطه با خدمات ارائه شده در مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی موجود با کارشناسان نمایندگی ایسر تماس بگیرید.

 

منبع: نمایندگی لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی ایسر در تهران , نمایندگی ایسر در کرج , نمایندگی تعمیر لپ تاپ ایسر اسپایر E5-571 ,
:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

 

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 بد نیست نگاهی به ویژگی‌های این دستگاه و مشخصات کلی آن داشته باشیم. واقعیت آن است که آل این وان دل Inspiron 23 5348 برخلاف هم‌نسل‌های خود که توان چندانی برای کارهای حرفه‌ای ندارند، طراحی شده برای کاربری‌های حرفه‌ای و البته نیمه‌حرفه‌ای است. این مدل از آل این وان دل مجهز به پردازنده Core i5 4460S اینتل، پردازشگر گرافیکی AMD Radeon R7 A265، هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی است که همین ویژگی‌ها آن را برای اجرای برنامه‌های گرافیکی و محاسباتی مناسب ساخته است.

 

صفحه‌ی نمایش این کامپیوتر همه کاره، همانگونه که در عنوان آن درج شده، از نوع لمسی با اندازه 23 اینچی و کیفیت Full HD است. آل این وان دل Inspiron 23 5348 از نظر پورت نیز بسیار غنی است و برخوردار از یک پورت HDMI، پورت LAN، دو پورت USB 3.0 و پنج پورت USB 2.0 است. سیستم‌عامل این دستگاه سیستم عامل Windows 8.1 با نسخه 64 بیتی است که به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه وجود دارد. در یک برآورد کلی آل این وان دل Inspiron 23 5348  را می‌توان دستگاهی مناسب برای امور روزمره و نیمه‌حرفه‌ای قلمداد کرد که از پس عملکردهای مرتبط با این دو حوزه به خوبی برمی‌آید. در بخش‌های آتی برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 شرح داده خواهد شد.

 

تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348

با نکات زیر از تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 بی‌نیاز شوید!

واقعیت آن است که آشنایی با ساختار کلی آل این وان دل Inspiron 23 5348 و توجه شایسته به نشانه‌های ظاهر شده در این دستگاه‌، شما را از تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 بی‌نیاز خواهد سازد. تجربه نشان داده توجه به سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با این دستگاه و توجه به استانداردهای کار با آن، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید و کارایی قطعات آل این وان دل Inspiron 23 5348 در دراز مدت خواهد داشت. در بخش زیر به برخی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند شما را از تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348  بی‌نیاز سازد اشاره خواهد شد.

 

توجه ویژه به پردازنده

در حین کار با آل این وان دل Inspiron 23 5348 از وارد شدن فشار بیش از اندازه به پردازنده یا همان CPU این دستگاه جلوگیری کنید. بالا بودن تعداد برنامه‌هایی که به‌صورت همزمان در حال اجرا هستند و ویروسی شدن این دستگاه نیز می‌تواند سبب پردازش‌های سنگین، کند شدن سرعت و در نهایت خرابی این دستگاه گردد. بنابراین این موارد را مدنظر داشته و از آنها دوری کنید.

 

عدم بروزرسانی بایوس

 از بروزرسانی بایوس آل این وان دل Inspiron 23 5348 نیز خودداری کنید. اگر چه ممکن است از طریق به‌روز رسانی بایوس شاهد تغییراتی اندک در سیستم گردیم، -مانند تغییرات نامشخص سخت‌افزاری که چندان نیازی به آن ها نیست- اما نباید انتظار داشته باشیم لایه‌های امنیتی سیستم افزایش یافته و یا عملکرد آن بهبود یابد. از همین‌رو به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که دستگاه آل این وان شما مشکلی ندارد از به‌روز رسانی بایوس آن خودداری کنید. در صورتی که بر انجام این سرویس اصرار دارید بهتر است پیش از این کار با کارشناسان تعمیر آل این وان دلInspiron 23 5348 مشورت نمایید.

 

تعمیر فن آل این وان

در آل این وان دل Inspiron 23 5348 نیز همچون سایر آل این وان های موجود، تمامی قطعات مانند پردازنده، کارت گرافیک، حافظه و حتی اسپیکر و وبکم و … در فضایی به اندازه یک مانیتور جا گرفته‌اند. با این همه تراکم در ساختار آل این وان، بدیهی است که بخش فن و تهویه این دستگاه از اهمیت بسزایی برخوردار باشد. زیرا وجود خرابی و اختلال در این بخش از دستگاه منجر به تولید گرمای بالا و در نتیجه خرابی قطعات آل این وان گردد.

 

بنابراین اگر از کاربران آل این وان دل هستید توصیه می‌شود توجه ویژه‌ای به فن این دستگاه داشته و حساسیت ویژه‌ای بر آن داشته باشید. در صورت مشاهده اشکال در این بخش از دستگاه می‌توانید با کارشناسان تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 در محل

اگر از کاربران آل این وان دل Inspiron 23 5348 هستید و به هر دلیل امکان جابجایی این دستگاه و تحویل آن به مرکز تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 را ندارید، می‌توانید از خدمات سرویس در محل آل این وان استفاده نمایید. برای استفاده از این سرویس کافی است با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات آل این وان در نمایندگی دل تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیر کار آل این وان دل Inspiron 23 5348 را ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان ما هماهنگی‌های لازم را انجام داده و جهت تعمیرات آل این وان در محل حضور می‌یابند خدمات ارائه شده در این سرویس منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد.

 

منبع: تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی دل در تهران , نمایندگی دل در کرج ,
:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

 

پیش از پرداختن به سرویس‌های تخصصی ارائه شده در مرکز تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 بد نیست نگاهی به ویژگی‌های این دستگاه و مشخصات کلی آن داشته باشیم. واقعیت آن است که آل این وان دل Inspiron 23 5348 برخلاف هم‌نسل‌های خود که توان چندانی برای کارهای حرفه‌ای ندارند، طراحی شده برای کاربری‌های حرفه‌ای و البته نیمه‌حرفه‌ای است. این مدل از آل این وان دل مجهز به پردازنده Core i5 4460S اینتل، پردازشگر گرافیکی AMD Radeon R7 A265، هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه داخلی است که همین ویژگی‌ها آن را برای اجرای برنامه‌های گرافیکی و محاسباتی مناسب ساخته است.

 

صفحه‌ی نمایش این کامپیوتر همه کاره، همانگونه که در عنوان آن درج شده، از نوع لمسی با اندازه 23 اینچی و کیفیت Full HD است. آل این وان دل Inspiron 23 5348 از نظر پورت نیز بسیار غنی است و برخوردار از یک پورت HDMI، پورت LAN، دو پورت USB 3.0 و پنج پورت USB 2.0 است. سیستم‌عامل این دستگاه سیستم عامل Windows 8.1 با نسخه 64 بیتی است که به صورت پیش‌فرض بر روی دستگاه وجود دارد. در یک برآورد کلی آل این وان دل Inspiron 23 5348  را می‌توان دستگاهی مناسب برای امور روزمره و نیمه‌حرفه‌ای قلمداد کرد که از پس عملکردهای مرتبط با این دو حوزه به خوبی برمی‌آید. در بخش‌های آتی برخی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 شرح داده خواهد شد.

 

تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348

با نکات زیر از تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 بی‌نیاز شوید!

واقعیت آن است که آشنایی با ساختار کلی آل این وان دل Inspiron 23 5348 و توجه شایسته به نشانه‌های ظاهر شده در این دستگاه‌، شما را از تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 بی‌نیاز خواهد سازد. تجربه نشان داده توجه به سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با این دستگاه و توجه به استانداردهای کار با آن، تأثیر بسزایی در افزایش عمر مفید و کارایی قطعات آل این وان دل Inspiron 23 5348 در دراز مدت خواهد داشت. در بخش زیر به برخی از مهم‌ترین نکاتی که می‌تواند شما را از تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348  بی‌نیاز سازد اشاره خواهد شد.

 

توجه ویژه به پردازنده

در حین کار با آل این وان دل Inspiron 23 5348 از وارد شدن فشار بیش از اندازه به پردازنده یا همان CPU این دستگاه جلوگیری کنید. بالا بودن تعداد برنامه‌هایی که به‌صورت همزمان در حال اجرا هستند و ویروسی شدن این دستگاه نیز می‌تواند سبب پردازش‌های سنگین، کند شدن سرعت و در نهایت خرابی این دستگاه گردد. بنابراین این موارد را مدنظر داشته و از آنها دوری کنید.

 

عدم بروزرسانی بایوس

 از بروزرسانی بایوس آل این وان دل Inspiron 23 5348 نیز خودداری کنید. اگر چه ممکن است از طریق به‌روز رسانی بایوس شاهد تغییراتی اندک در سیستم گردیم، -مانند تغییرات نامشخص سخت‌افزاری که چندان نیازی به آن ها نیست- اما نباید انتظار داشته باشیم لایه‌های امنیتی سیستم افزایش یافته و یا عملکرد آن بهبود یابد. از همین‌رو به شما توصیه می‌کنیم در صورتی که دستگاه آل این وان شما مشکلی ندارد از به‌روز رسانی بایوس آن خودداری کنید. در صورتی که بر انجام این سرویس اصرار دارید بهتر است پیش از این کار با کارشناسان تعمیر آل این وان دلInspiron 23 5348 مشورت نمایید.

 

تعمیر فن آل این وان

در آل این وان دل Inspiron 23 5348 نیز همچون سایر آل این وان های موجود، تمامی قطعات مانند پردازنده، کارت گرافیک، حافظه و حتی اسپیکر و وبکم و … در فضایی به اندازه یک مانیتور جا گرفته‌اند. با این همه تراکم در ساختار آل این وان، بدیهی است که بخش فن و تهویه این دستگاه از اهمیت بسزایی برخوردار باشد. زیرا وجود خرابی و اختلال در این بخش از دستگاه منجر به تولید گرمای بالا و در نتیجه خرابی قطعات آل این وان گردد.

 

بنابراین اگر از کاربران آل این وان دل هستید توصیه می‌شود توجه ویژه‌ای به فن این دستگاه داشته و حساسیت ویژه‌ای بر آن داشته باشید. در صورت مشاهده اشکال در این بخش از دستگاه می‌توانید با کارشناسان تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 در محل

اگر از کاربران آل این وان دل Inspiron 23 5348 هستید و به هر دلیل امکان جابجایی این دستگاه و تحویل آن به مرکز تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 را ندارید، می‌توانید از خدمات سرویس در محل آل این وان استفاده نمایید. برای استفاده از این سرویس کافی است با کارشناسان ما در مرکز تخصصی تعمیرات آل این وان در نمایندگی دل تماس گرفته و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور تعمیر کار آل این وان دل Inspiron 23 5348 را ثبت نمایید. بلافاصله پس از تماس شما، کارشناسان ما هماهنگی‌های لازم را انجام داده و جهت تعمیرات آل این وان در محل حضور می‌یابند خدمات ارائه شده در این سرویس منحصر به موردی خاص نیست و کلیه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با این دستگاه را شامل می‌گردد.

 

منبع: تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348

 



:: برچسب‌ها: تعمیر آل این وان دل Inspiron 23 5348 ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

یکی از قابلیت های پر کاربرد در گوشی های امروزی بهره مندی آن ها از دوربین می باشد. همان طور که می دانید امکان عکاسی در گوشی های امروزی به جهت سخت افزاری وابسته به لنز و به جهت نرم افزاری به عدم وجود بدافزار ها بستگی دارد. به عبارتی هر گونه اختلال در این دو مورد امکان عکاسی با گوشی هوشمند را از کاربر سلب می کند. نفوذ گرد و غبار به لنز دوربین و همچنین مایعات یکی از عواملی است که کارکرد این قطعه را به جهت سخت افزاری تحت تاثیر قرار داده و دستگاه را دچار مشکل می کند. به عبارت بهتر می توان گفت که حساسیت لنز بسیار بالا بوده و با مواردی این چنینی تحت تاثیر قرار می گیرد. با توجه به نیاز کاربران به امکان عکاسی با گوشی تعمیر دوربین گوشی نیز بسیار حائز اهمیت است. در ادامه به نکات مهم در تعمیر دوربین گوشی سامسونگ و همچنین تاثیر بد افزار ها بر دوربین گوشی می پردازیم. جهت استفاده ی بهتر از دوربین گوشی سامسونگ و آشنایی بیشتر با حساسیت های آن تا انتهای این مطلب را مطالعه نمایید. تعمیر دوربین گوشی سامسونگ یکی از تخصصی ترین خدماتی است که در نمایندگی  تعمیرات سامسونگ تحت نظر مرکز سخت افزار ایران ارائه می شود.

 

تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

نکات مهم در تعمیر دوربین گوشی سامسونگ

یکی از نکات مهم در تعمیر دوربین گوشی سامسونگ عیب یابی دقیق از دستگاه می باشد. همان طور که پیش تر اشاره کردیم عوامل تاثیر گذار بر روی کارکرد دوربین در دو گروه نرم افزاری و سخت افزاری دسته بندی می شوند. تشخیص علت اختلال یکی از مهم ترین نکاتی است که در تعمیر دوربین گوشی باید به آن توجه داشته باشید. در صورتی که نرم افزاری و یا سخت افزاری بودن اختلال به درستی مشخص نشود تعمیرات بی نتیجه بوده و دوربین گوشی همواره با مشکل رو به رو خواهد بود.

 

متخصصان واحد تعمیرات موبایل در نمایندگی رسمی سامسونگ با عیب یابی های دقیق علت مشکل دوربین را شناسایی کرده و در کوتاه ترین زمان آن را برطرف می کنند. نکته ی مهم بعدی استفاده از دوربین و یا لنز اورجینال برای گوشی می باشد. در صورتی که از نمونه ی تقلبی استفاده کنید سطح لنز دوربین در کوتاه مدت دچار خط و خش شده و عکس های ثبت شده با دوربین گوشی را بی کیفیت می کند. بنابراین توجه داشته باشید برای تعمیر دوربین گوشی سامسونگ تنها به مرکز رسمی و معتبر تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید. استفاده از قطعه ی اورجینال در این واحد برای شما تضمین می شود.

 

نقش بدافزار ها در خرابی دوربین گوشی سامسونگ

در برخی موارد نصب یکی سری از نرم افزار هایی که با گوشی هماهنگی ندارند و یا همان بد افزار ها در کارکرد دوربین اختلال ایجاد می کند. به عبارت بهتر زمانی که این نرم افزار ها برای عکاسی باشند و تاثیر مستقیمی بر دوربین گوشی داشته باشند در مواردی منجر به عدم عملکرد دوربین می شوند. در برخی موارد حذف نصب این نرم افزار ها کیفیت و کارایی اولیه ی دوربین را به آن باز می گرداند.

 

در صورتی که این نرم افزار ها حذف شوند ممکن است دوربین مجددا کارایی خود را به دست آورده و قابل استفاده باشد. در صورتی که با حذف نرم افزار ها همواره مشکل کارکرد دوربین وجود داشت می توانید با مراجعه به واحد تعمیرات موبایل سامسونگ اختلالات به وجود آمده را برطرف نمایید.

 

نمایندگی موبایل سامسونگ

نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ به منظور رفاه بیشتر مشتریان خدمات فروش و خدمات پس از فروش و تعمیرات محصولات سامسونگ را ارائه می کند. انواع گوشی های سامسونگ در این نمایندگی به صورت اورجینال به فروش می رسند. توجه داشته باشید که اورجینال بودن یک محصول ضامن کیفیت و کارایی آن می باشد. تمامی موبایل های سامسونگ همراه با ضمانت نامه ی معتبر به فروش می رسند.

 

واحد تعمیر موبایل نیز تمامی خدمات مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات موبایل سامسونگ را ارائه می کند. تمامی قطعات آسیب دیده ی انواع موبایل سامسونگ در این نمایندگی با جایگزینی نمونه های اورجینال و توسط متخصصان حرفه ای انجام می شود. مرکز سخت افزار ایران تمامی خدمات ارائه شده در نمایندگی موبایل سامسونگ را تضمین می کند.

 

منبع: تعمیر دوربین گوشی سامسونگ



:: برچسب‌ها: نمایندگی تعمیر موبایل سامسونگ , تعمیرات موبایل سامسونگ , تعمیر دوربین گوشی سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر موبایل اپل 5S توسط نمایندگی تعمیرات اپل با بهترین و بالاترین کیفیت انجام می شود. اگر کاربر این دستگاه باشید، حتما می دانید که در این مدل از آیفون اولین تفاوت بارز Touch ID است؛ یک سنسور پردازش اثر انگشت که دکمه Home را خانه خود کرده است. دوربین دارای یک سنسور بزرگتر و یک فلاش LED دوتایی است و با بارزترین تغییر یعنی تراشه 64 بیتی A7 ارائه شده است. 64 بیتی بودن به معنی جلو زدن از رقبا و مدیریت بهتر حافظه و انجام وظایف اپلیکیشن ها و کارهای پیچیده تر است.

 

آیفون اس 5 به نسبت سایر پرچمدارهای هم دوره خود گران قیمت تر است. این دستگاه به فراخور قابلیت هایی که دارد، اساسا باید کمتر درگیر مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری شود، اما هرگز نمی توان گفت که بی نیاز به خدمات تعمیراتی است. از همین جهت ما به شما توصیه می کنیم که برای تعمیر موبایل اپل 5S هیچ نگرانی به خود راه ندهید. می توانید با خیال راحت به نمایندگی تعمیرات اپل مراجعه کنید و با دریافت تخصصی ترین خدمات در حوزه تعمیر موبایل اپل 5S، دستگاه معیوب خود را تعمیر کنید.

 

تعمیر موبایل اپل 5S

تعمیر برد موبایل اپل 5S

تجربه نشان داده است در بین تمام خدمات و سرویس هایی که برای تعمیر موبایل اپل 5S ارائه می شود، تعمیر برد این دستگاه جایگاه ویژه ای دارد. از همین جهت اگر مادربرد آیفون 5S شما سوخته یا بنا به هر دلیل دچار مشکل شده است، جایی برای نگرانی نیست؛ ما در کنار شما هستیم تا این مشکل را حل کنیم. اصلی ترین عاملی که باعث خرابی لاجیک برد این دستگاه می شود، آب خوردگی است.

 

نفوذ آب به شدت تاثیر منفی بر روی عملکرد قطعات الکترونیکی بکار رفته در گوشی های موبایل از جمله آیفون ها خواهد داشت و منجر به مختل شدن عملکرد آنها می‌شود. یکی دیگر از عوامل اصلی خرابی مادربرد موبایل اپل 5S مربوط به ورود ضربات شدید است. در خیلی از موارد دیده شده که برد آیفون 5s در اثر ضربه دچار مشکل شده و درست عمل نمی‌کند. هر چند مسائل دیگری نیز باعث ایجاد چنین خرابی می شوند. اما مهم این است که برای تعمیر موبایل اپل 5S و رفع خرابی ها و اختلالات برد آن از کدام مرکز درخواست کمک کنیم.

 

تعویض تاچ ال سی دی موبایل اپل 5S

تعویض تاچ ال سی دی موبایل اپل 5S در شرایطی انجام می‌شود که صفحه نمایش یا همان ال سی دی گوشی شکسته یا ترک بخورد. همچنین برای رفع مشکلات تاچ موبایل اپل 5S هم تعویض تاچ ال سی دی انجام می شود. دلایل متعددی می‌توانند منجر به از کار افتادن تاچ آیدی آیفون 5S شوند. نفوذ آب به داخل گوشی و تماس آن با متعلقات دکمه هوم یکی از اصلی ترین این عوامل است. وارد شدن فشار و ضربه به گوشی هم می‌تواند باعث از کار افتادن یا بروز اختلال در عملکرد تاچ آیدی آیفون شود.

 

در برخی موارد هم تعمیرات سخت افزاری ناشیانه می‌تواند منجر به بروز اختلال در عملکرد تاچ آیدی آیفون 5S شود. در هر صورت برای تعمیر موبایل اپل 5S مراجعه به یک نمایندگی معتبر تعمیرات اپل لازم و ضروری است. خوشبختانه در حوزه تعمیر موبایل اپل 5S، تعویض تاچ ال سی دی این دستگاه کار چندان سختی نیست و به راحتی اجرا می شود.

 

تعمیر دوربین موبایل اپل 5S

در نمایندگی تعمیرات اپل، تعمیر دوربین موبایل اپل 5S با استفاده از امکانات برتر انجام می شود. معمولا دوربین آیفون 5S خود به خود از کار نمی ‌افتد و حتما یک عامل خارجی باعث اختلال در این بخش از دستگاه شده است. مثلا آب خوردگی یکی از شایع ترین دلایل خراب شدن دوربین آیفون 5S است، زیرا کاور لنز دوربین آیفون 5S ضد آب طراحی نشده است. به علاوه وارد شدن ضربه به آیفون هم می‌تواند از دیگر دلایل بروز این مشکل باشد. مشکل هر چه که باشد، می توانید برای تعمیر موبایل اپل 5S به نمایندگی موبایل اپل مراجعه کنید و مشکل را برطرف کنید.

 

نمایندگی تعمیرات موبایل

نمایندگی تعمیر موبایل در خدمات تمام کاربران است تا صفر تا صد مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری انواع مختلفی از گوشی ها در برند های مختلف را شناسایی و برطرف می کند. این نمایندگی دارای دو تعمیرگاه نرم افزار و سخت افزار است. در هر بخش ابزار و تجهیزات پیشرفته و مدرنی در اختیار دارد که کمک می کنند مشکلات و ایرادات گوشی های مختلف شناسایی و برطرف شوند. این نمایندگی با همکاری مرکز سخت افزار ایران راه اندازی شده است. همه خدمات و سرویس های نمایندگی تعمیرات موبایل همراه با ضمانت نامه های معتبر و کتبی است.

 

منبع: تعمیر موبایل اپل 5S

 



:: برچسب‌ها: آموزش تعمیر موبایل اپل 5S , نمایندگی تعمیر موبایل , تعمیرات موبایل در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

لپ تاپ توشیبا A300 یکی از لپ تاپ های پرطرفدار این کمپانی است که به دلیل برخورداری از ویژگی‌های کاربرپسند و کارامد، بدل به یکی از پرفروش‌ترین‌های‌ لپ تاپ توشیبا در کشور ما شده است. اندازه صفحه نمایش این لپ تاپ 15.4 اینچ است و رزولوشن آن 900 * 1400می‌باشد. ظرفیت هارد این دستگاه 320GB و نوع هارد دیسک آن  SATA است.

 

مدل پردازنده مدل پردازنده لپ تاپ توشیبا A300، Core 2 Duo است و نوع پردازنده آن T6400 است. پورت های بکاررفته در این لپ تاپ، پورت HDMI، پورت USB –C و پورت Thunderbolt است. سایر مشخصات فنی لپ تاپ توشیبا A300 و خدمات مرتبط با این دستگاه در بخش زیر شرح داده خواهد شد. در صورت نیاز به راهنمایی‌های بیشتر درباره‌ی این محصول می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا، واحد لپ تاپ توشیبا، تماس بگیرید.

 

لپ تاپ توشیبا A300

مشخصات کلی لپ تاپ توشیبا A300

پردازنده:

سازنده پردازنده: Intel

مدل پردازنده: Core 2 Duo

نوع پردازنده: T6400

سرعت پردازنده: 2.0

گرافیک:

سازنده کارت گرافیک: ATI

نوع کارت گرافیک: HD3650

حافظه اختصاصی کارت گرافیک: 512

نوع حافظه کارت گرافیک: DDRII

حداکثر حافظه گرافیکی: 2032

هارد دیسک:

ظرفیت هارد: 320 GB

مشخصات هارد دیسک: 5400

نوع هارد دیسک: SATA

حافظه:

حافظه Cache-MB: 2

مقدار حافظه: 2 GB

نوع حافظه: DDRII

صفحه نمایش:

اندازه صفحه نمایش: 15.4

رزولوشن صفحه نمایش: 900 * 1400

توضیحات صفحه نمایش: SXGA

صفحه نمایش لمسی: LCD

پورت ها:

پورت HDMI: HDMI

پورت USB –C: دارد

پورت Thunderbolt: N/A

پورت خروجی VGA: No

سایر مشخصات:

وزن: 2.8 kg

ابعاد: 38 * 267 * 362

سیستم عامل: Vista HP

نوع درایو نوری: DVD-RW

نوع باطری: 6

وب کم N/A

قیمت و فروش لپ تاپ توشیبا A300

توصیه می‌شود جهت اطلاع دقیق از قیمت لپ تاپ توشیبا A300 از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی لپ تاپ توشیبا تماس بگیرید. کارشناسان ما در این مرکز حضور دارند تا تخصصی‌ترین اطلاعات و مشاوره‌های مرتبط با لپ تاپ توشیبا را با شما کاربران گرامی به اشتراک بگذارند. متقاضیان خرید هر یک از مدلهای لپ تاپ می‌توانند با حضور در نمایندگی فروش لپ تاپ توشیبا، دستگاه مدنظر خود را انتخاب کرده و پس از دریافت راهنمایی‌های مورد نیاز، آن را خریداری نمایند.

 

تعمیرات لپ تاپ توشیبا A300

کاربران کلیه مدلهای لپ تاپ توشیبا از جمله لپ تاپ توشیبا A300 می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه اشکال در دستگاه مورد استفاده خویش به نمایندگی رسمی توشیبا مراجعه کرده و تخصصی‌ترین سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری مرتبط با تعمیر لپ تاپ توشیبا را دریافت نمایند. تلاش کارشناسان تعمیر لپ تاپ در نمایندگی رسمی توشیبا بر آن است تا حتی‌الامکان از تعویض قطعات معیوب دستگاه‌های لپ تاپ خودداری ورزند تا دستگاه فرصت کار با قطعات اصلی خود را به بهترین نحو ممکن داشته باشد. اما در شرایطی که قطعه معیوب کاملاً از کارافتاده باشد و امکان تعمیر آن نیز وجود نداشته باشد، چاره‌ای جز تعویض نخواهد بود.

 

سرویس در محل لپ تاپ توشیبا A300

انتخاب سرویس در محل لپ تاپ توشیبا A300 به آندسته از کاربرانی توصیه می شود که لپ تاپ آنها دچار اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری شده است اما به هر دلیل، فرصت مراجعه به مراکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ را ندارند. این دسته از کاربران می توانند از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با مرکز تخصصی تعمیر لپ تاپ توشیبا تماس بگیرند و درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیر لپ تاپ را ثبت نمایند. بلافاصله پس از ثبت درخواست، کارشناسان ما در واحد سرویس در محل لپ تاپ با شما تماس گرفته و پس از انجام هماهنگی های لازم در محل حضور می یابند.

 

نمایندگی لپ تاپ توشیبا

نمایندگی لپ تاپ توشیبا با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات مرتبط با این محصول، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری مورد نیاز را به کاربران لپ تاپ های توشیبا ارائه نمایند. تخصیص واحدهای مجزای تعمیراتی به هر یک از اشکالات مرتبط با این محصول سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک سرویس به کاربران ارائه گردد و بدین ترتیب کیفیت خدمات مرتبط با آن ارتقاء یابد. شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی لپ تاپ توشیبا و مراجعه به پارت مربوطه، تمامی سرویس ها و تعمیرات مورد نیاز، -نظیر فروش لپ تاپ توشیبا، تعمیر لپ تاپ توشیبا، بازیابی اطلاعات لپ تاپ توشیبا و …. – را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

 

منبع: لپ تاپ توشیبا A300

 



:: برچسب‌ها: مشخصات کلی لپ تاپ توشیبا A300 , تعمیر لپ تاپ توشیبا , نمایندگی لپ تاپ توشیبا , تعمیرات لپ تاپ توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

یکی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با دستگاه‌های کپی شارپ، که می‌بایست در بازه‌های زمانی مشخص انجام شود، تمیز کردن درام است. تمیز کردن درام دستگاه کپی نیز همچون سایر سرویس‌های تخصصی مرتبط با این دستگاه استانداردهای خاص خود را دارد. بی‌توجهی به این استانداردها، سبب افت کیفی عملکرد دستگاه و آسیب رساندن به این قطعه می‌گردد.

 

اگر از کاربران همیشگی دستگاه‌های کپی هستید توصیه می‌شود اطلاعات لازم در خصوص شیوه تمیز کردن درام دستگاه کپی را به دست آورید. در غیراینصورت پیشنهاد می‌شود انجام سرویس‌های دوره‌ای مرتبط با این بخش از دستگاه را به کارشناسان حوزه تعمیر دستگاه کپی بسپارید و از دستکاری خودسرانه دستگاه بپرهیزید. در بخش‌های اتی ضمن ارائه اطلاعاتی مختصر در باب درام دستگاه کپی، شیوه تمیز کردن این قطعه با شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد.

 

آموزش تمیز کردن درام دستگاه کپی شارپ

برای تمیز کردن درام دستگاه کپی شارپ کافی است تا  مراحل درج شده در این بخش را به دقت بر روی دستگاه پیاده سازید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در طول انجام این کار می‌توانید با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات فتوکپی شارپ تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید. برای شروع ابتدا دستگاه کپی خود را خاموش کرده و آن را از برق بکشید. (نکته: از سرویس درام در زمان روشن بودن دستگاه کپی اکیداً خودداری کنید. این کار ممکن است منجر به وارد شدن شوک به دستگاه و در نهایت خرابی دستگاه کپی گردد).

 

درب دستگاه کپی را باز کنید. پس از باز کردن درب، احتمالا دیاگرامی از کپی در درب مشاهده خواهید کرد. (در صورت نبود دیاگرام، به دفترچه راهنمای دستگاه کپی شارپ مراجعه کنید). درام دستگاه را بیابید. درام، در بیشتر دستگاه های کپی، متصل به تونر کارتریج است. تونر کارتریج را از دستگاه خارج کنید. نوار میلار داخل دستگاه –که یک نوار با تیغه پلاستیکی یا لاستیکی است- را پیدا کنید. جهت تمیز کردن درام دستگاه کپی و سطح آن از نوار میلار، استفاده کنید. این کار به برداشته شدن تونر اضافی از سطح درام کمک می‌کند در پایان شما می‌توانید درام را جای‌گیر کرده، درب دستگاه را ببندید و برای استفاده از دستگاه کپی آن را روشن کنید.

 

تمیز کردن درام دستگاه کپی شارپ

چه زمانی باید برای تعویض و یا تمیز کردن درام دستگاه کپی اقدام کرد؟

کمپانی های سازنده برای کیفیت تولید و چاپ، سنسور تشخیص اتوماتیک خرابی درام را در این دستگاه ها تعبیه نموده اند. این کار دو راه پیش پای کاربر قرار می دهد که عبارتند از: خریداری یونیت درام جدید و یا سرویس و تمیز کردن درام دستگاه کپی. یونیت درام دستگاه در قیاس با کارتریج تونر عمر بالاتری دارد. به طور کلی درام دستگاه کپی را باید پس از هر 50 هزار بار چاپ تعویض کرد.

 

درام وسیله ای استوانه ای شکل است که طول آن تقریباً به اندازه طول کارتریج، فوم رول و بلید کارتریج چاپگر لیزری می باشد. نحوه کار درام بر این قرار است که پس از خوانده شدن تصویر مورد نظر توسط کامپیوتر یا لپ تاپ، اطلاعات تصویر به سطح درام که به صورت استوانه ای غلتکی شکل است منتقل می شود. درام که دارای بار اکتریکی مثبت است، بار الکتریکی قسمت های مشخص شده تصویر توسط لیزر را تغییر داده و بدین گونه، تونر شارژ را در آن قسمت ها جذب می نماید. پس از گرم شدن سطح کاغذ، تونر شارژ که به صورت پودر از کارتریج بر روی درام قرار گرفته است، روی سطح کاغذ ذوب شده و به سطح کاغذ می چسبد. پس از آن، تونر چسبیده به سطح درام توسط فوم رول تمیز می شود. تفاوت درام دستگاه کپی و پرینتر مربوط به نحوه ی انتقال تصاویر به درام است.

 

نمایندگی دستگاه کپی شارپ

نمایندگی دستگاه کپی شارپ ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر، بهسازی، تعویض قطعات، فروش و سرویس‌های دوره‌ای انواع دستگاه فتوکپی شارپ به متقاضیان است. بهره مندی کارشناسان نمایندگی تعمیر دستگاه فتوکپی Sharp از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا سرویس‌های انجام شده به دست این کارشناسان این مرکز، بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه‌ها رفع گردند.

 

در بخش فروش نیز نمایندگی تعمیر فتوکپی شارپ ، مجموعه‌ای از پرفروش‌ترین دستگاه‌های کپی شارپ را در اختیار داشته و آماده عرضه آنها به متقاضیان است. شایان ذکر است کلیه خدمات ارائه شده در نمایندگی دستگاه کپی شارپ -چه در بخش فروش و چه در بخش تعمیر- مشمول گارانتی و ضمانت است.

 

منبع: تمیز کردن درام دستگاه کپی شارپ

 



:: برچسب‌ها: آموزش تمیز کردن درام دستگاه کپی شارپ , تعمیر فتوکپی شارپ , تعمیرات فتوکپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 66
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

شیائومی redmi note 5

یکی از بهترین و جدیدترین مدل های شیائومی ، شیائومی redmi note 5 می باشد. همانطور که میدانیم شیائومی اخیرا با به کار گیری سیاست جدید در قبال گوشی های هوشمند خود توانسته است که به سهم فروش بیشتری دست یابد. شیائومی redmi note 5 یکی دیگر از این محصولات می باشد که در ابتدا به عنوان یک میان رده جدید وارد شد اما در عمل با پرچمداران بازار رقابت می کند.

 

مشخصات فنی شیائومی redmi note 5

باتری

 

باتری قابل تعویض  ۴۰۰۰ میلی آمپر

 

قابلیت‌ها

 

شتاب‌سنج, سنسور مجاورت, قطب‌نما

 

شبکه:  Wi-Fi 802.11 b/g/n, WiFi Direct

بلوتوث:  ۵ , A2DP, LE

GPS: بله, با A-GPS, GLONASS

 

دوربین

 

اصلی : دو دوربین ۱۲ مگاپیکسل, f/1.9, فوکوس خودکار , فلش LED

قابلیت‌ها برچسب‌گذاری جغرافیایی, فوکوس لمسی, تشخیص چهره, HDR, پاناروما

ویدیو: ۱۰۸۰p@30fps

سلفی:  ۱۳ مگاپیکسل, f/2.0, 1080p

 

لغو کننده‌ی نویز صدا از طریق میکروفون

 

پلتفرم

 

سیستم‌عامل: اندروید ۸

تراشه:   Snapdragon 636

پردازنده مرکزی:  ۶ هسته‌ی ۱٫۸ گیگاهرتزی

پردازنده گرافیکی: Adreno ۵۰۹

 

حافظه

 

درگاه حافظه: میکرو اس‌دی, تا ۲۵۶ گیگابایت

حافظه داخلی: ۳۲ گیگابایت, ۳ گیگابایت رم

 

بدنه

 

ابعاد:  ۱۵۸٫۶x75.4×8.1 میلیمتر

وزن:  ۱۸۱ گرم

سیم‌کارت: دو سیم‌کارته ( همزمان فعال)

 

نمایشگر

 

نوع:  IPS

سایز: ۵٫۹۹ اینچ

رزولوشن: ۲۱۶۰× ۱۰۸۰پیکسل

 

واحد تعمیرات موبایل شیائومی

 با توجه به مشخصات منحصر به فرد این محصول واحد تعمیرات گوشی شیائومی به صورت تخصصی آماده ارائه خدمات می باشد. به همین دلیل انجام این تعمیرات توسط متخصصین و کارشناسانی که با مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی شیائومی آشنایی کامل داشته باشند، ضروری می باشد. نمایندگی شیائومی با تکیه بر دانش روز و استخدام برترین کارشناسان و مهندسان ارشد کشور،تعمیرات موبایل شیائومی redmi note 5 را به صورت حرفه ای و تخصصی انجام می دهد. تعهد، تلاش مستمر، مشتری مداری سه ویژگی اصلی در نمایندگی شیائومی است که توانسته این مرکز را به عنوان مرکز منتخب کاربران مطرح سازد. تعمیرات گوشی شیائومی ، در این مرکز، بر اساس استانداردهای جهانی و اصول علمی تعریف شده از سوی کمپانی شیائومی صورت می‌پذیرد. بنابراین می توانید با آسودگی خاطر تعمیرات گوشی شیائومی را به کارشناسان این مرکز بسپارید.

 

تعمیرات موبایل شیائومی redmi note 5

تعمیرات موبایل شیائومی redmi note 5 در این مرکز با حضور کارشناسان تعمیرات موبایل و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی تعمیرات موبایل شیائومی redmi note 5  می توانید خدمات نمایندگی شیائومی در زمینه تعمیرات موبایل شیائومی redmi note 5  مطالعه نموده و جهت بهره مندی از خدمات از طریق راه های ارتباطی موجود در سایت اقدام فرمایید.

 

 تعمیرات موبایل

واحد فروش موبایل شیائومی redmi note 5

 فروش موبایل شیائومی redmi note 5  در این مرکز با حضور کارشناسان تعمیرات موبایل و متخصصان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری موبایل انجام می‌پذیرد. با مراجعه به صفحه ی فروش موبایل شیائومی redmi note 5  می توانید از قیمت و همچنین راهنمای خرید گوشی موبایل شیائومی redmi note 5 مطلع گردید. در صورتی که قصد خرید یکی از تبلت ها یا گوشی های شیائومی را دارید ، اما هنوز در مورد مدل درخواستی تصمیم نهایی خود را نگرفته‌اید، می‌توانید با حضور در نمایندگی شیائومی از مشاوره‌های رایگان کارشناسان این بخش بهره‌مند گردید.

 

 فروش موبایل

نمایندگی شیائومی و واحدهای تخصصی تعمیرات شیائومی

نمایندگی تعمیر موبایل و واحدهای تخصصی تعمیرات موبایل و تبلت شیائومی ، در بخش زیر مورد بررسی قرار می گیرد . این نمایندگی  برای تعمیر دستگاه های شما کاربران گرامی ، کارگاه های اختصاصی و مجزا را تعبیه کرده است . این کارگاه ها مجهز به جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات روزدنیا می باشد .

 

مشتریان گرامی برای رفع ایراد دستگاه خود باید به واحد مرتبط با دستگاه ، مراجعه نمایند. لازم به ذکر است مجزا بودن واحدهای تعمیر در نمایندگی تعمیر گوشی شیائومی ، سرعت عمل و دقت بیشتر کارشناسان را به دنبال دارد. جهت آشنایی بیشتر در این زمینه می توانید لینک زیر را لمس نمایید .

 منبع: شیائومی redmi note 5 



:: برچسب‌ها: مشخصات فنی شیائومی redmi note 5 , قیمت شیائومی redmi note 5 , تعمیر گوشی شیائومی , تعمیرات گوشی شیائومی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی