.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همه چیز درباره پاور تلویزیون شارپ

پاور تلویزیون شارپ ولتاژ مورد نیاز برای تمامی بردهای داخلی دستگاه را در اختیار آنها قرار می‌دهد. به طور کلی، منبع تغذیه، مداری الکترونیکی است که ولتاژ برق شهر را به ولتاژهای مستقیم مورد نیاز دستگاه تبدیل می کند. اگر چه منابع تغدیه در انواع مختلفی طراحی و تولید می گردند لیکن در حال حاضر، غالب پاورهای بکار رفته در تلویزیون های امروزی از نوع کلیدی است.

 

در منابع تغذيۀ کليدي، به کمک يک ترانزيستور، جريان عبوري از ترانس، هزاران بار در ثانيه قطع و وصل مي شود تا ولتاژ متناوب فرکانس بالا توليد مي شود. عمل قطع و وصل کليد در این بخش از دستگاه، توسط يک نوسان ساز مرجع مربعي انجام می پذیرد. با توجه به این کارکرد، در صورت خرابی پاور، دیگر امکان تأمین انرژی و برق مورد نیاز قطعات تلویزیون وجود دارد و این دستگاه، عملاً تبدیل به محصولی بی‌مصرف می‌گردد.

 پاور تلویزیون شارپ

از همین روست که مشکلات پاور تلویزیون می‌بایست در اسرع وقت تعمیر و برطرف گردند. تعمیر پاور تلویزیون به دلیل نقش حیاتی این قطعه در عملکرد سایر بخش‌ها و حساسیت بالای آن، می بایست با دقت بالا و بی‌هیچ خطایی انجام پذیرد. به طور کلی خرابی های پاور تلویزیون شارپ همچون سایر دستگاه‌های تلویزیون، در سال‌های نخستین نمودی ندارند و معمولاً چند سال پس از استفاده از این دستگاه ظاهر می‌شوند.

 

پاور تلویزیون شارپ

مشکلات مرتبط با پاور تلویزیون شارپ

همانگونه که گفته شد خرابی های پاور تلویزیون در سال‌های نخستین نمودی ندارند و معمولاً چند سال پس از استفاده از این دستگاه ظاهر می‌شوند. خرابی و ناکارآمدی پاور تلویزیون ممکن است بخش‌های مختلفی از دستگاه را درگیر سازندکه در بخش زیر به برخی از این قطعات اشاره خواهد شد. برخی از شایع‌ترین مشکلات مرتبط با پاور تلویزیون شارپ عبارت است از:

 

خراب شدن ترانزيستورهاي پاور:

براي تعمير باید ترانزیستورها عوض شوند. (در برخی از پاورها STR به کار رفته که ممکن است این قطعه در بازار موجود نباشد. در این صورت برد پاور تعویض خواهد شد. در موارد کمي براي تعمير ال سي دي بايد برد پاور ال سي دي تعويض شود.)

 

چشمک زدن چراغ LED و روشن نشدن آن:

خرابی دستگاه به دلیل اشکال در بخش پاور تلویزیون شارپ است و می بایست پاور تلویزیون تعمیر گردد. (این احتمال نیز وجود دارد که خرابی به دلیل مین برد باشد. پس از بررسی و تست دستگاه علت خرابی مشخص خواهد شد.)

 

دیر روشن شدن تلویزیون:

دیر روشن شدن تلویزیون در اکثر مواقع مربوط به برد پاور می باشد. (تعمیر مشکلات پاور تلویزیون با استفاده از سیستم سرویس در محل نیز امکان پذیر است).

 

روشن نشدن تلویزیون و توقف بر روی چراغ پاور:

این خرابی در تلویزیون های ال سی دی بیشتر مربوط به برد پاور می باشد. ولی در تلویزیون های ال ای دی بیشتر مربوط به برد مین می باشد. در چنین وضعیتی می بایست اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر مشکلات پاور تلویزیون بر روی دستگاه انجام پذیرد. برد پاور تلویزیون های ال سی دی در بیشتر موارد قابل تعمیر می باشد. تعمیر برد مین نیز در بعضی موارد امکان پذیر است.

 

خاموش شدن تلویزیون پس از چند ساعت:

خاموش شدن اتوماتیک تلویزیون پس از چند ساعت ، این خرابی بیشتر مربوط به برد پاور تلویزیون می باشد. تعمیر برد پاور تلویزیون در مدل های ال ای دی بصورت سرویس در محل امکان پذیر است.

 

خاموش شدن کامل تلویزیون:

این اشکال نیز مربوط به بخش پاور است و در این شرایط باید تعمیر پاور تلویزیون شارپ توسط کارشناسان آغاز شود. در صورتی که امکان تعمیر در برخی شرایط خاص وجود نداشته باشد امکان تعویض برد نیز وجود دارد.

 

تعمیرات پاور تلویزیون

در تعمیر پاور تلویزیون شارپ باید به این نکته توجه داشت که نوسانات ولتاژی و یا جریانی که برروی برد ایجاد می‌شود منوط به فاکتورهای متعددی هستند. برای مثال عواملی چون وجود خازنهایی با نشتی و حالت سولفاته، وجود لحیم سرد برروی پایه‌های برد، شل بودن قطعات ترانزیستوری موجود بر روی هیت سینک، شل بودن پایه‌های سوکت تغذیه ورودی و خروجی و مواردی از این دست می‌توانند سبب آسیب تلویزیون و سوختن پاور تلویزیون Sharp گردند.

 

البته راهکارهایی نیز وجود دارد که می‌توان با اِعمال آنها از سوختن پاور تلویزیون Sharp پیشگیری کرد. در هر حال، تلویزیون هایی که پس از طی مرحله عیب یابی، وجود اشکال در منبع تغذیه آنها محرز گردد، نیاز به دریافت سرویس‌های مرتبط با تعمیر پاور تلویزیون شارپ دارند.

 

بد نیست بدانید که غالب مشکلات پاور تلویزیون با یکی از این دو راه تعمیر می‌گردند؛ مورد نخست تعویض خازن فرسوده پاور ال سی دی است و مورد دوم تعویض برد پاور است (در موارد کم و برای تعمیر ال سی دی).

 

نمایندگی شارپ در کرج

کاربران و متقاضیان کلیه محصولات شارپ می‌توانند با حضور در نمایندگی شارپ در کرج، تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تولیدات این برند اعم از فروش، تعمیر، بهسازی، ترمیم و تعویض قطعات را دریافت نمایند. نمایندگی شارپ ارائه‌دهنده تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و فروش دستگاه کپی و پرینتر شارپ به متقاضیان است.

 

تمرکز این مرکز، بر ارائه خدمات مرتبط با این دو محصول سبب گشته تا سرویس‌های ارائه شده در نمایندگی sharp در کرج برخودار از بالاترین سطح کیفی باشند. وجه اشتراک کلیه خدمات ارائه شده در این مرکز، گارانتی سرویس‌های ارائه شده و برخورداری آنها از بالاترین سطح کیفی خدمات است.

 

کارشناسان حاضر در نمایندگی تعمیرات تلویزیون در کرج با صبر و حوصله پاسخگوی تمامی پرسش‌های عزیزان مراجع خواهند بود و راهنمایی های مورد نیاز را در سه حوزه فروش، تعمیرات و آموزش تعمیرات شارپ را ارائه خواهند داد.

منبع: همه چیز درباره پاور تلویزیون شارپ، نمایندگی شارپ

 

 

 



:: برچسب‌ها: پاور تلویزیون شارپ , نمایندگی شارپ , تعمیرات تلویزیون شارپ , نمایندگی شارپ در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

کمرنگ بودن برگه های کپی

یکی از پرتکرارترین گلایه‌های طرح شده از سوی کاربران دستگاه‌های فتوکپی، کمرنگ بودن برگه های کپی شده توسط دستگاه است. در غالب موارد، بهترین راه جهت رفع این مشکل، بازگرداندن تنظیمات دستگاه کپی ریکو به همان تنظیمات کارخانه و اولیه است. اگرچه تنظیم رنگ کاغذ بیرون از دستگاه را می‌توان از طریق منوهای دستگاه کپی انجام داد.

 

گاه تغییر رنگ در خروجی کپی ممکن است به سبب اتمام تونر دستگاه یا عدم هماهنگی تونر با دستگاه است. بهترین اقدام در این وضعیت تعویض تونر دستگاه کپی ریکو است. اگر این مشکل، به طور مکرر اتفاق بیافتد، نیاز است که برای تعمیرات فتوکپی ریکو، به یک متخصص مراجعه کرد.

 کمرنگ بودن برگه های کپی

کمرنگ بودن برگه های کپی

رفع مشکل کمرنگ بودن برگه های کپی

به طور خلاصه در صورت کمرنگ بودن کپی گرفته شده می‌بایست مواردی چون میزان تونر، کارتریج تونر، کیفیت کاغذ و همخوانی آن با دستگاه کپی ریکو، تنظیمات وضوح چاپ، فعال یا غیرفعال بودن حالت صرفه جویی در مصرف تونر و در نهایت کثیفی سطح بخش LSU در داخل دستگاه فتوکپی ریکو مورد بررسی قرار گیرد. اشکال پیش آمده به دلیل وجود اشکال در یکی از بخش‌های مذکور است. توصیه می‌شود اشکالات پیش آمده در این بخش‌ها، توسط کارشناسان تعمیر فتوکپی ریکو برطرف گردد.

 

1. تنظیمات وضوح چاپ: اگر کمرنگ بودن خطوط در سرتاسر صفحۀ چاپ شده مشاهده گردد احتمالاً این اشکال ناشی از قرار گرفتن تنظیمات وضوح چاپ، روی بخش بسیار کم است. این احتمال نیز وجود دارد که حالت صرفه جویی در مصرف تونر فعال باشد. در چنین شرایطی بهتر است وضوح چاپ را تنظیم کرده و حالت صرفه جویی در مصرف تونر را غیرفعال کنید.

 

2. کثیفی سطح بخش LSU: یکی دیگر از دلایل کمرنگ بودن برگه های کپی می تواند کثیفی سطح بخش LSU در داخل دستگاه کپی باشد. در چنین وضعیتی بهتر است بخشهای داخلی دستگاه را تمیز نمایید.

 

3. تونر: اگر مشکل کمرنگ بودن کپی به صورت خطوط عمودی سفید رنگ یا بخشهای محو در صفحه ظاهر شود، احتمالا اشکال پیش آمده به دلیل کمی میزان تونر فتوکپی ریکو است. بنابراین بهتر است کارتریج تونر جدیدی را نصب نمایید.

 

4. کارتریج تونر: ترکیبی از چاپ کم رنگ یا لکه دار می تواند نشان دهنده آن باشد که باید کارتریج تونر را تمیز کنید. بخشهای داخلی دستگاه خود را تمیز کنید.

 

5. کاغذ نامناسب: کمرنگ بودن برگه های کپی ممکن است ناشی از بکارگیری کاغذهایی باشد که همخوانی چندانی با دستگاه ندارند. به عنوان مثال ممکن است كاغذ بیش از اندازه مرطوب و یا زیر باشد.

 

علت کمرنگ بودن برگه های کپی

در غالب موارد می‌توان علت اصلی کمرنگ بودن برگه های فتوکپی ریکو را می‌توان در بخش کارتریج و تونر دستگاه جستجو کرد. زیرا اگر تونر یا کارتریج دستگاه کپی خالی یا خراب باشد، کپی‌های کمرنگ یا بی کیفیتی را ارائه خواهد داد. البته تنظیمات بد نرم افزاری و یا استفاده از کاغذهای نامرغوب نیز در چاپ کپی کمرنگ بی تأثیر نیست.

 

توصیه می‌شود پیش از تماس با مراکز تعمیر دستگاه کپی جهت حضور تعمیرکار و رفع مشکل کمرنگ بودن برگه های کپی، موارد درج شده در بخش‌های آتی را بررسی و در صورت مشاهده مرتفع سازید. شایان ذکر است تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات دستگاه فتوکپی ریکو از طریق تماس با نمایندگی ریکو قابل دریافت است.

 تعمیرات کپی ریکو

نمایندگی رسمی ریکو در کرج

نمایندگی رسمی ریکو در کرج با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه‌های ریکو ارائه نمایند. تخصیص واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو به هر یک از دستگاه ها و محصولات ریکو سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

 

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی رسمی ریکو در کرج و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

 

نمایندگی ریکو در کرج را می توان معتبر ترین مرکز برای دریافت خدمات مرتبط با محصولات این شرکت در استان البرز به شمار آورد. این مرکز به خوبی از آمار بالای کاربران تولیدات کمپانی ریکو آگاهی داشته و می داند که این کاربران به چه سرویس ها و خدماتی احتیاج دارند. ساکنین استان البرز مدت هاست که به دنبال مرکزی مطمئن و معتبر برای دریافت خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو خود در این استان هستند.

در راستای تحقق شعار مشتری مداری و برای حذف هزینه های مراجعه به تهران، نمایندگی ریکو اقدام به راه اندازی یک شعبه ویژه برای کاربران کرجی نموده است. این شعبه نیز همچون شعبه اصلی، از پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا برخوردار بوده و توسط کادری مجرب و ماهر، به کاربران سرویس رسانی می نماید. در ادامه به معرفی بیشتر نمایندگی ریکو در کرج و ویژگی های این مرکز خواهیم پرداخت.

 

منبع: کمرنگ بودن برگه های کپی، نمایندگی کپی

 



:: برچسب‌ها: کمرنگ بودن برگه های کپی , تعمیرات کپی ریکو , نمایندگی ریکو , تعمیرات فتوکپی ریکو ,
:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر تاچ موبایل ال جی

همان طور که می دانید یکی از بزرگترین قابلیتهای تکنولوژی مدرن در گوشی های هوشمند با سیستم عامل اندروید صفحه لمسی یا تاچ اسکرین آن ها است. با وجود تمام مزیت هایی که این قابلیت برای گوشی های اندروید دارد، مشکلاتی نیز هر چند وقت یک بار می تواند گریبان گیر صاحبان این گوشی ها باشد. از کار افتادن تاچ اسکرین یا صفحه لمسی نیز از این مشکلات محسوب می شود. یکی از برندهای محبوب دارای این قابلیت ال جی است. چنانچه شما نیز با معضل خرابی یا از کار افتادگی تاچ گوشی ال جی خود مواجه هستید، مطالعه این مطلب را برای آشنایی با روش های تعمیر تاچ موبایل ال جی توصیه می کنیم.

 تعمیر تاچ موبایل ال جی

تعمیر تاچ موبایل ال جی توسط تعمیرکاران مجرب

برخی از مشکلاتی که برای گوشی های هوشمند خصوصا ال جی پیش می آید قابل حل به روش ساده و فردی نیست و باید کار را به دستان مهندسین ماهری سپرد که تخصص آن را دارند. در صورت نیاز به این افراد می توانید آنها را در مرکز تعمیرات ال جی بیابید. متخصصین ما واحد تعمیرات موبایل در تلاش هستند تا در بخش های مختلف نمایندگی ال جی به بهترین شکل خدمات مرتبط با برند ال جی را ارائه دهند.

 

روش هایی برای تعمیر تاچ موبایل ال جی

قبل از هر چیز بهتر است سخت افزار موبایل خود را تست کنید. اگر خرابی تاچ موبایل به هر یک از بخش های سخت افزاری مربوط باشد، باید توسط یک فرد متخصص برطرف شود. تعمیر تاچ موبایل ال جی فقط زمانی به روشهای قید شده ممکن است که نقص فنی از خود تاچ بوده باشد. البته قابل ذکر است که این نقص فنی در صورتی که با یکی از تست های زیر رفع نشود، نیازمند تعمیرکار و تعمیر یا تعویض تاچ می باشد. نکاتی که قبل از تعمیر تاچ موبایل ال جی باید بررسی شود.در تعمیر تاچ موبایل ال جی توجه به نکات زیر ضروری است.

 

بررسی مصرف رم موبایل :

یکی از بخش های کلیدی گوشی ال جی مثل بسیاری از گوشی های هوشمند حافظه رم آن می باشد. در سیستم عامل های اندروید، به دلیل ساختار نصب انواع اپلیکیشن حافظه رم ممکن است مورد مصرف بالا قرار بگیرد. این امر باعث کندی عملکرد تاچ در گوشی ال جی شما و یا از کار افتادن آن می شود. در این حالت باید مقداری از حافظه رم را آزاد کنید. این عمل با لغو نصب برنامه های غیرضروری و یا پاک کردن اطلاعات اضافی ممکن می گردد.

 

فعال سازی GPU 2D Rendering :

در برخی مواقع صفحه لمسی یا تاچ گوشی شما در اجرای فرمان لمسی کند عمل می کند. در این حالت می توانید از گزینه GPU rendering استفاده کنید. این گزینه در مسیر Settings و بخش Developer Options فعال می گردد. اگر متوجه این بخش نشدید باید در ابتدا خود گزینه Developer Options را فعال کنید. برای این کار نیز مسیرSettings و سپس About Phone را طی کرده و بر روی گزینه Build number هفت بار کلیک نمایید. فعال کردن GPU 2D Rendering عملکرد تاچ را سرعت می بخشد.

 

غیرفعال سازی Ambient Display :

پس از انتشار نسخه لالی پاپ یا آب نبات چوبی سیستم عامل اندروید، قابلیت جدیدی به نام Ambient Display به گوشی های هوشمند افزوده شد که در ال جی نیز کاربرد دارد. این قابلیت درست است که ظاهر جذابی دارد ولی گوشی اندروید را دچار اختلالاتی می کند.

 

Ambient Display همانند Moto Display در نسخه های قبلی اندروید می باشد که شیوه ای است کاربردی برای نمایش اعلانات در مدت زمان کوتاهی بر روی صفحه نمایش قفل شده اندروید. این نوآوری ممکن است سبب تعمیر تاچ موبایل ال جی شما گردد. چرا که کندی نمایشگر لمسی را در اجرای فرمانها به دنبال دارد. شما می توانید با طی مسیر Settings – Display گزینه Ambient Display را غیرفعال کنید.

 

کالیبره کردن صفحه نمایش گوشی :

جهت تعمیر تاچ موبایل ال جی لازم به ذکر است که از دیگر بررسی های الزامی می توان به کالیبره کردن نمایشگر اشاره کرد. با گذشت زمان نمایشگر نسبت به میزان فعالیت کاربر تغییر دما می دهد. در نتیجه سیستم رنگ و عملکرد تاچ نیز تغییر می کند. کالیبره کردن صفحه نمایش گوشی به صورت دستی و یا با کمک نرم افزار نیز امکان پذیر است. به طور مثال Touchscreen Calibration یکی از برنامه های کاربردی برای کالیبره کردن نمایشگر گوشی شما است.

 

روش تست مولتی تاچ اندروید :

گاهی ایجاد اختلال در اعمال فرمان های حرکتی گوشی به مولتی تاچ اندروید مربوط می باشد. این اختلال می تواند سخت افزاری نیز باشد. در گوشی های هوشمند ال جی حدود ۵ الی ۱۰ نقطه در لمس همزمان پشتیبانی می شود. این کار با کمک نرم افزار MultiTouch Tester انجام می پذیرد و سلامت نقاط لمسی را بررسی می کند.

 

تعمیر تاچ موبایل ال جی با روش بوت اندروید در حالت امن :

اگر عملکرد تاچ اسکرین گوشی ال جی تان مربوط به برنامه خاصی باشد، حتما باید گوشی اندروید خود را در حالت safe mode یا ایمن بوت کنید. در این حالت تنها برنامه هایی اجرا می شوند که حالت سیستمی را روی گوشی دارند. درنتیجه برنامه های نصب شده و غیر سیستمی که باعث خرابی تاچ شده اند، شناسایی می گردند.

 

بررسی شارژر گوشی ال جی :

در صورتی که برای شارژ گوشی ال جی خود از شارژر اصلی استفاده نکنید یا اتصال بین کابل شارژر با آداپتور دچار مشکل گردد، می تواند در خرابی تاچ تاثیر گذار باشد. در ابتدا از سلامت شارژر و اتصالات آن مطمئن شوید و اگر اشکال تاچ از شارژر باشد با تعمیر و تعویض شارژر مشکل تاچ را هم برطرف می کنید.

 

گفتنی است در برخی مواقع تا زمان رفع مشکل تاچ گوشی می توانید برای اجرای فرمانهای صوتی گوشی از اپلیکیشن Google Voice Access استفاده نمایید. اما در صورتی که هیچ یک از تست های فوق در رفع اختلال یا خرابی تاچ گوشی ال جی شما موثر نبود، برای تعمیر تاچ موبایل ال جی باید به یک تعمیرکار متخصص و حرفه ای مراجعه کنید.

 

تعمیر گوشی ال جی

واحد تعمیر گوشی ال جی تمامی مشکلات موبایل ال جی از جمله مشکلات تاچ را پس از عیب یابی و یافتن راه حلی سریع رفع خواهد نمود. این واحد از برترین متخصصین تعمیر گوشی موبایل ال جی بهره می برد و کارشناسان ما در صدد هستند تا بهترین خدمات را به کاربران انواع مدل های تلفن های همراه ال جی ارائه نمایند. تعمیر موبایل ال جی تنها بخشی از خدمات گسترده ی این مرکز می باشد. در صورت بروز هر گونه مشکل در گوشی ال جی خود با مهندسین و متخصصین نمایندگی LG تماس گرفته از تخصصی ترین خدمات ما بهره مند شوید.

 

 منبع: تعمیر تاچ موبایل ال جی ، نمایندگی ال جی

 



:: برچسب‌ها: تعمیر تاچ موبایل ال جی , نمایندگی ال جی , تعمیرات موبایل ال جی , تعمیر موبایل ال جی ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر میکروفن گوشی اپل

 

تعمیر میکروفن گوشی اپل و آیپد اپل، یکی از حرفه ای ترین خدمات ارائه شده در نمایندگی اپل است. به دلیل تفاوت های برجسته این برند نسبت به سایر، پارتی مجزا جهت تعمیرات گوشی اپل در نظر گرفته شده است. تعمیر میکروفن گوشی اپل در این مرکز  پس از عیب یابی دستگاه و با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین تجهیزات انجام می گیرد. مرکز تعمیرات گوشی اپل با تکیه بر دانش روز، متخصصین برجسته، تجهیزات پیشرفته و تست کنترل کیفیت تبدیل به رقیبی سرسخت برای سایر واحدهای تعمیراتی شده است.

 

تعمیر میکروفن گوشی اپل 

تعمیر میکروفن گوشی اپل

به دلیل پیچیده بودن تعمیر میکروفن گوشی اپل، جهت تعمیر میکروفن گوشی اپل به افرادی با حرفه و آموزش دیده احتیاج است تا بتوانند به طور کامل مسائل مربوط به گوشی را رفع نمایند. در ابتدا لازم است اطلاعاتی در زمینه ی میکروفن گوشی و کارکرد آن کسب نماییم. جالب است بدانید که صدای دریافتی از کاربر، به وسیله ی میکروفن تبدیل به سیگنال شده و وارد مدار می شود. انواع مختلفی از میکروفن وجود دارد از جمله: میکروفن خازنی، میکروفن دیجیتال و در نهایت، میکروفن دیجیتال استریو. به منظور تعمیر میکروفن گوشی اپل ، باید نوع این قطعه مشخص شود تا ابزار و تجهیزات تعمیر مورد نیاز نیز به درستی انتخاب گردد.

 

علل سخت افزاری و نرم افزای خرابی میکروفن گوشی

عوامل مختلفی ممکن است میکروفن گوشی اپل را خراب کند و نیاز به تعمیر میکروفن گوشی اپل را ایجاد کند. در زیر به برخی از علت های این مسئله اشاره می کنیم:

 

علل نرم افزاری

در برخی از موارد برخلاف تصور، خرابی به وجود آمده در دستگاه ناشی از عوامل سخت افزاری نمی باشد. گاهی با ارائه ی نسخ های جدید نرم افزار و عدم آپدیت از جانب کاربر موجب بروز اختلال در کارکرد دستگاه می شود. برخی از برنامه ها که از استاندارد مناسبی برخوردار نیستند نیز ممکن است در کارکرد میکروفن اختلال ایجاد کنند.  اغلب خرابی هایی که ناشی از عوامل نرم افزاری است شامل مواردی چون بم و نامفهوم بودن صدا و یا وجود نویزهای مزاحم می باشد. در این صورت که خوشبینانه ترین حالت خرابی دستگاه است، با یک بررسی ساده می توان مشکل به وجود آمده را برطرف نمود.

 

علل سخت افزاری

عواملی از قبیل ضربه خوردن گوشی، ورود مایعات به دستگاه و یا آلودگی میکروفن در اثر مواجهه با گرد و خاک، ممکن است به سخت افزار میکروفن گوشی آسیب وارد کند و موجب از کار افتادن این قسمت از موبایل شود. اگر آسیب وارد شده به دستگاه ناشی از ورود مایعات یا ضربه باشد، توصیه ی ما به شما این است که هرچه سریع تر به تعمیر میکروفن گوشی اپل اقدام نمایید چرا که در اغلب موارد با گذشت زمان آسیب وارد شده شدیدتر می شود.در غیر اینصورت احتمال بروز خرابی جدی تر در دستگاه وجود دارد و ممکن است ناچار به تعویض قطعه با هزینه بسیار بالاتری شوید.

تست میکروفون گوشی اپل

یکی از راه های مناسب برای تشخیص سالم بودن یا نبودن میکروفن گوشی اپل، تست میکروفن گوشی اپل با ابزار مناسب است. این کار بسیار تخصصی می باشد و باید با استفاده از دستگاه مخصوص انجام شود. می توان گفت دو راه برای این کار وجود دارد: یکی مولتی متر و دیگری تست دیوید است. واحدی که به وسیله دستگاه مولتی متر به نمایش درمی آید اهم نام دارد. این جریان بیان کننده دو عدد می باشد که می بایست در یک سمت عددی پایین و در سمت دیگر، عدد بزرگتری را به نمایش بگذارد. مقدار اهم نمایش داده شده باید عددی میان ۵۰۰ اهم تا ۳ کیلو اهم را به نمایش بگذارد. چنانچه مقدار به دست آمده خارج از این اعداد باشد، می توان به این نتیجه رسید که میکروفن گوشی اپل خراب است.

 

چگونه از میکروفن آیفون محافظت کنیم ؟

با توجه به مطالبی که بیان شد، و هم چنین با توجه به هزینه های بالای گوشی آیفون توصیه ما به شما کاربران گرامی این است که از خرابی میکروفن گوشی خود جلوگیری نمایید. از نصب برنامه های ناشناخته و نامعتر دوری کرده و برنامه های خود را از  app store دریافت نمایید. برای جلوگیری از نفوذ مایعات و گرد وغبار از گاردی باکیفیت استفاده نموده و هرچند گوشی های نسل جدید در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم هستند، اما بهتر است با انداختن گوشی خود در آب آن را تست ننمایید. چرا که ضمانت عدم نفوذ آب به داخل دستگاه وابسته به فاکتور خاصی است.

 

واحد تعمیر گوشی اپل

واحد تعمیر گوشی اپل، در راستای انجام تعمیرات تخصصی گوشی اپل آغاز به کار نمود. فراهم کردن وسایل مجهز روز، آموزش های تخصصی مطابق با پیشرفت دستگاه ها، به کار بردن نیروی جوان و با مهارت موجبات پیشرفت روزافزون نمایندگی تعمیر گوشی اپل را ایجاد نموده است. اگر گوشی اپل نیاز به تعویض میکروفن داشته باشد دو مسئله مهم در این میان هزینه بسیار بالای این برند و هم چنین به علت تحریم ها اصلی بودن قطعات حائز اهمیت می باشد. بنابراین باید برای کاربران این برند زمینه مناسبی ایجاد گردد تا خدماتی برای آن ها در نظر گرفته شود که از جهات مختلف برطرف کننده نیاز این عزیزان باشد. در صورت خرابی میکروفن گوشی اپل، همکاران ما آماده ی ارائه ی خدمات تخصصی برای تعمیر و در صورت لزوم، تعویض آن می باشند. در این بخش به معرفی برخی از مدل های آیفون می پردازیم.

 

منبع: تعمیر میکروفن گوشی اپل، نمایندگی اپل

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی اپل , تعمیر موبایل اپل , تعمیر آیپد اپل , تعمیر میکروفن گوشی اپل ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

تعمیر باتری موبایل سونی

از قطعات مهم موبایل که احتمال خرابی در آنها بالا است باتری موبایل است. باتری قطعه ای آسیب پذیر است که به دلیل طول عمر مشخص خرابی در آن بسیار زیاد اتفاق می افتد. این موضوع به دلیل شارژ و دشارژ مداوم رخ می دهد. استفاده مکرر از باتری باعث تخلیه آن شده و نیاز به شارژ مجدد در آن اتفاق می افتد. از مشکلاتی که برای باتری پیش می آید و نیاز به تعمیر و یا تعویض را در آن ایجاد می کند تخلیه شارژ و فاسد شدن آن است. در چنین مواقعی نشانگر باتری گوشی شما به صورت کامل شارژ را نشان می دهد اما در واقع باتری شارژ ندارد و پس از مدت کوتاهی شارژ تمام و باتری خالی می شود. فاسد شدن باتری نیز می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد که می تواند با تغییر ظاهری باتری خود را نشان دهد. در چنین مواردی راه حل های متفاوتی وجود دارد یکی از راه حل ها تعمیر باتری تبلت سونی است. این کار با استفاده از روش های متفاوت نرم افزاری یا سخت افزاری صورت می گیرد. اگر مشکل باتری با استفاده از روش های فوق حل نشد تعویض باتری راه حل نهایی است. در صورت بروز مشکل در باتری خود می توانید به نمایندگی تعمیرات سونی مراجعه کنید. خدمات تعمیر باتری موبایل سونی در این نمایندگی به وسیله کارشناسان مجرب انجام می شود.

 تعمیر باتری موبایل سونی

نمایندگی مجاز سونی

نمایندگی مجاز سونی در ایران توانسته است به ارائه بهترین خدمات به شما مشتریان گرامی بپردازد. از ویژگی های این نمایندگی ارائه به روزترین محصولات و خدمات این شرکت به شما عزیزان است. اگر می خواهید یکی از محصولات نمایندگی سونی را خریداری کنید با مراجعه به این شرکت از تخصصی ترین خدمات ما بهره مند شوید. کارشناسان نمایندگی مجاز سونی ارائه دهنده بهترین خدمات به شما مراجعه کنندگان هستند. مشاوره تخصصی توسط کارشناسان ما به شما در انتخاب محصول کمک می کند. شما با در میان گذاشتن معیارهای مورد نظر خود با کارشناسان ما بهترین خرید را خواهید داشت. ارائه چنین خدمات مطلوبی در نمایندگی مجاز سونی رضایت مشتریان را در پی خواهد داشت و باعث شده است که این نمایندگی به اولین انتخاب شما هنگام خرید تبدیل شود. از دیگر خدمات نمایندگی سونی به شما کاربران محترم تعمیرات گوشی سونی است. این خدمت با استفاده از پیشرفته ترین ابزار های تعمیر و خبره ترین کارشناسان و تعمیرکاران صورت می گیرد. در صورت ایجاد مشکل در گوشی یا تبلت خود به نمایندگی تعمیرات سونی مراجعه کنید. استفاده از قطعات اصل هنگام تعمیر به شما مراجعه کنندگان محترم تضمین می گردد.

 

تعویض یا تعمیر باتری موبایل سونی

با مراجعه با مرکز تعمیر Sony باتری گوشی شما مورد ارزیابی قرار می گیرد. ابزار های متفاوتی برای تست باتری و عیب یابی آن وجود دارد. بعد از عیب یابی در صورتی باتری گوشی شما قابل ترمیم نبود تعویض می شود. تعمیر باتری موبایل سونی با اطلاع شما کاربران و با استفاده از قطعات اصل انجام می شود. نمایندگی تعمیرات سونی آمادگی تعمیر و در صورت نیاز تعویض باتری گوشی شما را دارند. تضمین کیفیت تعمیرات باتری در نمایندگی مجاز سونی ارائه می شود. خدمات تعمیر باتری هم می تواند از نوع نرم افزاری و هم از نوع سخت افزاری باشد. ارائه نکات مهم در نگهداری از باتری در بخش تعمیرات نرم افزاری انجام می شود. روش های مختلفی برای بهینه سازی باتری در این بخش اجرا خواهد شد. در قسمت سخت افزاری نیز خدمات تعمیر و احیا باتری صورت می گیرد.

 

انواع مشکلات باتری موبایل

در حالی که گوشی شما شارژ می شود باتری نمی تواند گوشی شما را روشن کند

 

پس از اتصال به برق باتری موبایل به طور کامل شارژ نمی شود

 

باتری گوشی پس از شارژ به طور کامل به سرعت تخلیه می شود

 

شناسایی باتری توسط دستگاه انجام نمی شود

 

با وجود اینکه موبایل روشن است اما باتری شارژ نمی شود

 

روش درست شارژ کردن باتری موبایل

اجازه ندهیم باتری کاملا تخلیه شود و وقتی میزان شارژ باتری به 10 یا 20 درصد رسید آن را شارژ کنید.

 

توجه به خنک ماندن گوشی امری ضروری است این موضوع در سالم ماندن باتری و عدم نیاز به تعمیر باتری موبایل سونی اهمیت دارد.

 

در هنگام شارژ شدن از موبایل خود استفاده نکنید این کار باعث داغ شدن باتری می شود.

 

نگذاریم گوشی پس از شارژ در برق بماند و با تمام فرآیند شارژ آن را از برق جدا کنید.

 

باتری موبایل را به میزان 100 درصد شارژ نکنید و قبل از رسیدن به مقدار 100 درصد آن را از برق جدا کنید.

 

روش های تعمیر باتری موبایل سونی

 استفاده از سیم یو اس بی در تعمیر باتری موبایل سونی

شما می توانید با استفاده از یک سیم یو اس بی باتری گوشی خود را احیا کنید. در این روش برای تعمیر گوشی سونی، باتری گوشی خود جدا کنید. توجه داشته باشید که کدام سر باتری منفی و کدام قسمت مثبت است. یک سیم یو اس بی تهیه و پس از برش سر کوچکتر آن به یک سیم قرمز و یک سیم مشکی برسید. در این سیم سر قرمز قطب مثبت و سر مشکی قطب منفی است. این سیم ها با توجه به قطب خود به قطب معادل خود در باتری متصل می شود. حال سر بزرگتر را به یک کامپیوتر و یا یک لپ تاپ متصل می کنیم. باتری پس از مدتی عملیات شارژ را آغاز می کند.

 

شارژ و دشارژ کامل به منظور تعمیر باتری موبایل سونی

از روش هایی که می توانید برای تعمیر هنگام بروز مشکل در باتری های لیتیوم یونی استفاده کنید، روش شارژ و دشارژ باتری است. این کار بدین صورت انجام می شود که باتری را به صورت کامل تخلیه کرده و سپس حداقل به میزان 48 ساعت شارژ کنید. توصیه می شود در این نوع باتری ها این کار را ماهی یک بار انجام دهید.

 

منبع: تعمیر باتری موبایل سونی. نمایندگی سونی

 



:: برچسب‌ها: تعمیر باتری موبایل سونی , نمایندگی سونی , تعمیرات موبایل سونی , تعمیر موبایل سونی , ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

داغ شدن موبایل سامسونگ

داغ شدن موبایل سامسونگ ممکن است دلایل مختلفی داشته باشد. این اتفاق ممکن است به دلایل متفاوتی مانند استفاده نادرست از گوشی و رعایت نکردن موارد لازم پیش آید. در مواقعی نیز داغ شدن موبایل به استفاده نامناسب مربوط نبوده و به شرکت سازنده موبایل مربوط می شود. برای از بردن مشکل داغ شدن موبایل سامسونگ باید دنبال علت آن باشیم. البته در مواردی مانند گرم شدن گوشی هنگام روشن شدن گرمای ایجاد شده کاملا عادی است. موارد این گونه را نباید جز اشکالات گوشی هنگام داغ شدن در نظر گرفت. اما اگر حرارت ساطع شده از گوشی بسیار بالا باشد موجب ایجاد خسارت زیادی در گوشی می شود. اگر می خواهید علت داغ شدن گوشی خود را بدانید مقاله زیر را مطالعه کنید تا بتوانید از ایجاد خسارت به گوشی خود جلوگیری کنید.

 

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

نمایندگی تعمیرات موبایل سامسونگ آماده پاسخگوی سوالات شما در خصوص انواع مشکلات گوشی است. در صورتی که برای شما عزیزان سوالی در مورد انواع مشکلات ایجاد شده در تلفن همراه پیش آمد می توانید به نمایندگی تعمیرات سامسونگ مراجعه کنید. کارشناسان ما پاسخگوی تمام مشکلات شما در مورد مشکلات گوشی هستند. نمایندگی تعمیرات سامسونگ با بهره مندی از پارت های جداگانه آماده پاسخگویی به مشکلات شما عزیزان می باشد. واحد های تعمیرات موبایل سامسونگ و تعمیرات تبلت سامسونگ با بهره مندی از کارشناسان خبره به تعمیر گوشی و تبلت مشغول هستند. این واحد ها با بهره مندی از تجهیزات پیشرفته و به روز توانایی تعمیر انواع موبایل و تبت را دارند. شما هموطنان عزیز می توانید به نمایندگی سامسونگ مراجعه و خدمات تعمیر را دریافت نمایید.

 

علت داغ شدن موبایل سامسونگ چیست؟

با اجرای فرمان از سوی کاربر فعل و انفعالاتی در گوشی برای اجرای دستور انجام می شود. این فرمان ها نیاز به نیروی الکتریسیته برای اجرای دستورات دارند. استفاده از نیروی الکتریسیته برای انجام دستورات به تولید حرارت منجر می شود. گرمای تولید شده در قطعه مورد نظر باید برابر با میزان الکتریسیته ای باشد که قطعه دریافت می کند. وقتی شما برنامه سنگینی را اجرا می کنید به طور طبیعی جریان بیشتری مصرف کرده و این مصرف بیشتر جریان موجب گرم شدن بیشتر گوشی می شود. اما اگر گوشی شما به صورت غیر طبیعی داغ شد علت های مختلفی دارد. دلایل این موضوع می تواند سخت افزاری و یا نرم فزاری باشد. این داغ شدن موجب آن می شود که قطعات داخلی آسیب ببینند و حتی در مواردی گوشی منفجر شود. در این موارد برای جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر از داغ شدن گوشی خود جلوگیری کنید. در ادامه دلایل داغ شدن موبایل سامسونگ بررسی می شود.

 

اشکال در باتری گوشی و شارژر

در مواقعی گوشی در حال پردازش سنگین نیست اما باز هم گوشی داغ می کند. از دلایل این موضوع می توان به باتری گوشی اشاره کرد. استفاده از باتری غیر اورجینال می تواند باعث ایجاد چنین مشکلاتی شود. اگر باتری گوشی شما باتری اورجینال می باشد در صورت داغ شدن موبایل سامسونگ احتمال خراب آن باتری وجود دارد. شارژر های نامناسب و باتری های غیر اصل می توانند منجر به ایجاد چنین مشکلاتی شود. اگر گوشی شما با شارژ نامناسب شارژ شود و با مدام در برق باشد احتمال آسیب به آن بالا می رود. برای جلوگیری از داغ شدن موبایل حتما  از شارژر های اصل و باتری های مرغوب استفاده کنید.

 

داغ شدن موبایل سامسونگ به دلیل اجرای برنامه های پس زمینه و وای فای

برنامه های پس زمینه می توانند باعث داغ شدن موبایل سامسونگ شود. همچنین اگر وای فای شما روشن باشد مانند برنامه های پس زمینه مدام در حال تبادل اطلاعات است. این عوامل می توانند باعث داغ شدن گوشی شوند. هر چه تعداد برنامه های پس زمینه در حال اجرا بیشتر باشد گوشی بیشتر داغ می شود. بنابراین اگر گوشی شما داغ می شود غیر فعال کردن برنامه های پس زمینه و خاموش کردن وای فای می تواند این مشکل را رفع کند.

 

داغ شدن موبایل سامسونگ به دلیل اجرای اجرای بازی های سنگین

از عوامل داغ شدن موبایل سامسونگ اجرای بازی های سنگین در گوشی است. اجرای بازی مانند اجرای برنامه های سنگین باعث داغ شدن گوشی می شود. هنگام نصب و اجرای بازی حجم بالایی از منابع گوشی اشغال می شود. با اشغال منابع گوشی حرارت زیادی ایجاد می شود. به خصوص اگر سخت افزار گوشی برای اجرای بازی ضعیف باشد این موضوع بر داغ شدن گوشی اثر بیشتر می گذارد.

 داغ شدن موبایل سامسونگ

ویروس ها و نرم افزارهی مخرب

وجود نرم افزار ها و ویروس ها در گوشی می تواند باعث داغ شدن گوشی شما شود. بد افزارهای موبایل باعث افزایش میزان پردازش گوشی و به دنبال آن داغ شدن موبایل شما شود. بنابراین اگر می خواهید گوشی شما از شر ویروس ها در امان باشد به امنیت گوشی خود توجه کنید. امنیت گوشی شما باید به این صورت باشد که از نصب نرم افزار هایی که منابع آن ها ناشناخته است جلوگیری کند. بدین ترتیب احتمال ویروسی شدن و داغ شدن موبایل سامسونگ پایین می آید.

 

قاب محافط موبایل نامناسب

از دلایل داغ شدن گوشی می توان به قاب گوشی اشاره کرد. قاب نامناسبی که اجازه ورود و خروج به گوشی را ندهد می تواند گوشی را داغ کند. قاب های ضخیم و بدون داشتن مجرای تهویه به گوشی شما آسیب می زنند. اگر گوشی شما داغ شد قاب آن را جدا کنید. با جدا کردن قاب از افزایش دمای گوشی خود جلوگیری کنید.

 

منبع: داغ شدن موبایل سامسونگ ، نمایندگی سامسونگ

 



:: برچسب‌ها: داغ شدن موبایل سامسونگ , نمایندگی سامسونگ , تعمیرات موبایل و تبلت سامسونگ , تعمیر موبایل سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ

شاید برای شما نیز پیش آمده باشد با وجود اینکه سیم کارت در گوشی شما وجود دارد گوشی توانایی شناسایی سیم کارت را ندارد. اما دلیل این موضوع چیست؟ این مشکل به گوشی شما ربط دارد یا به اپراتور تلفن شما مربوط می شود. کارشناسان مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات تعمیر گوشی به شما کاربران گرامی است. در صورت عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ با مراجعه به نمایندگی سامسونگ از خدمات تعمیرات بهره مند شوید.

 عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ

نمایندگی مجاز سامسونگ

نمایندگی سامسونگ با ارائه بهترین خدمات فروش و تعمیر در ایران توانسته است به بهترین ارائه دهنده خدمات سامسونگ در کشور تبدیل شود. ارائه بهترین خدمات توسط کارشناسان ما توانسته است رضایت شما مشتریان عزیز را جلب نماید. نمایندگی مجاز سامسونگ توانسته است با بهره مندی از جدیدترین و محبوب ترین محصولات این شرکت به گزینه نخست خریداران گوشی سامسونگ تبدیل شود. محصولات نمایندگی مجاز سامسونگ اورجینال بوده و کیفیت این محصولات تضمین می شود. خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ باعث آن شده است که مشتریان این نمایندگی کالای خود را با رضایت کامل خریداری کنند. بازخورد شما عزیزان از خدمات پس از فروش نمایندگی سامسونگ رضایت شما عزیزان را نشان می دهد.

 

دلایل عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ

از دلایل مختلف ایجاد مشکل عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

نبودن تنظیمات شبکه در حالت خودکار

سیم کارت شما رجیستر نشده باشد

اسلات سیم کارت شما معیوب باشد

گوشی شما فلش شده باشد

سیم کارت معیوب باشد

سیم کارت شما بد جا خورده باشد

 

راه حل های رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ

خاموش و روشن کردن مجدد گوشی

از راه های اولیه که می تواند در رفع مشکل عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ کارساز باشد راه اندازی مجدد گوشی است. این کار اگر چه بسیار ساده است اما در بسیاری از مواقع کارساز است. در چنین مواقعی گوشی را برای مدتی خاموش کرده و مجددا آن را روشن کنید. حتی برای اینکه این راه کارسازتر باشد سیم کارت خود را در آورده و گوشی را دوباره روشن نمایید. در چنین مواقعی با تعویض سیم کارت با یک سیم کارت دیگر می توانید سالم بودن سیم کارت خود را نیز بررسی کنید. اگر گوشی شما دو سیم کارته است جای سیم کارت ها را عوض کنید تا از سالم بودن اسلات مطمئن شوید.

عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ در صورت رجیستر نبودن گوشی

عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ در گوشی هایی که به صورت غیرقانونی و قاچاق وارد بازار می شود بسیار عادی است. سریال این گوشی ها به صورت قانونی در مخابرات ثبت نشده است و به همین دلیل این سیم کارت ها کار نخواهند کرد. اپراتورهای تلفن همراه به سیم کارت های گوشی های ثبت نشده خدمات ارائه نمی دهند. برای اینکه از قانونی بودن گوشی خود مطمئن شوید شماره سریال روی جعبه را با شماره سریال حک شده در زیر باتری تطابق دهید.

از رام معتبر استفاده کنید

فلش گوشی یا تعویض رام می تواند به دلایل متفاوتی صورت گیرد. این کارها می تواند منجر به عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ شود. پس از فلش گوشی یا تعویض رام گوشی و نصب رام جدید، شماره سریال گوشی که با نام IMEI شناسایی می شود، پاک می شود. با پاک شدن IMEI این امکان وجود دارد که گوشی سیم کارت را نخواند و دچار مشکل شود. توصیه ما هنگام تعویض رام گوشی استفاده از رام های معتبر استفاده شود.

سیم کارت پانچ شده را تعویض کنید

از دلایل عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ می توان به خوانده نشدن سیم کارت پانچ شده اشاره کرد. اگر هنگام پانچ شدن در سیم کارت شما مشکلی پیش آید سیم کارت شما خوانده نمی شود. در این صورت سیم کارت پانچ شده باید تعویض گردد و سیم کارتی که از نظر اندازه و نوع با گوشی شما سازگار است استفاده شود. اکنون سیم کارت ها با اندازه های مختلف برای مصرف کننده فرستاده می شود. همین امر باعث می شود دیگر نیازی به پانچ کردن سیم کارت نداشته باشید.

تنظیمات شبکه را به صورت دستی تنظیم کنید

از دلایلی که می تواند باعث عدم خواندن سیم کارت در گوشی شود تنظیم نشدن شبکه به صورت خودکار است. در چنین مواقعی شبکه را به صورت دستی تنظیم نمایید. برای این کار به قسمت تنظیمات شبکه یا همان Network Connection بروید. اگر از گوشی چند سیم کارته استفاده می کنید پس از انتخاب سیم کارت مورد نظر در قسمت Network mode نوع شبکه را انتخاب کنید.

 منبع: نمایندگی سامسونگ



:: برچسب‌ها: نمایندگی سامسونگ , عدم شناسایی سیم کارت گوشی سامسونگ , تعمیرات موبایل سامسونگ , تعمیرات تبلت سامسونگ ,
:: بازدید از این مطلب : 127
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی