.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 باتری قطعه ای سخت افزاری در لپ تاپ است که انرژی مورد نیاز برای دستگاه را ذخیره می کند تا دستگاه بدون نیاز به اتصال به برق، روشن شود و کار کند. باتری لپ تاپ  یک قطعه سخت افزاری شیمیایی است که به کمک سلول گالوانیکی(برقی) انرژی شیمیایی را به انرژی الکتریکی تبدیل می کند.

 

باتری های لپ تاپ از تعدادی از سلول های گالوانیکی تشکیل شده اند. هر سلول متشکل است از دو الکترود (آنود و کاتود) و یک محلول الکترونیک. فروش ، تعمیر و تعویض باتری لپ تاپ  در نمایندگی تعمیر لپ تاپ به صورت تخصصی انجام می گردد.

باتری لپ تاپ

درباره باتری لپ تاپ  بیشتر بدانید

 

با ایجاد تغیرات شیمیایی در باتری لپ تاپ ، انرژی الکتریکی ذخیره و آزاد می شود. باتری ها کارایی صد در صدی ندارند. مقداری از انرژی آنها در اثر گرما و فعالیت های شیمیایی در هنگام شارژ و دشارژ از بین می رود. باتری لپ تاپ  از دو قسمت سلول و برد تشکیل شده است. سلول وظیفه ذخیره سازی و برد وظیفه برقراری ارتباط با مادربرد لپ تاپ را بر عهده دارد.

مشکلات باتری لپ تاپ

 

    تخلیه سریع باتری لپ تاپ

    عدم شناسایی باتری لپ تاپ  توسط دستگاه

    شارژ نشدن باتری لپ تاپ

 

معرفی انواع باتری لپ تاپ

 

    باتری لیتیوم یون

    باتری نیکل کادمیوم

    باتری نیکل متال هیدرید

    باتری لیتیوم پلیمری

    باتری هوشمند

 

چگونگی تعمیر باتری لپ تاپ

 

در مسیر تعمیر باتری لپ تاپ  اولین چیزی که باید چک کنیم ، مب برق AC  و کابل آن است. قطعی کابل یا اورجینال نبودن استاندارد نبودن مب باتری لپ تاپ  را تحت تاثیر قرار می دهد و کارای آن را به صفر می رساند. کثیف شدن محل اتصال بین باتری لپ تاپ  و برد اصلی می توانند مانع ایجاد اتصال مناسب شود.

 

به کمک یک برس کوچک یا مسواک تلاش کنید تا این بخش را تمیز کنید. اگر این راه حل ها موثر واقع نشد، برای تعمیر باتری لپ تاپ  باید به فکر تعویض باشید. تعویض راحت ترین و سریع ترین راه برای بهبود سلامت لپ تاپ  است.

تعمیر لپ تاپ

 

تعمیر لپ تاپ  یکی از خدمات تخصصی نمایندگی رسمی  است. این محصول از کمپانی  طرفداران بسیار زیادی دارد. طبیعی است که مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری متنوع برای لپ تاپ  بروز کند. برای رفع مشکلات لپ تاپ  می توانید به واحد اختصاصی تعمیر لپ تاپ  مراجعه کنید و صفر تا صد خدمات این حوزه را دریافت نمایید.

 

در این واحد آرشیوی مطمئن از قطعات جانبی لپ تاپ  فراهم است تا در صورت نیاز به تعویض قطعه، سرگمی برای تعمیرکار و کاربر پیش نیاید. این آرشیو مجهز است به قطعات اصل و شرکتی که با نمونه اصلی هیچ تفاوتی ندارند. تعمیرکاران ما در واحد تعمیرات لپ تاپ  همگی کارآزموده و متخصص هستند و به راحتی می توانند همه مشکلات را رفع کنند.

 

 

تعمیرات دل

 

کمپانی دل یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولیدکننده محصولات IT آمریکایی در جهان است. محصولاتی متنوع و با کیفیت در زمینه آی تی را طراحی و تولید و عرضه می کند. هر یک از این محصولات با وجود کیفیت بسیار بالایی که دارند، همواره در معرض آسیب و اختلال هستند.

 

برای اینکه ارائه خدمات در حوزه محصولات دل با سرعت و کیفیت بیشتری انجام شود، تصمیم گرفتیم تا واحد های جداگانه راه اندازی کنیم و با تجهیز واحد های تعمیرات لپ تاپ دل به دستگاه های مدرن و پیشرفته در زمینه نرم افزار و سخت افزار، مسیر تعمیر و ترمیم و عیب یابی را هموار سازیم. لذا به همه کاربران کمپانی دل اطمینان می دهیم که با مراجعه به این مرکز جامع و تخصصی همه نیاز ها و مشکلاتشان برطرف خواهد شد.

نمایندگی اچ پی

 

کمپانی اچ پی از سردمداران طراحی و ساخت پرینترهای رنگی و سیاه و سفید است. نام این کمپانی مطرح و محبوب از کنار هم قرار گرفتن حروف اول نام مؤسسان این شرکت، یعنی هیولت (h) و پاکارد (p) شکل گرفته است. کمپانی اچ پی محصولات متنوع بسیاری به بازارهای جهانی عرضه می کند که برخی از آنها عبارتند از: چاپگر، سرور، رایانه‌های قابل حمل، پلاتر، دسکتاپ، اسمارت‌فون‌، تبلت و نرم‌افزارهای مدیریت شبکه و … . تعمیرات لپ تاپ اچ پی و انواع دیگر محصولات نیز در این مرکز انجام میشود.

 

بد نیست بدانید که این شرکت با سرمایه‌گذاری ابتدایی ۵۳۸ دلار پایه‌گذاری شد و در نهایت تلاش‌های هیولت و پاکارد زمینه ساز آن گشت تا ظرف مدت هفت‌سال، سرمایه اولیه آن‌ها به ۹۰ میلیارد دلار برسد و شرکت آن‌ها به یکی از قطب‌های بزرگ صنعت کامپیوتر بدل گردد.

 

منبع:تعمیرات باتری لپ تاپ



:: برچسب‌ها: تعمیرات لپ تاپ دل , نمایندگی تعمیر لپ تاپ اچ پی ,
:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

در این مقاله قصد داریم انواع چاپگر را به شما عزیزان معرفی کرده و در مورد ویژگی های هریک از این مدل ها، اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. چاپگرها به عنوان یکی از مهم ترین محصولات در گروه ماشین های اداری، در چندین مدل مختلف تولید شده اند که هریک برای کاربری ویژه ای طراحی شده اند. بسته به اینکه کاربری مورد انتظار کاربر در چه سطحی است، می توان از یکی از انواع این محصول استفاده نمود.

 

آشنایی شما با انواع این محصول، به شما کمک می کند که فرایند خرید را آگاهانه تر انجام داده و نهایت کاربری را از چاپگر خریداری شده داشته باشید. از طرفی هزینه خرید و طول عمر این مدل ها نیز متفاوت است و شما باید به این مساله هم توجه داشته باشید. برای اطلاع از ویژگی ها و تفاوت های انواع چاپگر، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

در این مقاله قصد داریم انواع چاپگر را به شما عزیزان معرفی کرده و در مورد ویژگی های هریک از این مدل ها، اطلاعات جامعی را در اختیارتان قرار دهیم. چاپگرها به عنوان یکی از مهم ترین محصولات در گروه ماشین های اداری، در چندین مدل مختلف تولید شده اند که هریک برای کاربری ویژه ای طراحی شده اند. بسته به اینکه کاربری مورد انتظار کاربر در چه سطحی است، می توان از یکی از انواع این محصول استفاده نمود.

 

آشنایی شما با انواع این محصول، به شما کمک می کند که فرایند خرید را آگاهانه تر انجام داده و نهایت کاربری را از چاپگر خریداری شده داشته باشید. از طرفی هزینه خرید و طول عمر این مدل ها نیز متفاوت است و شما باید به این مساله هم توجه داشته باشید. برای اطلاع از ویژگی ها و تفاوت های انواع چاپگر، از شما دعوت می کنیم تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

 

انواع چاپگر

انواع مدل های چاپگر

رایج ترین انواع چاپگر عبارتند از:

 

چاپگر ضربه ای (Impact Printer)

چاپگر ضربه ای همانطور که از نامش پیداست، بر اساس ضربه ای که روی نواری رنگی زده می شود کار می کند. چاپگر سوزنی یکی از مدل های ضربه ای است که علائم در آن توسط نقطه های کوچکی به نام Dot حاصل می شود. خود این نقطه ها توسط سوزن نازکی به نام Pin به وجود می آیند. سر و صدای این مدل چاپگر زیاد است و از این نظر ممکن است آزار دهنده باشد. کیفیت چاپ در این چاپگر ها به تعداد سوزن های دستگاه بستگی دارد و قیمت بالاتری نسبت به سایر مدل ها دارند.

 

چاپگر غیر ضربه ای (Non Impact Printer)

دیگر مورد از انواع چاپگر ، دستگاه های غیر ضربه ای هستند که عملیات مکانیکی مانند ضربه در آنها وجود ندارد و دارای سر و صدای کمتری هستند. قیمت این مدل نیز بالا است و البته تکنولوژی ساخت آنها نیز پیشرفته تر از مدل های دیگر می باشد. حرارت لیزر یا پاشیدن جوهر، اساس کار این نوع چاپگر است که به چند دسته جوهر افشان و لیزری تقسیم بندی می گردد.

 

چاپگر حروفی

یکی دیگر از انواع چاپگر ، چاپگر حروفی یا آفتابگردان است. در این مدل تمام علائم و اعداد به صورت برجسته بر روی یک گوی قرار دارند. هر علامت برای چاپ شدن در جلوی هد چاپگر قرار می گیرد و با ضربه، این علامت روی کاغذ چاپ می شود.این چاپگر ها بسیار شبیه دستگاه های ماشین نویسی هستند و سرعت آنها بین ۱۰ تا ۹۰ کاراکتر در ثانیه است.

 

چاپگر حرارتی

یکی دیگر از انواع چاپگر ، مدل های حرارتی این دستگاه است که از کاغذهای مخصوصی در آنها استفاده می شود. بر روی همه این چاپگرها سوزن هایی وجود دارد که گرم می شوند و تغییرات شیمیایی ویژه ای را روی کاغذ اعمال می کنند. یکی از نقاط ضعف این مدل، شرایط سخت نگه داری کاغذ آنها است؛ این کاغذها در اثر گرما یا زمانهای طولانی تغییر رنگ می دهند و ممکن است کیفیت چاپ را نیز تحت تاثیر قرار دهند.

 

چاپگر لیزری

آخرین مورد از انواع چاپگر ، چاپگر لیزری می باشد. فرایند کاری این مدل تا حد زیادی شبیه به دستگاه فتوکپی است. اول نور لیزر به کاغذ تابیده شده و انرژی لازم را به آن می دهد، سپس به نسبت انرژی های قرار گرفته روی کاغذ، پودر یا مایع در آنجا قرار می گیرد و در نهایت تصویر نهایی بر روی کاغذ چاپ می شود. این مدل کیفیت فوق العاده ای دارد و به دلیل قیمت مناسب، مورد استقبال بیشتر کاربران مبتدی و حرفه ای قرار می گیرد.

 

چاپگر جوهر افشان

چاپگر های جوهر افشان با استفاده از مخزن جوهر یا همان کارتریج کار می کنند. جوهر با فشار از روزنه هایی خارج می شود و روی کاغذ پاشیده می شود؛ بدین ترتیب شکل مورد نظر روی کاغذ نقش می بندد. از جمله نقاط قوت این مورد از انواع چاپگر ، باید به کیفیت بالای آنها اشاره کرد و این که سر و صدای آنها در هنگام کار بسیار کم است. این نوع چاپگر ها برای کارهای نقاشی و گرافیکی بسیار مناسب هستند و کاربران می توانند از کیفیت چاپ آنها لذت ببرند. نکته ای که در مورد چاپگر جوهر افشان وجود دارد این است که برای نگه داری بهتر از این دستگاه، بهتر است که هر چند وقت یک بار، یک تصویر یا متن کوچک را با آن چاپ کنید.

 

نمایندگی تعمیر چاپگر

نمایندگی تعمیر چاپگر یکی از تخصصی ترین مراکز خدماتی در حوزه ماشین های اداری به شمار می رود. تکنسین هایی در این مرکز فعالیت می کنند که دانش بالایی در خصوص تعمیر چاپگر داشته و دوره های آموزشی تخصصی را در این زمینه گذرانده اند. مدیریت نمایندگی توشیبا در تهران مورد بحث برای ارائه خدمات هرچه با کیفیت تر، واحدهای تعمیرات توشیبا را به جدیدترین ابزارآلات روز دنیا مجهز کرده است. به این ترتیب شما کاربران محترم می توانید تعمیرات انواع مدل های چاپگر اچ پی، کانن، ریکو، سامسونگ و … را در این مرکز پیگیری کرده و از رفع مشکل به صورت تخصصی اطمینان حاصل نمایید. همکاران ما در نمایندگی توشیبا، بررسی و ترمیم انواع مدل های این دستگاه را در برنامه کاری خود قرار داده اند.

 منبع: انواع چاپگر

 



:: برچسب‌ها: نمایندگی توشیبا در تهران , نمایندگی تعمیرات توشیبا در تهران , تعمیر توشیبا در تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

حافظه پرینتر

کار نکردن پرینتر علاوه بر اینکه ممکن است به دلایلی چون جمع‌شدگی و چروک کاغذ، استفاده از کاغذ نامناسب و مواردی از این دست اتفاق بیفتد ممکن است به دلیل گیر کردن عملیات پرینت در حافظه پرینتر نیز صورت پذیرد. احتمال بروز اختلال در این بخش از دستگاه به ویژه زمانی قوت می‌گیرد که سایر قطعات سخت افزاری پرینتر به خوبی کار می‌کنند. در این شرایط نیاز است تا با یک فرمان در ویندوز و یا راه اندازی مجدد کامپیوتر، اشکال پیش آمده مرتفع گردد. در صورتی که ایراد پیش آمده با پاک کردن حافظه پرینتر رفع نشد، می‌توان با راه اندازی مجدد پرینتر همه داده‌های متوقف در پرینتر را پاک کرد. جهت آشنایی بیشتر با کارکرد حافظه پرینتر و روش پاک کردن آن با ما همراه باشید.

 تعمیرات پرینتر ریکو

آشنایی با حافظه پرینتر

در برخی مواقع، دستورات چاپ ارسال شده از کامپیوتر به پرینتر، بیشتر از یک مورد است. در این شرایط، کامپیوتر، برای نگهداری دستورات چاپی که بصورت همزمان به پرینتر ارسال می‌شود، صف انتظار چاپی ایجاد می‌کند. این صف، لیستی از دستورات چاپ درخواستی را با تمام داده های مورد نیاز در حافظه موقت پرینتر -که به آن قرقره چاپ (Print (Spool نیز گفته می‌شود،- ذخیره می‌کند.

 

زمانی که پرینتر یکی از دستورات چاپ را انجام دهد، دستور کار بعدی توسط کامپیوتر و از SPOOL ارسال می‌شود. بد نیست بدانید غالب پرینترهای جوهرافشان خانگی، دستور پرینت‌ها را مستقیماً از اطلاعات SPOOL دریافت می‌کنند. از این رو برای پاک کردن اسنادی که گیر کرده است، می‌بایست بجای حذف داده‌‌ها از حافظه پرینتر، حذف داده‌ها مستقیماً از صف انتظار Spool انجام شود. (نکته: برخی پرینترها نظیر پرینترهای لیزری تحت شبکه که قیمت بالایی نیز دارند NETWORKED LASER PRINTER دارای حافظه موقت هستند؛ این حافظه موقت در درون تعبیه شده است).

 

حافظه پرینتر

پاک کردن صف انتظار چاپ در ویندوز 7 و 8

برای پاک کردن صف انتظار چاپ روی ویندوز 7 و 8 ابتدا به Control panel رفته و گزینه Devices and printers را انتخاب نمایید. در این بخش بر روی پرینتری که قصد دارید دستورات چاپ آن را پاک کنید، کلیک راست کنید. سپس، بر روی گزینه See What’s Printing کلیک نمایید و منوی پرینتر را باز کنید. در ادامه Cancel all document را انتخاب و سپس گزینه YES را بزنید. با این کار، لیست پرینت در عرض چند ثانیه پاک خواهد شد و حافظه پرینتر پاک خواهد شد. اگر یک یا چند دستور چاپ در لیست باقی بماند، کامپیوتر خود را ریست کنید تا حافظه آن پاک شود. هر کامپیوتری برای پرینتر تحت شبکه یک لیست انتظار دارد. بنابراین اگر راهکار ارائه شده در این بخش، مشکل شما را برطرف نکرد، ممکن است ناچار شوید آن را بر روی چندین کامپیوتر روی شبکه اِعمال کنید.

 

ریست کردن پرینتر

ریست کردن پرینتر زمانی در دستورکار قرار می‌گیرد که پرینتر با وجود پاک کردن دستورات چاپ از روی کامپیوتر، همچنان کار نمی‌کند. در این وضعیت ریست کردن پرینتر کمک می‌کند تا حافظه پرینتر پاک شود. برای ریست کردن پرینتر، این دستگاه را خاموش کنید و پریز آن را از برق جدا نمایید. قبل از اتصال مجدد سیم برق، پرینتر را برای دقایقی رها کنید تا مطمئن شوید حافظه پرینتر تمام انرژی خود را از دست داده است. پس از روشن کردن پرینتر، قبل از ارسال دستور پرینت جدید، منتظر بمانید تا پرینتر مراحل راه اندازی خود را طی کند.

 

پاک کردن اطلاعات ذخیره شده در تنظیمات حافظه پرینتر

در برخی از پرینترها، اطلاعات تنظیمات پرینتر – شامل تنظیمات شبکه و تنظیمات کاغذ- در حافظه بلند مدت ذخیره می‌شود. این اطلاعات حتی در صورت خاموش کردن دستگاه و کشیده شدن دو شاخه آن از پریز برق، همچنان در حافظه پرینتر باقی می‌ماند. پاک کردن این اطلاعات معمولاً نیاز به تنظیم مجدد سرد دستگاه یا همان (Cold Reset) دارد. با این کار مشکلات حاد  پرینتر رفع می‌شود. (نکته: معمولاً برای رفع مشکل «دستورات گیر کرده در حافظه» نیازی به ریست سرد نیست). باید توجه داشت که فرآیند پاک کردن حافظه پرینتر –منظور حافظه دائم است-، معمولاً بسته به نوع و مدل پرینتر متفاوت است.

 

نمایندگی پرینتر ریکو

بهره مندی کارشناسان نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو از جدیدترین و پیشرفته ترین تجهیزات تعمیر سبب گشته است تا تعمیرات انجام شده به دست این کارشناسان بالاترین نتیجه و بازدهی را داشته باشند و کلیه عیوب و اختلالات ایجاد شده در دستگاه ها رفع گردند. دارندگان پرینترهای ریکو می توانند با مراجعه به این مرکز و حضور در پارت تخصصی تعمیرات پرینتر ریکو سرویس های مورد نیاز خویش را دریافت نمایند.
در صورتی که امکان حضور در تعمیرگاه نباشد، می توان از سیستم تعمیر پرینتر ریکو در محل استفاده کرد. تعمیرات پرینتر ریکو در این مرکز محدود به مدل خاصی از پرینتر نیست و تمامی مدلهای پرینتر اعم از جوهری، لیزری و … را دربر میگیرد. سرویس‌های تخصصی مرتبط با فروش پرینتر ریکو نیز با حضور در نمایندگی ریکو و مراجعه به فروشگاه مرکزی ریکو قابل دریافت است.

منبع: حافظه پرینتر

 

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات پرینتر ریکو , نمایندگی تعمیر پرینتر ریکو , نمایندگی تعمیرات پرینتر ریکو ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

 

یکی از سرویس‌های تخصصی مرتبط با پروژکتور که در طول استفاده از این دستگاه، احتمالاً به آن نیاز پیدا شود، سرویس تعویض لامپ پروژکتور است. کم شدن نور دستگاه و روشن شدن چراغ آلارم Lamp روی پنل، نشانه‌هایی دال بر فرا رسیدن زمان تعویض لامپ پروژکتور هستند که در صورت مشاهده آنها می‌بایست جهت تعویض لامپ پروژکتور اقدام کرد. (ویدئوی آموزش تعویض لامپ پروژکتور دل در بخش‌های زیر بارگذاری شده است).

 

کاربران ویدئو پروژکتور توجه داشته باشند که در صورت عدم تعویض به موقع لامپ، ترکیدن آن در داخل پروژکتور می تواند منجر به آسیب سایر قسمت‌ها شو.د همانگونه که می‌دانید، لامپ پروژکتور یکی از گران قیمت‌ترین قطعات این دستگاه است که متاسفانه کاربر ناچار است در طول مدت عمر مفید پروژکتور، بارها آن را تعویض کند‌.

 

عمر مفید این قطعه مصرفی معمولاً چیزی حدود 2000 ساعت است. اگر چه تعویض لامپ پروژکتور کار نسبتاً ساده‌ای به شمار می‌آید، اما اکیداً توصیه می‌شود در صورت داشتن عدم تخصص و مهارت، انجام این کار به کارشناسان تعمیر پروژکتور دل واگذار گردد.

 

تعویض لامپ پروژکتور دل

ویدئوی آموزش تعویض لامپ پروژکتور دل

شما کاربران گرامی می‌توانید با مشاهده فیلم آموزش تعویض لامپ پروژکتور دل ، با شیوه صحیح انجام این کار و استانداردهای ان آشنا شوید. توصیه می‌شود در صورت عدم آشنایی با ساختار پروزکتور دل، از دستکاری این محصول خودداری کرده و انجام این سرویس را، به یکی از کارشناسان مرکز تعمیر پروژکتور دل واگذار نمایید.

 

توجه داشته باشید که درباره سرویس‌های تعمیر و تعویض لامپ پروژکتور نیز همیشه پیشگیری بهتر از درمان بوده است! بنابراین برای افزایش عمر لامپ پروژکتور بهتر است پس از استفاده از پروژکتور و خاموش شدن لامپ آن، از کشیدن دو شاخه دستگاه از پریز برق خودداری کنید. زیرا دستگاه برای خنک سازی خود و لامپ موجود در آن نیاز به فن های خود دارد.

 

بدیهی است که فن های دستگاه نیز نیاز به انرژی برق دارند. بنابراین می بایست با اتمام کار، دو شاخه دستگاه در برق بماند تا انرژی مورد نیاز فن ها جهت خنک سازی دستگاه تأمین شود. در غیر اینصورت لامپ پروژکتور دل مدت طولانی داغ باقی خواهد ماند. داغی بیش از حد لامپ در بعضی موارد حتی باعث سوختن ناگهانی لامپ میگردد. رعایت این نکته در نگهداری از ویدئو پروژکتور و افزایش عمر مفید آن بسیار ضروری است.

 

 

آموزش تعویض لامپ پروژکتور دل

در صورتی که به هر دلیل امکان دانلود ویدئوی آموزش تعویض لامپ پروژکتور دل برای شما وجود ندارد، می‌توانید با مراجعه به بخش زیر و دنبال کردن مراحل درج شده، جهت تعویض این بخش از دستگاه اقدام نمایید. در صورت مواجهه با هر گونه اشکال در طول تعویض لامپ پروژکتور، توصیه می‌شود با یکی از کارشناسان ما در مرکز تعمیرات دل تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

شایان ذکر است تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر انواع پروژکتور دل از جمله تعمیر عیوب پاور پروژکتور دل، تعمیر پاور لامبلاست پروژکتور دل، تعمیر عیوب منشور رنگ LCD ویدئو پروژکتور دل، تعویض لامپ پروژکتور، تعمیر عیوب مربوط به تراشه DMD دل و …. با حضور در نمایندگی پروژکتور دل قابل دریافت است.

 

1. دوشاخه پروژکتور را از پریز برق جدا کنید: پروژکتور را خاموش کنید و پس از چند دقیقه -که لامپ دستگاه به خوبی خنک شد- آنرا از برق بکشید. (اگر برق دستگاه را قطع کنیم لامپ همچنان داغ خواهد ماند.)

 

2.محافظ لامپ را جدا نمایید: در این مرحله از تعویض لامپ پروژکتور دل ، باید پیچ‌های مرتبط را با پیچ گوشتی باز کرد. معمولاً ۲ یا ۴ پیچ در را به بدنه متصل کرده‌اند. مدل هایی نیز وجود دارد که در آنها درب لامپ روی سطح بالایی پروژکتور قرار گرفته است.

 

3.لامپ را از محل خود خارج کنید: در این مرحله از تعویض لامپ پروژکتور دل ، با دستگیره‌ای که به همین منظور در پروژکتور تعبیه شده است لامپ را به آرامی از محل خود خارج کنید. سیم های وصل شده به لامپ را نیز با دقت جدا کنید. لامپ سوخته را در گوشه‌ای بگذارید و دقت نمایید تا با لامپ سالم اشتباه نشود.

 

4.محل لامپ پروژکتور را تمیز و گردگیری نمایید: برای گردگیری مکان لامپ پروژکتور بهتر است از یک پارچه نرم و بدون پرز استفاده کنید.

 

5.لامپ سالم را در محل لامپ پروژکتور قرار دهید:

سیم های جدا شده از لامپ معیوب و سخوته را به لامپ جدید و سالم وصل نمایید و لامپ را در محل مناسب تعیبه شده در دستگاه، قرار دهید. تلاش نمایید تا دستان و انگشتانتان تنها با قاب پشت لامپ تماس داشته باشد و باقی نقاط لامپ و دستگاه را لمس نکنند (برای عدم لمس مستقیم می توانید یک پارچه را واسطه کنید).

 

6.درب لامپ را سر جای خود قرار دهید. درب محافظ لامپ را دوباره سر جای خود قرار داده و با پیچ گوشتی، پیچ های در را سفت کنید.

 

7.در این مرحله از تعویض لامپ پروژکتور دل می بایست تایمر لامپ، ریست شود.

 

8.جهت شناسایی لامپ جدید توسط پروژکتور می بایست از طریق تنظیمات منو تایمر لامپ را صفر کنید. در صورتی که این کار را انجام ندهید هیچ تصویری توسط دستگاه به نمایش در نخواهد آمد. صفر کردن تایمر لامپ در پروژکتورهای مختلف متفاوت است. در صورتی که اطلاعاتی در این باره ندارید شاید در دفترچه راهنمای پروژکتور بتوانید روش آن را پیدا کنید. در غیر اینصورت از کارشناسان حوزه تعمیرات پروژکتور دل راهنمایی بگیرید.

 

منبع:آموزش تعویض لامپ پروژکتور دل



:: برچسب‌ها: نمایندگی پروژکتور دل , تعمیرات پروژکتور دل , تعمیر پروژکتور دل ,
:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟

چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟ سوالی است که بسیاری از افراد با آن درگیر هستند. چکار می کنید زمانیکه برای اولین بار دکمه پاور را می زنید تا سیستم بالا بیاید، اما شاهد هیچ گونه تغییری نیستید؟ مطمئنا با فشار بیشتری پاور را می زنید تا سیستم روشن شود اما انگار نه انگار! ممکن است بارها برایتان پیش آمده باشد که نتوانید لپ‌تاپ خود را راه‌اندازی یا بوت کنید. در این مقاله قصد داریم اقدامات لازم هنگام روشن نشدن لپ تاپ را معرفی کنیم . مقالات نمایندگی نوت بوک تخصصی ترین مقالات در حوزه لپ تاپ و تعمیرات نوت بوک است. با مطالعه این مقالات از جدیدترین و بهترین اطلاعات روز بهره مند شوید.

 تعمیرات نوت بوک

اقدامات اولیه هنگام روشن نشدن لپ تاپ

 اولین اقدامی که برای یافتن دلایل روشن نشدن لپ تاپ به ذهن مان  میرسد این است که مشکلاتی در زمینه برق رسانی وجود دارد. لازم است که ابتدا وضعیت برق رسانی را از پریز و غیره مورد بررسی قرار دهید. اگر مشکلی وجود دارد آن را حل کنید در غیراینصورت شاید مشکل از باتری است. اگر هنگام روشن کردن لپ تاپ، متوجه شده اید که لپ تاپ روشن نمی شود و احتمال می دهید مشکل از باتری است، کافی است آن را به شارژ بزنید. شاید به دلایلی، باتری تمام شارژ خود را از دست داده است یا حتی، مشکلی در عملکرد آن رخ داده است. اگر باتری سالم باشد، هنگام وصل کردن آن به شارژر، شروع به شارژ شدن می کند و سیستم شما هم بعد از چند دقیقه روشن می شود.

 

روشن نشدن لپ تاپ

مرکز تعمیرات نوت بوک

البته انجام مراحل بالا نیازمند تخصص در این زمینه است. تعمیرات نوت بوک با توجه به ظرافت های رایج در کانفینگ این دستگاه می بایست به دست کارشناسانی انجام پذیرد که بر ساختار آن مسلط بوده و بتوانند با عیب یابی صحیح، روش های مورد نیاز جهت تعمیر آن را تشخیص دهند. عملا این کار هرکسی نیست. مرکز تعمیرات نوت بوک کادری متخصص و کارآمد از برترین کارشناسان و مهندسان این حوزه را به کار گرفته تا شما هموطنان گرامی با یک بار مراجعه به این مرکز، بتوانید هرگونه عیب و نقص ایجاد شده در دستگاه خود را رفع نمایید و از مراجعه به دیگر مراکز بی‌نیاز گردید.

 

تماس با مرکز تعمیرات نوت بوک »

اقدامات بعدی در صورت روشن نشدن لپ تاپ با روش های گفته شده

در صورت انجام مراحل بالا و روشن نشدن لپ تاپ لازم است روش های دیگری را نیز به منظور تعمیر لپ تاپ امتحان کنید. بنابراین لپ تاپ خود را در محیطی ساکت چک کنید و ببنید که صدای چرخش فن لپ تاپ خود را می شنوید یا خیر. همچنین چک کنید که ال ای دی های روی کیبرد لپ تاپ مخصوصا روی دکمه پاور روشن است یا خیر.  با تست این موارد احتمال اینکه پاسخ سوال چرا لپ تاپ روشن نمی شود  را پیدا کنید بسیار زیاد است. در صورتی که صدای فن لپ تاپ خود را می شنوید یا ال ای دی های روی کیبرد روشن است، لپ تاپ خود را به یک محیط تاریک ببرید و با دقت صفحه نمایش را بررسی کنید که آیا تصویری مشخص است یا خیر.

 نمایندگی تعمیرات نوت بوک

گاهی در اتاق تاریک متوجه می شوید که نمایشگر یک تصویر تاریک و غیر واضح را نمایش می دهد. در این حالت مشکل دقیقا از مبدل لپ تاپ است و اگر صفحه نمایش هیچ تصویری را نمایش نداد مشکل می‌تواند مربوط به RAM یا برد اصلی باشد. برای حل این موارد و مشکلات باید ابتدا اتصال RAM به برد اصلی را بررسی کنید. اگر این اقدامات کمک نکرد و کارگشا نبود، باطری، درایو هارد، درایو دی‌وی‌دی و سایر اجزا را از لپ‌تاپ جدا کنید، و سعی کنید که لپ‌تاپ را بدون آن‌ها روشن کنید. شاید یکی از موارد نام‌برده شده در بالا مشکلی داشته و اجازه نمی‌دهد که لپ‌تاپ به درستی کار کند.

تعمیرات نوت بوک

نمایندگی تعمیرات نوت بوک ارائه دهنده تمامی خدمات مرتبط با این دستگاه اعم از ترمیم، تعویض، تعمیر و بازیابی قطعات است؛ تمامی سرویس های ارائه شده در این مرکز به دست کارشناسانی انجام می پذیرد که با تمرکز بر ساختار نرم افزاری و سخت افزاری، تسلط بالایی بر کانفینگ نوت بوک یافته و می توانند در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت تمامی اشکالات و اختلالات احتمالی پیش آمده در آن را رفع نمایند. بعلاوه کارشناسان این مجموعه با واکاوی و بررسی تعداد بیشماری از نوت بوک ها موفق به تدوین نوین ترین و سازگارترین شیوه‌های تعمیر و ارائه بالاترین سطح کیفی خدمات در این زمینه گشته‌اند. در شرح مهارت کارشناسان حاضر در این مرکز به ذکر این نکته بسنده می کنیم که مدیریت مرکز تعمیرات نوت بوک به دلیل اطمینان از سطح تبحر و دانش کادر فنی خویش، تمامی خدمات ارائه شده در این مرکز را ضمانت و گارانتی نموده است.

 

منبع: چرا لپ تاپ روشن نمی شود ؟

 



:: برچسب‌ها: چرا لپ تاپ روشن نمی شود , نمایندگی تعمیرات نوت بوک , تعمیرات نوت بوک ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

کمرنگ بودن برگه های کپی

یکی از پرتکرارترین گلایه‌های طرح شده از سوی کاربران دستگاه‌های فتوکپی، کمرنگ بودن برگه های کپی شده توسط دستگاه است. در غالب موارد، بهترین راه جهت رفع این مشکل، بازگرداندن تنظیمات دستگاه کپی ریکو به همان تنظیمات کارخانه و اولیه است. اگرچه تنظیم رنگ کاغذ بیرون از دستگاه را می‌توان از طریق منوهای دستگاه کپی انجام داد.

 کمرنگ بودن برگه های کپی

گاه تغییر رنگ در خروجی کپی ممکن است به سبب اتمام تونر دستگاه یا عدم هماهنگی تونر با دستگاه است. بهترین اقدام در این وضعیت تعویض تونر دستگاه کپی ریکو است. اگر این مشکل، به طور مکرر اتفاق بیافتد، نیاز است که برای تعمیرات کپی Ricoh، به یک متخصص مراجعه کرد.

 

کمرنگ بودن برگه های کپی

رفع مشکل کمرنگ بودن برگه های کپی

به طور خلاصه در صورت کمرنگ بودن کپی گرفته شده می‌بایست مواردی چون میزان تونر، کارتریج تونر، کیفیت کاغذ و همخوانی آن با دستگاه کپی ریکو، تنظیمات وضوح چاپ، فعال یا غیرفعال بودن حالت صرفه جویی در مصرف تونر و در نهایت کثیفی سطح بخش LSU در داخل دستگاه فتوکپی ریکو مورد بررسی قرار گیرد. اشکال پیش آمده به دلیل وجود اشکال در یکی از بخش‌های مذکور است. توصیه می‌شود اشکالات پیش آمده در این بخش‌ها، توسط کارشناسان تعمیر فتوکپی ریکو برطرف گردد.

 

1. تنظیمات وضوح چاپ: اگر کمرنگ بودن خطوط در سرتاسر صفحۀ چاپ شده مشاهده گردد احتمالاً این اشکال ناشی از قرار گرفتن تنظیمات وضوح چاپ، روی بخش بسیار کم است. این احتمال نیز وجود دارد که حالت صرفه جویی در مصرف تونر فعال باشد. در چنین شرایطی بهتر است وضوح چاپ را تنظیم کرده و حالت صرفه جویی در مصرف تونر را غیرفعال کنید.

 

2. کثیفی سطح بخش LSU: یکی دیگر از دلایل کمرنگ بودن برگه های کپی می تواند کثیفی سطح بخش LSU در داخل دستگاه کپی باشد. در چنین وضعیتی بهتر است بخشهای داخلی دستگاه را تمیز نمایید.

 

3. تونر: اگر مشکل کمرنگ بودن کپی به صورت خطوط عمودی سفید رنگ یا بخشهای محو در صفحه ظاهر شود، احتمالا اشکال پیش آمده به دلیل کمی میزان تونر فتوکپی ریکو است. بنابراین بهتر است کارتریج تونر جدیدی را نصب نمایید.

 

4. کارتریج تونر: ترکیبی از چاپ کم رنگ یا لکه دار می تواند نشان دهنده آن باشد که باید کارتریج تونر را تمیز کنید. بخشهای داخلی دستگاه خود را تمیز کنید.

 

5. کاغذ نامناسب: کمرنگ بودن برگه های کپی ممکن است ناشی از بکارگیری کاغذهایی باشد که همخوانی چندانی با دستگاه ندارند. به عنوان مثال ممکن است كاغذ بیش از اندازه مرطوب و یا زیر باشد.

 

علت کمرنگ بودن برگه های کپی

در غالب موارد می‌توان علت اصلی کمرنگ بودن برگه های فتوکپی ریکو را می‌توان در بخش کارتریج و تونر دستگاه جستجو کرد. زیرا اگر تونر یا کارتریج دستگاه کپی خالی یا خراب باشد، کپی‌های کمرنگ یا بی کیفیتی را ارائه خواهد داد. البته تنظیمات بد نرم افزاری و یا استفاده از کاغذهای نامرغوب نیز در چاپ کپی کمرنگ بی تأثیر نیست.

 

توصیه می‌شود پیش از تماس با مراکز تعمیر دستگاه کپی جهت حضور تعمیرکار و رفع مشکل کمرنگ بودن برگه های کپی، موارد درج شده در بخش‌های آتی را بررسی و در صورت مشاهده مرتفع سازید. شایان ذکر است تخصصی‌ترین سرویس‌های مرتبط با تعمیر و تعویض قطعات دستگاه فتوکپی ریکو از طریق تماس با نمایندگی ریکو قابل دریافت است.

 تعمیرات کپی Ricoh

نمایندگی رسمی ریکو در کرج

نمایندگی رسمی ریکو در کرج با تخصیص واحدهای مجزا به هریک از خدمات ارائه شده در این مرکز، در تلاش است تا تخصصی ترین تعمیرات و سرویس های ضروری را به کاربران دستگاه‌های ریکو ارائه نمایند. تخصیص واحدهای تخصصی تعمیرات ریکو به هر یک از دستگاه ها و محصولات ریکو سبب گشته تا در هر پارت، خدمات تخصصی مرتبط با یک محصول به کاربران ارائه گردد و تمرکز بر یک محصول و ساختار آن، کیفیت سرویس دهی در هر پارت را ارتقاء بخشد.

 

شما کاربران گرامی می توانید با حضور در نمایندگی رسمی ریکو در کرج و مراجعه به پارت مرتبط با دستگاه خویش، تمامی سرویس ها و تعمیرات مرتبط با آن دستگاه را به همراه ضمانت و گارانتی خدمات دریافت نمایید.

نمایندگی ریکو و واحد های تعمیرات تخصصی ریکو

نمایندگی ریکو در دو حوزه‌ی تعمیر و فروش فعالیت دارد اما عمده‌ی فعالیت و تمرکز این مرکز بر ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیر محصولات ریکو است. تمامی خدمات و سرویس‌های ارائه شده در این مرکز با تلاش در جهت حفظ حقوق مراجعان و کسب رضایت مشتریان گرامی عرضه می‌گردد. کادر مجرب و باسابقه‌ی نمایندگی ریکو در بخش تعمیر، با بهره‌مندی از به‌روزترین ابزارآلات تعمیر و ترمیم، قادر به رفع و حل تمامی مشکلاتی می‌باشد که به هر دلیل ممکن است در محصولات ریکو ایجاد شده باشند. تمامی سرویس‌های ارائه شده در این مرکز مبتنی بر اصول و استانداردهای جهانی است که از سوی شرکت‌های معتبری نطیر ریکو مطرح گشته‌اند. برخی از ویژگی‌ها و اصول جاری نمایندگی تعمیرات کپی ریکو عبارتند از:

 تعمیرات کپی ریکو

در اختیار داشتن آرشیوی جامع از قطعات اصلی و جانبی دستگاه‌های ریکو

گارانتی خدمات تعمیر

ارائه تخصصی خدمات در واحدهای جداگانه

تعهد به ارائه تمامی خدمات تعمیر بر اساس استانداردهای شرکتی

استفاده از مواد با کیفیت و سازگار با دستگاه‌های ریکو

به‌کارگیری به‌روزترین ابزارآلات تعمیر

شما کاربران گرامی می توانید جهت آشنایی با واحد های تعمیرات تخصصی ریکو در نمایندگی ریکو به بخش زیر مراجعه نمایید. در این بخش ضمن معرفی هر یک از واحدهای تخصصی ارائه دهنده خدمات در نمایندگی ریکو با فرآیند تعمیر و بازیابی هر یک از آنها آشنا خواهید گشت.

منبع: کمرنگ بودن برگه های کپی



:: برچسب‌ها: کمرنگ بودن برگه های کپی , تعمیرات کپی ریکو , تعمیرات دستگاه کپی ریکو ,
:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

آشنایی با پنل فتوکپی شارپ بخش دوم

شایان ذکر است این مقاله، مقاله دوم از سه مقاله‌ای است که درباره عملکرد دکمه های پنل فتوکپی شارپ کار شده است. برای آشنایی با سایر آیکون‌ها و دکمه‌های موجود در پنل، به قسمت اول لینک به قسمت اول  و قسمت سوم نیز مراجعه شود.

 آشنایی با پنل فتوکپی شارپ

پنل دستگاه کپی شارپ

عملکرد دکمه های پنل دستگاه کپی شارپ (قسمت دوم)

اعلان سرویس دستگاه:

یکی از وضعیت‌های پنل فتوکپی شارپ، روشن شدن آیکونی است که شبیه به آدمک است. روشن شدن این آدمک در واقع به کاربر هشدار می‌دهد که برخی قطعات دستگاه –جهت افزایش عمر مفید آنها- نیاز به سرویس دوره‌ای دارند.

 

(قطعاتی چون آینه ها، چرخ دندها و سایر قسمت های مکانیکی دستگاه کپی) توصیه می‌شود در صورت روشن شدن این آدمک، سرویس‌های تخصصی مورد نیاز دستگاه، توسط کارشناسان این حوزه انجام پذیرد. باید توجه داشت واگذاری این کار به افراد نابلد، سبب آسیب به سایر بخش‌های دستگاه و دوچندان شدن اشکال پیش آمده در آنها می‌گردد.

 

اعلان سرویس دستگاه کپی

بزرگ و کوچک نمودن کپی:

بر روی پنل فتوکپی شارپ دو دکمه وجود دارد که کاربرد آنها بزرگ و کوچک کردن کپی است. کاربر با استفاده از این دو دکمه می‌تواند سایر اسناد مدنظر خود را تغییر دهد. برای کوچک و بزرگ کردن سایر و ابعاد کپی مورد نظر کافی است این دکمه ها فشار داده شود. تغییرات اعمال شده بر روی کاغذ به مقیاس درصد بصورت تک تک انجام می‌شود.

 

بزرگ و کوچک نمودن کپی

تغییر سایز استاندارد:

یکی دیگر از قابلیت های پنل فتوکپی شارپ، تغییر سایز استاندارد کاغذ است. در صورت استفاده از این قابلیت می‌توان سایز استانداردی که توسط خود کارخانه تعریف شده است را تغییر دارد. برای این کار می‌توان از دکمه مشخص شده در تصویر زیر استفاده کرد. برای مثال در صورتی که عدد 100 درصد به عدد 141 تغییر داده شود در واقع بدین معنی است که سایز A5 بزرگ توسط کاربر بزرگتر شده است. در صورتی که این عدد کوچکتر شود، مثلا عدد 81 انتخاب شود، در واقع بدین معناست که ابعاد کاغذ کوچک‌تر شده است.

 

تغییر سایز استاندارد

گیر کردن کاغذ:

اعلان دیگری نیز بر روی پنل فتوکپی شارپ وجود دارد که در صورت گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی فعال می‌گردد. در واقع روشن شدن این بخش به کاربر اطلاع می‌دهد که برگه‌ای در دستگاه کپی گیر کرده است.

 

بر اساس تصویر درج شده در بخش زیر، در صورتی که دایره قرمز رنگ و دایره زرد رنگ مشخص شده با هم بصورت چشمک زن روشن شوند، این اتفاق حاکی از ان است که کاغذی در دستگاه کپی گیر کرده است.برای اطلاع از این مسئله که کاغذ در کدام بخش دستگاه کپی گیر کرده است می‌توان به فلش ها دقت کرد. فلش‌ها محل گیر کردن کاغذ در دستگاه کپی را اطلاع می‌دهند.

 

گیر کردن کاغذ

راهنمای فلش‌ها به صورت اختصار در این بخش آورده شده است:

فلش نخست از بالا به معنای گیر کاغذ در قسمت ADF است.

فلش دوم، به معنای گیر کردن کاغذ در فیوزینگ محل خروج کاغذ است.

فلش سوم، به معنای گیر کردن کاغذ در ورودی کاست اول است.

فلش آخر به معنای گیر کردن کاغذ در ورودی کاست دوم است.

اعلان موجود در تصویر به به صورت یک دایره قرمز مشخص شده است به معنای عدم وجود کاغذ در دستگاه کپی است. برای تغییر کاست مورد استفاده می‌توان از دکمه paper استفاده کرد. با روشن شدن اعلان هر کاست، در صورت فشرده شدن دکمه استارت کپی، کاغذ از کاست انتخاب شده کشیده شده و استفاده می‌شود.

نمایندگی فتوکپی شارپ

نمایندگی فتوکپی شارپ، خدمات تخصصی در زمینه ی تعمیر و ترمیم انواع مدل های دستگاه کپی شارپ را به کاربران گرامی ارائه می نماید. فروش و تعمیر انواع مدل های دستگاه کپی شارپ از جمله ؛  تعمیر دستگاه کپی شارپ 6020  ، دستگاه کپی شارپ x201، دستگاه کپی شارپ ar 5516 ، دستگاه کپی sharp ar-x202  ، دستگاه فتوکپی SHARP AR-X311N  و… در این مرکز به کاربران ارائه می گردد. همچنین در صورتی که قصد خرید دستگاه کپی استوک را دارید کارشناسان ما اطلاعات لازم را در اختیارتان قرار خواهند داد.

نمایندگی sharp

 

نمایندگی sharp با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزاتِ دو حوزه تعمیر و فروش در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید. این مرکز تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان جوان کشور را پس از آنالیز و آزمون های متعدد به همکاری فراخوانده است. همچنین در صدد است تا خدماتی لایق نام کمپانی خوشنام و محبوب sharp را ارائه نماید و رضایت خاطر هموطنان گرامی را کسب نماید.

چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی sharp  گردند.

تعمیرات دستگاه کپی شارپ

نمایندگی sharp

نمایندگی sharp تعمیرات موبایل شارپ

نمایندگی شارپ با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات و تجهیزاتِ دو حوزه تعمیر و فروش در تلاش است تا بالاترین سطح کیفی خدمات را به مشتریان و مراجعان ارائه نماید. این مرکز تیمی از زبده ترین کارشناسان و مهندسان جوان کشور را پس از آنالیز و آزمون های متعدد به همکاری فراخوانده است. همچنین در صدد است تا خدماتی لایق نام کمپانی خوشنام و محبوب sharp را ارائه نماید و رضایت خاطر هموطنان گرامی را کسب نماید.

 

چیره‌دستی کارشناسان این مجموعه در کنار بهره‌مندی از به‌روزترین امکانات تعمیر و ابزارآلات ترمیم، زمینه‌ای فراهم کرده تا پویایی و کیفیت، دو ویژگی لاینفک خدمات ارائه شده در نمایندگی شارپ در تهران  گردند.

 

منبع: آشنایی با پنل فتوکپی شارپ 

 



:: برچسب‌ها: تعمیرات دستگاه کپی شارپ , تعمیر فتوکپی شارپ , آشنایی با پنل فتوکپی شارپ , نمایندگی کپی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

آشنایی با عملکرد پنل فتوکپی شارپ

پنل دستگاه کپی، همچون کیبورد لپ تاپ، رابط میان کاربر و دستگاه است. از همین رو عدم آگاهی از شیوۀ درست کار کردن با آن، می‌تواند کاربر را با مشکل مواجه سازد. این موضوع سبب گشته تا ما با اختصاص دادن سه مقاله، کاربران دستگاه‌های فتوکپی شارپ را با عملکرد دکمه‌ها و آیکون‌های موجود در پنل این دستگاه آشنا سازیم. این مقاله سومین مقاله و به عبارتی آخرین مقاله مرتبط با پنل دستگاه فتوکپی شارپ است.

 آشنایی با عملکرد پنل فتوکپی شارپ

جهت دریافت بخش اول و بخش دوم مقالات مرتبط با عملکرد پنل دستگاه فتوکپی شارپ به بخش «مقالات» همین وبسایت مراجعه نمایید. در صورت وجود هر گونه پرسش و ابهام در ارتباط با شیوه کار با دستگاه کپی می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در مرکز تعمیر فتوکپی شارپ تماس گرفته و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

 

پنل دستگاه فتوکپی شارپ

عملکرد دکمه های پنل دستگاه فتوکپی شارپ (قسمت سوم)

اعلان سایز کاغذ:

سایر کاغذهای قرار گرفته شده در دستگاه به دو صورت به نمایش در می‌آید. قسمت اول که با رنگ زرد مشخص شده است سایز کاغذهایی را نمایش می‌دهد که در کاست های دستگاه هستند. قسمت دوم که با رنگ قرمز مشخص شده است مقدار اندازه حرکت اسکن را نشان می‌دهد. بنابراین کاربر، هر سایز کاغذی را که انتخاب کند، اسکن دستگاه به اندازه همان ابعاد انتخاب شده، اسناد را اسکن می کند. این کار کمک می‌کند تا به همان اندازه کپی هم گرفته شود.

 

اعلان سایز کاغذ

تنظیم رنگ چاپ:

با استفاده از این بخش –که در تصویر مشخص شده است- کاربر می‌تواند میزان رنگ کپی گرفته شده را تنظیم نماید. تنظیم رنگ چاپ به سه صورت قابل انجام است. حالت نخست، همان حالت پیش‌فرض و استاندارد کارخانه‌ای است که این حالت در خود کارخانه به صورت پیش‌فرض انتخاب شده است. حالت استاندارد یا همان Auto –در صورت عدم تغییر- همواره با روشن شدن دستگاه فعال است.

 

تغییر تنظیمات پیش فرض از طریق سیستم کددهی به دستگاه امکان‌پذیر است. حالت دیگر موجود در پنل دستگاه فتوکپی شارپ ، حالت دستی است که در تصویر با دایره‌ی قرمز رنگ مشخص شده است. در صورت انتخاب این حالت، کاربر می‌تواند بصورت دستی تنظیمات رنگ را تغییر دهد. باید توجه داشت که با انتخاب این حالت چراغ اعلان منوال  Manualروشن می شود.

 

در حالت دستی می توان مقدار رنگ را از 1 به 5 تغییر داد که عدد 1 به معنی کمترین رنگ و عدد 5 به عنوان پرنگ ترین رنگ و عدد 3 هم به عنوان رنگ متوسط است. حالت دیگر موجود حالت Photo است. این حالت که با دایره‌ی زردرنگ در تصویر مشخص شده است بیشتر برای کپی گرفتن تصاویر بکار می رود. این حالت دقت بیشتری برای اسکن اسناد دارد و تنظیم رنگ آن همانند حالت منوال است.

 تعمیر فتوکپی شارپ

تنظیم رنگ چاپ

حالت چاپ کتاب:

این حالت همانگونه که از نام آن پیداست برای چاپ کتاب مناسب است. در صورت انتخاب این وضعیت از پنل دستگاه فتوکپی شارپ ، می‌توان همزمان دو کاغذ A4 را در بخش اسکن دستگاه کپی قرار داد تا دستگاه ابتدا هر دو برگ را اسکن کند و در ادامه چاپ کند. این حالت بسیار شبیه به عملیاتی است که برای چاپ کتاب انجام می‌شود.

 

حالت چاپ کتاب

حافظه دیتا:

حافظه‌ی دیتا یکی از مهمترین بخش‌های پنل دستگاه فتوکپی شارپ است که در صورت فعالسازی، ذخیره‌سازی تصاویر اسناد در حافظه دستگاه را انجام می‌دهد. با فعال کردن این گزینه کاربر می تواند ابتدا تمام اسناد خود رو در حافظه دستگاه ذخیره کند و در آخر با زدن دکمه # در قسمت دکمه های اعداد دستگاه شروع به چاپ کردن تمام اسکن های ذخیره شده کند.

 

حافظه دیتا

تعمیر پنل دستگاه فتوکپی شارپ

شما کاربارن گرامی می‌توانید رد صورت مواجهه با هر گونه اشکال سخت افزاری و نرم افزاری در پنل دستگاه فتوکپی شارپ خویش از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در وب سایت با کارشناسان ما در نمایندگی شارپ تماس بگیرید و درخواست خود مبنی بر حضور کارشناس نمایندگی فتوکپی شارپ را ثبت نمایید.

 تعمیرات کپی شارپ

کارشناسان سرویس در محل ما، بلافاصله پس از ثبت درخواست شما، به محل موردنظرتان اعزام شده، و اقدامات مورد نیاز جهت تعمیر پنل فتوکپی را آغاز می نمایند. پیش از این کار، بد نیست بدانید که جهت آشنایی با تنظیماتی که امکان انجام آنها از طریق کنترل پنل فتوکپی وجود دارد، می توانید به دفترچه راهنمای تعمیرات دستگاه کپی شارپ مراجعه نمایید.

منبع:آشنایی با عملکرد پنل فتوکپی شارپ



:: برچسب‌ها: تعمیرات کپی شارپ , تعمیر فتوکپی شارپ , آشنایی با عملکرد پنل فتوکپی شارپ , نمایندگی شارپ ,
:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

خرابی تصویر فتوکپی توشیبا

خرابی تصویر فتوکپی توشیبا عمدتاً به دلیل وجود اختلال در عملکرد یک یا چند قطعه از این دستگاه اتفاق می‌افتد. از این‌رو تشخیص صحیح علت این اشکال نیاز به طی مراحل عیب‌یابی و بررسی عملکرد قطعات دستگاه کپی دارد. خرابی تصویر برگه‌های کپی شده همیشه به یک شکل اتفاق نمی‌افتد؛ ظهور خطوط مشکی یا سفید در تصویر چاپ شده، کمرنگ شدن تصویر چاپ شده و یا تکرار تصویر، اشکالاتی هستند که گاه در تصویر چاپ شده توسط دستگاه کپی ظاهر می شوند و عملکرد دستگاه را از وضعیت عادی خارج می‌سازند.

 

در بخش‌های آتی علل بروز این اشکال یعنی خرابی تصویر فتوکپی توشیبا– شما کاربران گرامی به اشتراک گذاشته خواهد شد. شایان ذکر است سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال از طریق تماس با نمایندگی کپی توشیبا و به صورت سرویس در محل دستگاه کپی قابل دریافت است.

 خرابی تصویر فتوکپی توشیبا

جهت ثبت درخواست خود مبنی بر نیاز به حضور کارشناس تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا، از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در وبسایت با کارشناسان ما در نمایندگی توشیبا تماس بگیرید).

 

خرابی تصویر فتوکپی توشیبا

بررسی علل خرابی تصویر فتوکپی توشیبا

کمرنگ بودن تصویر فتوکپی توشیبا

به دو دلیل این امکان وجود دارد که تصویر فتوکپی توشیبا کم رنگ گردد؛ احتمال نخست آن است که پودر دولوپر کارکرد زیادی داشته است و عمرش تمام شده است؛ احتمال دوم آن است که درام دستگاه کپی ضعیف شده است. در هر دو حالت جهت رفع این مشکل نیاز است بصورت همزمان هر دو آنها –یعنی پودر دولوپر و درام دستگاه کپی- تعویص گردند. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا ارائه می‌گردد.

 تعمیر کپی توشیبا

ظاهر شدن خطوط سفید در تصویر چاپ شده فتوکپی توشیبا

در صورتی که خط های سفید در تصویر چاپ شدۀ ظاهر شود در وهله نخست می‌بایست سیم شارژهای MC و TC را عوض نماییم. در مرحله بعد دولوپر حتما چک شود تا کم نشده باشد. گام بعدی جهت رفع مشکل خرابی تصویر فتوکپی توشیبا چک کردن درام و رفع ایراد احتمالی در آن است.

 

ظاهر شدن خطوط مشکی در تصویر فتوکپی توشیبا

خط مشکی در تصویر فتوکپی توشیبا می تواند به علل مختلفی ایجاد شود که مهمترین آنها عبارتند از: لکه در اپتیک کپی، لنز کپی، آینه لیزر شماره ۱، شماره۲ و شماره ۳، خط بر روی درام و در آخر خرابی تیغه بلید کپی.

 

تکرار تصویر توسط دستگاه کپی توشیبا

تکرار شدن تصویر در کپی توشیبا معمولا به دلیل خرابی تفلون هیتر اتفاق می‌افتد. که در اینصورت جهت تعمیر مشکل خرابی تصویر فتوکپی توشیبا می بایست درام و بلید چک شود. در صورت خرابی بهتر است هر دوی آنها تعویض گردند تا تکرار تصویر بصورت کلی برطرف گردد.

  تعمیر دستگاه کپی توشیبا

چسبیدن کاغذ به درام و گیر کردن آن

مهمترین علت چسبیدن کاغذ به درام و گیر کردن آن خرابی ناخنک های درام و مشکل در عملکرد آن است. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا ارائه می‌گردد.

 

خرابی درام

گاهی در اثر استفاده از درام و بلید غیر اورجینال در دستگاه فتوکپی توشیبا صدا ایجاد می شود که باید درام و بلید پاک کننده کپی توشیبا را عوض نمود و یا صدا را بر طرف نمود.

 

خارج شدن پودر دولوپر (پودر سنگین) فتوکپی توشیبا

مورد دیگری که می‌تواند سبب خرابی تصویر فتوکپی توشیبا گردد، ریخته شدن پودر دولوپر (پودر سنگین) به بیرون است. بروز این اشکال معمولا به دو دلیل اتفاق می‌افتد. یک آنکه سیم شارژ MC و یا TC کپی خراب و یا پاره شده است. دوم آنکه درب کپی اتصال مناسبی ندارد و یا اتصالات شارژرهای درام جرقه می زند. در هر دو این موارد راه حل آن است که دستگاه به تکنیسین تعمیر فتوکپی توشیبا سپرده شود.

 

افتادن لکه های سیاه پودری شکل روی کاغذ کپی

در صورت ظاهر شدن لکه های سیاه پودری شکل روی کاغذ فتوکپی توشیبا بهترین کار چک کردن سیم شارژهای MC و TC و یا بررسی کردن است. (گرید بررسی شود که جرقه نزده باشد).

 

روشن شدن چراغ درام و نمایش Error Drum

زمانیکه چراغ هشدار درام روشن شده باشد ممکن است کارکرد کپی از ۳۰ هزار برگ عبور کرده باشد که در اینصورت می بایست درام تعویض شود. در این وضعیت بهتر است که دولوپر و بلید نیز تعویض شود. عدم توجه به این موارد سبب خرابی تصویر فتوکپی توشیبا می‌گردد.

 

چاپ سفیدی در زمان کپی گرفتن

چاپ سفیدی در زمان کپی گرفتن به چند دلیل اتفاق می افتد. اولین و محتمل‌ترین دلیل می تواند عدم اتصال درام به کپی باشد. دلیل بعدی اینست که در مخزن یونیت دولوپر مشکلی بوجود آمده است. سرویس‌های تخصصی مرتبط با رفع این اشکال توسط کارشناسان نمایندگی تعمیر فتوکپی توشیبا ارائه می‌گردد.

منبع: خرابی تصویر فتوکپی توشیبا



:: برچسب‌ها: تعمیرات دستگاه فتوکپی توشیبا , خرابی تصویر فتوکپی توشیبا , تعمیرات فتوکپی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

دستگاه کپی همه کاره توشیبا

اگر شما نیز دارنده یکی از دستگاه های کپی همه کاره نمایندگی توشیبا هستید و یا قصد خرید یکی از آنها را دارید خواندن این مطلب درباره مزیت دستگاه کپی همه کاره توشیبا به شما توصیه می شود. در این مقاله بر آنیم تا شما کاربران گرامی را با مزیت دستگاه کپی همه کاره توشیبا آشنا سازیم.

 دستگاه کپی همه کاره توشیبا

خواندن این مدل از دستگاه کپی با نام همه کاره از آن روست که دستگاه های متعدد در درون یک دستگاه جای داده شده است و برای مثال یک دستگاه کپی قابلیت پرینت، فکس، کپی و اسکن را بصورت یکجا دارد. بدیهی است که کار با چنین دستگاهی تنها برای آندسته از افرادی مفید خواهد بود که از فعالان حرفه‌ای تجهیزات چاپ هستند و یا فعالیت‌های شغلی آنان به نحوی با چاپ و کپی گرفتن گره خورده است.

 

تهیه این دستگاه‌ها توسط کاربران عادی و خانگی، کار چندان عاقلانه‌ای نیست زیرا این قسم از دستگاه‌های کپی تنها برای کاربری‌های حرفه‌ای طراحی شده و از سوی دیگر فضای بالایی اشغال می‌کنند.

 تعمیر کپی توشیبا

دستگاه کپی همه کاره

مزیت دستگاه کپی همه کاره توشیبا

1. نخستین مزیت فتوکپی همه کاره توشیبا اشغال فضای کمتر آن است. بدیهی است اگر شما بخواهید دستگاه های پرینتر، اسکنر، کپی و … را جداگانه تهیه نمایید می بایست به هر یک از آنها نیز فضایی مجزا اختصاص دهید. اما یک دستگاه کپی همه کاره تمامی این موارد را در درون خود دارد و به تبع، فضایی کمتر اشغال می کند.

 

بنابراین اگر از کاربران حرفه ای این دستگاه هستید و یا صاحب شرکتی هستید که ناچارید تمامی این دستگاه ها را در اختیار کارمندان خود بگذارید، اما فضای کافی را ندارید این مزیت دستگاه کپی همه کاره می تواند برای شما مفید باشد.

 

2. دومین مزیت دستگاه کپی همه کاره توشیبا، بصرفه بودن و اقتصادی بودن آن است. همانگونه که وجود چند دستگاه در یک دستگاه سبب صرفه جویی در مکان مورد استفاده می شود، این امر سبب صرفه جویی در هزینه نیز می شود.

 

بنابراین دیگر مزیت کپی همه کاره را می توان عدم نیاز به صرف هزینه های مکرر و بسیار برای خرید دستگاههای متفاوت دانست. یک دستگاه همه کار، پرینتر، اسکنر، فتوکپی و احتمال فکس را داراست و شما نیازی به تهیه جداگانه آنها نخواهید داشت.

 

3. صرفه جویی در زمان:

صرفه جویی در زمان را می توان سومین مزیت دستگاه کپی همه کاره توشیبا قلمداد کرد. شما می توانید دستورهای متفاوتی را به یک دستگاه بدهید و نتیجه کار خود را ظرف چند ثانیه ببینید. ضمن آنکه نیاز به جابجایی های مکرر و حضور در کنار دستگاه های متفاوت را نخواهید داشت. این مسئله به ویژه زمانی خودنمایی می کند که نیازی به روشن کردن دستگاه های متعدد ندارید.

 

4. چهارمین مزیت دستگاه کپی همه کاره توشیبا برخورداری از امکانات بی شمار است که شما را از داشتن چند دستگاه دیگر بی نیاز می کند. برخی از قابلیت های یک دستگاه فتوکپی همه کاره عبارت است از: پرینت و کپی لیزری رنگی سریع، کیفیت پرینت بالای متوسط، دوبلکس اتوماتیک( پرینت دوطرفه)، فیدر خودکار اسناد، اسکن رنگی با کیفیت بالا، رابط USB، کارتریج با ظرفیت بالا، قابلیت استفاده در شبکه.

 

چرا دستگاه کپی همه کاره توشیبا بخریم؟

دستگاه کپی همه کاره همچون سایر محصولات الکترونیکی از مشخصات فنی فراوانی برخوردارند، اما تمامی این ویژگی ها برای انتخاب آنها از اهمیت برخوردار نیستند. به طور معمول سه پارامتر کلی در انتخاب کپی همه کاره تاثیرگذارند که شامل سرعت چاپ، دقت چاپ، هزینه نگهداری و تعداد پرینت با هر بار شارژ تونر است.

 

در بسیاری از دستگاه ها پس از دو یا سه بار شارژ تونر، باید نسبت به تعویض کارتریج اقدام نمود که هزینه به نسبت زیادی به شما تحمیل خواهد کرد، اما در این بین با اطلاع دقیق از میزان استفاده خود می توانید دستگاهی با هزینه سرویس و نگهداری منطقی خریداری کنید.

 

هزینه نگهداری دستگاه کپی همه کاره در زمان گارانتی تنها شامل شارژ تونر و در نهایت خریداری کارتریج جدید است و به ندرت در این مدت خرابی برای دستگاه کپی همه کاره رخ می دهد، هر چند شرایط استفاده و نگهداری از آنها نقش مهمی در میزان و نوع خرابی ایفا می کنند و به طور قطعی نمی توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

 آموزش تعمیر دستگاه کپی توشیبا

همواره به این نکته توجه کنید که اگر میزان استفاده شما از پرینتر چندان بالا نیست و ممکن است با دستگاه های تخصصی و تک منظوره مانند فکس تمامی نیازهای شما برطرف شود و خریداری پرینتر مخصوصا از نوع چند کاره فقط سبب هدر رفتن سرمایه شما خواهد شد. بنابراین بهتر است پیش از اقدام به خرید این دستگاه از مزیت دستگاه کپی همه کاره توشیبا و البته معایب آن آگاه شوید و خرید خود را بر اساس نیاز و حرفه خود انجام دهید.

مرکز تعمیر کپی توشیبا  درصدد برآمده تا با تجهیز فضای خویش به پیشرفته ترین امکانات تعمیر و بازیابی و زبده ترین کارشناسان تعمیر، تمامی خدمات مرتبط با تعمیر، بهبود و بهسازی دستگاه های کپی را به کاربران ارائه نماید. متدهای به کار رفته در این مرکز پس از آنالیز دستگاه‌های کپی بی‌شماری جمع‌آوری و تدوین گشته ‌اند از این‌رو مجموعه‌ای از بهترین شیوه‌های تعمیر هستند.

نمایندگی توشیبا

تسلط کارشناسان مرکز تعمیر دستگاه کپی توشیبا بر نوین‌ترین متدها این امکان را فراهم آورده تا غالب اختلالات سخت‌ افزاری و نرم ‌افزاری دستگاه های کپی به بهترین شیوه رفع و برطرف گردند.

منبع: دستگاه کپی همه کاره توشیبا

 



:: برچسب‌ها: دستگاه کپی همه کاره توشیبا , تعمیرات کپی توشیبا , نمایندگی کپی توشیبا , تعمیرات دستگاه کپی توشیبا ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
ن : markaztamiratiran
ت :
.

نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی